Partyflock
 
Forumonderwerp · 16586
Hier Chica en Juutje... Wij hebben met zn 2en godse lol altijd... maar volgens ons is het voor anderen elke keer weer moeilijk om onze humor te begrijpen... HOE KOMT DIT! Vooral jongens hebben er volgens ons moeite mee..

Chica, nog wat toe te voegen??? : uhm nee geloof het niet echt... we zitten ons hier een beetje te vervelen achter i-net vandaar dit loze bericht..


Juut nog wat toe te voegen??? : DIT IS HELEMAAL NIET LOOS!!!
:P
EN nee, chica, je mag niets meer toevoegen.. :P gheghe
 
ik ken het probleem :)

gelukki heb ik hier een paar gelijken gevonden, misschien ook iets voor jou... topic kippen, gooi er wat uit & misschien wordt het gewaardeerd ;)
 
ik voel me aangesproken trouwens

en ja je moet kippen bezoeken
 
hmm das indd zo de meeste gasten diue ik ken snappuh mu humor ook nie:S:S:S
hmmzzz... juutje hier... zijn me te veel berichtjes om te gaan lezen.. ga ik geen energie aan verspillen... maar ok toch bedankt.... jullie zijn schatten, wie zijn jullie eigenlijk.. :S Marielle het woord aan jou..

oke dan.. k ga idd ook nie al die kippenzooi lezen hoor.. maaruh gekhous maak is een leuk grapje kan k kijken of k je grapje leuk vind!!

juut nog wat toe te voegen?

J: Altijd weet je toch... ik weet een mop! 10 kippen in een enveloppe....!!!!!!!! :D:D
OK Mariel heeft vast en zeker kom en taar!!! Kom u maar

Mariel: whahaha leuk!! LOL!! op de grond!!
 
je hoeft niet alle 13500 te lezen, de laatste 100 is wel voldoende:)
 
OF
 
je leest gewoon niet & lult maar wat raak...

doet iedereen... niemand neemt de moeite de essentie van kippen te snappen... niemand zal zich de oorlog om het post aantal herinneren, behalve de dappere strijders die hebben gevochten... NIEMAND.... neej, niemand....
hier ben ik... die 100 is al vermoeiend genoeg.. ben moe hoor, heb de hele dag chica aan moeten horen, ik weet t niet... "JÉMIG, dat is echt vermoeiend... (nu krijgen we ff kom en taar van mariel.. komt u maar)

Mariel: ze bedoelt eigenlijk dat ze de halve dag op het strand heeft liggen pitten maar oke.. he eend wat OF???? k ga ze trouwens ook nie lezen snap het verhaal dan toch niet...
 
eend?!?!?!

vogelbekdier... beter bekend als een pokemon...

psyduck... waterpokemon... geen wateraanvallen... kan niet zwemmen...
ok, hier ga i8k dus niet op reageren.. ik geef meteen het toetsenbord door aan mariel...

hallo haal die 8 is weg tussen je ik.. maar ok mariel hier dus.. het spijt me vogelbekdier het was niet bedoeld om je uit te maken voor eend.. het is alleen: je lijkt er zo op.. maaruh als je niet kunt zwemmen wil ik het je wel leren in de eemhof... je kan vast meegaan moet je ff kijken bij meeting en dan partyflock zwemmen.. he miech ik doe aan reclame hoe vind je die!!

juut nog wat toe te voegen? (vast wel die muts wil altijd laatste woord hebben en zit nu al aan me toetsenbord te trekken)

Haha, idd ik zou niet gaan hoor eend.. ik kreeg net door in mn oortje dat eenden heel erg opvliegend kunnen zijn (ze kunnen helemaal niet vliegen maar ok.. :S:S) NU VAT IK MN EIGEN VERHAAL NIET EENS MEER, MARIEL HOU JE MOND!!!!!!!!!!!!!!!

nee mariel wil nog een ding vragen.. kan een vogelbekdier wel vliegen dan? waar is dit beest nuttig voor? oeps dat was 2..
 
psyduck kan WEL zwemmen G, heb ik je al uitgelegd....alleen die ene van misty niet

*ja ik ging er serieus op in, so sue me;)*
 
vogelbekdieren zijn niet nuttig, daarom juist :)

maarrem... hebben ze daar wel een pierenbadje dan?? :S
 
mja, maar Wauzzy is mijn Misty, dus ik kan niet zwemmen...
 
wauzzy? is dat de naam van je psyduck?
 
LEZEN Miech, Wauzzy is mijn Misty, ik ben haar Psyduck...
 
KoeKoeK :)
 
wie is wau ehm tja laat maar, ik ben moe...
Jémig, juutje hier, jullie hebben in ieder geval OOK al niet onze humor :S:S:S HELLUP!!!!!!!!!! Ik ga wel ff een stukje voeten.. wat jij chica???

pfff het gaat nergens meer over hier.. oh ja k heb nog een grap 10 kippen op de trap :D ok het is nog vroeg maar me vriend staat nog op het station!! roerloos op me te wachten heb k hem toch goed op gevoed he.. chica heeft gesproken.

Haha, ook al is het vroeg JIJ hebt de humor er al in zitten chica... IKKE ECHT NIET!!!!!!!!!! :'(
saai hier zeg? iemand nog een leuke grap?
juut jij misschien??

Nou chica, moet zeggen... IEDEREEN IS SAAI hier.. en daaruit blijkt dan dus dat ze onze humor niet begrijpen... Nou ja.. humor, kheb nog geen humor gezien :P HOU je moel.. mariel ! Het is nee waar...

Moet jij nog wat mariel?

ja jij lult vaaaaaaaaag...
okeej mensen hebben écht niets te melden.. Ik moet zo ff iets doen en ben echt super zenuwachtig.. PIJN in mn buik!!!!!! Maar ja... sigaretje (ow nee we zijn gestopt... ) en dan BELLU MAAR!!!!!!!!!!
juutje k wens je suczeven... k ben ook zenuwachtig voor je.. ben best benieuwd wat die HOMMEL te melden heeft...
Niets.... hij neemt zn foon niet op... :'( AUW mn buik!!!!!
ok k ben er achter hij is echt een hufter!!
IDD ik nu net ook... het is echt een HOMMEL!!!! :@
alle jongens zijn hommels...
 
lees jullie tekst eens terug en verplaats je in 'onze' schoenen, geen touw aan vast te knopen:S

doe mij maar s2d of kippenhumor dan:D
je moet ook goed je best doen miech!!! jij bent lief vind juut en k ook wel een beetje hoor.. onze humor is ff weg.. lees ons andere forum maar ff als je wilt natuurlijk :D
heej joh.. t bloed hier een beetje dood.... RAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.. danoontje POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
 
hmmm, denk dat ik wel weet hoe dat komt. Even een test:

ben je trots op je humor?
 
ahhhh !! nog zo een mafkees! :D JEP here the same, had ook de grootste nie logische (voor buitenstaanders) mooiste lol van de heeeeeele wereld!
 
zeggem... de Boezelaere
tuurlijk zijn we trots op onze humor.. jij weet namelijk niet half hoe grappig die wel niet is! haha of niet juutje?uhm maar de boezelaere volg k dan weer niet :S
 
ken uw jiskefet afleveringen
 
hehe, misschien leg 't daar aan
 
je bedoel zekers dat het een beetje geforceerd overkomt Ray??
 
de Boezelaere staat trouwens in de veronica van vandaag... de rechter op het plaatje...
 
...en jullie vragen je af waarom mensen jullie humor niet snappen??

antwoord: omdat het géén humor is!!

(verder vind ik jullie wel lief, hoor..)
laatste aanpassing
Heej niet te bijdehand worden he lieverd!!!

En zekerzz wel dat het humor is!!! Maar het zal wel weer zo zijn: 'Je moet het meegemaakt hebben'... 'Je had erbij moeten zijn'...

En Mar, ik ben het helemaal met je eens!! Wij hebben er in ieder geval lol om... en er zijn ook genoeg mensen die het niet kunnen hebben... He Mar.... :P
Sommige mensen hebben zelfs het lef om ons meteen maar achterbaks te noemen... héél apart en dan heb je echt lef... :@
juutje, ik weet het allemaal ook niet meer :'( bel je vanavond! hoe was je stage? die van mij wel leuk moest alleen wel om 6 uur me bed uit en dat was zeker geen humor! wil jij ff je man onder de duim houden.. ??!! hij is vervelend :P en jiskefet kijk ik niet vind het namelijk een dom programma! dat is dan weer niet mijn humor... oh nee :S hier ga k vervelende reacties op krijgen! hoe kan k dat nou zeggen jiskefet stom :S! xxxx
 
....brbrbrb..Jiskefet...byrbrbrbrnbrbnr...reactie....brbrbebrbebebrbeb.....
 
*plaatst vervelende reactie*
ik weet niet juut maar die man van je gaat een beetje raar doen :S en miech sorry :D
Haha, nou, zeg nou zelf.. dan past ie wel bij me ;) He Dan??? :P

Mijn stage was best leuk, mn stagebegeleidster was ziek, dus leuk begin! Maar mag nu twee dagen bij een veel leukere klas meelopen, dus wordt nog afzien als ze weer beter is..:P

Ik ben helemaal op! Ga zo verhuizen.. :P En dan lekker in mn nieuwe huisje uitrusten! Kom je morgen nog Mar??

En Dan, als je wilt, mag je ook wel een keer langs komen hoor ;)
nou zoals je weet kom k woensdag! en jij gaat mee naar de eemhof! jippie!!!!! pff ga zo naar me nest.. was er al om 6 uur uit! haha voor de 300ste x dat k dat verteld heb vandaag! xxx
Tsss... woensdag?? LUL NIET UIT JE NEK!!! Maar ja.. dan moet je dinsdag maar komen, anders dan word ik echt :@ ...

Ja, en ik word hier gewoon verplicht om naar de Eemhof te gaan.. Ik weet niet of ik dat wel zon leuk iets vind... Enneuh... slaapzak.. je hebt geslapen, maar volgens mij ben je nog steeds brak ;)... Maar ja... Nog wat te melden??? tGaat trouwens steeds drukker worden op PF... Hhahahaha
 
tuurlijk is de eemhof leuk (en bedankt)
ja idd juutje luister is naar miech! tuurlijk is de eemhof leuk! en je gaat zaterdag lekker mee naar pavo in de klaveet! JAHOOOOO!! k ga zo naar huis dat ga k doen!!! JAHOOOO!!!
Ja ik ga zo ook wel naar huis kutwijf... :P Waarom moewt je nou ook zo nodig oppassen.,.. kWil naar Gooiland.. maar ok, zal me wel weer opofferen en ook maar weer netjes naar de Eemhof gaan, maar denk dan maar niet dat ik aardig ben ;) Ben ik toch al niet, dus dat scheelt :P

Xies
 
wordt je nou niet ziek van die pavo?:P
tja dát zullen we zaterdag zien miech ;)