Partyflock
 
Forumonderwerp · 1155776
Poll, geopend op vrijdag 24 januari 2014, looptijd van 3770.8 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Hardstyle op Masters Of HARDCORE?

31864%
Oneens
12124%
Maakt mij niet uit
7014%
Eens
 
Ik vind het een beetje jammer gewoon. Weet je het maakt me op zich geen kut uit.
Maar de geldwolverij druipt er gewoon vanaf. En ik wil gewoon hardcore op master of HARDCORE
Wat een mongolen.. op masters hoort geen hardcore !!!! krijg je volgend jaar pussy lounge erbij? pfff.. Masters is hardcore ++ en geen hardstyle pussie shit
 
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 24 januari 2014 om 17:19:
moh boeit sowieso niet


idd pauperbende
Masters of hardstyle :cry:

wtf
Het feit dat er nu hardstyle bijkomt interesseert me niet zo zeer, het is meer de reden waarom. Een hardstyle-area toevoegen in de hoop dat masters nu wel een keertje uitverkocht raakt (wat nu ook wel zal gebeuren), is gwoon de meest slechte reden ooit! Er zijn zal concepten waarbij hardcore EN hardstyle gedraaid wordt, dus laat er alsjeblieft nog 1 hardcore-feest blijven :(
Zet er meteen house zaal d'r naast. Gaat nergens over...
Niet zeuren, mainstage is softer dan raw.. Daar is ook nooit zo grootschalig over gezeurd.
Er is geen hardcore zaal minder. Merr dan 60 top hardcore artiesten. Sowieso een goeie
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Wat lief dat iedereen zo boos is. Die hardstyle artiesten daar zijn stuk voor stuk harder dan Korsakoff, Endymion en Evil Activities. Stelletje hypocrieten :lol:
https://www.facebook.com/tegenhardstyleopmasters
Uitspraak van -Herm- op vrijdag 24 januari 2014 om 18:56:
Niet zeuren, mainstage is softer dan raw


+1243246854734798163
Maakt niet uit wat softer is en wat niet, het gaat gewoon om het idee, het is altijd al een hardcore feest geweest en zo moet het ook blijven! Fuck hardstyle!
Uitspraak van ' Stephanie. op vrijdag 24 januari 2014 om 23:07:
Maakt niet uit wat softer is en wat niet, het gaat gewoon om het idee, het is altijd al een hardcore feest geweest en zo moet het ook blijven!
 
wat zeurt iedereen, de hardcore van tegenwoordig is ja net hardstyle :S
Werkzaam bij Partyflock
MoH is toch kindercore.. who cares.
Uitspraak van !! Willie op vrijdag 24 januari 2014 om 17:21:
op masters hoort geen hardcore !!!!

Inderdaad!
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op vrijdag 24 januari 2014 om 19:47:
Wat lief dat iedereen zo boos is. Die hardstyle artiesten daar zijn stuk voor stuk harder dan Korsakoff, Endymion en Evil Activities. Stelletje hypocrieten :lol:


Dit dus. Maar ja, MOH is ook al jaren een kinderfeestje toch?
Uitspraak van Megalodon || Opperstamper op vrijdag 24 januari 2014 om 19:47:
Wat lief dat iedereen zo boos is. Die hardstyle artiesten daar zijn stuk voor stuk harder dan Korsakoff, Endymion en Evil Activities. Stelletje hypocrieten


wie?
 
Uitspraak van grunnhardcore op zaterdag 25 januari 2014 om 10:56:
je bent toch niet verplicht een kaart te kopen!!!


okee!!!!!!!!

Uitspraak van grunnhardcore op zaterdag 25 januari 2014 om 10:56:
laatste aanpassing 25 januari 2014 11:07


:lol:
Uitspraak van xliefsdiana op vrijdag 24 januari 2014 om 18:39:
Zet er meteen house zaal d'r naast. Gaat nergens over...


Precies zoiets!
pas als ze neurocore en la peste boeken kom ik weer
Uitspraak van ' Stephanie. op vrijdag 24 januari 2014 om 23:07:
Fuck hardstyle!


Idd mainstream hardcore is wel goed he. En partyraiser natuurlijk... en Dr peacock.
Zie dat je ook naar emporium gaat.. Fuck hardstyle? hahaha :lol: echt vermakelijk hoe kortzichtig dit allemaal is.


Uitspraak van ' Stephanie. op vrijdag 24 januari 2014 om 23:07:
Maakt niet uit wat softer is en wat niet


Gaat het wel om, Mainstream bullshit wat op MoH staat is ook al jaren geen hardcore meer, zeur je daarover? nee want dat wordt 'hardcore' genoemd dus dat is goed. Krijgt het 10 bpm minder en wordt het hardstyle genoemd is het ineens kutmuziek :lol:

Kuddedieren.
Ik ben hier niet om ruzie te zoeken hoor. Er is een groot verschil tussen hardcore en hardstyle, ieder z'n eigen muziek. Ik persoonlijk heb een pesthekel aan hardstyle en vind het gewoon raar dat er nu hardstyle op MOH gedraaid word. Enja, dat ik naar Emporium ga.. Kom daar ook alleen voor de hardcore, en nee, ben geen kuddedier, weet alleen wel wat goeie muziek is en wat zeker niet.
Ik heb een pest hekel aan alle mainstream hardcore. Early hardcore en Millennium hardcore was nog vet. Alles daarna :kots:
Die raw hardstyle artiesten zijn zeker hard hoor. Verwacht geen widstylez of coone hardstyle.
Uitspraak van ' Stephanie. op zaterdag 25 januari 2014 om 20:44:
Ik persoonlijk heb een pesthekel aan hardstyle en vind het gewoon raar dat er nu hardstyle op MOH gedraaid word.

Favoriete artiesten: Noisecontrollers :')
Ik ben zelf een Raw liefhebber, de meeste Raw is vele malen harder dan die mainstream HARDcore. Toch vind ik dat je een feest als MOH puur hardcore moet houden maar wie ben ik om daar wat van te zeggen, ik klaag er niet over. Mischien hierdoor toch maar een kijkje gaan nemen op MOH, de namen die bij de Raw staan gaan echt geen headhunterz en andere blije huppelmuziek draaien maar gewoon puur rammen.
Uitspraak van 4-FMPim op zondag 26 januari 2014 om 04:16:
Favoriete artiesten: Noisecontrollers :')


Triest hoor, mn heel profiel afzoeken of ik misschien iets erop heb staan wat met hardstyle te maken heeft. Maar goed dat je het ff zegt, heb m direct verwijderd :d

Ik stop met deze eindeloze discussie! We maken dr gewoon een mooi feestje van op MOH met of zonder hardstyle ;)
Uitspraak van ' Stephanie. op zondag 26 januari 2014 om 20:16:
Triest hoor, mn heel profiel afzoeken of ik misschien iets erop heb staan wat met hardstyle te maken heeft. Maar goed dat je het ff zegt, heb m direct verwijderd :d


:roflol: schaam je je ervoor dan?
Nog niet door dat ze simpel weg de scene groter willen maken?
Hoe meer volk,hoe meer vreugde. En er is een verschil tussen hardstyle en rawstyle.
Rawstyle is het hardere werk. En kan je even goed van genieten.
Of het nu wat trager is of niet, zo lang het maar lekker BEUKT en de basse door je lijf heen knallen.
De tijd van Thunderdome is voorbij,letterlijk! We zullen ermee moeten leven dat Hardstyle stilaan meer samensmelt met Hardcore. Waarom? The HARDER styles. Daar gaat het om.
We mogen al van geluk spreken dat we geen Jump horen op hardcorefeesten. Dat zou pas érg triest zijn.
Beter volgend jaar dubstep area erbij B)
De leukste thuis zeker :gaap:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van !! Willie op vrijdag 24 januari 2014 om 17:21:
op masters hoort geen hardcore


op masters hoort juist hardcore hoor
Artiest Jimm-E
Fuck die kk hardstyle op moh!!!! feest verneukt dankzij moh en art of dance topppp mensen! weer van die hardstyle gaytjes die niet op een hardcore feest thuis horen!
laatste aanpassing
Een van de betere toppics dit :D genieten.

oohja waarom staan al die langzaam draaiende kut artiesten bij Dr peacock in de zaal.
pleur op met die kut breaks. gewoon 200 bpm boem boem
Waarom hardstyle op Masters of Hardcore??? :S waarom heet het dan zo.. Maak dan maar lekker een nieuw feestje Masters of Hardstyle :p
Uitspraak van Jimm-E op dinsdag 28 januari 2014 om 19:35:
Fuck die kk hardstyle op moh!!!! feest verneukt dankzij moh en art of dance topppp mensen! weer van die hardstyle gaytjes die niet op een hardcore feest thuis horen!

Qapital goede keus dan om naar toe te gaan met drie hardcore artiesten, snap deze discussie niet ga gewoon niet als het je niet aanstaat! Hebben in Nederland een overvloed aan feesten genoeg keuze!
 
moh is al jaren een van de beste binnen feesten van het jaar,en ja op Moh hoord eigenlijk geen hardstyle thuis maarja als je niet naar die zaal toe gaat
heb je er toch geen last van en als je voor een ander naar een feest gaat ben jezelf fout bezig!
laatste aanpassing
Dominator " the hardcore festival" is toch ook een hardstyle area? kan ook er omheen lopen dan heb je er geen last van.
ga lekker ff op me profiel kijken of er toevallig iets van hardstyle tussen staat hahaha! Doet er verder niet toe! Een overvloed aan feesten maar 1 x keer per jaar MASTERS OF HARDCORE dus geen hardstyle, simpel is dat! Net zoals dominator biggest hardcore event bla bla en dat zetten ze de afgelopen 3 jaar een hardstyle area neer ja draai die crap liever gwn niet op een hc feest. Overal loop je zwaar te knallen en dan kom je ineens bij zo een hardstyle tent aan met dat blije gezwaai, nee dankje! Geef me mening thats it! Ik vind dat hardstyle niet op MASTERS OF HARDCORE thuis hoort, klaar! Daar zullen de meningen over verdeelt zijn en jullie hardstyle mensen zouden het wel tof vinden waarschijnlijk maar voor mij hoeft het niet.. Zet liever een upcomming artiesten stage neer ;) hebben wij hardcore liefhebbers meer aan!
 
Uitspraak van Bas Woaterpas op zondag 2 februari 2014 om 22:44:
Dominator " the hardcore festival" is toch ook een hardstyle area? kan ook er omheen lopen dan heb je er geen last van.


Zo is het(Y)
Zoals vele (gelukkig) al zeggen hoort hardstyle niet thuis op dit laatste grote hardcore feest dat al bijna 20 jaar masters of HARDCORE wordt genoemd. We kunnen inderdaad niet naar die zaal toe gaan maar dat veranderd niet dat de sfeer anders word door het publiek wat word aangetrokken door hardstyle..