Partyflock
 
Forumonderwerp · 1140944
­ Nederland
Misschien een minder vrolijk en leuk onderwerp, maar naast veel leuke kanten hebben drugs soms ook minder leuke of zelfs (bijna) fatale kanten.

Ik zal maar beginnen: een keertje truffels op en volledig in paniek geraakt, ik dacht echt dat ik dood ging (daarna ook nooit meer psychedelische middelen gebruikt, als het zelfs bij truffels al mis gaat). Daarnaast wel eens bang geweest voor een hart-aanval toen ik hartkloppingen kreeg na Methylone. Zeer waarschijnlijk weinig aan de hand, maar op dat moment zelf toch wel beangstigend...

Wat was jullie slechtste ervaring? Of ben je soms zelfs vrienden/bekenden kwijtgeraakt door een fatale slechte ervaring?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Crazy Chris op woensdag 6 maart 2013 om 18:29:
Alleen na een korte tijd stond ik op en voelde me echt heel vaag en ging er teveel bij nadenken, en het leek net of ik derde persoons perspectief aan het zien was,andere dimensie ,Ik voelde me een zombie en dacht dat ik binnenkort onwel zou worden, iedereen begon te roepen van .Hey wat gebeurd er met hem?? moeten we ambu bellen?? Ikzelf hoorde ze wel maar kon niks doen, en toen zat ik ineens op de grond, en al roeiende met mn benen en armen naar de deur toe, even frisse lucht


Dit heb ik dus ook precies zo gehad, maar dan gewoon bij iemand thuis. Was van iedereen bang, hoorde ze tegen me praten maar kon ook niks doen.
Voelde me echt ellendig toen en dacht dat ik er nooit meer uit zou komen..
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 maart 2013 om 19:38:
Dit heb ik dus ook precies zo gehad, maar dan gewoon bij iemand thuis. Was van iedereen bang, hoorde ze tegen me praten maar kon ook niks doen.
Voelde me echt ellendig toen en dacht dat ik er nooit meer uit zou komen..


Lekker spul hé? Special K is not for everybody.....
 
Uitspraak van Side Show Bob op maandag 18 maart 2013 om 21:50:
Lekker spul hé? Special K is not for everybody.....


Nou zo lekker vond ik 't niet, nooit meer gedaan daarna ook haha ;)
behalve outgaan van wiet en alcohol toen ik 16 was mmm ,
geen slechte ervaringen
1 avond chillen met een paar vrienden. Allemaal 2 pillen genomen ( zat wel een tijdje tussen de eerste en de tweede) . Toen klopte mijn huisgenoot aan of we nog wat bier nodig hadden. Toen hij onze gezichten zag wist die genoeg. Hij vroeg of nog iets wouden om hard op te gaan. Nja het was mijn tweede keer nog maar dat ik XTC gebruikte en ik zat in de fase dat ik alles wel even wou proberen. Komt die man met 4 gram bijna pure coke aanzetten. Toen dat op was zat ik echt op mijn limiet qua hard gaan. Toen hebben we ook nog maar wat lijntjes pep gesnoven alsof het niks was. Wiet was er ook bij. Zelfs GHB werd gebruikt. Ik weet niet meer hoe, maar ik ging zo hard maar ook weer niet.. Raar gevoel. Maar ik werd "wakker" die ochtend en keek in het rond. Ik wist niet meer wat er gebeurd was die avond. Alles werd verteld aan mij en door filmpjes en foto's kwam ik er redelijk achter. Maar ik leef nog steeds!
Ik vind het trouwens knap dat mensen bad kunnen gaan op wiet? Welke wiet gebruik je dan wel niet?
Elke keer als het op is, verslaafd jwt
 
Uitspraak van iThijsco op woensdag 20 maart 2013 om 23:28:
Ik vind het trouwens knap dat mensen bad kunnen gaan op wiet? Welke wiet gebruik je dan wel niet?



heb het ook gehad

blowen veeeeeeeeeeeeel ,volle bak sigareten roken met hash olie , en spacecake

vragen om ellende
Uitspraak van FLOW op woensdag 20 maart 2013 om 16:13:
behalve outgaan van wiet en alcohol toen ik 16 was mmm ,
geen slechte ervaringen


same over here
Uitspraak van iThijsco op woensdag 20 maart 2013 om 23:28:
Ik vind het trouwens knap dat mensen bad kunnen gaan op wiet? Welke wiet gebruik je dan wel niet?

Geen idee, maar ik ga er de helft van de keren niet lekker op.
Uitspraak van iThijsco op woensdag 20 maart 2013 om 23:28:
Ik vind het trouwens knap dat mensen bad kunnen gaan op wiet? Welke wiet gebruik je dan wel niet?


Mijn zuurste ervaring is ook met wiet geweest. Alles in slow-mo, geluiden vervormd, paniek, hyperventileren.. Was geen pretje. Nog best lang last van gehad ook, half jaar wel.
Kan blijkbaar totaal niet tegen wiet, hash-jointjes daarentegen rook ik regelmatig als ik flink vdk ben om de scherpe randjes eraf te halen of als 't in de buurt is om me klaar te maken voor slaap (na avondje feesten).
Uitspraak van Hawaiiaan op donderdag 21 maart 2013 om 21:50:
Nog best lang last van gehad ook, half jaar wel.


waar had je nog last van in die periode? hoe ben je er weer bovenop gekomen?
K-hole.. gevoel van tong inslikken, jezelf op de grond zien liggen.. waardoor je bang wordt.VAAAAAGE shit.
Voorzichtig aan met dat spul dus :)
 
Lama
laatste aanpassing
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 21 maart 2013 om 22:56:
waar had je nog last van in die periode? hoe ben je er weer bovenop gekomen?


Had vaak het idee dat ik weer terugkwam in die status, flashbacks. Beetje self-fulfilling prophecy wel aangezien je er eerst aan denkt, bewust of onbewust, waarna je gaat hyperventileren.
Kon het niet controleren in eerste instantie. Later ben je je meer bewust van het feit dat het allemaal wel goed komt en kan je je focus leggen op het ontsnappen aan die hyper. Wanneer ik zelf zonder moeite weer uit die hyperventilatie kon komen hielden de andere klachten ook op.
Eigenlijk was alles gebaseerd op angst.
Uitspraak van Hawaiiaan op vrijdag 22 maart 2013 om 20:52:
andere klachten


Waaruit bestonden die andere klachten?

Uitspraak van Hawaiiaan op vrijdag 22 maart 2013 om 20:52:
angst


Kan je dit uitleggen?

Als je er niet meer over wilt zeggen kan ik dat begrijpen hoor! Ik heb namelijk een kennis die na een slechte ervaring met wiet heeft gehad en daar nu nog last van heeft, vandaar dat interesse ;)
Uitspraak van Digitalism op donderdag 21 maart 2013 om 16:02:
Geen idee, maar ik ga er de helft van de keren niet lekker op.


Zelfde hier, ik ga vaker slecht op wiet dan op LSD.
Spacebonbon 1 keer nooit weer gewoon 6 uur lang lopen :kots:
Uitspraak van Blue Eyed Brunette op donderdag 21 maart 2013 om 23:58:
K-hole.. gevoel van tong inslikken, jezelf op de grond zien liggen.. waardoor je bang wordt.VAAAAAGE shit.
Voorzichtig aan met dat spul dus :)

En er zijn mensen die bewust in zo'n k-hole willen raken?
 
- na 1200mg caffeine pillen. hartslag van rond 180 toen naar de dokter geraced.. voelde me fucking nerveus Djiezus

- keer mdma +-900mg, maar het probleem was dat ik fina slikte voor mijn haar. combinatie was nogal levensgevaarlijk (wist ik veel!!) toen serotonine syndroom gehad en zware stekken in mijn hart door zwaar gebrek aan zuurstof., ook dik overhit .. met goed diep ademen ging het net aan en.. na naakt onder een airco zitten en wat fruit eten ging het snel beter
na 26 uur slaap aan 1 stuk door voelde ik me pas weer een mens...

Dat was echt niet best, kwam echt door de fina .. ook met fina gekapt

- keer te veel speed op (hoewel niet eens zo super veel, grammetje)........ hoge hartslag en 7 uur rondjes gelopen in mijn kamer :rot: + 2 dagen wakker en nerveus
- methylone iets te veel........ 3 uur rondjes gelopen, opgefokt en nerveus

Om mezelf op peil te houden sport ik altijd VAAK en ik eet alleen groente en shit .. chips snoep en alcohol laat ik bijna altijd staan......... behalve om de 2 weken een keer een zak chips ofso
Voorheen ook vaak 10 km hardlopen etccc

Wel van al die shit geleerd!! Maar al die keren was gewoon in een rustige omgeving.. niet op een feest
ben wel altijd begonnen met lage doseringen ..... met XTC begon ik altijd met een halve pil ofso.. niet dat ik in 1keer alles naar binnen pleur.. daar zit wel 8 uur tussen ofso
laatste aanpassing
Jij hebt wel veel uhm, van dat soort ervaringen. Misschien eens nadenken voordat je wat neemt?
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 23 maart 2013 om 18:51:
Jij hebt wel veel uhm, van dat soort ervaringen. Misschien eens nadenken voordat je wat neemt?

Op die MDMA na (900 mg is wel extreem veel, daar is ie goed weg gekomen) valt het toch wel mee? Een keertje teveel cafeïne nemen of een opgefokt gevoel door methylone hebben is niet direct veel minder ernstig dan een keer flink dronken worden, iets wat veel jongeren elke maand 2 keer of vaker doen. Maar dat vinden we 'normaal'. En ben jij nooit een keer een nachtje wakker gebleven door een amfetamine of door MDMA ofzo? Dat heeft de helft van de mensen die een stimulant gebruikt. Zolang dat niet elke week is en je gewoon je rust pakt daarna is dat niet direct misbruik ofzo.

Het is goed dat ie zo actief met z'n levensstijl bezig is. Hij denkt dus wel degelijk na zo te lezen. Een redelijke conditie, groente eten (=antioxidanten, erg belangrijk voor preventie van schade en voor herstel) en geen/weinig alcohol gebruiken of zelfs combineren met andere drugs dan ben je al op de helft van wat je kunt doen qua (zover mogelijk) verantwoord gebruik. Meer dan iemand die dan misschien een kwartje XTC-pil of 50 mg methylone minder neemt en geen cafeïne-pillen gebruikt maar intussen wel 20 kilo te zwaar is, niet sport en 4 keer per week bij de Mac eet. Die zal dan niet direct op de EHBO terecht komen maar in het algemeen zal ie z'n lichaam meer verwoesten.

Ik praat z'n verhaal niet goed ofzo, maar ik vind dat jij (en mensen in het algemeen als het over drugs gaat) iets te snel oordelen in zo'n geval als dit. Pas als ie na die ene keer nog een keer vrolijk richting de 900 mg MDMA ging kon je zeggen dat ie 'niet nadacht' of leerde.
laatste aanpassing
Uitspraak van LPM. op zaterdag 23 maart 2013 om 12:42:
Zelfde hier, ik ga vaker slecht op wiet dan op LSD.


luxe-probleem. Andersom is erger....
was bij mn eerste keer pillen ( was uberhaupt eerste keer drugs, naast bier )

kwam hartstikke dronken aan op een hardcore feestje waar een vriend me 1,5 q-dance in mn hand duwde en zij dat ik het maar eens moest proberen.
geen uitleg of iets gehad dus meteen alles ingenomen.
kreeg toen een black-out die zo'n 45 minuten duurde, daarna opgestaan en naar de zaal gelopen waar ik op een krukje ging zitten waar ik weer een black-out kreeg van een uur lang ongeveer.
daarna naar huis gegaan, en tot overmaat van ramp werd ik ook nog eens hartstikke panisch van het hallucineren.
verder niks gebeurt maar het was toch wel schrikken.
gebruik nu af en toe, maar ben nu wel heel wat voorzichtiger met geestverruimende middelen ;)
Uitspraak van WallMart op zondag 24 maart 2013 om 20:38:
kwam hartstikke dronken aan op een hardcore feestje waar een vriend me 1,5 q-dance in mn hand duwde en zij dat ik het maar eens moest proberen.


'een vriend'? 8)
Uitspraak van groetjes van Koen op zondag 24 maart 2013 om 21:02:
'een vriend'? 8)


ja, best lullig eigenlijk. maar hij was die avond ook goed van de kaart blijkbaar :P
had zich nog wel verontschuldigd ;)
Uitspraak van WallMart op zondag 24 maart 2013 om 21:09:
had zich nog wel verontschuldigd ;)


je hebt 'm toch wel een paar rake klappen gegeven he? :P
Uitspraak van groetjes van Koen op zondag 24 maart 2013 om 21:35:
je hebt 'm toch wel een paar rake klappen gegeven he? :P


die krijgt ie nog een keer als hij het niet verwacht :P
Uitspraak van WallMart op zondag 24 maart 2013 om 20:38:
kwam hartstikke dronken aan op een hardcore feestje waar een vriend me 1,5 q-dance in mn hand duwde en zij dat ik het maar eens moest proberen.
geen uitleg of iets gehad dus meteen alles ingenomen.


Hier 't zelfde verhaal, al was ik nog wel zo helder om een halfje te nemen.

Feestje werd gehouden in een oude kerk. Zaten boven beetje te chillen, toen ik ineens dacht dat het plafond naar beneden kwam.
Toen zag ik ineens een roestvlek helemaal rood worden en veranderen in bloed, en toen begon de pleuris ellende..
3 uren lang t bloed uit de muren zien stromen, op de dansvloer lag een laag van 10cm waarin iedereen stond te springen.
Na en tijdje had ik t een beetje onder controle en besloot ik naar de wc te gaan. Komen er ineens 2 van die getekende handen onder de deur vandaan die me van de wc aftrekken :lol:

Nee echt héeel heftig, was echt blij dat er een vriendinnetje was die me naar een rustige plek bracht, zorgde voor suiker, en me gerust stelde!
Uitspraak van itsmagic' op zondag 24 maart 2013 om 22:20:
een halfje


Uitspraak van itsmagic' op zondag 24 maart 2013 om 22:20:
roestvlek helemaal rood worden en veranderen in bloed

Uitspraak van itsmagic' op zondag 24 maart 2013 om 22:20:
3 uren lang t bloed uit de muren zien strome

Uitspraak van itsmagic' op zondag 24 maart 2013 om 22:20:
een laag van 10cm waarin iedereen stond te springen

Uitspraak van itsmagic' op zondag 24 maart 2013 om 22:20:
2 van die getekende handen onder de deur vandaan die me van de wc aftrekken


sorry ik zat even niet op te letten, maar wat voor pil was het? en was dat het enige dat je had genomen? andere drugs? drank? :P
oh wacht, het zal wel een qdance zijn :rot:

ik zei toch dat ik niet oplette :[
Hahahah bizar he.
Was als t goed is een rooie badman, en dat was t enige ja, na een behoorlijke lading drank dan:P
Uitspraak van itsmagic' op zondag 24 maart 2013 om 22:57:
na een behoorlijke lading drank dan:P


anders was het wel een heeeeeeulll goed halfje :rot:

:P

of naja... 'goed'? (H) :P
Hhaha, periode goed naar van geweest, slecht slapen ensu
Toen maar besloten t nog es te doen, en met succes :roflol:

k.Kijk overigens nog steeds geen horrorfilms :P
laatste aanpassing
Keertje bijna out ofzoiets gegaan toen ik de trap afliep, had 2 roze redbulls en 1 gele ferarri op. Het gebeurde bijna direct nadat ik had geblowd
Uitspraak van Raver op donderdag 28 maart 2013 om 20:17:
Keertje bijna out ofzoiets gegaan toen ik de trap afliep, had 2 roze redbulls en 1 gele ferarri op. Het gebeurde bijna direct nadat ik had geblowd


Toen blowde jij nog niet lang ?/!!.....
Ik blowde toen al elke week, maar niet in combinatie met xtc
Overdosis snoepjes, bad op paddos bad op truffels bad op lsd, een jointje waardoor ik begon te trillem en helemaal raar werdt, ontwenning van ghb, de rest was leuk geloof ik
 
triprommel pfffffff....... XD





lol
 
Donderdag op vrijdag Awakenings Westergas,

Ging al hard, en nam nog een halve nintendo met een lik M, toen dat insloeg kon ik niet meer lopen en klapte me knieén steeds in elkaar!

Moest gewoon half uur gaan zitten op die Tribune met watertjes..

Kon niet meer!

Laatste uur ook gemist want spacede em TE hard om te blijven!
 
Ik heb een keer iemand ondergkotst toen ik dronken was
Ik zeg voor de gein tegen iemand: snuif alles maar op en toen deed ie het ook nog! Had 1 klein lijntje van die gram gehad. Side Show Bob, houd um in de gaten en geef hem geen snuifvergunning want die benut ie. En ben dus kenkernuchter nou. What a party!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 maart 2013 om 11:29:
Laatste uur ook gemist want spacede em TE hard om te blijven!


Net goed, halve gare! Je ging toch al hard?
Uitspraak van Raver op vrijdag 29 maart 2013 om 06:07:
Ik blowde toen al elke week, maar niet in combinatie met xtc


We spreken pas van serieus blowen als je het dagelijks doet, weekendblazertje.....