Partyflock
 
Forumonderwerp · 1139422
 
Hallo allemaal wij zijn Jeroen en Moniek en zijn vrij nieuw hier op Partyflock.
Wij zijn al wat jaren actief met alles rond en met DEFQON.1.
We hebben nog maar een paar maanden te gaan en dan is het weer zo ver.
Natuurlijk zoals we op onze vorige forums ook deden houden we jullie op de hoogte van alles.
Het is ieder jaar weer jammer dat er mensen dingen posten die nog niet mogen of kunnen helaas hebben wij hier op partyflock
geen knop om dit gelijk weg te halen ( Bijvoorbeeld Opbouw foto's)


Wij wensen iedereen op dit topic onwijs veel plezier met lezen en schrijven, en hou het gezellig.
Ps: Wij vinden het leuk om gepaste reactie's te krijgen op dit topic dus over DEFQON.1.


Met vriendelijke groetjes,
Moniek & Jeroen
laatste aanpassing
die 140 was ook al inclusief (19%) BTW hoor. In het 21% btw tarief zou het dan rond de 142/143 uitkomen.
 
Uitspraak van MatthijsBroer op donderdag 17 januari 2013 om 17:47:
maar hoe was jou eertse keer? werd je gecontroleerd. als 17 jarige zit je er toch anders mee omdat de kans er wel is dat je gecontroleerd word ook al is die klein?


Ben nog nooit gecontroleerd in al die feesten die ik inmiddels heb gehad.. en in jou geval, ID kaart van je broer werkt heus wel.. en zo niet, dan word je terug gestuurd en probeer je het een kwartier later in een andere rij (jas uit o.i.d. > herinning punt weg) weer... Ik zou je echt geen zorgen maken.. Doe je dat wel, dan zou ik niet gaan.. want met nerveus gedrag word je er veel sneller tussen uit gepikt... heb zelf ook eens deze taak gehad op een festival en vaak selecteerden we ID controle op nerveus gedrag..

Maar, het is niet voor niets 18+.. als jou iets overkomt, je ligt in een hoekje half te sterven, kan Q hierop zwaar aangekeken worden. Dus het liefst zou ik zeggen blijf thuis.. maargoed
 
Uitspraak van zeke op vrijdag 18 januari 2013 om 14:58:
die 140 was ook al inclusief (19%) BTW hoor. In het 21% btw tarief zou het dan rond de 142/143 uitkomen.


Sorry je heb helemaal gelijk mijn excuus heb het ook al veranderd ;)


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 januari 2013 om 15:08:
Maar, het is niet voor niets 18+.. als jou iets overkomt, je ligt in een hoekje half te sterven, kan Q hierop zwaar aangekeken worden. Dus het liefst zou ik zeggen blijf thuis.. maargoed


Ja hij kan het inderdaad proberen zullen er vast meer doen die idd succes boeken. En als het 2 keer niet lukt kun je beter gaan.
En wat Sharon zegt is ook wel waar dan heb en Q een probleem en ik denk jij ook :p

Sharon ik hoop dat de munt prijzen ook zijn aangepast zal wel niet 1 muntje voor een water ijsje ;)
laatste aanpassing door een beheerder
Niet om t een of ander maar volgens mij was de btw vorig jaar weer terug op 6% gezet ;)(y)
 
Uitspraak van VanMutshuYzen op zaterdag 19 januari 2013 om 13:39:
Niet om t een of ander maar volgens mij was de btw vorig jaar weer terug op 6% gezet


Ja de 1 zegt van wel de ander van niet haha allemaal verhalen.
Maar wij zijn er blij mee :D
  → als beheerder
Er is een bericht gewijzigd en wat andere berichten verwijdert. Hou het vriendelijk en lief hier! ;-)
 
Wij hoorde van de week ergens dat Engeland ook met een soort gelijk festival bezig is als Defqon.1.Op Twitter zitten ze ook al Q-Dance United Kingsom.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2013 om 23:30:
SQooby-Doo ga je nu wel ?


Misschien alleen de Zaterdag met event travel op en neer... Wij kiezen dit jaar voor weekend Decibel met de bende... :p
Uitspraak van Stampertje de enige echte !! op maandag 21 januari 2013 om 09:10:
Misschien alleen de Zaterdag met event travel op en neer... Wij kiezen dit jaar voor weekend Decibel met de bende... :p


Ligt er aan wat Q ons te bieden heeft in Maart als alles word bekend gemaakt...;P
 
Uitspraak van Stampertje de enige echte !! op maandag 21 januari 2013 om 09:07:
Echt wel 20 juli..


O ik dacht niet meer dat ik had gelezen.
En door dat ik dit bericht had gelezen dacht ik dat het over was met Dominator.

Dominator - het grootste dikste hardcore festival ter wereld. Er is hoop voor de gabbers: in het najaar zullen Art of Dance en Q-dance samen een nieuw hardcore feest lanceren in de Heineken Music Hall.


Uitspraak van SQooby-Doo op maandag 21 januari 2013 om 12:24:
Ligt er aan wat Q ons te bieden heeft in Maart als alles word bekend gemaakt...;P


Ja ik ook ben ook benieuwd.
Nu inderdaad wachten op maart.

Uitspraak van Stampertje de enige echte !! op maandag 21 januari 2013 om 09:10:
Misschien alleen de Zaterdag met event travel op en neer... Wij kiezen dit jaar voor weekend Decibel met de bende... :p


Dat is ook wel gaaf inderdaad.
En alleen een zaterdag kan ook gezellig zijn.
Gewoon lekker heen en savonds weer lekker terug in je eigen bedje :p
ik vond zaterdag vorig jaar echt kut :lol:
camping maakte t leuk :P
of camping of niet (y)
 
Uitspraak van VanMutshuYzen op maandag 21 januari 2013 om 16:17:
ik vond zaterdag vorig jaar echt kut :lol:
camping maakte t leuk :P
of camping of niet (y)


Nou ben ik dit helemaal met je eens.
Ik zij nog tegen Jeroen wat een raar volk allemaal.
Het was niet zoals de jaren ervoor er hing ook een gekke sfeer.
De camping was idd leuk en gezellig en gewoon normaal.


Mis Almere wel hoor met al dat zand en lekker het water in om af te koelen.
Biddinghuizen heeft natuurlijk ook zijn goed kanten bijvoorbeeld de camping :D

Goedenavond! Ik kom uit Australie. Trying to learn Dutch but cannot write much. I am coming from Melbourne for Defqon.1 and was wondering what else will be on in Holland around end of June? Guessing I should probably be posting this in English form jajaja
 
Uitspraak van Jessica AU op woensdag 20 februari 2013 om 13:14:
what else will be on in Holland around end of June?


Dreamfields ;)
Uitspraak van Jessica AU op woensdag 20 februari 2013 om 13:14:
Goedenavond! Ik kom uit Australie. Trying to learn Dutch but cannot write much. I am coming from Melbourne for Defqon.1 and was wondering what else will be on in Holland around end of June? Guessing I should probably be posting this in English form jajaja


Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2013 om 13:23:
Dreamfields ;)


And Wish Outdoor in the beginning of july :)
heb er al zin in .... lekker mooie weer kan niet wachten ....
Vrienden allemaal 18 en ouder, zelf 17 is dit een probleen of als ik een kaartje heb kom ik gewoon binnen?
Uitspraak van Remon_1908 op donderdag 28 februari 2013 om 13:55:
Vrienden allemaal 18 en ouder, zelf 17 is dit een probleen of als ik een kaartje heb kom ik gewoon binnen?


Wat denk je zelf?


18=18. en geen dag jonger.
hallo, jullie zijn hier allemaal ouder als mij en heb ik dus heel eerlijk advies nodig. heb het een tijdje terug ook al gevraagt, maar alsnog.
ik ben dus 17 en bijna 18. net niet op defqon 1. toch heb ik een id van mijn broer. jammer genoeg is dit een nieuw ID van hem waar ik minder op lijk. maar goed. ik wil met vrienden dit jaar de defqon weekend pakken. super gaaf natuurlijk. ik ben wel een beetje bang dat ik geweigert word. ondaks ik iedereen erover hoor dat je op de camping alles behalve gecontroleerd word. hoe is dat met jullie? word je inderdaad op de camping niet gecheckt en hebben jullie wel vaker gezien van mensen die nog net 18 zijn en iderdaad zonder check naar binnen lopen? ik snap velen van jullie als jullie zeggen yo wacht nog een jaartje. maar hoe zouden jullie heb vinden als al je vrienden gaan en alleen jij bent te jong en wilt super graag. ben een onwijs hardstyle fan en kom er gewoon om lekker te feesten net als de andere en niet als veel jongeren van 17 die ruzie komen zoeken. wat is jullie mening? ik zou het super waarderen als jullie er eerlijk over zijn want ik twijfel wel!

dankjullie wel :)
Ga gewoon.
Uitspraak van MatthijsBroer op dinsdag 12 maart 2013 om 15:45:
hallo, jullie zijn hier allemaal ouder als mij en heb ik dus heel eerlijk advies nodig. heb het een tijdje terug ook al gevraagt, maar alsnog.
ik ben dus 17 en bijna 18. net niet op defqon 1. toch heb ik een id van mijn broer. jammer genoeg is dit een nieuw ID van hem waar ik minder op lijk. maar goed. ik wil met vrienden dit jaar de defqon weekend pakken. super gaaf natuurlijk. ik ben wel een beetje bang dat ik geweigert word. ondaks ik iedereen erover hoor dat je op de camping alles behalve gecontroleerd word. hoe is dat met jullie? word je inderdaad op de camping niet gecheckt en hebben jullie wel vaker gezien van mensen die nog net 18 zijn en iderdaad zonder check naar binnen lopen? ik snap velen van jullie als jullie zeggen yo wacht nog een jaartje. maar hoe zouden jullie heb vinden als al je vrienden gaan en alleen jij bent te jong en wilt super graag. ben een onwijs hardstyle fan en kom er gewoon om lekker te feesten net als de andere en niet als veel jongeren van 17 die ruzie komen zoeken. wat is jullie mening? ik zou het super waarderen als jullie er eerlijk over zijn want ik twijfel wel!


ik zou het sowieso niet doen.. tuurlijk is de kans heeeeeeel klein dat je eruit wordt gepikt... maar het KAN wel

wie weet ben jij degene die pech heeft en dan voel je je klote, neem dat maar aan :P

gewoon lekker een jaartje wachten (Y) er komen nog genoeg feesten en er zijn genoeg feesten die 16+ zijn :cheer:
Oke dankjewel voor de tip, maar controle op camping? Is die er
Uitspraak van MatthijsBroer op woensdag 13 maart 2013 om 18:57:
Oke dankjewel voor de tip, maar controle op camping? Is die er

Daar kijken ze alleen je tas door, wordt niet om je id-kaart gevraagd...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2013 om 20:22:
Dus wie kan me helpen aan een DEFQON.1 ketting.


haha vond hem net toevallig, ketting met defqon logo eraan van staal ofzo, ooit gekregen bij defqon 2010 of 2011 dvd ofzo?
Uitspraak van MatthijsBroer op donderdag 17 januari 2013 om 17:47:
maar hoe was jou eertse keer? werd je gecontroleerd. als 17 jarige zit je er toch anders mee omdat de kans er wel is dat je gecontroleerd word ook al is die klein?


Mijn eerste feest was defqon 2010 en toen was ik 16 en ik zie er jonger uit dan ik ben. & mijn id is nog nooit gevraagd. Wel had ij altijd mijn zus der id voor zekerheid
ohh oke, maarja 16 jarig en meisje word minder snel gekeken denk
Vriendin van me is er toch ook n keer uitgepikt op project hardcore... Doei doei feest....
Is en blijft een gok
Uitspraak van VanMutshuYzen op zaterdag 16 maart 2013 om 12:02:
Vriendin van me is er toch ook n keer uitgepikt op project hardcore... Doei doei feest....
Is en blijft een gok


er zijn er ook die eruit gepikt worden om eens te strippen. Maar ga je daarom geen drugs meenemen of neem je gewoon het risico? Ik zou er gewoon voor gaan. Ben 'in den tijd' ook nog binnen geweest op mijn 14 of 15 waar je 16 moest zijn. En op mijn 16 of 17 ben ik nog naar plaatsen geweest waar je 18 voor moest zijn. Coffeeshop t zelfde liedje: wij gingen vroeger 2 keer per week naar holland naar de shop, toen was ik nog geen 18 en nooit hebben ze mijn ID gevraagd.
Neem het risico, wordt je tegengehouden? Brute pech, volgende keer beter.
Artiest {SHOWLIST artist 64884, 86156}
geen grey area :O,
of zie ik dat verkeerd..
zou echt niet tof zijn als die weg is :(
Morgen line-up :)
goedkooper geworden en vind line up matig zeker voor defqon1 maarja laaste jaar dus wat van maken
Uitspraak van DevilRangers op donderdag 21 maart 2013 om 11:32:
goedkooper geworden en vind line up matig zeker voor defqon1 maarja laaste jaar dus wat van maken


ja en dan is volgend jaar de line up dik en dan ga je alsnog :P
Denk dat er een aantal bekende namen op EDC zullen staan aangezien dat het zelfde weekend is en Q er dit jaar weer een stage zal hosten
Dat zit er dik in ja. Alhoewel er nog niks is aangekondigd van EDC qua line-up en of dat Q er ook aanwezig is. (in het nieuwsbericht 2013 is het ook niet opgenoemd)

Maar kan best natuurlijk dat ze Headhunterz & Wildstylez enzo laten heen en weer vliegen.
Uitspraak van zeke op dinsdag 26 maart 2013 om 19:33:
Maar kan best natuurlijk dat ze Headhunterz & Wildstylez enzo laten heen en weer vliegen.


dat ze die 2 een enkeltje amerika geven.... laat ze daar maar lekker blijven (y)