Partyflock
 
Forumonderwerp · 1138628
http://i.fokzine.net/upload/12/12/121210_3926_eaoYu.jpg

Hoewel ik dergelijke plaatjes wel eerder heb gezien, blijft het me schokken. Verstandig gebruik van deze drug is gewoon onmogelijk, je gaat er hoe dan ook aan onderdoor. Het erge vind ik nog dat het niet alleen wanhopige junks/zwervers zijn die eraan beginnen maar ook gewoon zelfs jonge studenten (zie foto's).
Amerika richt z'n war on drugs veel op het buitenland, maar is hun 'eigen' drug niet schadelijker dan coke, mdma, wiet en speed samen? Toch hoor je er nauwelijks een Amerikaanse politicus over, erg vreemd.
Uitspraak van PeterGriffin op donderdag 27 december 2012 om 21:19:
Was je niet superbang om verslaafd te raken, of alle andere drugs allemaal suf te vinden nadat je de 'rush' van Crystal Meth had ervaren?

Had niet verwacht dat er hier mensen zouden zitten die het gebruikt hebben, maar dat maakt het topic wel interessanter. Amerikaanse drugsvoorlichting = totaal aangedikt, feitelijk onjuist en/of zeer eenzijdig.


Amerikaanse voorlichting is inderdaad zwaar aangedikt, maar neemt niet weg dat het wel echte teringzooi is.
En juist omdat ik weet dat het echt troep is blijf ik er makkelijk vanaf,
....
laatste aanpassing
Uitspraak van J4ck11 op zondag 20 januari 2013 om 23:26:
alleen in Amerika?


Tuurlijk is dit verkrijgbaar in nederland, is alleen heel zeldzaam.
Heb dit ook maar bij 1 persoon kunnen bemachtigen en deze heeft het ook niet meer.
Heb gelukkig nog een beetje wat ik voor de juiste feestjes ga bewaren.
op pillrports als je naar canada gaat zit er alleen maar troep in di pille word je gewoon gedrogeerd met meth of amfetamine.. zit je dan te wachten op je MDMA gevoel..
kan iemand met farmaceutische achtergrond bevestigen of normale amfetamine in het lichaam ook aan alphatische transmethylatie doet waardoor er deels N-methyl-amf gevormd word..? of is de affiniteit van de amfetamine hier voor te laag t.o.v andere stoffen
Uitspraak van joelles op zaterdag 26 januari 2013 om 17:06:
normale amfetamine in het lichaam ook aan alphatische transmethylatie doet waardoor er deels N-methyl-amf gevormd word..?


Lijkt me sterk. Heb zelf alleen chemische achtergrond, dus weet niet zoveel van wat er in het lichaam allemaal gebeurd, maar het lijkt me sterk dat het lichaam de boel eerst (trans) methyleert en vervolgens dan opbreekt. Maargoed hierbij gaat het erom of methylering de voorkeur heeft of niet, en of meth gemakkelijker op te breken is of niet.
 
Uitspraak van joelles op zaterdag 26 januari 2013 om 17:06:
kan iemand met farmaceutische achtergrond bevestigen of normale amfetamine in het lichaam ook aan alphatische transmethylatie doet waardoor er deels N-methyl-amf gevormd word..? of is de affiniteit van de amfetamine hier voor te laag t.o.v andere stoffen


die vraag kan je volgens mij alleen maar op tweakers stellen :lol:
Uitspraak van joelles op zaterdag 26 januari 2013 om 17:06:
normale amfetamine in het lichaam ook aan alphatische transmethylatie doet waardoor er deels N-methyl-amf


nee als ik pep gebruik voel ik niks wat in de buurt komt bij methpep op volle toeren
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 28 januari 2013 om 17:15:
tweakers


Wat heeft electronica te maken met scheikunde?
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 8 februari 2013 om 15:08:
Wat heeft electronica te maken met scheikunde?


Nix, maar amerikanen noemen mensen die op meth bingen tweakers..
Welcome to Holland in dat geval :9