Partyflock
 
Forumonderwerp · 1125597
wat is erger

de topic spreekt al voor zich
maar om de stelling even duidelijk uit te drukken
want we gaan het hebben over waargebeurde feiten
en geheel op waarheid gebaseerd
leven en dood

een militair kan tijdens een opdracht
voor de keuze komen te staan !!! HIJ OF IK
als hij oog in oog komt te staan met de vijand
dan heeft hij de keuze ik leef en hij gaat neer
of ik probeer en ga zelf dood
dit is een keuze die hij dan zelf maakt met een rein geweten
-----------------------------------------------------------
dit staat los van de waargebeurde feiten die ik nu ga geven
maar het hoort wel bij de stelling van deze topic
{[( wat is erger iets zeker weten of iets niet zeker weten !!! )]}
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
een monteur krijgt een klant
met een V8 probleem
de benzine slangen op het blok moeten vervangen worden
hij heeft 2 opties de originele vervanging van de Mercedes dealer
dat dan de oude slangen vervangt
of een goedkopere universele vervanging van de slangen
iets dat kwa prijs vele malen goedkoper is en niet net als her
originele pakket alles vervangt !!!!!
veelgoedkoper veel minder sleutel uren kortom meneer kan
binnen 3 uur geholpen worden !!
------------------------------------------------------------------
de klant kiest voor de goedkopere universele optie in dit geval
de auto een Mercedes-Bens-sl met V8 het geval was 1 dag van tevoren
voorzien van een gas inbouw door een gas boer alles erop en eraan
alles was ingesteld de benzine slangen waren na de inbouw gaan lekken
vandaar dat erna gekeken moest worden en er een diagnose werd gesteld
dat de slangen vervangen moesten worden deze diagnose werd gesteld door
de gas boer zelf !!!
------------------------------------------------------------------
dus de klant komt naar de garage toe want de gas boer bouwt alleen gas in !!!
de klant wil rijden en hij kiest voor de goedkope oplossing
de monteur begint eraan en meneer-de-klant kan dezelfde dag nog wegrijden
--------------------------------------------------------------------------
3 dagen later tijdens het rijden van amsterdam terug naar huis
brand de auto geheel uit
er is vastgesteld dat er bij de motor een groot benzine lek ontstaan is
waardoor de halve auto onder de benzine zat toen er ontsteking bij kwam
auto met de eigenaar erbij
afgebrand een zwart geblakerd wrak zwart van de roet en de as
-----------------------------------------------------------------------------
de benzine injectoren hebben voltage nodig om de benzine de cilinder kamers in te spuiten
die op rapport bij de gas boer afgesloten werden als de auto op gas zou over schakelen
de benzine pomp hoort er ook op te staan maar dat was bij deze auto niet noodzakelijk volgens gegevens
----------------------------------------------------------------------------------------------------
theoretisch gezien
zodra de auto van benzine op gas over geschakeld word en de sproeiers dus afsluiten
bouwt de benzine pomp druk op het systeem dat op kan lopen tot minimaal 2.1 bar en maximaal 3.6 bar
de slangen zijn vervangen door de oude weg te snijden en er nieuwe voor terug te zetten met speciale
draai klemmen geheel goed gekeurd 100% getest en word op de heden dag van vandaag nog steeds verkocht
en veel gebruikt bij vervangingen van benzine slangen ook door de Mercedes-Bens-dealer zelf
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
de slangen die vervangen zijn aan de desbetreffende auto zijn tevens het enige zwakste punt van
het gehele benzine stelsel in heel de auto en volgens het diagnose rapport van de Mercedes-Bens onderzoek team
is daar de lekkage ontstaan die de dood van een man heeft getekend
nog de monteur nog de gas-boer tot op de heden dag van vandaag
is er niet te achterhalen waardoor of wie de fout gemaakt heeft
die de mans leven zijn bloed door reparatie of verbouwing
!!! AAN ZIJN HANDEN HEEFT HANGEN !!!
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
nu gaan we terug naar de stelling van dit topic
[[[ wat is erger iets zeker weten of iets niet zeker weten !!! ]]]

is het nou erger om te weten dat je een keus gemaakt hebt
van leven en dood zoals de militair weten dat je kiest voor leven of dood

of is het erger om nooit te weten te komen
of je de verantwoording van iemands dood
nou wel of niet op je geweten hebt staan !!!!!!!!!!!!!!
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
serieuze reacties gewenst
op de rest reageer ik gewoon niet
alleen als je geheel gelezen hebt
wat hier staat dan kan je ook eigenlijk
maar 2 antwoorden geven
want ((( !!! WAT IS ERGER IETS ZEKER WETEN OF IETS NIET ZEKER WETEN !!! )))
zeker weten
of niet zeker weten
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2011 om 10:28:
Gasboer is schuldig


daar ben ik het gedeeltelijk mee eens
maar ook de gas-boer heeft eigenlijk geen schuld
want hij heeft alleen gedaan wat de mercedes gegevens aangaven

de monteur ik helaas
wist wel degelijk dat de pomp niet afgesloten was
waardoor ik mezelf nog steeds de schuld geef van zijn dood
omdat ik hem nooit had mogen laten aanrijden in een auto
die niet Safe was ik heb gedaan wat de klant vroeg
en had hem gewoon moeten waarschuwen dat het probleem terug zou komen
vanwege de opbouwende benzine druk door de pomp zelf
ik was de eindverantwoordelijke van de gehele reparatie en inbouw

ik ben het eens met het feit dat de gas-boer
gewoonweg ook de pomp had moeten onderbreken bij het overschakelen
van benzine op gas

de vraag van hoe kan een bestuurder de benzine niet geroken had
komt vanwege de omstandigheden van de klant
en hoe het mogelijk is dat de auto als een
turbo kaarsje kan afbranden met inzittende erbij
hoe simpel weg door het feit dat de bestuurder
niks rook vanwege een zuurstof apparaat de benzine is
tijdens de lekkage door het gehele kachel systeem gevlogen
hoe een ongelukje zo groot kan uitpakken is altijd een raadsel en
een vraag dat naar maten van tijd en onderzoek zichtbaar word

alle omstandigheden op het moment van het ongeluk waren tezamen
een Groote wolk van vragen tijdens het onderzoek een Groote wolk
van onzekerheid

wat ik nog even toevoegen wil en ga
is dat het uitgebrande wrak door mijn handen weer is opgebouwd
geheel gerestaureerd de motor licht in een andere auto nu
was het ergste werk wat ik ooit gedaan heb alles van metaal
was er nog de rest was weg
de motor licht nu in een andere SL
de SL zelf is voorzien van een 6 cilinder turbo diesel
die bij de eerste keer starten op hol sloeg en zijn
gehele olie pan leeg gezopen heeft
nu zie ik de auto dagelijks terug en denk iedere dag
door dat kreng te zien terug aan Jaap de klant
 
Eigenlijk is het die bestuurder zijn eigen schuld, omdat hij voor een dubbeltje op de eerste rang wou zitten.
zo kan je het ook zien ja

maar ondanks dat
de Gas-boer is een officieel erkend bedrijf
en ik ben een officieel erkend mercedes monteur

dus ja de klant wou het goedkoop
en dat is dus zijn ondergang geworden
maar nog voel ik me schuldig
omdat ik de eindverantwoordelijke was
voor hem terug de weg op sturen in een auto
die niet veilig was
ik wist dit voor ik hem terug liet aanrijden

ja hij wou zeker snel geholpen worden
en terug de weg op klopt en dat is ook wat ik
hem heb laten doen !!!!!!
maar was het verstandig om dat gedaan te hebben
achteraf gezien is het de Grootste fout in mijn
sleutel carrière tot mijn spijt
laatste aanpassing
 
ach ja zulke dingen gebeuren, je kan het toch niet meer terugdraaien
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2011 om 11:08:
ach ja zulke dingen gebeuren


zulke dingen horen niet te gebeuren :nee:

En de bestuurder zijn schuld is het al helemaal niet! hij wou gewoon een bezine/gasinstalatie en heeft dit laten doen door erkent monteur, en als die pomp niet word afgesloten bij omschakeling naar gas, en dus druk blijft opbouwen hadden de orinele lijdingen het ook kunnen begeven, een en/en situatie (correct me if i'm wrong

sterkte ermee.
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2011 om 19:01:
you lost me na 2 zinnen.


Mij bij het vierde woord al.
Uitspraak van robinM. op dinsdag 29 november 2011 om 22:34:
zulke dingen horen niet te gebeuren


correct het hoort niet te gebeuren nee
toch gebeurt het en op de heden dag van vandaag nog steeds
volgens de originele gegevens zou het systeem de druk aan moeten kunnen
maar dat kan het dus niet
en ja het had ook ergens anders kunnen gaan lekken
was het zelfs maar zo dat het ergens anders was gaan lekken

ik heb er in ieder geval 1 stand punt op na gehouden
en anders begin ik gewoon weg niet meer aan dergelijke reparaties
het eerste gas monster dat ik nog onderhanden zal nemen
dat dergelijke mankementen heeft vanwege een gas inbouw
laat ik niet meer aanrijden als niet alles gestopt word
tijdens het overschakelen van benzine op gas
klaar punt uit na de SL heb ik dan ook al ongeveer 3 andere
auto's binnen gehad waar de pomp ook niet afgesloten was
maar een simpele benzine afsluiter gemonteerd was op de aanvoer
en dat onder de kap dicht bij het schudbord
dat ook heel dicht bij het kachelsysteem zit
gewoon schakelaar op het dashboard als het niet anders kan
die de pomp uit zet
maar wat is er nou mooier dan de gas-boer niet meer nodig hebben
ik bouw het voortaan zelf in :D
weet ik ook zeker dat als er weer een dergelijk ongeluk gebeurt
ik het ook echt zelf ben geweest die de fout gemaakt heeft

want ---- Zeker weten
is makkelijker om mee te leven
dan het ---- Niet zeker weten
Benzine blijft geen druk op bouwen, zit gewoon een brandstofdruk regelaar op die alles wat er teveel aan druk is via de retour teruggooit de tank in. neemt niet weg dat een charmante oplossing is om de brandstof pomp uit te schakelen als je op lpg rijdt, dan sluit je elk risico uit, ook van een lekkende injector tijdens t rijden.

Maar uiteindelijk heeft sowieso de monteur de schuld...als je een brandstof systeem repareert mag dat gewoon niet zomaar gaan lekken, je bent bezig met extreem brandbare vloeistoffen in een ruimte waar een hete uitlaat en hoogspanning is.....
Uitspraak van Rexel op vrijdag 2 december 2011 om 02:10:
Benzine blijft geen druk op bouwen, zit gewoon een brandstofdruk regelaar op die alles wat er teveel aan druk is via de retour teruggooit de tank in. neemt niet weg dat een charmante oplossing is om de brandstof pomp uit te schakelen als je op lpg rijdt, dan sluit je elk risico uit, ook van een lekkende injector tijdens t rijden.

Maar uiteindelijk heeft sowieso de monteur de schuld...als je een brandstof systeem repareert mag dat gewoon niet zomaar gaan lekken, je bent bezig met extreem brandbare vloeistoffen in een ruimte waar een hete uitlaat en hoogspanning is.....


Van Rexel weten we inmiddels een doordachte antwoord te kunnen verwachten. Ben het dus ook grotendeels met hem eens.

De mogelijkheid bestaat ten alle tijden dat er een spontane terminale fout opgetreden is in één van de componenten. Ook al zouden beide monteurs alles goed geinstalleerd kunnen hebben, is het mogelijk dat iets geklapt is waar de monteurs niks aan konden doen.

Just my 2 cents.
Uitspraak van Chris :rot: op vrijdag 2 december 2011 om 14:32:
zouden beide monteurs alles goed geinstalleerd kunnen hebben, is het mogelijk dat iets geklapt is waar de monteurs niks aan konden doen.


proficiat dit is wat de doctor ook gaf als antwoord
en ik probeer er zo over te denken lukt me nog niet helemaal
maar komt hopelijk nog wel


Uitspraak van Rexel op vrijdag 2 december 2011 om 02:10:
Benzine blijft geen druk op bouwen, zit gewoon een brandstofdruk regelaar op die alles wat er teveel aan druk is via de retour teruggooit de tank in


V8 motor blok
was het maar waar dat ze bij de uitvinding
van het desbetreffende V8 blok een retour op zat
wat er nu nog niet opzit oldtimers he en in dit geval
een ware benzine zuiper als je hem iets te vaak vloert
 
dan nog, een auto vliegt niet zomaar zo snel in de brand dat je absoluut geen mogelijkheid meer hebt om te ontsnappen.
Klinkklare bullshit
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2011 om 23:46:
dan nog, een auto vliegt niet zomaar zo snel in de brand dat je absoluut geen mogelijkheid meer hebt om te ontsnappen.


tja geloof wat je zelf geloven wil
de auto is in een zeer snelle tijd afgebrand
ook de getuigen die het zag gebeuren heeft bevestigd
dat hij nooit geweten had dat het zo snel gebeuren kon
het heeft waarschijnlijk aan alle kleine dingen gelegen
en tezamen was het dus een heel brandbaar wagentje geworden
volgens de getuigen die de auto zowel in brand zag vliegen tot aan het punt
dat de brandweer hem bluste heeft het nog geen minuut nodig gehad
voor de gehele auto in brand stond wegens paniek en te grote hitte
kon hij niks doen de eigenaar van de auto heeft geen kans meer gehad
om uit te stappen hoe het kan gebeuren is op de heden dag van vandaag
voor de brandweer en het mercedes onderzoek team geheel een raadsel
dat het gebeurt is en ook nog zo snel dat is zeker en staat zo vast als een huis
Welk bouwjaar is die SL?
 
Uitspraak van tha guru op donderdag 24 november 2011 om 03:12:
Dat er überhaupt nog mensen serieus reageren op zo'n doorgesnoven idioot


:lock:
Zit gewoon een drukregelaar op, en met een drukregelaar automatisch een retour.
agja zo te horen heb jij
er bij gestaan en gezien dat hij dat had !!!
jammer genoeg had deze bak het niet
en ik weet ook wel dat het erop hoort te zitten
maar het zat er dus echt niet op want verklaar mij maar
eens waarom het zoekje was gaan lekken na de inbouw van het gas
als er een drukregelaar en retour op zou zitten want dan kan
de benzine druk niet ontstaan die wel ontstaan was en de zooi
aan het lekken bracht dus stel ik jou voor ga eens aan oldtimers sleutelen
en kom dan eens terug want ik kan heel goed merken dat je enig verstand hebt
van auto's of internet maar als je goed gelezen zou hebben
en wel het gehele verhaal dan had je niet gezegd

Uitspraak van Rexel op dinsdag 6 december 2011 om 15:00:
Zit gewoon een drukregelaar op, en met een drukregelaar automatisch een retour.


maar had je logies geweten dat het dus wel degelijk aan de pomp gelegen had
die domweg niet onderbroken werd bij het overschakelen van benzine op gas
en een benzine gas bak is en blijft gevaarlijk
ieder mankement dat aan zo een auto zit
kan fataal zijn voor de auto tot op de inzittende toe
 
Uitspraak van CHAOS.82 op zondag 4 december 2011 om 04:19:
het mercedes onderzoek team


:S
tja de nabestaande wouden een logische
verklaring hebben dus hebben ze de auto
eerst door mercedes-bens zelf laten
onderzoeken
na het onderzoek waren zo zo vriendelijk
de auto als nadenken bij ons te brengen
ik zie de gezichten nog want ze keken toen
en nu nog ons ervoor aan !!!
na een tijdje van verwerking van de gevoelens
heb ik de knoop doorgehakt ik heb de motor eruit
gehaald ( wat er van over was !!! )
de baas keer naar de rest en hij zij
als we de auto nu eens gewoon opknappen
en op die manier het gevoel doven en het voor
eens en altijd vergeten !!!
het vergeten is niet gelukt want we denken er dagelijks
aan terug als we hem weer zien
de motor heb ik al 1 jaar niet meer gezien
maar ik heb gehoord dat het loopt als een zonnetje
de restoratie was een flink werkje
het schoon maken was het meeste werk maar hij doet het
zoals hij het voorheen gedaan heeft
en na wat ik gehoord heb nog beter zelfs
ik heb verder idd bar weinig verstand van autos. maar ergens moet de druk afgeregeld worden heb ik wel eens in de wandelgangen gehoord. want ergens in de wandelgangen wisten ze me ook te vertellen dat je alleen maar met een vaste druk de inspuittijd kan bepalen omdat je anders geen idee hebt hoeveel je aan het inspuiten bent...3miliseconde met 3bar inspuiten is veel minder dan net zolang met 7bar inspuiten (de maximale druk van de pomp in die sl is denk ik een barretje of 12 want volgens mij was het een k jet tronic)het was trouwens best een lange wandelgang want verderop hoorde ik ook nog dat als je een druk af wil regelen, je altijd het teveel aan druk ergens kwijt moet kunnen, en omdat t om een branbare stof gaat, kan je die niet zomaar in de lucht spuiten...dus hebben ze daar een oplossing voor bedacht, namelijk een slangetje dat terug loopt naar de tank....noemen ze ook wel retour....als die er bij jou niet opzat begrijp ik wel waarom die afgefikt is
 
Buiten dat...
Als je auto in de brand staat heb je meestal nog voldoende tijd om er uit te komen, zeker als ie tijdens het rijden in de fik vliegt.
Uitspraak van Rexel op woensdag 7 december 2011 om 01:20:
begrijp ik wel waarom die afgefikt is


mooi zijn we eruit was het dus niet mijn schuld dus te beter toch want ik heb
dat blok niet in die bak gebouwd voordat hij afgebrand was dus tja toch lulig dan

P.S
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2011 om 09:07:
Buiten dat...
Als je auto in de brand staat heb je meestal nog voldoende tijd om er uit te komen, zeker als ie tijdens het rijden in de fik vliegt.


zeg dat tegen jaap die niet meer gegrimeerd hoefde te worden

wil niet lastig of grof over komen maar
!!!!!! BESTE JAAP VOLGENS MIJ !!!!!!!!!!
!!!!!! HEEFT DE VERKOOP !!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!! VAN JOU GEHEEL OPGEKNAPTE !!!!!!!
!!!!!! AUTO MEER OPGELEVERD!!!!!!!!!!!!!
!!!!!! DAN DAT JOU BEGRAFENIS !!!!!!!!!!
!!!!!! HEEFT GEKOST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

DE EEN ZIJN DOOD
DE ANDER ZIJN BROOD

AMEN

weer een hoofdstuk verwerkt
Aan het begin nam ik dit topic serieus maar volgens mij ben je niet goed
 
Uitspraak van Rexel op donderdag 8 december 2011 om 10:28:
Aan het begin nam ik dit topic serieus maar volgens mij ben je niet goed


Goh :lol:
Ja nou ja ik vind dat je met sommige situaties gewoon niet moet spotten. als t verhaal echt waar zou zijn kan ik me heel erg goed voorstellen dat je met dit soort vragen zit, dus vandaar dat ik er redelijk serieus op in ging
 
ja moet je ook eerlijk bekennen dat trollen op het auto's en techniek forum niet vaak voorkomt
ik ben ook serieus
en het verhaal is dus wel degelijk de waarheid
maar ik heb aan de auto gestaan en een retour zat er niet op
en na de motor gereviseerd te hebben kan ik je melden dat
die er nu nog niet op zit
de algehele fout is uiteindelijk gemaakt door de opgevraagde
gegevens bij mercedes zelf die de gas-boer ontvangen had
en dat ik me schuldig voel voor het negeren van beter weten
dat is zeker maar om dan weer een discussie aan te gaan hier
met de tegen spraak dat er een retour op zou zitten
terwijl ik met eigen ogen gezien heb dat hij er niet op zit
en de bar hoeveelheid die jou gegevens aangeven waaw
zijn dat de gegevens van een originele pomp !!!
want de pomp die onder de auto hing kan niet meer dan maximaal 3.6 bar creëren
en ik kan het weten ik heb de auto voorheen 3 jaar onder handen gehad
kende het beest door en door
het enige nieuwe spul op het gehele blok
waren de benzine injectoren die zonder spanning niet werken
en dan ook geen druppel inspuiten
de aanvoer word nu nog op het gereviseerde blok
opgesplitst in 2 leidingen
de 1 gaat naar de linker 4 injectoren
de ander gaat naar de rechter 4 injectoren
op een van de onderbrekingen van het contact slot
zit de spanning regelaar die de injectoren van spanning voorziet
als je hem start
het monster slurpt 1 liter benzine op 7 Km weg

maar om iedere keer in herhaling te vallen
en keer op keer een discussie aan moeten gaan
terwijl ik je serieus geef van wat ik weet
van wat ik gezien heb
en zelf heb gedaan
tja dan herhaal ik graag de woorden !!!!!!!

Uitspraak van CHAOS.82 op donderdag 8 december 2011 om 01:05:
!!!!!! BESTE JAAP VOLGENS MIJ !!!!!!!!!!
!!!!!! HEEFT DE VERKOOP !!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!! VAN JOU GEHEEL OPGEKNAPTE !!!!!!!
!!!!!! AUTO MEER OPGELEVERD!!!!!!!!!!!!!
!!!!!! DAN DAT JOU BEGRAFENIS !!!!!!!!!!
!!!!!! HEEFT GEKOST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

DE EEN ZIJN DOOD
DE ANDER ZIJN BROOD

AMEN

weer een hoofdstuk verwerkt


en dan sluit ik liever het hoofdstuk
want om nou in een oneindig lange discussie
te moeten vallen terwijl ik zelf heel goed weet
wat ik weet zogezegd
nee daar bedank ik voor
en mij tegemoet komen met de woorden !!!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van Rexel op donderdag 8 december 2011 om 13:04:
serieus


of

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2011 om 13:56:
trollen


tja dat gaat er bij niet in en weet ik wel genoeg
tevens als je het hele stuk goed gelezen had
dan had je maar met 1 van de 2 antwoorden geantwoord
gevolgd door een korte mening die je erbij hebt
en dat was dan dat

maar gewoon weg lezen dat is er al niet
want wat is de stelling ook alweer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
en wat is daarop je antwoord
en er zijn maar 2 keuzes !!!!!!!!!
wtf nog steeds bezig over die kut auto?
Uitspraak van s t e e f :blinky: op vrijdag 9 december 2011 om 17:14:
wtf nog steeds bezig over die kut auto?


tenminste een betere kut bak
als die Kunst stof bak van jou
die ik met mijn buggy zo in de prak kan klappen
whahahhahahahahaha lol

liever een tank op wielen
dan een kunst stof zaakje elektrisch gestuurde ellende op wieltjes
en jij vind het raar dat je nog maagd ben?

met je buggy aka tank op wielen :') :roflol:


Uitspraak van CHAOS.82 op zondag 11 december 2011 om 20:23:
elektrisch


wel erg lekker stoel verwarming B)

PS. vergeet je pilletjes niet ;)
Uitspraak van s t e e f :blinky: op zondag 11 december 2011 om 22:35:
pilletjes


daar heb jij wel verstand van he !!!

maar goed er zal eens een topic zijn
waar jij je mond niet geopend hebt
en als doctor-steef komt kijken

dan gaan we de krant bellen :D:D
Maar wat is nou erger....?

Nog maagd zijn nadat je 4000 euro hebt betaald aan datingsite's.......

:facepalm:
mevrouwke piss er ook nog bij

tja dat ik jullie pispaaltje ben geworden
is volgens mij voor de halve flock wel duidelijk !!!
en ophouden doet het natuurlijk nooit
want er zal altijd nog wel een laatste woord
nog toe te voegen !!!
Uitspraak van MARiKOO <3 op zondag 11 december 2011 om 23:08:
Maar wat is nou erger


een mercedes die af fikt, zelf nog in een knutsel mobiel rijden, 4000 euro en nog geen pussy. :[
Uitspraak van CHAOS.82 op zondag 11 december 2011 om 23:12:
mevrouwke piss er ook nog bij


Ook hallo :bye:


Uitspraak van s t e e f :blinky: op zondag 11 december 2011 om 23:13:
een mercedes die af fikt, zelf nog in een knutsel mobiel rijden, 4000 euro en nog geen pussy


O ja, dat is het idd. Dat is idd veel erger dan mijn stelling :[
Uitspraak van s t e e f :blinky: op zondag 11 december 2011 om 23:13:
een mercedes die af fikt, zelf nog in een knutsel mobiel rijden, 4000 euro en nog geen pussy. :[


gaap :O
niks beters te verzinnen
begint saai te worden iedere keer
die herhaling en herhaling
gaat de lol ook wel vanaf na een tijdje

WAKU UP DUDE THAT IS F.King OLD NEWS
Uitspraak van CHAOS.82 op zondag 11 december 2011 om 23:12:
want er zal altijd nog wel een laatste woord
nog toe te voegen


:woop:
stond er al
je begint saai te worden
heb je niks nieuws te melden ???
iets dat we nog niet wisten !!! bijvoorbeeld
Uitspraak van CHAOS.82 op zondag 11 december 2011 om 23:23:
heb je niks nieuws te melden ???
iets dat we nog niet wisten !!! bijvoorbeeld


Leuk dat je dat zelf zegt, terwijl je zelf net weer eventjes fijn komt melden dat je gestoord bent.
Voor de zoveelste keer, dat begint ook te vervelen.

Kom dus zelf ajb met wat nieuws, misschien dat we daar ook beter op reageren! ;)
Uitspraak van MARiKOO <3 op zondag 11 december 2011 om 23:24:
met wat nieuws


meid daar ben jij en de meeste toch te lui voor om het
te lezen
of jullie zijn het verhaal kwijt bij regel 4 of 5
dus je hebt alle kansen gehad iets nieuws te kunnen vinden
en hier 1 simpel antwoord te plaatsen met je mening
maar zelfs dat is al teveel weetjewel
Uitspraak van MARiKOO <3 op zondag 11 december 2011 om 23:24:
dat we daar ook beter op reageren!


en beter reageren dat doe jij en het clubje van jullie toch nooit
want dat zit niet bij jullie gefixeerde doel op de flock
Uitspraak van CHAOS.82 op zondag 11 december 2011 om 23:30:
of jullie zijn het verhaal kwijt bij regel 4 of 5
dus je hebt alle kansen gehad iets nieuws te kunnen vinden
en hier 1 simpel antwoord te plaatsen met je mening
maar zelfs dat is al teveel weetjewel


Ik heb alles gelezen al, maar had niet echt dat behoefte om te reageren daarop.
Weliswaar omdat ik van mening ben dat niets met toeval gebeurt! Oftewel.. het gebeurt met een reden!
Zo dus ook dat je gestoord bent, dat is er met een reden.

Misschien om ons te laten inzien dat we dankbaar moeten zijn voor het feit dat wij het niet zijn! ;)
 
Uitspraak van CHAOS.82 op vrijdag 9 december 2011 om 00:40:
mercedes zelf die de gas-boer ontvangen had


alsof Mercedes een gasboer gaat ontvangen vanwege een ongeluk met een auto die waarschijnlijk al een jaar of 40 oud is.
Mercedes homologeert auto';s niet voor gas dus als er iets mee zou gebeuren nemen ze geen verantwoordelijkheid.

Dit verhaal stinkt als een aap uit zn reet
Uitspraak van MARiKOO <3 op zondag 11 december 2011 om 23:33:
Misschien om ons te laten inzien dat we dankbaar moeten zijn voor het feit dat wij het niet zijn!


dat heb ik eigenlijk wel bij elke post die hij maakt. :lol:
Uitspraak van MARiKOO <3 op zondag 11 december 2011 om 23:33:
Misschien om ons te laten inzien dat we dankbaar moeten zijn voor het feit dat wij het niet zijn!


Oh ja, om toch nog even in jouw taal te blijven spreken;
Ik weet in ieder geval zeker dat ik dankbaar ben dat ik niet zo lijp ben als jij! :respect:
Uitspraak van MARiKOO <3 op zondag 11 december 2011 om 23:37:
Ik weet in ieder geval zeker dat ik dankbaar ben dat ik niet zo lijp ben als jij!


ik moest dit even 2x lezen maar weet zeker dat Jeroen Kuiten het in 1keer begrijpt.
Uitspraak van CHAOS.82 op vrijdag 9 december 2011 om 00:40:
de opgevraagde
gegevens bij mercedes zelf die de gas-boer ontvangen had


wel de tekst goed op pakken he

ik ben er nog steeds mensen
ik heb 5 scholen overleeft
jullie overleef ik ook nog wel
Uitspraak van CHAOS.82 op zondag 11 december 2011 om 23:43:
ik heb 5 scholen overleeft
jullie overleef ik ook nog wel


/EDIT; never mind, dudey!
Misschien andere school proberen? ;) Want aan jouw Nederlands te zien, heb je er niet veel van gebakken!
laatste aanpassing