Partyflock
 
Forumonderwerp · 1115217
Een coffeeshop in Amsterdam was op 8 maart 2011 het toneel van een grove mishandeling.



Zo dan... die wordt flink te grazen genomen.
 
De Marokkaanse gemeenschap heeft geklaagd dat er op TV te weinig aandacht is voor de Marokkaanse cultuur. De Avro heeft derhalve beloofd dat Opsporing Verzocht voortaan 2 uur zal duren.
 
Uitspraak van Soon. op dinsdag 19 april 2011 om 12:07:
dat die gast nog kan lopen joh.

ag de meeste mensen die kunnen wel wat meer klappen ontvangen hoor.

Uitspraak van Sonny B. Good op dinsdag 19 april 2011 om 12:09:
het zijn maar een paar rotte appels hoor, het is niet zo dat elke marrokaanse jongen in de leeftijd van 12 t/m 30 zo'n kankergezwel in onze samenleving is

standaard opmerking met die rotte appels :cry:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 18:54:
standaard opmerking met die rotte appels

De mand zit er vol mee.
laatste aanpassing door een beheerder
en het zijn weer MAROKKANEN :respect: uh gekleurde sorry uh nee medelanders :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Triest....
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 18:54:
standaard opmerking met die rotte appels :cry:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 19 april 2011 om 18:57:
De mand zit er vol mee.

:cry:
allemaaaaal bang
 
Uitspraak van Party Penkel op dinsdag 19 april 2011 om 13:13:
lekker gek met zun 3e

Uitspraak van an[n]o73niem op dinsdag 19 april 2011 om 16:58:
......3 tegen 1

die 3e doet eigenlijk weinig


bang zeker dat zijn stone island jassie toch niet zo sterk is!:p
 
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9576141/__Excuses_voor_twitterbericht__.html?sn=binnenland

Eindhoven de gekstuh
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 18:52:
De Marokkaanse gemeenschap heeft geklaagd dat er op TV te weinig aandacht is voor de Marokkaanse cultuur. De Avro heeft derhalve beloofd dat Opsporing Verzocht voortaan 2 uur zal duren.

:lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 14:02:
op zich aardige dekking

Maar onze vriend in het rode jack, geeft er een mooie upper-cut doorheen!

Ook slim, ff lekker in de camera kijken..
Artiest DanM
Ohw, dat zijn Mo, Abdel en Nouri....:)
op pakken en op hangen
 
Ziek word ik van die lui
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 23:40:
Ziek word ik van die lui
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 20:16:
allemaaaaal bang

Eigelijk niet. Hier in de gemeente zijn ze zwaar in de minderheid en het enige fysieke geweld dat ik ooit meegemaakt heb van hun, was een opstootje nota bene met een chick :roflol:

Lafbekken zijn het, allemaal. Je moet alleen nooit geintimideerd overkomen, dat ruiken ze alsof het hyena's zijn.

Disclaimer: bovenstaand stukkie heeft enkel betrekking op het tuig...
Vervelend dat het toch weer Noord Afrikanen zijn..
Het is dat ik tegenwoordig ook goede, aardige en werkende Marokanen ken, anders zou ik denken dat het aan het soort ligt..
Ik ben verasst over de afkomst van de daders.
 
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 19 april 2011 om 23:48:
Je moet alleen nooit geintimideerd overkomen, dat ruiken ze alsof het hyena's zijn.

:jaja:
Slim van het slachtoffer om onder een beveiligingscamera te gaan zitten.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 18:52:
De Marokkaanse gemeenschap heeft geklaagd dat er op TV te weinig aandacht is voor de Marokkaanse cultuur. De Avro heeft derhalve beloofd dat Opsporing Verzocht voortaan 2 uur zal duren.

:lol:
 
Natuurlijk is dit niet goed te keuren, simpel zat. Maar tegelijkertijd is het mooi om te zien hoe alle Wilders-aanhangers, also know as; racisten, uit hun hol komen kruipen. Zeer sterk.
Alles wordt uitvergroot door de media m.b.t. rol van de allochtonen in dit land. Velen (een flink aantal onder jullie) zijn te 'dom' om het te vatten.

Mag weer 'blij' zijn dat de man uit Alphen a/d Rijn een autochtoon was. Of telt dat niet mee? Selectieve mensen.


Gegroet.
 
Nog zo'n gefrustreerd mannetje die denkt dat we allemaal Wilders-stemmers zijn :lol:

over generaliseren gesproken :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 april 2011 om 11:09:
Nog zo'n gefrustreerd mannetje die denkt dat we allemaal Wilders-stemmers zijn :lol:

over generaliseren gesproken :lol:

Punt 1: Ik ben zeker niet gefrustreerd. Ik zal zulke teksten als hierboven nooit vermelden, dat is onder mijn niveau.
Punt 2: De link is snel gelegd; de 'uitspraken' + Wilders.
Punt 3: Je slaat de plank mis.
 
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 april 2011 om 11:13:
Ik ben zeker niet gefrustreerd. Ik zal zulke teksten als hierboven nooit vermelden, dat is onder mijn niveau.

Kan je reactie wel begrijpen tegenover de reactie van die Skoenie.


Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 april 2011 om 11:13:
De link is snel gelegd; de 'uitspraken' + Wilders.

Wilders op zich is ook nog niet verkeerd, Links integratiebeleid heeft drastisch gefaald in de jaren 90, of het is aanmodderen waarbij onder de bevolking de haat tussen onderlinge (sub)culturele groepen in de lagere bevolkingsklasse alleen groter wordt zoals in o.a. Groot Brittanie nu het geval is (althans het noorden) of men moet keihard optreden, alleen is het jammer dat de mensen met harde taal een eenzijdig vingertje wijzen en dat is het probleem van Wilders.


Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 april 2011 om 11:13:
Punt 3: Je slaat de plank mis.

Miss wel, maar je reageert wel snel :lol:
wilders is een poppetje van de zionisten...beetje mensen tegen mekaar opzetten enzo
 
Kijk, als je zo reageert kan ik er normaal naar kijken. Anders is het gewoon onmogelijk.


Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 april 2011 om 11:29:
Wilders op zich is ook nog niet verkeerd, Links integratiebeleid heeft drastisch gefaald in de jaren 90, of het is aanmodderen waarbij onder de bevolking de haat tussen onderlinge (sub)culturele groepen in de lagere bevolkingsklasse alleen groter wordt zoals in o.a. Groot Brittanie nu het geval is (althans het noorden) of men moet keihard optreden, alleen is het jammer dat de mensen met harde taal een eenzijdig vingertje wijzen en dat is het probleem van Wilders.

Laten we het breder trekken. Zonder het leegplunderen van andere landen/kolonies konden 'wij' niet leven in de luxe waarin we nu leven. Het is het lot v/d westerse wereld.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 april 2011 om 11:41:
Zonder het leegplunderen van andere landen/kolonies konden 'wij' niet leven in de luxe waarin we nu leven.

Ik begin toch steeds meer te denken dat het onvermijdelijk is geweest dat Europa de wereld afgestruind is. In andere landen waren ze ook wel een beetje bezig met wetenschap en ontwikkeling. Maar de nadruk lag toch wel op het staren naar de goden in de hemel en dansen om zoveel mogelijk vrouwtjes te bevruchten. China, de Arabieren en Zuid Amerikaanse volkeren hebben wel wat dingetjes ontdekt, maar zonder de Europese wetenschap was de wereld nu nog steeds poep. (niet dat ontwikkeling altijd vooruitgang is, maar dat terzijde)

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/zwaarden-paarden-en-ziektekiemen/1001004006195042/index.html#product_description
Waarom hebben de Australische aboriginals niet de wereld veroverd? Of de Mexicaanse indianen of de Amerikaanse nomaden? Wat is bepalend voor de ontwikkeling van volkeren? Zijn dat genetische verschillen of spelen andere oorzaken een rol?

Jared Diamond toont op toegankelijke wijze aan dat volkeren zich verschillend hebben ontwikkeld als gevolg van klimatologische en bacteriologische factoren. Genetische factoren blijken ondergeschikt. De ontwikkelde delen van de wereld hebben hun positie niet aan zichzelf, maar aan een speling van de natuur te danken. Diamond won met dit boek, waarvan meer dan 20.000 exemplaren zijn verkocht, de Pulitzer Price.

Hij heeft ons een dienst bewezen door ons een overtuigend alternatief voor het racistische antwoord te bieden. Een waanzinnig interessant boek.Los Angeles Times

[] een verfrissende visie.Het Parool

Jared Diamond is hoogleraar fysiologie aan de University of California in Los Angeles. Hij verricht onderzoek op het terrein van de evolutionaire biologie en is bekend als auteur van populair-wetenschappelijke boeken. Wereldwijd werden van deze megabestseller ruim een miljoen exemplaren verkocht.

Persoonlijk denk ik toch dat er in de hersenen van Europeanen iets is gebeurd waardoor er een sprong werd gemaakt. Misschien dat ze langer vooruit konden denken of abstractere concepten konden bedenken.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 april 2011 om 11:00:
Natuurlijk is dit niet goed te keuren, simpel zat. Maar tegelijkertijd is het mooi om te zien hoe alle Wilders-aanhangers, also know as; racisten, uit hun hol komen kruipen. Zeer sterk.
Alles wordt uitvergroot door de media m.b.t. rol van de allochtonen in dit land. Velen (een flink aantal onder jullie) zijn te 'dom' om het te vatten.

Weet je wat echt top is? Dat Marokkanen wapenbezit en kleine misdaad zoals overvallen (en thug-life in het algemeen) salonfähig hebben gemaakt.
Uitspraak van Delta op woensdag 20 april 2011 om 11:51:
China, de Arabieren en Zuid Amerikaanse volkeren hebben wel wat dingetjes ontdekt, maar zonder de Europese wetenschap was de wereld nu nog steeds poep

praat geen poep
hey baffy, de arabieren hebben wetenschap uitgevonden!
 
Uitspraak van Delta op woensdag 20 april 2011 om 11:51:
Ik begin toch steeds meer te denken dat het onvermijdelijk is geweest dat Europa de wereld afgestruind is. In andere landen waren ze ook wel een beetje bezig met wetenschap en ontwikkeling. Maar de nadruk lag toch wel op het staren naar de goden in de hemel en dansen om zoveel mogelijk vrouwtjes te bevruchten. China, de Arabieren en Zuid Amerikaanse volkeren hebben wel wat dingetjes ontdekt, maar zonder de Europese wetenschap was de wereld nu nog steeds poep. (niet dat ontwikkeling altijd vooruitgang is, maar dat terzijde)

Dit is toch ongelooflijk! Hoeveel onzin kan een mens uitkramen. Moet ik hier echt op in gaan? Je kan het niet eens ondersteunen door een objectieve bron. Sorry, maar dit is echt ruimschoots onder het niveau.


Uitspraak van Delta op woensdag 20 april 2011 om 11:51:
Persoonlijk denk ik toch dat er in de hersenen van Europeanen iets is gebeurd waardoor er een sprong werd gemaakt. Misschien dat ze langer vooruit konden denken of abstractere concepten konden bedenken.

*dijenkletser* :rofl:
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 april 2011 om 11:00:
Mag weer 'blij' zijn dat de man uit Alphen a/d Rijn een autochtoon was. Of telt dat niet mee? Selectieve mensen.

Zucht..
- witteboordencriminaliteit is traditioneel een misdaad met veel Nederlanders
- af en toe is er een psychoot ala Tristan of Karst

Maar het dagelijkse feestje op straat wordt gedomineerd door allochtonen. Dat type misdaad zorgt voor onveiligheidsgevoelens. En (on)veiligheidsgevoelens zijn het belangrijkst voor mensen, zelfs nog belangrijker dan de feitelijke veiligheid. (wat ik persoonlijk dan weer debiel vind: je wil toch liever dat er feitelijk weinig wordt ingebroken dan je wijk, dan dat je het gevoel hebt dat er niet veel wordt in gebroken terwijl dat wel zo is?)
 
Uitspraak van Delta op woensdag 20 april 2011 om 12:00:
Zucht..
- witteboordencriminaliteit is traditioneel een misdaad met veel Nederlanders
- af en toe is er een psychoot ala Tristan of Karst

Maar het dagelijkse feestje op straat wordt gedomineerd door allochtonen. Dat type misdaad zorgt voor onveiligheidsgevoelens. En (on)veiligheidsgevoelens zijn het belangrijkst voor mensen, zelfs nog belangrijker dan de feitelijke veiligheid. (wat ik persoonlijk dan weer debiel vind: je wil toch liever dat er feitelijk weinig wordt ingebroken dan je wijk, dan dat je het gevoel hebt dat er niet veel wordt in gebroken terwijl dat wel zo is?)

Persoon nummero #2 die de boodschap (refererend aan de door jouw gequote stuk) hier niet uit kan halen. Welke conclusie mag ik nu trekken?
laatste aanpassing
Uitspraak van CountryGuy op woensdag 20 april 2011 om 11:57:
hey baffy, de arabieren hebben wetenschap uitgevonden!

Ja is zo. Ze hebben een aantal best belangrijke dingen uitgevonden. Maar daarna zijn ze gaan chillen en zijn zich meer gaan richten op hoe je nou het mooist heilige verzen kan schrijven en hoe je het beste je devotie kan tonen. Als je de totale opbrengst van wetenschap vergelijkt met 1m, dan hebben de arabieren de eerste 4mm afgelegd en hebben ze her en der nog een millimeterje gepakt. Maar dat is het.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 april 2011 om 12:03:
Persoon nummero #2 die de boodschap (refererend aan de door jouw gequote stuk) hier niet uit kan halen. Welke conclusie mag ik nu trekken?

Jij zegt: of telt een autochtoon niet mee?
Ik zeg: jawel, die telt wel mee. Alleen de manier waarop bevolkingsgroepen over typen misdaad zijn verdeeld is hier van belang. De nadruk in dit topic, en in het algemene maatschappelijke debat, ligt op gevoelens van onveiligheid. En daar zijn Marokkanen wereldkampioen is (en Olympisch brons t/m goud op bijna alle onderdelen).
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 april 2011 om 11:59:
Dit is toch ongelooflijk! Hoeveel onzin kan een mens uitkramen. Moet ik hier echt op in gaan?

Nee hoef je niet op in te gaan. Is maar een beetje filosoferen. Maar ja, het bijft toch een verwonderlijk ding dat wij op een gegeven moment zijn gaan nadenken over moleculen, staatsvormen en mensenrechten. En dat ze in Afrika nadachten of de God liever de lendedoek links of rechts geknoopt heeft. Kijk.. dat is ook belangrijk.. maar toch he, je pakt er niet die edge mee in de vaart der volkeren.
laatste aanpassing
lol... ik dacht ik ga eens kijken wat ze eigenlijk hebben uitgevonden. Eerste google hit: wiki!

A major cleanup is ongoing relating to Jagged 85 (talk · contribs) who has made over 63,000 article edits since 2005. It has been found that many edits involve the undue promotion of Islamic and other non-European scholarship and achievements. In addition, there has been a severe misuse of sources: misrepresenting what a source has asserted; reporting only one side from a source; quoting out of context; inventing claims using a source related to the topic but which does not verify the claim.

:roflol:
 
Uitspraak van Delta op woensdag 20 april 2011 om 11:53:
Weet je wat echt top is? Dat Marokkanen wapenbezit en kleine misdaad zoals overvallen (en thug-life in het algemeen) salonfähig hebben gemaakt.

weet je wat top is, zonodig lopen roepen dat ze rasislamiet zijn daarmee te koop lopen een hekel aan amerika hebben, maar zichzelf kopiëren als een stel gangstarappers amerikanen uit de ghetto.
Oh ja dan bedoel ik niet alleen de marokkaanse criminelen maar ook gewoon de hollandse en oost-europese (op dat rasislamisme na dan)
Wij als veramerikaniseerde maatschappij hebben overal de schuld van, dat het in hun moederland slecht gaat, dat we te kapitalistisch zijn, etc etc, maar bij de criminelen draait het ook maar om 1 ding en dat is geld.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van WouterTerrorKabouter op woensdag 20 april 2011 om 12:23:
ik heb daar een keer een sigaar open gesneden met een machete

:respect:
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 april 2011 om 12:25:
Filosoferen noem jij het. Ik noem het dommigheid. Filosofie is een groot goed, dat bedreven wordt door slimme mensen. Niet door mensen zoals jij. Sorry.

Hoe dan ook, de kern van mijn verhaal is dit:

Uitspraak van Delta op woensdag 20 april 2011 om 11:53:
Weet je wat echt top is? Dat Marokkanen wapenbezit en kleine misdaad zoals overvallen (en thug-life in het algemeen) salonfähig hebben gemaakt.
 
Uitspraak van Delta op woensdag 20 april 2011 om 12:27:
Hoe dan ook, de kern van mijn verhaal is dit:

Goed uitgedokterd. Heel sterk. En nu?