Partyflock
 
Forumonderwerp · 1110670
 
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 30 januari 2011 om 01:25:
Zelfs Marco Vianen, de bedrijfsleider aan de telefoon gehad.. Het zou echt goed komen.

Jij bent hard genept. Dit was de directeur van het bedrijf, en die zal nooit aan de telefoon komen. (dit weet ik, werkte er ookooit)
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 30 januari 2011 om 01:25:
Toen kwamen de incassobrieven. Dreigen... ik wat betaald, nieuwe dreigbrief. Toen heb ik ze de pleuris laten krijgen en heb die incassobureau verteld van hoe en wat.

Hoop dat ze het door hebben gegeven. Je zal niet de eerste zijn die na 2 jaar ineens (na nog wat incassos) een rechtzaak krijgt. Ik zou dit toch ff checken, want je krijgt het (bijna) altijd terug op je bord...

Tip voor iedereen: na 5 jaar geen brief/contact over je schuld, heeft de eiser wettelijk geen recht meer te innen bij je...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 januari 2011 om 18:12:
En die 100mb down die haal je ook altijd met downloaden

Meestal rond de 85 of 90Mb :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 januari 2011 om 11:52:
Jij bent hard genept. Dit was de directeur van het bedrijf, en die zal nooit aan de telefoon komen. (dit weet ik, werkte er ookooit)

Nou, ik had hem toch echt zelf aan de lijn.
En ik weet dat hij het was want je kreeg altijd zo'n bandje of je mee wilde doen aan een onderzoek over klanttevredenheid. Die had die Marco Vianen ingesproken...
Was precies dezelfde stem als die ik aan de telefoon had.

Ik weet ook niet, misschien hadden ze heel veel zieken die dag :D er moet dan toch iemand die telefoon opnemen.
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 januari 2011 om 11:52:
Jij bent hard genept. Dit was de directeur van het bedrijf, en die zal nooit aan de telefoon komen. (dit weet ik, werkte er ookooit)

Grappig... Diederik Karsten was dit vanaf 2004 tot kort geleden. Nu is het Robert Dunn...
Dan moet je ook weten dat UPC een onderdeel is van Liberty Global... Dus als je de echte directeur wil spreken, ben je heel wat belminuten kwijt :P ( DIt weet ik, ik werk er nog steeds. Misschien niet direct bij UPC zelf, maar wat achtergrond info over een bedrijf waarvoor je werkt is altijd mooi meegenomen. )

EDIT:

Wat jij bedoelt is de directeur klantenservice... en die wil bij uitzonderlijke gevallen wel eens aan de lijn komen ( Naar wat ik me heb laten vertellen )
laatste aanpassing
 
Op zich vind ik het geen slecht bedrijf... Het hangt er wel eens vanaf welke medewerker je treft.
Heb zelf over het algemeen wel goede ervaringen, al zijn ze niet altijd even slim.
Ik heb wel eens medewerkers aan de lijn gehad waarvan ik dacht dat ze ze beter naar een sociale werkplaats hadden kunnen sturen ;).

Gesprek, ongeveer 8 jaar geleden:
"Hallo, u spreekt met ... Ik wilde graag alles op mijn naam moeder zetten omdat mijn vader overleden is. Het staat nu op zijn naam."
(Stilte)
"Dan moet meneer dat zelf even doorgeven; ik mag niet zonder toestemming zaken overzetten op een andere naam..."
"Meneer is dood. Het wordt een beetje lastig om hem zelf aan de lijn te geven."
(Stilte)
"Oh... Ik ga het even aan een collega vragen."
Waarna ik eruit gegooid werd, nog een aantal terug heb gebeld, gemaild, geschreven...
En acht jaar later krijgt mijn moeder de rekeningen nog steeds op naam van mijn vader. **ZUCHT**
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op maandag 31 januari 2011 om 01:33:
Wat jij bedoelt is de directeur klantenservice... en die wil bij uitzonderlijke gevallen wel eens aan de lijn komen ( Naar wat ik me heb laten vertellen )

Ja inderdaad, directeur klantenservice was hij.
Kon effe niet erop komen dus vandaar dat ik maar bedrijfsleider opschreef.
Maar goed, ook de directeur klantenservice kan er geen fuck van bij dit bedrijf..



Uitspraak van verwijderd op maandag 31 januari 2011 om 10:29:
Gesprek, ongeveer 8 jaar geleden:
"Hallo, u spreekt met ... Ik wilde graag alles op mijn naam moeder zetten omdat mijn vader overleden is. Het staat nu op zijn naam."
(Stilte)
"Dan moet meneer dat zelf even doorgeven; ik mag niet zonder toestemming zaken overzetten op een andere naam..."
"Meneer is dood. Het wordt een beetje lastig om hem zelf aan de lijn te geven."
(Stilte)
"Oh... Ik ga het even aan een collega vragen."
Waarna ik eruit gegooid werd, nog een aantal terug heb gebeld, gemaild, geschreven...
En acht jaar later krijgt mijn moeder de rekeningen nog steeds op naam van mijn vader. **ZUCHT**

Kijk, zulke dingen zijn natuurlijk gewoon belachelijk.
En je kan er 100x over opbellen, het veranderd gewoon niet.
Ze zijn te stom, dom of gewoon te lui om iets simpels in orde te maken..
 
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op maandag 31 januari 2011 om 01:33:
Dan moet je ook weten dat UPC een onderdeel is van Liberty Global... Dus als je de echte directeur wil spreken, ben je heel wat belminuten kwijt :P ( DIt weet ik, ik werk er nog steeds. Misschien niet direct bij UPC zelf, maar wat achtergrond info over een bedrijf waarvoor je werkt is altijd mooi meegenomen. )

Dat weet ik. Ik ken niet precies de positie van dhr Marco Vianen, maar ik weet wel dat zijn naam in alle brieven stond die naar klanten werden gestuurd en heel veel mensen hem wilden spreken. Als iedereen die m wilt spreken hem ook aan de telefoon zou krijgen en hij nu zou worden ontslagen, zou dhr Vianen op zijn 100ste denk ik nog niet klaar zijn met werken. Maar wel een kleine kanttekening; Ik zat niet op de locatie waar hij zat, dus 100% mijn constatering vaststellen kan ik niet.
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 31 januari 2011 om 00:22:
Ik weet ook niet, misschien hadden ze heel veel zieken die dag :D er moet dan toch iemand die telefoon opnemen.

:LOL: dan gaan ze niet de hoge piefen van hun pluche halen. Maar zie bovenstaande kanttekening; het zou ook kunnen kloppen wat je zegt.
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op maandag 31 januari 2011 om 01:33:
Wat jij bedoelt is de directeur klantenservice... en die wil bij uitzonderlijke gevallen wel eens aan de lijn komen ( Naar wat ik me heb laten vertellen )

Waarschijnlijk. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord dat hij aan de telefoon zou komen.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 januari 2011 om 10:29:
Gesprek, ongeveer 8 jaar geleden
"Hallo, u spreekt met ... Ik wilde graag alles op mijn naam moeder zetten omdat mijn vader overleden is. Het staat nu op zijn naam."
(Stilte)
"Dan moet meneer dat zelf even doorgeven; ik mag niet zonder toestemming zaken overzetten op een andere naam..."
"Meneer is dood. Het wordt een beetje lastig om hem zelf aan de lijn te geven."
(Stilte)
"Oh... Ik ga het even aan een collega vragen."
Waarna ik eruit gegooid werd, nog een aantal terug heb gebeld, gemaild, geschreven...
En acht jaar later krijgt mijn moeder de rekeningen nog steeds op naam van mijn vader. **ZUCHT**

Triest. Zo moeilijk is het allemaal niet denk ik zo, en UPC doet het meestal toch beduidend beter in mijn ogen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 januari 2011 om 10:29:
Gesprek, ongeveer 8 jaar geleden:
"Hallo, u spreekt met ... Ik wilde graag alles op mijn naam moeder zetten omdat mijn vader overleden is. Het staat nu op zijn naam."
(Stilte)
"Dan moet meneer dat zelf even doorgeven; ik mag niet zonder toestemming zaken overzetten op een andere naam..."
"Meneer is dood. Het wordt een beetje lastig om hem zelf aan de lijn te geven."
(Stilte)
"Oh... Ik ga het even aan een collega vragen."
Waarna ik eruit gegooid werd, nog een aantal terug heb gebeld, gemaild, geschreven...
En acht jaar later krijgt mijn moeder de rekeningen nog steeds op naam van mijn vader. **ZUCHT**

Ik kan me heel goed de frustratie voorstellen en die is ook geheel terecht( laat ik dat voorop stellen ), maar als upc bij dit telefoongesprek/e-mail een akte van overlijden krijgt, is het in no time overgezet. UPC kan gewoon niks zonder bewijsstuk en dat is denk ik maar goed ook. Anders zou elke idioot die zich verveeld even met UPC bellen en jou account laten stoppen.
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op maandag 31 januari 2011 om 18:21:
als upc bij dit telefoongesprek/e-mail een akte van overlijden krijgt, is het in no time overgezet. UPC kan gewoon niks zonder bewijsstuk en dat is denk ik maar goed ook. Anders zou elke idioot die zich verveeld even met UPC bellen en jou account laten stoppen.

Dat is inderdaad logisch, dat er een bewijs nodig is.
Maar zeg dat dan...
En zeg dan niet dat de overleden persoon het even zelf door moet geven want dan heb je echt het IQ van een stoeptegel.
 
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 31 januari 2011 om 21:43:
En zeg dan niet dat de overleden persoon het even zelf door moet geven want dan heb je echt het IQ van een stoeptegel.

:lol:

Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 31 januari 2011 om 21:43:
Dat is inderdaad logisch, dat er een bewijs nodig is.
Maar zeg dat dan...

Inderdaad.
Natuurlijk snap ik dat ze een bewijs willen hebben, en dat bewijs hebben ze ook allang ontvangen... Een akte en voor de zekerheid zelfs het overlijdensbericht.
Al is het niet iets dat specifiek alleen voor UPC geldt hoor, de woningbouwvereniging stuurt ook nog steeds post op naam van mijn vader. UPC is net als vele andere bedrijven een groot en log orgaan waar zaken over 10 schijven gaan voordat het bij de juiste afdeling terecht komt en tja... Dan gaat het wel eens mis ;).
 
Ik hou wel van UPC. Alles in één voor nop. + graties Sport1 en Film1 al 1,5 jaar. B)
 
Iemand had op mijn naam ander pakket aangevraagd :S
Ben drie maanden en 50 telefoontjes (x10cent p/m) bezig geweest om dat te herstellen :dood:
Artiest {SHOWLIST artist 142992, 5562}
Al 4 jaar voor mij en mijn gezin UPC in huis. Pakket van 3 waarvan de goedkoopste(Ditale tv + HD recorder) gratis.
Analoge kabel kijken?? Wat is dat?
Internet lekker snel en betrouwbaar, telefoon onbeperkt bellen met vaste nummers en digitale tv.

Vroeger toen het nog chello was bij mijn ouders ook altijd verder upc gehad en dat is niet meer veranderd.
Ik vind upc niet echt goedkoop maar je krijgt wel kwaliteit.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 januari 2011 om 11:52:
Hoop dat ze het door hebben gegeven. Je zal niet de eerste zijn die na 2 jaar ineens (na nog wat incassos) een rechtzaak krijgt. Ik zou dit toch ff checken, want je krijgt het (bijna) altijd terug op je bord...

Klopt, ik heb zelf (shame on me) 2 maanden bij Upc gewerkt op een factuurdienst. Om een periode vakantie/school te overbruggen.
Uit ervaring weet ik dat je uiteindelijk altijd aan het kortste eind trekt, en zoals je zelf aangeeft de rechtszaak jaren na dato nog gestart kan worden.
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 31 januari 2011 om 00:22:
Nou, ik had hem toch echt zelf aan de lijn.

Haha serieus, dus jij denkt de directeur van UPC aan de lijn gehad te hebben? UPC besteed alle diensten uit aan externe callcentres. En geloof me, daar zul je de directeur niet zien.
Wat ik me nog voor kan stellen is dat je een uit de hand gelopen supervisor hebt gesproken maar echt niet te directeur.

Dit alles terzijde, UPC is een prima bedrijf als alles naar behoren werkt. Het is een feit dat het vaak fout gaat, alleen ligt de oorzaak toch echt 7 van de 10 keer bij de consument zelf...
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 februari 2011 om 11:33:
Ben drie maanden en 50 telefoontjes (x10cent p/m) bezig geweest om dat te herstellen

En ze hebben daar geen onlinehelpdesk?
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 februari 2011 om 18:15:
Uit ervaring weet ik dat je uiteindelijk altijd aan het kortste eind trekt, en zoals je zelf aangeeft de rechtszaak jaren na dato nog gestart kan worden.

Er is maar 1 manier om dat te voorkomen: dossier opbouwen waarin je alle brieven die je ontvangt, bonnetjes, desnoods rekeningafschriften etc. bewaart. Bedrijven doen dat geautomatiseerd en zijn in het voordeel omdat ze al je gegevens met 1 druk op de knop tevoorschijn kunnen halen. En als jij iets gedaan wil hebben moet jij aantonen dat zij fout zaten.

Zou het gebeuren dat je door een fout van hun een incassobureau of een deurwaarder aan je broek krijgt, dan is er maar 1 manier om die gegarandeerd van je af te houden: op papier kunnen aantonen dat jij niet degene bent die fout zat.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 februari 2011 om 18:18:
En ze hebben daar geen onlinehelpdesk?

Nee... wat je wel kan doen is je aanmelden op Chelloo.com. Er zitten een aantal Webcare medewerkers die niet te beroerd zijn om hun nek uit te steken!
 
Valt me een beetje tegen dan.... zo lijkt het erop dat die hulplijnen meer bedoeld zijn als melkkoe dan iets anders (n)

Hoe zit het eigelijk, kan iemand me dat vertellen, heb je wettelijk gezien recht op compensatie voor de telefoonkosten als de fout aan hun kant ligt?
 
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op dinsdag 1 februari 2011 om 18:40:
Nee... wat je wel kan doen is je aanmelden op Chelloo.com. Er zitten een aantal Webcare medewerkers die niet te beroerd zijn om hun nek uit te steken!

Jawel via een contactformulier op de website www.upc.nl.
Is chelloo.com van upc zelf ja?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 februari 2011 om 19:42:
Is chelloo.com van upc zelf ja?

Nee, niet van UPC zelf. Maar naar mijn weten zijn er wat medewerkers van UPC daar aangemeld om problemen ertussen uit te pikken.
 
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 februari 2011 om 18:21:
Er is maar 1 manier om dat te voorkomen: dossier opbouwen waarin je alle brieven die je ontvangt, bonnetjes, desnoods rekeningafschriften etc.

Dat leer je idd wel als je d'r hebt gewerkt;)


Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 februari 2011 om 19:03:
Hoe zit het eigelijk, kan iemand me dat vertellen, heb je wettelijk gezien recht op compensatie voor de telefoonkosten als de fout aan hun kant ligt?

Nope, staat in de algemene voorwaarden bij het tekenen van het contract. Kleine lettertjes dit dat.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 februari 2011 om 22:09:
Nope, staat in de algemene voorwaarden bij het tekenen van het contract. Kleine lettertjes dit dat.

Geen idee hoe dat zit. Wordt zo vaak gevraagd. Wel kan de klant om een vergoeding vragen als er te lange tijd last is geweest van storing buiten de schuld van de klant om. Dit is volgens mij 1,- per dag geloof ik.
 
Na onze verhuizing hebben een nieuw pakket genomen met HD erbij en tijdelijk kregen we Film 1 gratis.
On Demand heeft het heel lang niet gedaan en Film 1 deed het ook vaker niet dan wel. We kregen het advies een nieuw retourkastje(?) te kopen omdat het retoursignaal te zwak zou zijn maar een duur kastje en nog duurdere kabels later, was er nog steeds niets veranderd.

Uiteindelijk is er een monteur geweest die constateerde dat het niet aan ons of onze apparatuur lag maar aan die van UPC zelf. Hij heeft het alsnog in orde gemaakt, de rekening die eerste instantie gestuurd was ongedaan gemaakt en hij heeft ervoor gezorgd dat we nu alsnog Film 1 gratis mogen gebruiken voor de periode dat 'ie het niet deed :)

Dus wat dat betreft: (Y) voor UPC.