Partyflock
 
Forumonderwerp · 1106429
 
Nu op tv. Voor wie 't leuk vindt. B)
laatste aanpassing
 
top (Y)
 
Ja, ik had er ook wel willen staan. Maar kwam er vanmiddag toen ik langs de jaarbeurs reed pas achter dat het vanavond was :P Leuk dat het wordt uitgezonden op tv iig
Artiest DanM
Uitspraak van Too Many Daves op zondag 14 november 2010 om 00:16:
Mooie beelden :yes:

Helaas geen HD, maar toch ff de dvr aangezet (Y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 november 2010 om 00:32:
Ja, ik had er ook wel willen staan. Maar kwam er vanmiddag toen ik langs de jaarbeurs reed pas achter dat het vanavond was :P

Opzich wel vet, al is thuis op de bank ook chill (Y) zit er hier ook middenin namelijk..:)
 
Dit klinkt vet! :bounce:
 
Uitspraak van DanM op zondag 14 november 2010 om 00:38:
Opzich wel vet, al is thuis op de bank ook chill (Y) zit er hier ook middenin namelijk..:)

Idd :d
Ben wel benieuwd hoe de rest van de avond gaat worden als hij nu al zulke stevige platen draait.
Ben toch wel een trance-liefhebber, maar dit is nog redelijk rustig in mijn ogen....;)
Echte Armind-sound....doet me denken aan een jaar of 6-7 terug, echt die herkenbare sound van Armind....:respect: progressive-trance.....lekkere stilo...(y)
Armin kennende doet gewoon een mix van alle soorten trance en zoals altijd ook nog een classic stuk waarin hij oude nummers laat horen.
 
Armin is gewoon een held B)
Hij is lekker op dreef, ben alleen niet zon fan van dat live-meegebrul van een special guest..:nee: maargoed, daar draait het wel een beetje om..:p
verschrikkelijk, iedereen staat daar maar een beetje stil met de telefoon in de hand, ga eens los ofzo, break na break!! doe mij maar techno!
laatste aanpassing
:lol: ligt dus niet aan mij...:p
is het nog te vroeg voor,pas als alle versnaperingen beginnen te werken komen ze los:P
Uitspraak van Nicky37 op zondag 14 november 2010 om 01:01:
verschrikkelijk, iedereen staat daar maar een beetje stil met de telefoon in de hand, ga eens los ofzo, break na break

hang je heel de avond tegen het hek aan geplet, glimp van hem, camera is even hoofd bewegen..... :s
 
Uitspraak van Nicky37 op zondag 14 november 2010 om 01:01:
verschrikkelijk, iedereen staat daar maar een beetje stil met de telefoon in de hand, ga eens los ofzo,

echt he :lol: maarja krijg je bij dit soort gehypte djtjes

tenenkrommend ook hoe die steeds staat mn zn armpjes wijd als god zijnde, flikker op ga gewoon plaatjes mixen ..wat een circus:')

maarja ieder zn ding hey 8)
De dj kan me weinig boeien, het is meer de muziek die trekt....:p
 
ja precies daarom moet ik ook nooit wat van die show eromheen hebben :)
laatste aanpassing
das waar ieder ze ding ja, deze zie je ook veel voorbij komen!
http://www.layoutsparks.com/1/52987/emo-hands-heart-symbol.html
radio 538 zendt ook live uit. Bij die stream zie je ook welk nummer hij draait:)

http://82.201.100.9:8000/radio538.m3u
 
Uitspraak van Nicky37 op zondag 14 november 2010 om 01:01:
verschrikkelijk, iedereen staat daar maar een beetje stil met de telefoon in de hand, ga eens los ofzo, break na break!! doe mij maar techno!

Mee eens, staan een hele nacht enkel te filmen. Kunnen ze hun filmpjes weer op hyves zetten bij ''wie wat waar'' :')
 
Uitspraak van ellepellie :lol: op zondag 14 november 2010 om 01:04:
is het nog te vroeg voor,pas als alle versnaperingen beginnen te werken komen ze los

percentage close ups van mensen met het 1 en ander op gaat al de lucht in dus dat gaat wel de goeie kant op :lol:
laatste aanpassing
jammer dat ze dan niet uitzenden tot 7 uur:P
dan zie je helemaal wazige figuren:lol:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 november 2010 om 01:25:
staan een hele nacht enkel te filmen.

entree prijs te hoog zodat ze geen geld overhouden voor de dvd-registratie :/
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 november 2010 om 01:35:
de dvd-registratie

die bewijst natuurlijk niet dat je echt aanwezig bent geweest. Dus moet je van die pauperfilmpjes maken :')
 
kun je wel tof doen dat je erbij bent geweest, dat je je vervolgens niet vermaakt hebt maakt niet uit want draait alleen maar om "status" jwz :Lol:
bnn stopt om 3 uur, 538 gaat uurtje langer door
 
Uitspraak van actief op zondag 14 november 2010 om 01:38:
kun je wel tof doen dat je erbij bent geweest, dat je je vervolgens niet vermaakt hebt maakt niet uit want draait alleen maar om "status" jwz :Lol:

ah man doe niet zo negatief. dan is het helemaal niks meer aan om naar te kijken. Ga gewoon in de illusie die getoond wordt mee.. tis zaterdag jwt 8)
Uitspraak van Wimba op zondag 14 november 2010 om 01:42:
bnn stopt om 3 uur, 538 gaat uurtje langer door

kwart over 3 toch?
Uitspraak van Wimba op zondag 14 november 2010 om 01:42:
bnn stopt om 3 uur, 538 gaat uurtje langer door

val nu al in slaap, maar goed, niet mijn ding :no:
zie veel buitenlanders en 30plussers, leuk voor als je boven de 30 bent
kan je nog ergens naar toe
Uitspraak van Qlaas op zondag 14 november 2010 om 01:44:
kan je nog ergens naar toe

mij zie je er niet :lol:
Uitspraak van Trancepim op zondag 14 november 2010 om 01:43:
kwart over 3 toch?

zou ook kunnen, programmering zegt iig tot 3
Ik vind al die verlichte schermpjes van telefoons en digi camera's op de sfeermomenten er altijd wel strak uitzien:yes:
lekkere plaat hoor!
Uitspraak van Wimba op zondag 14 november 2010 om 01:48:
Ik vind al die verlichte schermpjes van telefoons en digi camera's op de sfeermomenten er altijd wel strak uitzien

True!
hopen dat ie voor 4 uur nog een beetje uplifting gaat draaien met plaatjes als '1998 - binary finary (richard durand rmx)'
mwoa, hij draait nu ook wel stevig hoor :D
jezus wat een dooie bende nog steeds. armin probeert er ook meer leven in te krijgen
Uitspraak van Wimba op zondag 14 november 2010 om 02:05:
jezus wat een dooie bende nog steeds. armin probeert er ook meer leven in te krijgen

geloof mij, grotendeels van het publiek daar is dagjesvolk. De genieters zijn er echt wel, alleen zul je ze niet zien tijdens die shots :(
Er zijn ook veel buitelanders daar.
 
heb geluid uit staan met eigen muziek bezig, maar echt nog steeds dooie bende ja.. wel af en toe mooie chickies dr op :D
Uitspraak van Trancepim op zondag 14 november 2010 om 02:07:
grotendeels van het publiek daar is dagjesvolk

ja zou hier als ik fan van m was geweest daarom ook al niet heen zijn gegaan
Sowieso! Zo'n spektakel!
Uitspraak van actief op zondag 14 november 2010 om 02:13:
ja zou hier als ik fan van m was geweest daarom ook al niet heen zijn gegaan

volgend jaar ga ik wel heen. als ik plezier heb boeit mij dat dooie publiek echt niet :)
Uitspraak van Trancepim op zondag 14 november 2010 om 02:05:
mwoa, hij draait nu ook wel stevig hoor :D

het ene moment wel en dan vervolgens weer een of andere rustige vocal

dit is wel vet van southern sun tog
mjah dagjesmensen of niet... los gaan de liefhebbers toch wel...
damn wat baal ik ervan dat de tickets al uitverkocht waren :(


zou er maar wat graag tussenstaan!
 
Zo, dit klonk lekker zeg...
Alleen die vocal had van mij dan weer niet gehoeven.