Betreft: | locatie: Bozzini |
Uitspraak van appeltje voor de dorst op dinsdag 20 oktober 2009 om 15:00:Laat eerst zelf eens wat horen, het is jouw topic.
zit me niet te bossen swa
Iemand nog geweest sinds de heropening?
Paul elstak was er laatst...
maar ik zat die dag weer vast
(ps het is niet slim om een friture te overevallen)
maar ik zat die dag weer vast
(ps het is niet slim om een friture te overevallen)
Weet iemand uberhaupt wat er aan de hand is met Bozzini? Elke zaterdag ging ik ernaar toe, aangekondigt: 'vernieuwde stijl' dus ik denk ook nieuwe eigenaars? Tijdje terug weeral: 'new style', weeral nieuwe eigenaars??? Maar wat doen ze? Ze schaffen special events met gast dj's (techno/house)af, voegen eerst vrijdag in als RnB vrijdag en nu is het zaterdag bijna altijd RnB royal. WAAROM?!!! Denk dat ze niet goed bezig zijn. Zijn ze er nu een RnB tent van aan 't maken? Om ander volk te lokken en hierdoor de bozz weer vol te doen krijgen? Als laatste kassa kassa poging?
Gelijkaardige situatie zag ik paar jaar terug bij atmoz Hasselt, ding draaide goed! Plots kwam er minder en minder volk, toen is de eigenaar overgegaan tot invoering van membercards (tijdje stabiel gebleven), tot de tent minder volk begon te trekken, de speciale events die werden georganiseerd werden met mondjesmaat afgeschaft, vrijdag werd er dan Rnb bij gedaan in de main room, zaterdag nog steeds techno elektro, maandje later werd de zaterdag mainroom gewoon verhuurd en was het gedaan met electro en ook met Atmoz...
Zie hier eigenlijk juist hetzelfde gebeuren... zoooo jammer want zaterdag was 't voor ons altijd Bozzini time! Mss eens een marketingbureau onder de arm nemen? Eens terug naar de Basics van clubbing? Ze zijn toch een jaartje of 2/3 verkozen tot beste club van Zuid Limburg? Ze doen toen altijd zalige events? Waar is 't misgelopen? De prijzen misschien eens aanpassen aan de economische crisis? Hopelijk komt dit nog goed... maar ik vrees ervoor hoor!
Gr
Gelijkaardige situatie zag ik paar jaar terug bij atmoz Hasselt, ding draaide goed! Plots kwam er minder en minder volk, toen is de eigenaar overgegaan tot invoering van membercards (tijdje stabiel gebleven), tot de tent minder volk begon te trekken, de speciale events die werden georganiseerd werden met mondjesmaat afgeschaft, vrijdag werd er dan Rnb bij gedaan in de main room, zaterdag nog steeds techno elektro, maandje later werd de zaterdag mainroom gewoon verhuurd en was het gedaan met electro en ook met Atmoz...
Zie hier eigenlijk juist hetzelfde gebeuren... zoooo jammer want zaterdag was 't voor ons altijd Bozzini time! Mss eens een marketingbureau onder de arm nemen? Eens terug naar de Basics van clubbing? Ze zijn toch een jaartje of 2/3 verkozen tot beste club van Zuid Limburg? Ze doen toen altijd zalige events? Waar is 't misgelopen? De prijzen misschien eens aanpassen aan de economische crisis? Hopelijk komt dit nog goed... maar ik vrees ervoor hoor!
Gr
Die membercards moesten verplicht worden ingevoerd op last van de gemeente!!!
Atmoz heeft jaaaaren (veel meer dan Bozzini) vol gezeten, toen kwam er opeens minder volk op af,,,en moest er worden gezocht naar alternatieven. Maar dat R&B stond er sowieso los van, Atmoz huurde in feite de Ritzbuilding op de dagen dat er Atmoz was.
Waarom ging het opeens minder met Atmoz: de gratis feestjes/clubs/gratis drank cafes schoten als paddenstoelen uit de grond...wat wil je daar tegen doen. Hoe wil je dan nog je dj's en entertainment kunnen betalen (die uit entree geld betaald moeten worden).
Hoe erg ik het zelf ook vind, maar Bozzini zie ik niet meer terug gaan naar club muziek. Het publiek heeft een signaal afgegeven aan Bozzini dat het niet meer goed genoeg was,,, House is nog steeds alive and kicking,,,maar hier in iedere geval niet meer genoeg om een club iedere week mee te vullen!
Kun je alle marketing in de wereld erop loslaten, je moet dan dezelfde mensen binnenkrijgen als eerst,,,dat lukt nooit!
Af en toe een leuke Bozzini reunion, dat zal vast en zeker goed lopen. Maar niet iedere week!
Atmoz heeft jaaaaren (veel meer dan Bozzini) vol gezeten, toen kwam er opeens minder volk op af,,,en moest er worden gezocht naar alternatieven. Maar dat R&B stond er sowieso los van, Atmoz huurde in feite de Ritzbuilding op de dagen dat er Atmoz was.
Waarom ging het opeens minder met Atmoz: de gratis feestjes/clubs/gratis drank cafes schoten als paddenstoelen uit de grond...wat wil je daar tegen doen. Hoe wil je dan nog je dj's en entertainment kunnen betalen (die uit entree geld betaald moeten worden).
Hoe erg ik het zelf ook vind, maar Bozzini zie ik niet meer terug gaan naar club muziek. Het publiek heeft een signaal afgegeven aan Bozzini dat het niet meer goed genoeg was,,, House is nog steeds alive and kicking,,,maar hier in iedere geval niet meer genoeg om een club iedere week mee te vullen!
Kun je alle marketing in de wereld erop loslaten, je moet dan dezelfde mensen binnenkrijgen als eerst,,,dat lukt nooit!
Af en toe een leuke Bozzini reunion, dat zal vast en zeker goed lopen. Maar niet iedere week!
Kun je alle marketing in de wereld erop loslaten, je moet dan dezelfde mensen binnenkrijgen als eerst,,,dat lukt nooit!
daar denk ik dat het fout is gegaan... marketing is niet om in een Sensation Magazine te staan wat veel te duur is, Promotie is niet op veel lokaties flyers neerleggen...... da denk ik dat er fout is gegaan...