Partyflock
 
Forumonderwerp · 1074972
Het moest er een keer van komen! Nu ze zo dichtbij elkaar in de wereldtop staan gaan Armin van Buuren en Markus Schulz op 5 december samenwerken om datgene te doen waar vele fans al lange tijd om vragen. Een avondvullend programma waarin Armin en Markus centraal staan en beide heren in hun eigen kenmerkende stijl het publiek zullen betoveren en het beste van zichzelf geven. Is er een toepasselijkere titel denkbaar dan ‘The Best of Both Worlds'?

De diehard fan is natuurlijk deze zomer op Ibiza geweest en heeft daar kunnen beleven hoe Armin en Markus elke keer Amnesia volledig afbraken als ze samen op het programma stonden. Nederlanders zijn altijd geneigd om te denken dat het in het buitenland beter is maar wat in Ibiza kan moet natuurlijk in eigen land minstens zo goed uit de verf komen. Zeker wanneer dit in een locatie gebeurt die vele malen meer mogelijkheden biedt dan de legendarische maar toch ook wel beperkte nachttempel op het partyeiland.

Plaats van handeling is namelijk de Heineken Music Hall in Amsterdam. Op 5 december is deze, speciaal voor concerten gebouwde hypermoderne zaal, negen uur lang het domein van onvervalste Trance, welke je nergens harder en zuiverder zal horen. De Heineken Music Hall is tenslotte de locatie met de beste akoestiek van Nederland en misschien zelfs wel Europa!


De volgorde en hoe de twee wereldtoppers elkaar zullen gaan vinden wordt binnenkort bekend gemaakt, maar zeker is dat ‘The Best of Both Worlds' niet mag ontbreken in de agenda van fans van Armin en Markus en iedereen die van Trance houdt. Organisatie bewees eerder dat het hen is toevertrouwd om een grote hal sfeervol aan te kleden waarbij niet wordt bespaard op visuals, decoratie en natuurlijk geluid!

Verwacht dus niets minder dan een heerlijke nacht met de uplifting Trance zoals je die van Armin en Markus gewend bent. Dat de DJ's elkaar zullen opzwepen tot grote hoogten staat nu al vast. Daphne de Wachter van Alda Events kijkt er nu al naar uit: "Armin vs Markus wordt een unieke show waar veel op het spel staat. Het blijft natuurlijk een vriendelijke competitie maar wel met een serieuze ondertoon want de DJ's willen uiteraard geen van beiden voor de ander onder doen. Armin is al twee jaar de nummer 1 van de wereld, maar Markus is als een komeet omhoog geschoten de afgelopen jaren en heeft inmiddels net zo'n drukke agenda. Er is dus een gezonde spanning waarbij er sowieso al 1 winnaar bekend is en dat is het publiek!"

Kaarten kosten € 38,50 (excl. service kosten) en daarvoor krijg je een negen uur durende totaalshow in de Heineken Music Hall met twee van de beste Trance-DJ's ter wereld waarbij niets te gek is als het gaat om visueel spektakel. Met recht ‘ The Best of Both Worlds' want je komt ogen en oren tekort!

De kaartverkoop start zaterdag 3 oktober a.s.
Dit komt er dus i.p.v. Essence.
 
ik zeg FOCKING GENIAAL...................... beter dan Essence ooit had kunnen zijn. Markus in de HMH.. dat wordt een nacht lang muzikaal orgasme.
Artiest Floater
BRON???

want hmh heeft het niet in de lijst staan
Uitspraak van slager op donderdag 1 oktober 2009 om 21:18:
BRON???

alda ?


Maar inderdaad Marc, zoveel mooier dit nog dan Essence. Ik zal de komende weken net als een kind, uitkijken naar 5 dec.
Een hele mooie avond (l)
Dit zou wel eens één van de betere feestjes van het jaar kunnen worden. :d
en waar zijn de kaarten te koop dan?
De kaarten zijn te koop bij Free record shop en op de site van alda events
Uitspraak van slager op donderdag 1 oktober 2009 om 21:21:
en waar zijn de kaarten te koop dan?

vanaf 3-10 :)
YES Eindelijk twee superstars samen. Markus doet t met Tijs en Armin, why not :)
laatste aanpassing
wow da's nog eens goed nieuws :respect:
eindelijk eens een trance-feest in de HMH waar ik bij kan zijn. En dan ook nog met Armin en OOK Markuz. Geniaal :d :lief:
laatste aanpassing
 
Insane, zeker hierbij!:D
aanwezig! :D :cheer: ouderwets zin in een feestje.. :bounce:
Dit is wel heel vet :|


I'll be there!! :bounce:
VET dit is zoveel beter als Essence :D:D:D:D:D
Uitspraak van Sebastiaan™ op vrijdag 2 oktober 2009 om 09:44:
VET dit is zoveel beter als Essence

Enige minpunt: De lokatie... Nu kan ik niet op de fiets :lol:
Dikkee FEEST met Armin en Markus :lief: :cheer:
Aanwezig :cheer: HMH (L) Armin & Markus (L)
Uitspraak van One-O-Eight op vrijdag 2 oktober 2009 om 09:53:
Nu kan ik niet op de fiets

jawel hoor je moet alleen iets verder fietsen b)
kwartiertje met de trein :9
Utrecht <> Amsterdam Bijlmer ArenA ;)
Woooow dit moet ik meemaken! :D

:kwijl:
Klinkt nu al legendarisch! :D
Uitspraak van UltraVibe! op vrijdag 2 oktober 2009 om 19:21:
Klinkt nu al legendarisch

idd he! :lol:

Wel gevaarlijk hoor, al die hooggespannen verwachtingen...
Uitspraak van bloesem op vrijdag 2 oktober 2009 om 19:22:
Wel gevaarlijk hoor, al die hooggespannen verwachtingen...

Is ook, maar ik verwacht een geniale avond voor de liefhebbers van GDJB en ASOT. Dit is geen Armin only show, maar ouderweds diep gaan en knallen voor de liefhebber. :)
Ben t met je eens hoor, toen ik t gister las .. was ik gelijk helemaal hyper.
Maar toch... tis nogal wat 9 uur vol maken én vervolmaken ;)
ben al 'n tijdje gestopt met verwachtingen te hebben voor een feest.. kan 't alleen maar meevallen!
Ja, dat heb ik ook, zég ik ook. Maar als je eerlijk bent, heb je soms wél verwachtingen, extreem ergens zin in...
De ene keer is het gewoon wat ingetogener qua zin/verwachtingen dan de andere keer.

Maar ik denk dat dit feest wel veel kriebels gaat bezorgen bij bijna iedereen!

en wat meespeelt, denk ik, als je iedere week feest, of eens per maand, of voor velen met dit feest mss, zelfs nog veel minder vaak.
laatste aanpassing
morgen maar tickets gaan halen denk ik zo :d
prachtig gedaan!
maar gaan die effectief 9 uur aan een stuk draaien?
wrs een intro van een uur of 2, was zo eens op Armin Only vorig jaar
maarja, we zien wel :d
Uitspraak van Cicatrix op vrijdag 2 oktober 2009 om 19:41:
ben al 'n tijdje gestopt met verwachtingen te hebben voor een feest.. kan 't alleen maar meevallen!

+1, sinds dien valt ieder feest me altijd mee.
Ik doe ook iets te veel feesten om me lang erop te verheugen. Ik rol gewoon van de 1 naar de ander en dat bevalt me goed. Hebn vrijwel altijd een geweldige nacht.

Uitspraak van bloesem op vrijdag 2 oktober 2009 om 19:46:
en wat meespeelt, denk ik, als je iedere week feest, of eens per maand, of voor velen met dit feest mss, zelfs nog veel minder vaak.

Ja als je minder feest leef je mee rnaar zo'n aovnd te en zijn je verwachtingen soms erg hoog :d
Ben blij dat ik volgende week weer los kan trouwens. Maadnje niet feesten is wel eff leuk omdat je dan tijd heb voor andere dingen maar de drang om weer te gaan feesten zit me zo in bloed. Er is moeilijk weerstand aan te bieden :p
ik heb me ticket voor Armin van Buuren vs Markus Schulz; The Best of Both Worlds! in the pocket :cheer:
 
Uitspraak van Timpie op zaterdag 3 oktober 2009 om 00:54:
ik heb me ticket voor Armin van Buuren vs Markus Schulz; The Best of Both Worlds! in the pocket

same here!


Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 2 oktober 2009 om 23:36:
Ja als je minder feest leef je mee rnaar zo'n aovnd te en zijn je verwachtingen soms erg hoog

Al zou ik iedere dag gaan feesten, met 2 grootheden als Armin en Markus kun je niet anders dan hele hoge verwachtingen hebben. En ik twijfel er niet aan of beide heren gaan onze verwachtingen nog overtreffen ook. Ik ben blij dat ik bij dit magical moment kan zijn.
Kaartjes zijn binnen :D
Uitspraak van Quick op zaterdag 3 oktober 2009 om 09:31:
Kaartjes zijn binnen

Hier ook, heb er nu al zin in :cheer:
Artiest SOK
Hier ook de kaartjes binnen. FIjn weer eens trance in de HMH.
Tickets binnen!!!
Hoppa!
Artiest Mike G
Uitspraak van PDV op zaterdag 3 oktober 2009 om 11:20:
Hier ook de kaartjes binnen. FIjn weer eens trance in de HMH.

Gaan jullie ook? Dan wil ik ook! Groetjes Arida!
Uitspraak van Kira op zaterdag 3 oktober 2009 om 12:31:
Gaan jullie ook? Dan wil ik ook! Groetjes Arida!

Hahaha. Willen? Jullie moeten! Jij wij hebben de kaarten al dus gaan zeker:P. Gezellig in ieder gval!
Uitspraak van PDV op zaterdag 3 oktober 2009 om 12:57:
Jij wij hebben de kaarten al

Wij nu ook:)
Op naar 5 december:bounce:
 
Uitspraak van Kira op zaterdag 3 oktober 2009 om 13:08:
Wij nu ook
Op naar 5 december

+2 hier :D:cheer:
Ben er bij, en denk dat het nog wel eens ver boven verwachtingen kan worden. Kijken of dit feest een plekje in mijn top 10 en miss wel top 5 kan veroveren?!
dit gaat em wel worden ondanks de HMH
markus is 1 van de weinige zwaar-commercielen die mij echt erg kan boeien
in iedergeval snel bij zijn want dit gaat natuurlijk gegarandeerd uitverkocht
Hier ook de kaarten binnen :cheer:

laat maar komen!!
Dit gaat em cker worden. Feestje van het jaar!
Uitspraak van bloesem op vrijdag 2 oktober 2009 om 19:46:
Maar als je eerlijk bent, heb je soms wél verwachtingen, extreem ergens zin in...

klopt wel, zoals vanavond!! :cheer:

ticket id pocket btw. :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 oktober 2009 om 08:50:
Al zou ik iedere dag gaan feesten, met 2 grootheden als Armin en Markus kun je niet anders dan hele hoge verwachtingen hebben. En ik twijfel er niet aan of beide heren gaan onze verwachtingen nog overtreffen ook. Ik ben blij dat ik bij dit magical moment kan zijn.

Denk ook niet dat er veel mis kan gaan hoor :d

Wat dat betreft zitten we wel goed.
Kaartjes ook hier in de pocket trouwens.
Uitspraak van djmarcbol op zaterdag 3 oktober 2009 om 17:05:
Feestje van het jaar!

Is zeker mogelijk, maar om ASOT 400 in de Maassilo te overtreffen moeten beide heren alles uit de kast halen denk ik!