Partyflock
 
Forumonderwerp · 1069252
Betreft: evenement: Nature One, vrijdag 30 juli 2010 om 20:00
evenement: Nature One, zaterdag 31 juli 2010 om 18:00
evenement: Nature One, donderdag 29 juli 2010 om 12:00
 
Bij deze het topic om het festival van 2010 alvast te bespreken :cheer:

Dit zal plaatsvinden naar alle waarschijnlijkheid op 29, 30 en 31 juli :D

Ik zal de feesten nog toevoegen in de agenda, zodra er iets op de site te vinden is :cheer:

laatste aanpassing
Is echt top die 1e klas.....vanaf Utrecht in zo'n ICE duiken....Wij zaten achter de machinist. Met een eigen serveerster..echt helemaal lache...


Mind Desire Mind Action
Maybe we meet @ NO'11
We already did 13 editions
 
Uitspraak van WaKkA the Acid Junkie op maandag 2 augustus 2010 om 17:05:
Er komt een HD compilatiefilmpje op YouTube

Wie was die jongen in de bus met een perskaart? :o

Die heeft zowel op het festival als bij Neetjur Wan veel gefilmd, heb alleen geen idee waar we dit kunnen vinden :/
Toen ik erheen reed had ik nog aantoonbare sporen van Dominator: €950,--
... en op de terugweg wisten ze ook nog wat te vinden: wéér €950,--
Maar was volgens het diagram wel tijdig gestopt :/
... en zoveel gegeten en gedronken heb ik nog nooit na tijd :lol:

Daar is het zo: als het in je bloed zit, ben je onder invloed :vaag:
Volgende keer maar dronken gaan rijden want daar controleren ze niet op :roflol:
Uitspraak van Koos Stuurloos :cheer: op donderdag 5 augustus 2010 om 09:34:
Toen ik erheen reed had ik nog aantoonbare sporen van Dominator: €950,--
... en op de terugweg wisten ze ook nog wat te vinden: wéér €950,--

kiekeboe.

Mind Desire Mind Action
nog steeds niets helemaal fit helaas :(

heb me wel gruwelijk goed vermaakt :jaja:

USB (L)
Uitspraak van AWuitK op woensdag 4 augustus 2010 om 16:04:
Utrecht in zo'n ICE duiken

me 2 echt top :D(Y)

volgend jaar mischien wel weer heen met trein alles lekker mee nemen :D
http://soundcloud.com/djarcane/arcane-nature-one-abstract-floor-31-07-2010
http://soundcloud.com/berrynknob/berry-k-nob-nature-one-2010-abstract-floor-192kbits
http://soundcloud.com/fac303/marcel-heese-nature-one-tresor-bunker-30th-july-10
http://soundcloud.com/michaelkruck/michael-kruck-live-nature-one-fusion-bunker-30-07-10
http://soundcloud.com/michaelkruck/michael-kruck-live-nature-one-fusion-bunker-31-07-10
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Nicole... :flower: op donderdag 5 augustus 2010 om 12:29:
USB (L)

Idd heerlijk daar! vooral Sandy Warez zette een super setje neer. :bounce:
Uitspraak van Koos Stuurloos :cheer: op donderdag 5 augustus 2010 om 09:34:
Toen ik erheen reed had ik nog aantoonbare sporen van Dominator: €950,--
... en op de terugweg wisten ze ook nog wat te vinden: wéér €950,--

Dát is echt ruk!

(n)
fokking gezeik altijd met die duitse polizei :S
het gaat ze natuurlijk alleen om het geld..
mss voor volgend jaar toch wat meer waarschuwen in het nature one 2011 topic en nieuwsberichten?
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 augustus 2010 om 08:08:
Die heeft zowel op het festival als bij Neetjur Wan veel gefilmd, heb alleen geen idee waar we dit kunnen vinden :/

Dat komt nog.. montage is niet in 1 dag gebeurd ;)

Uitspraak van Koos Stuurloos :cheer: op donderdag 5 augustus 2010 om 09:34:
Toen ik erheen reed had ik nog aantoonbare sporen van Dominator: €950,--
... en op de terugweg wisten ze ook nog wat te vinden: wéér €950,--

Tja.. eigen schuld. Is niet de eerste keer N1 van je, zo te zien. Dus dan zou je beter moeten weten! Ook de aantoonbaarheid in bloed of urine.

Uitspraak van opie | optjenkere op donderdag 5 augustus 2010 om 16:43:
het gaat ze natuurlijk alleen om het geld..

Voor het geld? Ik denk eerder voor een veilig verkeerssituatie. Dergelijke bedragen schrikken gewoon goed af en een tweede keer zal je die fout niet meer maken! Beter doen ze dat ook in NL na party's, in plaats van alleen alcoholcontrole.
als het om de veiligheid zou gaan, zouden ze wel andere maatregelen treffen denk?
ze laten je daarna toch ook gewoon weer doorrijden? als je maar handje contantje afrekent eerst alsjeblieft.

ik weet het niet precies, ik ben nog geen een keer gecontroleerd in 3 jaar. maar wij hadden ook nooit wat te vrezen trouwens.
Uitspraak van opie | optjenkere op donderdag 5 augustus 2010 om 17:54:
als het om de veiligheid zou gaan, zouden ze wel andere maatregelen treffen denk?
ze laten je daarna toch ook gewoon weer doorrijden? als je maar handje contantje afrekent eerst alsjeblieft.

Het is gewoon pay day voor die gasten daar :gaap:. Ze laten je verder rijden of je krijgt 24 uur rijontzegging....? Ben ik na die 24 uur niet meer positief dan? Als ik nu THC bijv. in me bloed/urine heb, heb ik dat morgen ook nog wel maar dan mag ik wel weer rijden??? Officieel ook niet want als je dan 500 meter verderop weer gepakt wordt begint het verhaal weer van voren af aan :no:. Dat terwijl het 0 invloed meer op je heeft. THC blijft als je regelmatig blowt maanden te traceren maar dat wil niet zeggen dat je maanden onder invloed bent.

Daarom zijn die regels hier ook nog niet in NL. Omdat het simpelweg niet te doen is!! Bloed mogen ze sowieso in NL niet zomaar aftappen :no:, moet je eerst in overtreding zijn :yes:.

Als je met een maat van je een paar uur in coffeeshop gaat zitten in NL ben je al positief voor minimaal een week. Ook als je niks rookt zelf...! Je ademt thc rook in van andere die daar zitten te blowen, that's it.

Ze moeten het aanpakken 100% mee eens net zoals alcohol, maar dan wel op een normale manier!!
laatste aanpassing
die rijontzegging slaat ook nergens op volgens mij .. ze laten je gaan en weten heus wel dat je weer gaat rijden
Uitspraak van opie | optjenkere op donderdag 5 augustus 2010 om 19:44:
die rijontzegging slaat ook nergens op volgens mij .. ze laten je gaan en weten heus wel dat je weer gaat rijden

Volgens mij pakken ze dan je ID en je sleutel van je auto af en moet je je 24 uur later melden.

Is een verslag van iemand uit 2008!! Meeste hebben dit al wel gelezen denk ik maar als je het nog niet kent, enjoy... :S

http://partyflock.nl/report/10845
laatste aanpassing
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op donderdag 5 augustus 2010 om 17:44:
Tja.. eigen schuld. Is niet de eerste keer N1 van je, zo te zien. Dus dan zou je beter moeten weten! Ook de aantoonbaarheid in bloed of urine.

Klopt, kan ik ook niets aan ontkennen...
Maar vorige keren geen controles gezien, wel van gehoord natuurlijk... O:)
Op de heenweg dacht ik er helemaal niet meer bij na dat ik naar Dominator was geweest, dan had ik iig niet gereden 8)
En voor de terugweg dacht ik tijdig te zijn gestopt.... Net niet dus :frusty:
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 5 augustus 2010 om 19:53:
Volgens mij pakken ze dan je ID en je sleutel van je auto af en moet je je 24 uur later melden.

Dat varieert... Meestal alleen sleutels, maar soms ook rijbewijs en kentekenbewijs...
Maar op het punt waar ze je aanhouden, kan je ook meteen weer je tentje opzetten, want pas na 24 uur mag je opnieuw een test doen...
... is die test weer positief, blijf je nog ff een paar uurtjes staan.
Er word ook niet gekeken als je eten of drinken hebt, dat maakt hun niets uit :|
Ik had enigzins gelukt dat ik wat eten en drinken mocht halen( na geprikt te zijn), maar de anderen die daar stonden mochten dat niet.
Gelukkig voor ons kwam er een buurtbewoner ff langs om te kijken als hij nog wat kon doen...
Dat was na 14 uur daar gestaan te hebben...
Die kerel belde een maat van hem die binnen 10 min er was en samen met hun zijn we eerst naar de politie gegaan en daarna langs de supermarkt.
Ik mocht die test al niet doen omdat er minder dan 24 uur tussen zat, die andere kerel was kansloos (had geblowt) en weer een ander mocht
na lang zeuren wel weer een test doen. Die was negatief, dus hij mocht gaan.
Sta ik daar nog met een belg en een duitser...
Vet beroerd en kort geslapen word ik rond 7 uur wakker, leuk begin van de dag...
Met bijna geen geld en veel lege telefoons, komt eindelijk om 15.00 een politieauto :cheer:
Heeft die de sleutel van die duitser en belg, die hadden beide geblowd, maar waren in de afbouwende fase: die mochten gaan (y)
Maar toen werd duidelijk dat voor ons nog niets bekend was :|
Na lang zeuren mochten we 1 test doen B)
Ik wou m niet doen omdat mijn kans kleiner was om m te halen, dus mijn maatje deed hem...
TATAAAAAA!!! Een wereld gaat om dat moment open :respect:

Die €950,-- was ik op dat moment al lang weer vergeten :lol:

Weer een ervaring erbij :9
Artiest {SHOWLIST artist 66688, 115763}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 augustus 2010 om 08:08:
Er komt een HD compilatiefilmpje op YouTube

ik ben benieuwd (y)
Uitspraak van Koos Stuurloos :cheer: op donderdag 5 augustus 2010 om 22:53:
Die €950,-- was ik op dat moment al lang weer vergeten

nou die zou bij mij lang blijven hangen :yes:
Uitspraak van Koos Stuurloos :cheer: op donderdag 5 augustus 2010 om 22:53:
Weer een ervaring erbij :9

zo kun je het het beste bekijken ja.. Maak je ook weer eens wat mee..

Alleen is denk ik geen 950 euro waard haha.
 
Uitspraak van Koos Stuurloos :cheer: op donderdag 5 augustus 2010 om 22:53:
Die €950,-- was ik op dat moment al lang weer vergeten :lol:

Ja, èn die op de heenweg nog! Eigen schuld of niet, 1900 euro blijft toch een hoop pecunia. Moet je toch hard voor werken! Ik vind het echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend voor je. Sterkte!

En voor alle mensen die naar Nature One geweest zijn: ik ben blij dat jullie weer veilig terug zijn en het is geweldig om al die enthousiaste verhalen te lezen! (Y) :respect:
pfff moet er toch niet aan denken zo boete :S
Even een vraag: Heeft iemand hier misschien nog een poster van nature one 2009 liggen?
Ben er eigenlijk naar op zoek. Dus als je hem thuis hebt liggen en je doet er niks mee. Let me know :)
Tijm en ik zijn dit jaar heen ook gecontroleerd. Maar hadden voor het eerst ook echt niks mee. Auto helemaal gecontroleerd. Totdat ze de achterbak openmaakten en zagen hoeveel troep daarin zat, toen wij keihard in de lach schoten van die duitser zijn gezicht mochten we toch door :P.

maar wat was het weer een heerlijk feest. Vooral de vrijdagnacht voor mij (L).
Vrijdagnacht was voor mij ook de beste van het festival! Zo los @ Century Circus zeldzaam goed gewoon :respect: Zaterdag altijd mega druk en qua line up ook niet echt mijn ding...!

Donderdagnacht op de camping blijft een hoogtepunt :d Leuke mensen gesproken en wat gaat het overal toch los op die camping :lief: :respect:

Helaas alweer een week geleden....:cry:
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op donderdag 5 augustus 2010 om 17:44:
Voor het geld? Ik denk eerder voor een veilig verkeerssituatie. Dergelijke bedragen schrikken gewoon goed af en een tweede keer zal je die fout niet meer maken! Beter doen ze dat ook in NL na party's, in plaats van alleen alcoholcontrole.

beter maken ze een test die de daadwerkelijke rijvaardigheidsaspecten controleert (zoals alertheid en zicht) in plaats van wat er in je bloed/urine/speeksel zit want dat zegt uiteindelijk niet zo veel..
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op vrijdag 6 augustus 2010 om 12:47:
Ik denk eerder voor een veilig verkeerssituatie.

Denk het niet...
Ze zijn behoorlijk fel en kortaf... totdat je betaald hebt, dan kan het wel rustig en normaal :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 53869, 28332, 25709}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 augustus 2010 om 14:17:
Idd heerlijk daar! vooral Sandy Warez zette een super setje neer. :bounce:

Zo geniaal.. :kwijl: en vooral toen die ketamine insloeg.. (L) vrijdag was voor mij echt zo geniaal.. haha.. op het eind zittend in de Abstract zitten geks doen.. :lol: was echt helemaal in me nopjes.. :roflol:
Jaaaa die terugreis was echt gezellig.. :lol: nog bedankt voor het halen en brengen.. _O_ (K)
 
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op donderdag 5 augustus 2010 om 17:44:
Voor het geld? Ik denk eerder voor een veilig verkeerssituatie. Dergelijke bedragen schrikken gewoon goed af en een tweede keer zal je die fout niet meer maken! Beter doen ze dat ook in NL na party's, in plaats van alleen alcoholcontrole.

:respect:
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 5 augustus 2010 om 19:38:
Ze moeten het aanpakken 100% mee eens net zoals alcohol, maar dan wel op een normale manier!!

+1

Ik ben altijd (lees 9 van de 10x) de BoB na een party, en tsja dan zuip ik gewoon niet, drugs pak ik toch al niet, dus ik rijd na Nature One altijd naar huis :D

Boetebedragen zijn wel fucking hoog, maar wellicht denken mensen dan wel 2 x na voor ze het weer doen.....
En ik denk dat we allemaal wel eens na een party achter of voor iemand hebben gereden die zo :vaag: als de neten was, en dara wordt je dus ook echt niet blij van.
1 x bij iemand in de auto gezeten die tijdens het rijden nog een snuifje nam, doe ik dus noooooit meer. Moet je ook nog eens de snelweg op :S

M'n leven is meer waard dan dat...
Uitspraak van Koos Stuurloos :cheer: op donderdag 5 augustus 2010 om 09:34:
Volgende keer maar dronken gaan rijden want daar controleren ze niet op :roflol:

Helaas pindakaas, daar wordt dus ook op gecontroleerd.
Dure Nature One o:
Uitspraak van opie | optjenkere op donderdag 5 augustus 2010 om 16:43:
het gaat ze natuurlijk alleen om het geld..

Nogal kort door de bocht deze opmerking, het zal de kas zeker spekken, vergeet niet dat men anders een gevaar voor zichzelf en voor
anderen is.
Uitspraak van Daaaaanielle op dinsdag 10 augustus 2010 om 10:52:
1 x bij iemand in de auto gezeten die tijdens het rijden nog een snuifje nam, doe ik dus noooooit meer. Moet je ook nog eens de snelweg op :S

M'n leven is meer waard dan dat...

Inderdaad!!!
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 5 augustus 2010 om 19:38:
THC blijft als je regelmatig blowt maanden te traceren maar dat wil niet zeggen dat je maanden onder invloed bent.

Als je achterin het boekje wat je bij N1 bij de ingang krijgt, staat precies wanneer men kan zien wanneer je laatste joint is geweest.

In je urine blijft het het langst zichtbaar, in je bloed maar 3 weken.
Uitspraak van Koos Stuurloos :cheer: op vrijdag 6 augustus 2010 om 13:10:
Denk het niet...
Ze zijn behoorlijk fel en kortaf... totdat je betaald hebt, dan kan het wel rustig en normaal :vaag:

Onze bus werd gecontroleerd met hond en al, ze zijn geen moment fel en kortaf geweest, eerder vriendelijk, terwijl
er wel drugs aanwezig was mochten wij doorrijden.

Later bleek dat men het had gevonden en het was gewoon meegenomen, hoogst waarschijnlijk omdat het niet in een tas of koffer lag en er geen eigenaar vastgesteld kon worden.
Uitspraak van Frinzy op donderdag 12 augustus 2010 om 17:07:
Nogal kort door de bocht deze opmerking, het zal de kas zeker spekken, vergeet niet dat men anders een gevaar voor zichzelf en voor
anderen is.

duh :rot: maar als het hen daarom zou gaan, zouden ze wel andere maatregelen treffen. is al eerder gezegd madame ;)
ze gaan namelijk zelfs undercover de camping op om tenten te doorzoeken onaangekondigd. als je wat hebt, dan mag je gelijk afrekenen.
Uitspraak van opie | optjenkere op donderdag 12 augustus 2010 om 17:18:
namelijk zelfs undercover de camping op om tenten te doorzoeken onaangekondigd.

Dat weet ik ook wel dat er undercovers rondlopen en het zal zeker al een keer gezegd zijn en over dit thema zal men nooit uitgesproken raken.

Wat ik ermee wil zeggen is dat zij de hele bus ook hadden terugsturen en of doorgaan tot de eigenaren van de spullen zich hadden gemeld,
wij waren blij dat wij zonder kosten en gezeik konden doorrijden.

Als zij die tenten onaangekondigd doorzoeken zullen zij die tenten/mensen al in de smiezen hebben gehad.

Het valt mij zelfs op, dat ik denk, "valt ook niet op".

Uitspraak van opie | optjenkere op donderdag 12 augustus 2010 om 17:18:
als je wat hebt, dan mag je gelijk afrekenen.

Dat weet je nu eenmaal, als ze iets bij je vinden, men kiest er toch zelf voor om het risico te nemen.
Uitspraak van Frinzy op vrijdag 13 augustus 2010 om 11:38:
Wat ik ermee wil zeggen is dat zij de hele bus ook hadden terugsturen en of doorgaan tot de eigenaren van de spullen zich hadden gemeld,
wij waren blij dat wij zonder kosten en gezeik konden doorrijden.

En zo is het maar net :-D.
Uitspraak van Frinzy op donderdag 12 augustus 2010 om 17:15:
Als je achterin het boekje wat je bij N1 bij de ingang krijgt, staat precies wanneer men kan zien wanneer je laatste joint is geweest.

In je urine blijft het het langst zichtbaar, in je bloed maar 3 weken.

Daar zijn de meningen ook over verdeelt o:)

De afbraak van Cannabis (THC)
De afbraak van Cannabis verloopt, in tegenstelling tot de afbraak van de meeste andere drugs, uiterst langzaam. Dit heeft ermee te maken dat THC, de belangrijkste werkzame stof, zich opslaat in je vetweefsel en niet direct wordt afgebroken door de lever (zoals bij XTC, speed en coke bijvoorbeeld). Langzaam wordt de THC weer vrijgegeven uit het vetweefsel en afgebroken. Bij regelmatig blowen (1 a 2 keer per week) kan het vier tot zes weken duren voordat alle THC is afgebroken; tot die tijd is de THC aantoonbaar in het bloed.

Bron : http://www.unitydrugs.nl/cannabis

Laat ze nou trouwens ook net vaak je urine testen... o:)

Het gaat mij eigenlijk ook niet om hoelang het zichtbaar of aantoonbaar is in wat voor vorm dan ook. Het gaat mij erom wanneer je onder invloed bent van....?

Wanneer is het gevaarlijk, bijv. in het verkeer en wanneer niet..? Dat is met alcohol vaak makkelijker te zien dan met andere middelen.

Blijf erbij dat het Pay-Day is voor onze Duitse vrienden op Nature One. Tuurlijk is veiligheid belangrijk, maar deze regels gaan veelal alleen maar om positief zijn en niet om onder invloed zijn...
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Frinzy op vrijdag 13 augustus 2010 om 11:38:
Dat weet je nu eenmaal, als ze iets bij je vinden, men kiest er toch zelf voor om het risico te nemen.

zucht..
daar hebben we het toch niet over
Uitspraak van Daaaaanielle op dinsdag 10 augustus 2010 om 10:52:
1 x bij iemand in de auto gezeten die tijdens het rijden nog een snuifje nam

Leuk discussiepunt... maar nu ff niet :p
Uitspraak van Frinzy op vrijdag 13 augustus 2010 om 11:38:
Als zij die tenten onaangekondigd doorzoeken zullen zij die tenten/mensen al in de smiezen hebben gehad.

idd... Ga er maar vanuit dat er dan iets verkocht is aan een 'onschuldige' Duitser ;)
Hier een politie bericht van De Polizei:

http://www.npx-photo.com/polizeibericht-nature-one-2010-kastellaun/

Als je het niet kunt lezen gebruik dan google translate..