Partyflock
 
Forumonderwerp · 1063129
 
Friesland is een provincie in Nederland die nogal afwijkt van de rest. Het is misschien leuk als een provincie bepaalde gebruiken of tradities heeft maar de Friesen gaan veel te ver. Door de eeuwen heen is deze groep mensen steeds beroerder Nederlands gaan praten en dit is uitgegroeid tot wat men nu het Fries noemt. Het is belachelijk dat deze 'taal' gewoon wordt erkent. De gewone Nederlander is hier ook de dupe van doordat bedrijven zoals de NS en de ANWB nu ook al stations en plaatsnamen in het Fries zijn gaan vermelden. Zelfs op havo en vwo scholen is het nu ook mogelijk om Fries als extra vak te kiezen! Het is te gek voor woorden. Wat een kutmensen!
Friesen denken over het algemeen ook dat ze heel wat zijn. Ze voelen zich groot en er zijn er dan ook velen die graag zouden willen dat Friesland zich afscheidt van Nederland. Ik heb zelfs gehoord dat mensen in Friesland een speciaal Fries paspoort kunnen aanvragen! Ook kan het friese ras niet voetballen. De enige eredivisieclub SC Heerenveen is zwaar klote.
Waarom willen deze enorme kontwormen zich afscheiden terwijl ze helemaal niets voorstellen? Economisch gezien zijn ze enorm afhankelijk van Nederland aangezien ze het moeten hebben van de landbouw en misschien hier en daar wat toerisme. Ook de werkgelegenheid is niet al te hoog en misschien is dat ook wel de reden dat er zoveel smerige wazi achtige figuurtjes rondlopen, klagend over de maatschappij terwijl ze zelf alles kapot maken.. maar goed, dat is weer een ander onderwerp.
Als oplossing denk ik dat het in de eerste plaats het beste is om de Friesen hun zin te geven en ze een eigen staat te laten vormen. We mogen ze echter niet de kans geven om te groeien, en alvorens ze een eigen leger hebben verwezenlijkt moeten we ze dus binnenvallen en alles wat leeft en Fries spreekt afslachten. Hieronder een plan voor de infiltratie:


als we dan vanuit de provincie eronder gaan duwen komen we een heel eind (Y)
 
:d
 
dat dit topic nog niet gejewwy'd is :LOL:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 juni 2009 om 21:26:
dat dit topic nog niet gejewwy'd is

hij is vrij denk ik
 
:roflol: noem je dat druk maken :aai:
das gewoon slap lullen :boring:


Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 juni 2009 om 21:22:
maar je ben wel beetje te medelevend met friesland voor een niet fries

mee levend? waar lees je dat dat ik mee levend ben?

dankzij mij heb je nog een paar reacties in je droeftoeter topic 8)




Uitspraak van verwijderd op zondag 7 juni 2009 om 21:26:
dat dit topic nog niet gejewwy'd

denk dat ie aan t poepen is O:) zal niet lang meer duren.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 juni 2009 om 21:30:
mee levend? waar lees je dat dat ik mee levend ben?

dankzij mij heb je nog een paar reacties in je droeftoeter topic

door jou kwamen ze juist niet , werd gebelt

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 juni 2009 om 21:30:
zal niet lang meer duren

je heb zker al gevlopt :(
 
hey ik ben geen vloppert (y) vind ik zo treurig iets.
 
(F)
hahaha je heb er goed over nagedacht zie ik...
ik geef je volkomen gelijk oppleuren met die gasten
als nederlander moet je trots zijn op je land
friezen zijn chagereinig stug en kortzichtig uitzondering hou je natuurlijk altijd

eerst een eigen land geven dan plat bombarderen
laatste aanpassing