Partyflock
 
Forumonderwerp · 1018233
Net op Ned.2 bij Zembla, gaat over hardcore/gabbers en over drugsgebruikers. Is echt de moeite waard om te kijken, ff kijken op www.uitzendinggemist.nl. Ze interviewen wel weer echt de eencelligen. Het gaat ook over die Pascal uit Hoogkarspel die neergestoken en overreden is bij de ripdeal.
laatste aanpassing
 
Moet je maar niet dealen als je niet weet hoe of wat
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zaterdag 28 juni 2008 om 15:24:
k ben bovendien niet antidrugs :9 laat dat ff duidelijk zijn

nee dat had ik wel begrepen. je hoeft niet tegen iets te zijn om de nadelen ervan te kunnen zien.


Uitspraak van --=ruffryder=-- op zaterdag 28 juni 2008 om 15:24:
dit vind ik een beetje een loos statement maar goed :/

nou is wel waar hoor. sommige mensen hebben (uit verveling? ongemak? jeuk wat mij betreft) een soort van zelfvernietigingsdrang. en op de een of andere manier komt dat erg veel voor in hoorn en omgeving :s
maar of ze dan drugs gaan dealen/excessief gebruiken (gebeurd dus bovennormaal veel daar) gaan treinsurfen, vuurwerkbommen maken of gewelddadige overvallen plegen... uitkomt is ongeveer gelijk
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
En groepsdruk? In welke debiele vrienden kringen kom dat tegenwoordig nog voor?

't Lijkt hier alsof iedere liefhebber van Hardcore meteen helemaal afhankelijk is van drugs en erin dealt.
Wel indrukwekkend maar is niet de realiteit.
laatste aanpassing
 
Die sander, die had wel iets minder kunnen gebruiken die heeft geen hersens meer over :P
Die perry is ook best wel de sjaak :P met ze mama (A)
laatste aanpassing
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zaterdag 28 juni 2008 om 15:11:
wou er mee zeggen dat dit maar weer eens laat zien wat een ellende drugs kan veroorzaken

Laat ze maar eens een aflevering over DRANK maken.. (Y) nou dan ken je wat afleveringen vullen hoor :vaag:
Uitspraak van Jœy [Blames] op zaterdag 28 juni 2008 om 16:45:
En groepsdruk? In welke debiele vrienden kringen kom dat tegenwoordig nog voor?

Haha, daar dacht ik ook meteen aan. Dat heb ik nog nooit gehoord :S
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 17:10:
Die sander, die had wel iets minder kunnen gebruiken die heeft geen hersens meer over

Ik denk dat ie de rest van zn leven achter zn PS3 zit :lol:
OMG :roflol: Ik heb nog geen tijd gehad om em helemaal af te kijken dus ben weer aan het kijken maar die moeder van Perry is echt zo dom :roflol:
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zaterdag 28 juni 2008 om 15:11:
dat dit maar weer eens laat zien wat een ellende drugs kan veroorzaken

Als het je leven gaat beheersen ben je idd flink de lul..
 
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 28 juni 2008 om 17:23:
Ik denk dat ie de rest van zn leven achter zn PS3 zit

ps2 ;)
Hij speelde gta vice city :P
En hoe die ook stuntelt over het versnijden van 10 gram ja en dan maken ze van 1 gram uuuuuuh 4 gram of uuuuh 6 gram :respect:
Uitspraak van Flowers. op zaterdag 28 juni 2008 om 17:35:
Als het je leven gaat beheersen ben je idd flink de lul..

Ja maar die gasten snoven op hun 12e al :| Toen wist ik niet eens wat een biertje was :vaag:

Ik vind het trouwens wel een beetje overdreven van die vader dat die zo drugs loopt te veroordelen want wat die personen in het filmpje allemaal doen qua drugs (en op zo'n jonge leeftijd) lijkt me niet helemaal representatief voor heel NL :| Tenminste, niet waar ik woon :nee:
Overigens.. wel heel dapper dat die man dat allemaal voor de camera vertelt (Y)
Hele gezinnen gaan naar de Klotuh!
Denk daar heel goed over na, het leven zonder drugs kan ook heel goed zijn.
HAHAHA wat een mannetje huilebalk, alsof iedereen die drugs gebruikt alles naar de mallemoeren helpt.
Sommige mensen blijven het maar nooit snappen he, ze zien drugs nog steeds als iets duivels.
Zijn ook nog mensen die er met een beetje verstand mee om kunnen gaan.
Niet iedereen hoeft zo te eindigen.
Ga is na hoevaak doormede van alcohol (jaja ook drugs) vechtpartijen en dergelijke uit de hand lopen, en hierdoor ook dodelijke slachtoffers vallen.
Of ga is na hoeveel doden er door alcohol in het verkeer vallen.
Dan zal die huilebalk zeker ook nooit een biertje drinken, want o jeeh dan gaan hele gezinnen naar de klotuh.
Wat een dramatisch figuur zeg, snapt er de ballen niet van.
Klinkt hard maar als je drugs gaan dealen en met name coke, loop je gewoon risico op dat soort dingen.
Zeker als je nog een jong pikkie bent.
Tis zeker klote wat die gozert en zn familie is overkomen, maar is eenmaal het risico van het 'vak'.
Als je dan dit soort dingen wilt verkomen moet je toch is gaan denken aan legalisering, dit zal veel drugscriminaliteit de halt doen toeroepen.
Het heeft geen zin om dingen nog meer tegaan verbieden of de straffen nogmeer te verhogen het blijft er toch altijd.
Beter gewoon is nadenken hoe je dit soort dingen grotendeels kunt voorkomen.
Maarja breng dat maar is aan het verstand bij dat zooitje in den haag ofzo, en de usa is daarin al helemaal een lacherdje.
Uitspraak van gekke gestoorde op zaterdag 28 juni 2008 om 17:51:
Hele gezinnen gaan naar de Klotuh!
Denk daar heel goed over na, het leven zonder drugs kan ook heel goed zijn.
HAHAHA wat een mannetje huilebalk, alsof iedereen die drugs gebruikt alles naar de mallemoeren helpt.
Sommige mensen blijven het maar nooit snappen he, ze zien drugs nog steeds als iets duivels.
Zijn ook nog mensen die er met een beetje verstand mee om kunnen gaan.
Niet iedereen hoeft zo te eindigen.
Ga is na hoevaak doormede van alcohol (jaja ook drugs) vechtpartijen en dergelijke uit de hand lopen, en hierdoor ook dodelijke slachtoffers vallen.
Of ga is na hoeveel doden er door alcohol in het verkeer vallen.
Dan zal die huilebalk zeker ook nooit een biertje drinken, want o jeeh dan gaan hele gezinnen naar de klotuh.
Wat een dramatisch figuur zeg, snapt er de ballen niet van.
Klinkt hard maar als je drugs gaan dealen en met name coke, loop je gewoon risico op dat soort dingen.
Zeker als je nog een jong pikkie bent.
Tis zeker klote wat die gozert en zn familie is overkomen, maar is eenmaal het risico van het 'vak'.
Als je dan dit soort dingen wilt verkomen moet je toch is gaan denken aan legalisering, dit zal veel drugscriminaliteit de halt doen toeroepen.
Het heeft geen zin om dingen nog meer tegaan verbieden of de straffen nogmeer te verhogen het blijft er toch altijd.
Beter gewoon is nadenken hoe je dit soort dingen grotendeels kunt voorkomen.
Maarja breng dat maar is aan het verstand bij dat zooitje in den haag ofzo, en de usa is daarin al helemaal een lacherdje

Niets aan toe te voegen :)
Heb m nog niet helemaal afgekeken, maar tering, wat een domme lui.. je gaat toch niet voor de camera vertellen dat je zooi kan regelen :/
Wat een stom programma. "Uitgaan kan blijkbaar niet zonder drugs". Wat een bullshit. Gewoon 10 imbecielen intervieuwen en dan doen alsof de hele scene zo is. Goedkoop van Zembla zeg.
het is inderdaad eenzijdig, maar de problematiek daar is soms best erg hoor...
Uitspraak van gekke gestoorde op zaterdag 28 juni 2008 om 17:51:
alsof iedereen die drugs gebruikt alles naar de mallemoeren helpt.
Sommige mensen blijven het maar nooit snappen he, ze zien drugs nog steeds als iets duivels.
Zijn ook nog mensen die er met een beetje verstand mee om kunnen gaan.
Niet iedereen hoeft zo te eindigen.
Ga is na hoevaak doormede van alcohol (jaja ook drugs) vechtpartijen en dergelijke uit de hand lopen, en hierdoor ook dodelijke slachtoffers vallen.
Of ga is na hoeveel doden er door alcohol in het verkeer vallen.
Dan zal die huilebalk zeker ook nooit een biertje drinken, want o jeeh dan gaan hele gezinnen naar de klotuh.

heb je helemaal gelijk in, maar kan je je voorstellen dat je WEL zo denkt als het je eigen kind overkomt?
hoop bekende koppen op het filmpje trouwens :o
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 28 juni 2008 om 22:48:
heb je helemaal gelijk in, maar kan je je voorstellen dat je WEL zo denkt als het je eigen kind overkomt?

Tuurlijk dan zoek je natuurlijk naar een oorzaak, in dit geval dus drugs.
Je haat het, alles omtrend drugs haat je, omdat dankzij dat je kind vermoord is.
Maar op zo moment denk je gewoon anders over bepaalde dingen, klinkt misschien vreemd maar je zoek op de een of andere manier een oorzaak vd dood.
Je wenst het natuurlijk niemand toe.
Sterkte voor de nabestaande!
Alleen dat neemt niet mijn bovenstaande verhaal weg, dat zijn gewoon keiharde feiten, hoe hard ze ook zijn.
Heb het ook (half) gezien, ze hadden voor deze docu wel een blikje met standaard losers open getrokken. Die ene gast van wie zijn moeder zweerde dat hij niet gebruikte,ja die feesten duren de hele nacht en dan beweeg je veel en dan ben je snel moe dus heb je drugs nodig. Of die andere gast die total loss geslagen was die zat te miepen maar niet wilde vertellen wat er gebeurd was, hoe dan je waffel en ga niet dapper voor een camera zitten te doen dat je gedealt hebt, en het dan raar vinden als ie van de week nog even een inval krijgt.

Die vader had ik wel een beetje medelijden mee, maar aan de andere kant als je vermoed dat je kind gebruikt probeer dan zo goed mogelijk in te grijpen en niet de wouten te bellen waardoor hij in de jeugd gevangenis kwam. Die jongen (pascal??) heeft gewoon zaken met de verkeerde mensen gedaan, door gewinterde junks kunnen nu eenmaal wat geflipter zijn en kijken gewoon de kat uit de boom en rippen je van je dope en je geld zeker bij pikkies van 16/17 die denken dat ze de man zijn.

Dat van die groeps druk ben ik het wel over eens, je moet heel goed in je schoenen staan (wat ik altijd gedaan hebt) om tegen een vrienden groep die gebruikt nee te zeggen, want snel ben je al een loser of mietje of willen ze niet meer met je uit omdat je niet zoals hun bent. Maar goed het is jammer dat het weer de hardcore op tv in de spotlight heeft gebracht als door gesnoven en pillen slikkende muziek stroming vol muppets die niet eens tot tien kunnen tellen, en wij van partyflock weten toch wel beter.
Nee je hebt gelijk hoor :jaja: maar ej moet wel beseffen dat zulke mensen niet zo kunnen denken, die zitten ook nog middenin het proces, misschien dat ze er t.z.t. boven kunnen hangen en objectief naar beneden kunnen kijken
denk dat we allemaal wel weten dat drugs troep is en veel kan verpesten in je leven, maar het is de gebruiker die de drugs gevaarlijk maakt uiteindelijk
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zondag 29 juni 2008 om 00:15:
Die vader had ik wel een beetje medelijden mee, maar aan de andere kant als je vermoed dat je kind gebruikt probeer dan zo goed mogelijk in te grijpen en niet de wouten te bellen waardoor hij in de jeugd gevangenis kwam.

Hier ben ik het niet mee eens. Die vader heeft denk ik heel goed gehandeld. Als er voor hem een passend programma was gestart meteen na de uitspraak van de rechter, had het nog best goed kunnen komen met hem. De politie inval(en het brommen) had hem misschien in combinatie met afkicken en het jeugdzorg programma kunnen helpen. Maar ja...Als Jeugdzorg na 8 maanden nog geen plek voor hem heeft geregeld, dan schiet het niet op. Als die vader dan nog een extra brief stuurt dat het echt niet langer kan en ze reageren niet...Eerlijk gezegd vind ik dat tegen 'dood door schuld' aanschurften.
laatste aanpassing
Uitspraak van Too Many Daves op zondag 29 juni 2008 om 00:45:
Als Jeugdzorg na 8 maanden nog geen plek voor hem heeft geregeld, dan schiet het niet op. Als die vader dan nog een extra brief stuurt dat het echt niet langer kan en ze reageren niet...Eerlijk gezegd vind ik dat tegen 'dood door schuld' aanschurften.

snap dat de vinger naar jeuvgdzorg gaat, maar ik werk er zelf en ik weet hoe moeilijk het is om plek te krijgen binnen een behandeling. Jeugdzorg indiceert en de instelling moet dan zorg leveren...maar door de gigantische wachtlijsten en bureaucratie lukt dat gewoonweg niet. De schuldvraag ligt daarom in die zin hoger
Uitspraak van Too Many Daves op zondag 29 juni 2008 om 00:45:
Als Jeugdzorg na 8 maanden nog geen plek voor hem heeft geregeld, dan schiet het niet op. Als die vader dan nog een extra brief stuurt dat het echt niet langer kan en ze reageren niet...Eerlijk gezegd vind ik dat tegen 'dood door schuld' aanschurften.

Hier heb je wel een punt mee inderdaad, jeugd zorg heeft hier (zoals gewoonlijk) behoorlijk geblunderd omdat hij de behandeling al had moeten krijgen vanaf het moment dat hij vast kwam te zitten. Normaal zou je hopen dat er hier leer uit wordt getrokken, maar dit is de bana di holandia republiek dus op naar het volgende 'incident' zullen we maar zeggen.
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zondag 29 juni 2008 om 00:15:
Dat van die groeps druk ben ik het wel over eens, je moet heel goed in je schoenen staan (wat ik altijd gedaan hebt) om tegen een vrienden groep die gebruikt nee te zeggen, want snel ben je al een loser of mietje of willen ze niet meer met je uit omdat je niet zoals hun bent. Maar goed het is jammer dat het weer de hardcore op tv in de spotlight heeft gebracht als door gesnoven en pillen slikkende muziek stroming vol muppets die niet eens tot tien kunnen tellen, en wij van partyflock weten toch wel beter.

Groepsdruk heb ik weinig tot nooit iets van gemerkt. Als je iets wil proberen, probeer je het. Wil je het niet, doe je het niet. Daardoor ben je niet minderwaardig of iets dergelijks.
Uitspraak van Too Many Daves op zondag 29 juni 2008 om 00:45:
Als die vader dan nog een extra brief stuurt dat het echt niet langer kan en ze reageren niet

Dan had hij zijn zoon op straat moeten zetten (hoe erg dat soms ook is) (Y)
Uitspraak van Too Many Daves op zondag 29 juni 2008 om 00:45:
erlijk gezegd vind ik dat tegen 'dood door schuld' aanschurften

Erg kort door de bocht :/
 
Uitspraak van Jœy [Blames] op zondag 29 juni 2008 om 03:33:
Groepsdruk heb ik weinig tot nooit iets van gemerkt. Als je iets wil proberen, probeer je het. Wil je het niet, doe je het niet. Daardoor ben je niet minderwaardig of iets dergelijks.

mwah beetje loser heeft wel groepsdruk en die groep lijkt me niet echt heel relaxed....
Uitspraak van Jœy [Blames] op zondag 29 juni 2008 om 03:33:
Groepsdruk heb ik weinig tot nooit iets van gemerkt. Als je iets wil proberen, probeer je het. Wil je het niet, doe je het niet. Daardoor ben je niet minderwaardig of iets dergelijks

Idd zo gaat het in mijn vriendengroep ook, ze vragen het 1 keer, zeg je nee..
dan moet je er de volgende keer zelf mee komen.... Gaan je echt niet pushen van neem nou neem nou wij nemen toch ook... :S
wel erg benieuwd waar dat pakje speed is gebleven die zoon jongen moest ophalen;)
Uitspraak van Loesjah op zondag 29 juni 2008 om 13:45:
Idd zo gaat het in mijn vriendengroep ook, ze vragen het 1 keer, zeg je nee..
dan moet je er de volgende keer zelf mee komen.... Gaan je echt niet pushen van neem nou neem nou wij nemen toch ook...

Klopt, maargoed.. ik denk wel dat de situatie een stuk anders is als je 12/13/14 jaar oud bent ;) Dan spelen zulke dingen wel meer.. :)
das waar :jaja:
dan ben je natuurlijk ook nog zo beinvloedbaar als de pest :)
Uitspraak van chrizzle op zaterdag 28 juni 2008 om 19:16:
Heb m nog niet helemaal afgekeken

ik moet hem nog kijke, Hier in turkije geen zembla..
ohw die moeder :dood: wat een dom mens! "Ken je zien aan de ogen, dat ze niet gebruiken."
En later: "Ik zei tegen hem wat staan je ogen wijd open, toen had ik al wel een vermoeden."
Hoezo ik spreek mezelf tegen! :frusty:

Verder vind ik het heel erg voor de ouders van die jongen. Dit is natuurlijk iets wat je niet wilt. Vind dat de beste man goed gehandeld heeft door de politie te bellen.
Jammer dat Jeugdzorg niet op tijd heeft (kunnen) reageren met een behandelplaats voor deze jongen.
Maar aan de andere kant ik meen dat ongeveer 60% recidiveerd.
Heeft te maken met groepsdruk en dat soort dingen.
En iedereen die nu blaat dat hij/zij nooit met groepsdruk te maken heeft gehad, praat echt poep.
Iedereen heeft in zijn/haar pubertijd wel op 1 of andere manier te maken gehad met groepsdruk!
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op zondag 29 juni 2008 om 11:45:
Dan had hij zijn zoon op straat moeten zetten (hoe erg dat soms ook is)

En wat lost dat dan op? Dat is een soort van vogelvrij verklaring. Je weet dan zeker dat hij 2 weken later dood in een greppel ligt.
Uitspraak van Too Many Daves op zondag 29 juni 2008 om 18:42:
En wat lost dat dan op?

Dat ze geconfronteerd worden met de keiharde realiteit.....van op je bek gaan leer je (y)


Uitspraak van Too Many Daves op zondag 29 juni 2008 om 18:42:
Je weet dan zeker dat hij 2 weken later dood in een greppel ligt.

Dus dan moet een heel gezin daaronder leiden en gevaar lopen :/
 
Uitspraak van Shoppie ;) op zondag 29 juni 2008 om 18:28:
Iedereen heeft in zijn/haar pubertijd wel op 1 of andere manier te maken gehad met groepsdruk!

Dan bevind jij je in een verkeerde groep. Maar inderdaad, iedereen heeft er wel mee te maken.

Dit is vrij heftig, in dat wereldje.
 
Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
"pap, ik zag allemaal olifanten dus ik kom wat later"

pap: ja, wij linkte het nog niet meteen met drugs

hoe dom ben je dom, omg
laatste aanpassing
Wat loopt iedereen nou af te geven op die gasten? Ze zijn wel hun maat kwijt!!!

Kijk 'es ff om je heen op het gemiddelde hardcorefeest :S wat nou generaliseren...
(alleen die gozer zonder tanden had wel iets te veel gesnoven whahaha)
Weet je niet hoeveel van zulke jongeren er zijn in ieder dorpje hier in Nederland??? En z'n maten hadden 'm gewaarschuwd, dus beetje lullig om het aan groepsdruk te wijten dat het zo verkeerd is gegaan!

Tja en wat betreft die pa, die probeert waarschijnlijk alleen maar met z'n eigen schuldgevoel om te gaan dat 'ie nou zo fel anti-drugs is en de jeugdzorg zo de schuld geeft... Heeft waarschijnlijk ook spijt dat hij niet harder heeft opgetreden en het nou te laat is!
Uitspraak van Shoppie ;) op zondag 29 juni 2008 om 18:28:
En iedereen die nu blaat dat hij/zij nooit met groepsdruk te maken heeft gehad, praat echt poep.
Iedereen heeft in zijn/haar pubertijd wel op 1 of andere manier te maken gehad met groepsdruk!

helemaal waar en de 1 heeft dat erger dan de ander helaas, maar ik neem aan dat wehet allemaal wel herkennen



Uitspraak van Shoppie ;) op zondag 29 juni 2008 om 18:28:
Jammer dat Jeugdzorg niet op tijd heeft (kunnen) reageren met een behandelplaats voor deze jongen.

ik weet natuurlijk niet hoe het bij BJZ NH is, maar vaak is het inderdaad een kwestie van kunnen, zelfs als je alles goed doet, op tijd indiceert, de juiste hulp adviseert...dan nog heb je te maken met wachtlijsten...daar kan BJZ niets aan doen helaas :nee:
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 18:51:
pap, ik zag allemaal olifanten dus ik kom wat later"

pap: ja, wij linkte het nog niet meteen met drugs

hoe dom ben je dom, omg

heeft niets met dom te maken, ieder mens heeft een soort van ontkenning in zich...mij ouders weten theoretisch gezien heus wel dat ik echt niet al die feesten met een wijntje ben dorgekomen, maar ze houden zichzelf voor dat dat wel z is....mensen zijn gewoon geneigd om...zolang iets niet bewezen is, het voor onaanvaardbaar te beschouwen....dat is niet dom, dat is niet kortzichtisch...nee zo reageert de mens
De stempel is wel weer gedrukt

Fijn dat door dit programma/aflevering iedere, Hardcore-feesten bezoekende figuur, gelijk als
xtc-slikkende snuifduif wordt afgeschilderd. Thank you very much.

:jaja: :(


hehe die gasten zullen ook vast wel PF hebben... ben dat vermoorde gassie ook al is tegen gekomen op flock,

ze komen allemaal hiero uit de omgeving
Uitspraak van Too Many Daves op zaterdag 28 juni 2008 om 22:34:
Wat een stom programma. "Uitgaan kan blijkbaar niet zonder drugs". Wat een bullshit. Gewoon 10 imbecielen intervieuwen en dan doen alsof de hele scene zo is. Goedkoop van Zembla zeg.

jaja de media . Dacht dat hier enkel in Belgie gebeurde zo'n klote reportages . Blijkbaar kunnen ze in NL er ook goed weg mee . Oke dat het gaat om dealen maar waarom weer eens heel de hardcore scene door het slijk halen . :nee:
Laat de pers media maar lekker de tering krijgen .
 
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 29 juni 2008 om 21:25:
heeft niets met dom te maken, ieder mens heeft een soort van ontkenning in zich...mij ouders weten theoretisch gezien heus wel dat ik echt niet al die feesten met een wijntje ben dorgekomen, maar ze houden zichzelf voor dat dat wel z is....mensen zijn gewoon geneigd om...zolang iets niet bewezen is, het voor onaanvaardbaar te beschouwen....dat is niet dom, dat is niet kortzichtisch...nee zo reageert de mens

true, maar dat is tog wel heel erg als het zo is gegaan?
laatste aanpassing
 
morgen ff kijke
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 18:49:
Dan bevind jij je in een verkeerde groep. Maar inderdaad, iedereen heeft er wel mee te maken.

ehm er staat toch pubertijd? geloof niet dat ik nog een puber ben? (F)
Uitspraak van wegwijs op zaterdag 28 juni 2008 om 12:49:
hoe kun je nou zien of je zoon/dochter dealt? ze doen het toch niet recht in hun ouders gezicht of wel? beetje lompe statement dit..

beetje late reply dit maar afijn.
Uhm, zoon/dochterlief, hoe kom je in één keer aan al die dure gadgets, dikke sieraden en dat soort meuk.
Lijkt mij enigzins verdacht maar goed... dat was waar ik op doelde. Niet op het 'er uit zien als een dealer'. Dat was niet de intentie van mijn uitspraak...
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op zondag 29 juni 2008 om 18:48:
Dat ze geconfronteerd worden met de keiharde realiteit.....van op je bek gaan leer je

Hij heeft een half jaar in de jeugdgevangenis gezeten en liep 2 maanden nadat hij er uit was weer te dealen. Dus daar leerde hij duidelijk niet van.


Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op zondag 29 juni 2008 om 18:48:
Dus dan moet een heel gezin daaronder leiden en gevaar lopen

En de goeie oplossing is dan om hem aan zijn lot over te laten? Waarmee hij een zekere dood tegemoet gaat? :S Jij doet dus liever aan een gegarandeerde offering van zijn leven, dan het zoeken naar een oplossing waarbij het kind in ieder geval geen gevaar loopt? :S
 
Uitspraak van josti op vrijdag 27 juni 2008 om 21:47:
Ze interviewen wel weer echt de eencelligen

inderdaad:rot:
deze jongens doen voorkomen
alsof je zonder drugs geen plezier
kan maken op een feest, en alsof iedereen in de scene drugs gebruikt,
ik kan echt wel doorgaan zonder drugs,
ook hele nachten lang.

verder; met coke en speed dealen meer geweld?
valt volgens mij aardig mee,
of het moet hier in het noorden dan weer anders zijn,

of deze jongens zijn gewoon te klein en te dom om het op een goede manier te kunnen doen..
 
en groepsdruk?
ik ga ook met gebruikers om.
maar die bieden mij niets aan,
en ik 'hoor er nog steeds bij' ook al gebruik ik niets.

ieder maakt de keuze om te gebruiken voor zichzelf,
dus lekker kortzichtig weer,
je kunt niet altijd alles op een ander schuiven.
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 14:45:
of deze jongens zijn gewoon te klein en te dom om het op een goede manier te kunnen doen..

Die ene gozer heeft geen eens tanden, laat staan hersencellen. :/
 
Uitspraak van Too Many Daves op maandag 30 juni 2008 om 14:49:
Die ene gozer heeft geen eens tanden, laat staan hersencellen.

:jaja:
laatste aanpassing
 
Je hebt hardcore en hardcore, en deze jongeren waren echt hardcore. De manier van kleden, drugsgebruik, het is een groepering binnnen een groepering, en zoals deze jongeren, zijn er nog 1000’en.

Wat ik bedoel met hardcore en hardcore is dat de ene groep alleen een hardcore is op een feestje, de andere groepering, zoals deze groep jongeren, zijn de hele week hardcore. Dit zijn, wat je noemt, gabbers.
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juni 2008 om 14:45:
verder; met coke en speed dealen meer geweld?
valt volgens mij aardig mee,

stel jij begint met dealen van coke .. je gaat op zoek naar klanten en je vind er wat:) maar jij pakt dan die klanten af van de andere dealer en die vind dat niet erg leuk en loopt nu zijn klanten en geld mis door jou:)

dus wat krijg je dan : juist , een confrontatie tussen de 2 dealers.
en dat zijn meestal ook geen lievertjes....