Partyflock
 
Forumonderwerp · 1009682
 
Wie in Belgie deze week vriendelijk goeiedag zegt, kan maar liefst 25.000 euro verdienen. De actie is een initiatief van de stichting Boodschap Zonder Naam. Undercovermedewerkers gaan in het openbaar vervoer, winkels, fabrieken en kantoren op zoek naar mensen die heel lief groeten. Wie dat doet, krijgt 25 euro. De twee vriendelijkste groeters verdienen zelfs 25.000 euro. "Elkaar groeten is een fijne gewoonte", zegt de stichting op de site weekvandegoeiedag.be. "Of je nu kiest voor een klassieke goeiedag of een hallo, hey, jooow of bongiorno liefie maakt niet uit. We worden er allemaal vriendelijker, hoffelijker en vrolijker van." De medewerkers van de belgische PartyFlock onthouden zich vooralsnog van commentaar.
laatste aanpassing
alleen tegen Duitsers
 
Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Vaak zat haha b)
tellen, "psst meisje" en "hey K*****lijer wat kijk je" ook?
Want die hoor je tegenwoordig meer als de klassieke hey of hallo
Artiest Xerxes
Heb er al 25 euro's mee verdient...wel goed initiatief :jaja:

Ik denk dat de winaar van die 25000 euro...voor de rest van zijn leven elke keer goededag zou zeggen :d
 
pssss dushi zeg ik tegen lekkere chicks die ik zie lopen op straat.
 
Uitspraak van Sonny B. Good op woensdag 7 mei 2008 om 19:00:
"hey K*****lijer wat kijk je

wel toffe gasten hoor (y)
vragen altijd wat je probleem is. vind ik best nobel. ook wel een geeltje waard
 
Ja dagelijks eigenlijk.. :)
haha nou ik werk in een winkel, en daar moet je de hele dag goeiemorgen/goeiemiddag/goeieavond zeggen, word er af en toe wel een strontziek van haha mja hoort erbij he :d
en staat wel zo netjes (Y)
 
Uitspraak van ***{{ Loontje }}*** op woensdag 7 mei 2008 om 19:12:
in een winkel,

wel leuk dat oudere dan ook meneer/mevrouw en u tegen je zeggen b)
sommige dan :[
 
Als je oogcontact hebt met iemand dan wel

en het ligt aan het soort oogcontact wat je hebt .. is moeilijk te beschrijven.
Tegen oudere mensen vaker dan tegen jongere mensen (tegen lekkere wijven altijd natuurlijk) :9
 
op weg naar belgieland..... tot volgende week maar weer...............
 
Uitspraak van VageJetje op woensdag 7 mei 2008 om 18:56:
:D goed bedacht

Jou zegt waarschijnlijk niemand gedag.
 
:yes:
Hier in de flat en rondom de flat op straat wel, maar verder niet (tenzij in beschonken toestand 8) ).
 
Doe ik vaak zat.
 
Ik vind het echt een belachelijke actie hier in België.
Mensen moeten maar uit zichzelf vriendelijk doen tegen elkaar als ze dat willen en niet voor een geldprijs ...
Hier in de stad is iedereen altijd vet onvriendelijk en dan plots deze week had je van die mensen die "vriendelijk" waren ...
Een beetje nep vind ik.
 
Da's net als je moeder een bos bloemen geven op moederdag, omdat iedereen het op die dag doet. Staat veel oprechter als je dat een keer spontaan doet, op welke datum dan ook.

(zo ook hetzelfde geval met carnaval, kerst, valentijnsdag, pasen etc etc etc)
wats jou probleem suuuuukhel
 
woon in een dorp het is hier eigenlijk normaal om gedag te zeggen tegen vreemde.
werkze tegen het personeel van de winkel als je weg gaat na het boodschappen doen.
een kletspraatje met je buurvrouw maakt.
kortom vriendelijk tegen elkaar bent....

dus geniet van de mooie dag en tot ziens..
 
Alleen tegen mensen die heel boos of chagrijnig kijken, en dan overdreven vriendelijk.
's ochtends in de trein is altijd wel leuk 8)

Ongelovelijk hoeveel mensen je dan chagrijnig ziet kijken
Yup soms als mensen mij langer dan seconde aanstaren, en dat zijn met name oudere mensen:)
 
:yes:
 
ik zeg tegen iedereen hallo :D wordt dan ook weleens vreemd aangekeken van who te fuck ben jij?
Artiest {SHOWLIST artist 37318, 39045}
zeggen ze tegen mij :/
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 mei 2008 om 21:59:
ik zeg tegen iedereen hallo :D wordt dan ook weleens vreemd aangekeken van who te fuck ben jij?

:jaja: Haha, dat ken ik :D
 
Uitspraak van Wesley S. op woensdag 7 mei 2008 om 22:03:
Haha, dat ken ik

ghehe kom zelf uit een dorp en daar zegt iedereen elkaar gedag maar was pas een xtje in den haag en zei mensen gedag en die keken me echt aan alsof ik niet goed wijs was
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 mei 2008 om 22:13:
Uitspraak van Python85 op woensdag 7 mei 2008 om 22:03:
Haha, dat ken ik

ghehe kom zelf uit een dorp en daar zegt iedereen elkaar gedag maar was pas een xtje in den haag en zei mensen gedag en die keken me echt aan alsof ik niet goed wijs was

Is altijd leuk:)

Probeer je vriendelijk te doen, haha:D
 
Uitspraak van Wesley S. op woensdag 7 mei 2008 om 22:17:
Is altijd leuk

Probeer je vriendelijk te doen, haha

tis ook nooit goed :[ :@
 
volgende x bekijken ze het maar lekker, zeg mooi geen gedag meer
 
Uitspraak van Wesley S. op woensdag 7 mei 2008 om 22:24:
Wel tegen mij toch

nee, je ben voor ajakss...:O
 
Ik zeg ze geen gedag kijk iedereen altijd boos aan! En als ze terugkijken spuug ik in hun gezicht! Als ze dan wat zeggen gelijk een beuk erop!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 mei 2008 om 22:25:
Uitspraak van Python85 op woensdag 7 mei 2008 om 22:24:
Wel tegen mij toch

nee, je ben voor ajakss...:O

:-O

Feyenoord fan?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2008 om 22:25:
Ik zeg ze geen gedag kijk iedereen altijd boos aan! En als ze terugkijken spuug ik in hun gezicht! Als ze dan wat zeggen gelijk een beuk erop!

wow gezellig:D


[quote element=message id=37483165]Uitspraak van *Jessiechick* op woensdag 7 mei 2008 om 22:25:
Uitspraak van Python85 op woensdag 7 mei 2008 om 22:24:
:O quote]
niet dan?
Ja klopt:)

Voor wie ben jij dan?
 
feyenoord :respect: