en hier nog 1
me pa wil misschien deze erbij kopen;
mazda 3
mazda 3
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 10:08:Vrijdag de mijne verlaagd:
Mooi hoor... maar ben je niet in de verkeerde volgorde bezig? Ik neem aan dat je nog wel andere velgen onder je auto wilt?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 10:08:Vrijdag de mijne verlaagd:
plaats er ff 17inch onder en het oogt een stuk voller
Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 8 april 2008 om 11:38:Mooi hoor... maar ben je niet in de verkeerde volgorde bezig? Ik neem aan dat je nog wel andere velgen onder je auto wilt?
Jawel, ik wil zeker andere velgen! Alleen heb ik me laten vertellen dat je beter eerst kan verlagen en daarna pas andere velgen kan monteren omdat je anders voor het probleem kan komen te staan dat de velgen niet meer passen nadat je hem omlaag gegooit heb
Ik heb al mooie velgen op het oog, maar ik moet nog eventjes sparen want ik wil ook nog op vakantie van de zomer
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 12:40:Alleen heb ik me laten vertellen dat je beter eerst kan verlagen en daarna pas andere velgen kan monteren omdat je anders voor het probleem kan komen te staan dat de velgen niet meer passen nadat je hem omlaag gegooit heb
eehhhh weet je nu zelf wat je net typt?
Je zegt dat je beter eerst kunt verlagen, omdat je velgen er anders niet onder passen als je hem verlaagt?
De volgorde moet zijn: eerst velgen, en daarna kijken hoeveel ruimte je nog over hebt om te verlagen.
Uitspraak van Da Pief <techno pechno> op maandag 7 april 2008 om 12:08:mazda 3 en 6 zijn wel mooie bakken vind ik
jep
Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 8 april 2008 om 13:01:De volgorde moet zijn: eerst velgen, en daarna kijken hoeveel ruimte je nog over hebt om te verlagen.
Nee natuurlijk niet, als je grote velgen monteert en je wil hem daarna verlagen kom je misschien tot de conclusie dat je velgen te groot zijn en dat je helemaal niet kán verlagen... Als je hem daarin tegen eerst verlaagt kan je daarna nog zien wat de grootste maat velgen zijn die er dan onder passen!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 16:55:ls je hem daarin tegen eerst verlaagt kan je daarna nog zien wat de grootste maat velgen zijn die er dan onder passen!
Natuurlijk kan jouw manier ook. Maar dat is niet de meest verstandige volgorde.
Velgen maken een auto, en niet hoever hij verlaagd is. Je past toch het verlagen aan aan je velgen, toch niet omgekeerd Of zie ik het nou verkeerd?
Sterker nog, met een stel juiste velgen hoef je soms een auto niet eens te verlagen omdat je wielkasten mooi gevuld zijn. Als je nu een auto voor het circuit had zou ik me kunnen voorstellen dat verlagen je 1e prioriteit is.
Ik weet niet hoever je hem hebt verlaagd, maar je hebt best kans dat je er nu geen 17 inch. meer onder krijgt. Of zulke achterlijk platte smalle banden dat we je iedere maand bij een garage zien omdat je velgen opnieuw gesteld moeten worden.
Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 8 april 2008 om 17:26:Ik weet niet hoever je hem hebt verlaagd, maar je hebt best kans dat je er nu geen 17 inch. meer onder krijgt.
35mm nu verlaagd, 18 inch gaat volgens mazdamx-3.nl ook nog makkelijk passen. Doe jij het op jouw manier, doe ik het op de mijne, ok?
Of je verlaagd je auto voor wat beter weggedrag...
Waar zou jij hem anders voor verlagen? (behalve voor de looks)??
Weggedrag gaat er echt wel op vooruit, hoor!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 18:44:Waar zou jij hem anders voor verlagen? (behalve voor de looks)??
Nou, sommige mensen denken...
Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 8 april 2008 om 17:26:Velgen maken een auto, en niet hoever hij verlaagd is.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 18:44:Waar zou jij hem anders voor verlagen? (behalve voor de looks)??
Weggedrag gaat er echt wel op vooruit, hoor!
meestal niet
Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 8 april 2008 om 19:17:Onderbouw dan op z'n minst ff...
Zal ik het uitleggen?
Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 8 april 2008 om 17:26:Je past toch het verlagen aan aan je velgen,
Nee, je verlaagd je auto omdat hij dan beter rijdt. Niet om de velgen er mooi uit te laten zien. Lijkt mij tenminste...
Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 8 april 2008 om 13:01:De volgorde moet zijn: eerst velgen, en daarna kijken hoeveel ruimte je nog over hebt om te verlagen.
Uhh, dat ligt er maar aan met welke rede je je auto verlaagd, je kunt ook eerst je auto verlagen en dan velgen zoeken die erbij passen...
Mn nissan is verlaagd voor het weggedrag, niet omdat het mooier uitziet komen wel nog andere velgjes onder, maar niet meer dan 17", misschien dat ik nog eerst de remmen upgraden, omdat bijvoorbeeld S14 klauwen niet passen met iedere velg...
Zou trouwens geen enkel probleem zijn mocht ik ooit de rare neiging krijgen er grotere velgen onder te doen dan mn huidige verlaging toelaat, auto een stukje omhoog schroeven en klaar
Nee, je verlaagd je auto omdat hij dan beter rijdt. Niet om de velgen er mooi uit te laten zien. Lijkt mij tenminste...
Uiteraard, als je goed had gelezen had je gezien dat ik dat ook bedoelde:
Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 8 april 2008 om 17:26:Als je nu een auto voor het circuit had zou ik me kunnen voorstellen dat verlagen je 1e prioriteit is.
Maar verlagen gebeurt door de "tuners" vaak puur voor de looks. Bovendien wordt er vaak verkeerd verlaagd waardoor de wegligging juist kut (lees: gevaarlijk) wordt.
Maargoed..... Mazda.... mooie degelijke Japanners
Velgen die te groot zijn kan ook je wegligging nogal vernaaien
Het beste zou natuurlijk zijn gewoon je volledige onderstel in 1 keer te doen en op elkaar af te stemmen( velgjes, schroefset, ARB's en strutbars, poly bussen, locking collars, en als je het helemaal goed wilt aanpakken, ook nieuwe verstelbare draagarmen etc), kost alleen een bak geld in 1 keer .
Het beste zou natuurlijk zijn gewoon je volledige onderstel in 1 keer te doen en op elkaar af te stemmen( velgjes, schroefset, ARB's en strutbars, poly bussen, locking collars, en als je het helemaal goed wilt aanpakken, ook nieuwe verstelbare draagarmen etc), kost alleen een bak geld in 1 keer .
Uitspraak van *200SX*Anu op dinsdag 8 april 2008 om 19:47:Velgen die te groot zijn kan ook je wegligging nogal vernaaien
Het beste zou natuurlijk zijn gewoon je volledige onderstel in 1 keer te doen en op elkaar af te stemmen( velgjes, schroefset, ARB's en strutbars, poly bussen, locking collars, en als je het helemaal goed wilt aanpakken, ook nieuwe verstelbare draagarmen etc), kost alleen een bak geld in 1 keer .
Voor het geld dat je een normale sportieve auto compleet ombouwd zoals jij bedoelt, maar dan helemaal goed zoals remmen, motor, onderstel enz ben je bijna net zoveel kwijt als een écht dikke sportwagen... (als het niet meer is)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 19:56:Voor het geld dat je een normale sportieve auto compleet ombouwd zoals jij bedoelt, maar dan helemaal goed zoals remmen, motor, onderstel enz ben je bijna net zoveel kwijt als een écht dikke sportwagen... (als het niet meer is)
Sja tis net wat je wil he een auto die standaart al heel goed is, of een auto waar je gek op bent, beter maken
Voor het geld wat ik nu in de mijne heb gestoken had ik inderdaad ook een nieuwe auto kunnen kopen, maar daar zou ik veel minder plezier aan hebben . En beter? geen idee, ligt er maar aan wat je beter vind .
Uitspraak van *200SX*Anu op woensdag 9 april 2008 om 20:21:Sja tis net wat je wil he een auto die standaart al heel goed is, of een auto waar je gek op bent, beter maken
Voor het geld wat ik nu in de mijne heb gestoken had ik inderdaad ook een nieuwe auto kunnen kopen, maar daar zou ik veel minder plezier aan hebben . En beter? geen idee, ligt er maar aan wat je beter vind
gelijk heb je en nu heb je tenminste iets naar je eigen smaak en iets om trots op te zijn
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op maandag 14 april 2008 om 09:17:Hier nog een mijn f-je rijd super
Mooi kleurtje!