Partyflock
 

Verslag van Mindcontroller, 19 februari 2011

door , gepubliceerd op
Mindcontroller
20 februari 2011
FeestMindcontroller · Relive the past
Datumzaterdag 19 februari 2011
LocatieNorth Sea Venue
had hier weer lekker naartoe geleefd ,
1 van de feesten waar ik per jaar naar uitkijk :)
vanwege de sfeer , gezelligheid, eenheid , en EARLY. (l)

nahgoed, wij gingen uiteraard weer met de trein. :)
onderweg weer genoeg gelachen. kom je aan op zaandam , weeeeeer de uitgang veranderd :roflol:
maar dit hindert verder ook niet , het is altijd gezellig :)

aankomst hemkade ,
was binnen 5/10 minuten binnen , gecontroleerd en wel.
jassen ophangen duurde net iets langer.:)

Ik benoem specifiek geen dj/sets ,
omdat ik van niemand een volledige set bij ben gebleven :)
overal waar ik op dat moment kwam ,
was gewoon genieten , en daar draait t voor mij uiteindelijk om.

werd vanaf t begin meteen lekker gedraaid (Y)
me tot 12 uur lekker opgewarmd ,
om uiteindelijk naar room 180 te gaan , voor dano.

nahgoed , over room 180 ,
heerlijk sfeertje , iedereen kreeg zn ruimte ,
alles ging heerlijk , lekkere sets , van wat ik er van
meegekregen heb.
vond alleen akira zn begin vrij zwak , daarna ben ik niet meer
in room 180 geweest ,
deze set scheen overigens heel snel zn omslag gemaakt te hebben.

Freestyle area ,
ben hier wat later op de avond steeds vaker blijven hangen.
lekker rustig , heerlijk gedraaid overigens (Y)

over de grote zaal ,
ik had verder niet naar de time table omgekeken ,
wist zelfs de line up niet helemaal ,
het was zoals t hoorde , gewoon een hele avond lang
lekkere platen , goed gemixt of slecht gemixt ,
maakt mij wat dat betreft niet uit (Y)

zo nu en dan lekker in de ontvangsthal gehangen ,
ook meteen de enquete gedaan , goed idee ook overigens ,
want ik ben zelf ook enigzins van mening ,
dat we steeds meer volk krijgen ,
dat "er niet thuis hoort" , om het even zo te noemen.
door deze reclames , door andere media's dan partyflock
rond te laten gaan.

Hardcore is niet alleen muziek ,
en dat is bij "deze mensen" volgens mij niet erg duidelijk.:)

val me er ook niet op aan , over de ". " gedeeltes ,
weet t zo even geen andere naam te geven .

ter onderbouwing van mijn termen die ik hierboven gebruikt heb:
voor de duidelijkheid , ik respecteer iedereen , laat ieder in zn waarde.

maar over de mensen die er niet thuis zouden horen ,
ik heb het hier NIET over uiterlijke aspecten ,
daarbij bedoel ik kleding , haar of wat dan ook.

maar het stukje respect naar elkaar toe ,
daarmee bedoel ik , laat mensen lekker los gaan , val ze niet lastig,
loop er omheen als t kan , en anders tik die persoon even aan.
kleine moeite , scheelt bij veel mensen irritaties .

we komen tenslotte allemaal om dezelfde reden op deze feesten ,
en dat is genieten :)

en dat ik dit weer tersprake breng , is omdat ik niet de enige was
die zich er op deze avond behoorlijk aan stoorde.

nahgoed , ik heb verder gewoon een top avond gehad ,
veel gelachen , gezellige gesprekken (Y)
heel veel bekende , oud bekende gezien weer :)

en uiteraard goed mn lichaam in beweging gehouden,
voel het de aankomende 3 dagen nog wel :D
heerlijk .

verder ,
- weer geen ruzies gezien (Y)
- bar in de grote zaal had volgens mij personeels tekort ,
nahgoed, kan gebeuren , dan maar wat langer wachten. :)
- ijsjes weer op. :(
- sfeer was gewoon (Y)

evt opmerkingen/aanmerkingen
gooi maar een reactie neer. :)

68 opmerkingen

jaja 2 min puntjes voor jou steeds op me tenen staan haha
laatste aanpassing
 
Maar "deze mensen" die volgens jou niet op een feestje horen? Beargumenteer dat eens, heb nu totaal geen idee wat jij bedoeld met "deze mensen"
Ik ben van mening dat iedereen welkom is, zelfs degene die niet van HC houden maar komen om te kijken of weet ik veel wat. Zolang je maar gezellig bent/doet en iedereen in zijn waarde laat (Y)
Kan me vrijwel niet voorstellen dat er mensen niet thuis horen op een feestje waar ze voor betaald hebben.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 14:36:
geen idee wat jij bedoeld met "deze mensen"

Deze is een verwijswoord.. dus als je een stukje terug leest zie je je antwoord al ;)

dat we steeds meer volk krijgen ,
dat "er niet thuis hoort" , om het even zo te noemen.

Dus volk dat er niet thuis hoort.. hoe t hier beschreven staat.

Fijn dat jij ook je eigen mening heb :) doet me goed..
Rens heeft die dus ook en deelt hem in zn verslag.
Is niet bedoeld als punt van discussie ;)


Lekker verslagje Rens :D (K)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 14:36:
olang je maar gezellig bent/doet en iedereen in zijn waarde laat

nou kijk , daar heb je t al.:D
DAAR zit het t m namelijk in ,
het respect naar elkaar toe , is bij die mensen heel ver te zoeken (Y)

Uitspraak van [N.G.F.] Live, Laugh & Love. op zondag 20 februari 2011 om 15:57:
Lekker verslagje Rens

thx schat :)
 
Uitspraak van [N.G.F.] Live, Laugh & Love. op zondag 20 februari 2011 om 15:57:
Is niet bedoeld als punt van discussie

Dan moet hij toch echt zijn mening beter onderbouwen, geen idee welke mensen hij hier mee aan duidt.
Het is vaag dat hij vind dat MC door andere media, een ander slag volk naar de Hem krijgt. Dat "volk" komt er overigens al jaren.

Lekker laten gaan en je eigen ding doen.
 
Met die mensen bedoelt hij denk ik gewoon mensen die er alleen om de naam heen gaan en niet veel feesten bezoeken en eigk niet echt van de muziek houden, ik wil soms ook niet dat deze feesten commercieel worden, maar dat houd je toch niet tegen op een gegeven moment.
 
Ik voel me aangesproken met 'het volk dat er niet hoort'. Zo word ik vaak aangekeken, van wat doe jij hier, hier hoor je niet.(alleen omdat iemand niet kaal is en geen coke snuift?!) Ondanks dat ik naar al die feesten ga en verschrikkelijk van de muziek, sfeer en dergelijke geniet. Zo'n onzin dat 'dat volk' er niet thuis hoort. Als je van het feest geniet en niemand lastig valt hoor je er thuis.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 17:30:
Dan moet hij toch echt zijn mening beter onderbouwen

Hij moet helemaal niks, dit is zijn verslag.. zijn kijk op t feest en der staat nergens in 1 of ander reglement dat je in je verslag je mening moet onderbouwen.. dus loop niet te mauwen..
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 17:33:
Met die mensen bedoelt hij denk ik gewoon mensen die er alleen om de naam heen gaan en niet veel feesten bezoeken en eigk niet echt van de muziek houden, ik wil soms ook niet dat deze feesten commercieel worden, maar dat houd je toch niet tegen op een gegeven moment.

Jij snapt t.. was ook wel redelijk uit de tekst op te maken, sommigen lezen alleen wat ze willen lezen en gaan dan zeiken.. ( noem geen namen.. ) Maar snap der wel, ik zou mezelf ook zo verdedigen op deze manier als ik mezelf aangesproken of aangevallen voel ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 18:13:
k voel me aangesproken met 'het volk dat er niet hoort'. Zo word ik vaak aangekeken, van wat doe jij hier, hier hoor je niet.(alleen omdat iemand niet kaal is en geen coke snuift?!) Ondanks dat ik naar al die feesten ga en verschrikkelijk van de muziek, sfeer en dergelijke geniet. Zo'n onzin dat 'dat volk' er niet thuis hoort. Als je van het feest geniet en niemand lastig valt hoor je er thui

hoor je mij over uiterlijke aspecten ? nee toch..:)
t gaat hier om t stukje respect naar elkaar toe ,
als iemand staat te hakken , loop je er omheen etc.

en je zegt t zelf , zolang je van t feest geniet .. en NIEMAND lastig valt (Y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 18:13:
Ik voel me aangesproken met 'het volk dat er niet hoort'. Zo word ik vaak aangekeken, van wat doe jij hier, hier hoor je niet.(alleen omdat iemand niet kaal is en geen coke snuift?!) Ondanks dat ik naar al die feesten ga en verschrikkelijk van de muziek, sfeer en dergelijke geniet. Zo'n onzin dat 'dat volk' er niet thuis hoort. Als je van het feest geniet en niemand lastig valt hoor je er thuis.

Dat jij je aangesproken voelt is iets wat aan jezelf ligt..
der is idd niks over uiterlijk gezegd en lang niet iedereen heb kale kop etc ;)

Maar t bepaalde soort volk dat er dus niet "thuis hoort" is nou bekend ?
respectloze, onrustzaaiers & andere negatieve personen..
 
Uitspraak van [N.G.F.] Live, Laugh & Love. op zondag 20 februari 2011 om 18:14:
Hij moet helemaal niks, dit is zijn verslag.. zijn kijk op t feest en der staat nergens in 1 of ander reglement dat je in je verslag je mening moet onderbouwen.. dus loop niet te mauwen..

Hij maakt een verslag om reacties te krijgen neem ik aan? Voel je niet zo aangevallen aub :aai:

Als hij geen reacties had willen hebben, had hij niet in zijn verslag iets neer moeten zetten waarop je weet dat discussies ontstaan.
ik citeer nogmaals :
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 17:30:
Dan moet hij toch echt zijn mening beter onderbouwen, geen idee welke mensen hij hier mee aan duidt.

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 17:30:
Dan moet hij

Ik zeg, hij MOET helemaal niks.. ja reacties geven mag.. maar hij mag ook zn mening geven en hij hoeft dat niet te beargumenteren..
Nee ik voel me niet aangevallen, zeker niet door een onbekende.. :')

Nogmaals, hij heeft dit verslag gemaakt om zijn kijk op t feest te laten weten en zijn mening te geven.. ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 18:43:
Als hij geen reacties had willen hebben, had hij niet in zijn verslag iets neer moeten zetten waarop je weet dat discussies ontstaan.

Als jij t allemaal zo goed weet, maak dan je eigen verslag.. ipv op die van een ander gaan lopen mauwen..
Je bent de enige die er zo glashard tegen in gaat.. en dat omdat je t verslag maar half leest, anders had je geweten wat hij met "deze mensen" bedoelde..
Dus, ga of zelf je verslagen maken of ga een praatgroep met zeikers beginnen :')
Pas je helemaal tussen..
laatste aanpassing
 
:lol: Volgens mij begon jij met zeiken ;) Ik heb alleen een vraag gestelt.
Mensen hebben hun eigen referentiekader en ik kan uit bovenstaand verslag niet opmaken wat hij bedoeld met "het volk"
Door jou argumenten en je verdediging voor de persoon die het verslag geschreven heeft wordt het een discussie.

Totaal overbodig mijns inziens :jaja:
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 19:29:
Volgens mij begon jij met zeiken

Og vrouwke, is goed toch.. als jij met vingertjes wil gaan wijzen mag dat, zal alles op me nemen..
Inderdaad, ik ben degene die is begonnen met zeiken en tegen Rens zei dat hij zn argumenten MOEST onderbouwen.. :')

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 19:29:
ik kan uit bovenstaand verslag niet opmaken wat hij bedoeld met "het volk"

Das een grote fout die bij jou ligt, kan je natuurlijk ook niks aan doen.. Niet iedereen kan fatsoenlijk lezen.
zoals ik zei, deze is een verwijzing.. dat betekend dat je in de tekst er boven kan opmaken waar het naar verwijst.. en neem aan dat je de tekst : "deze mensen" bedoelt, want het volk staat niet met die """".. maar fouten maken is menselijk en gelukkig heb ik toch nog wel een beetje een stel hersens en snap ik wat jij bedoelt.. ;)

Wat jij dus t beste kan doen is fatsoenlijk leren lezen, en dan pas met een reactie op een verslag komen..

Maar ben erruggg benieuwd naar jou verslag?
Bedoel, negatieve reacties geven kan.. Maar laat dan zelf zien hoe t wel moet?
gewoon weer goed verslagje.. mensen die er waren weten wat je met alles bedoelt :)
en mensen die er niet waren kunnen toch een beetje sfeer proeven.. (y)

op naar het volgende feestje.. en het daarbij behorende verslag :)
(K)
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 17:33:
Met die mensen bedoelt hij denk ik gewoon mensen die er alleen om de naam heen gaan

JUISTEM!

ik ben nog steeds verliefd op iedereen die ik gezien heb vannacht!


thx voor je verslag!!
pittige dame trouwens ; live,laugh&laugh..

hihi(L)
Uitspraak van NL-Johnsdale op zondag 20 februari 2011 om 20:51:
pittige dame trouwens ; live,laugh&love..

Schattig he :rot:
Sja, kan slecht tegen mensen die alleen maar lopen te zeiken over wat anderen fout doen, terwijl ze zelf niet kenne laten zien hoe t volgens hun dan wel moet..
Maarja, t maakt me ook niet zoveel uit..
Vind t een lekker verslagje, laat me in ieder geval wel weer zien dat ik een lekker feest heb gemist.. :(
ja poepig..:p
als je niet meer zeurt op partyflock ben je uit de mode!

een heerlijk feest... om het er nog maar even zachtjes (maar wel vriendelijk he!) in te wrijven
laatste aanpassing
goed gedan renske MAAR wat niet na de oldschool commanders???die waren de reden da ik der was haha en hy gaat aan de inkom zitten . maaja en met je meening van (die mensen) ben ik het voluit mee eens ! dit is een oldschool feest en het zou jammer zijn als het comercieel wor.
leuk verslag
 
lekker verslagje rens ik vind hem top :d

tot de volgende ronde he :hyper:
een goed verslag.
was een leuk feestje:D

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 18:13:
Ik voel me aangesproken met 'het volk dat er niet hoort'. Zo word ik vaak aangekeken, van wat doe jij hier, hier hoor je niet.(alleen omdat iemand niet kaal is en geen coke snuift?!) Ondanks dat ik naar al die feesten ga en verschrikkelijk van de muziek, sfeer en dergelijke geniet. Zo'n onzin dat 'dat volk' er niet thuis hoort. Als je van het feest geniet en niemand lastig valt hoor je er thuis.

en je bent een echte gabber als de muziek in je hart ligt. en uiterlijk maakt totaal niet uit
super verslag
gelukig nie zo druk als met bkjn(kk drukte geen plek om te hakkuh)

nen het helemaal met je eens over het volk wat der nie thuis hoort
aso's die denken dat ze alles zijn en geen respect tonnen als iemand lekker uit ze naat aan het gaan is

zowiezo weer hele avond room 180 gedwaald ken gewoon niet anders daar
Uitspraak van [N.G.F.] Live, Laugh & Love. op zondag 20 februari 2011 om 23:16:
Uitspraak van NL-Johnsdale op zondag 20 februari 2011 om 22:34:
een heerlijk feest... om het er nog maar even zachtjes (maar wel vriendelijk he!) in te wrijven

Ja is goed, merk t wel weerr..

knuffelen dan maar? zit nog in m'n liefdesvibe kan m'n geluk niet op :p
Ik wordt zo moe van dat gezeik,dat soort volk hoort er niet thuis,enz enz enz.
Ik maar denken tot gabber en hardcore liefhebbers open minded zijn,maar dat is allang niet meer zo............

Heeft voor een groot deel ook met je eigen instelling te maken,als je mensen al bekijkt en denkt,die hoort hier niet thuis,sta je wel heel ver af van waar hardcore en gabber voor staat.

En het ergste zijn die snotneusjes in ausie's,die andere gaan vertellen wie,wat,waar,hoe hardcore/gabber is!
De jaren negentig zijn allang afgelopen,welkom in de 21e eeuw!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van pietforce 79 op maandag 21 februari 2011 om 00:18:
Ik wordt zo moe van dat gezeik,dat soort volk hoort er niet thuis,enz enz enz.
Ik maar denken tot gabber en hardcore liefhebbers open minded zijn,maar dat is allang niet meer zo............

Heeft voor een groot deel ook met je eigen instelling te maken,als je mensen al bekijkt en denkt,die hoort hier niet thuis,sta je wel heel ver af van waar hardcore en gabber voor staat.

Dus jij vind dat de sfeer verneukers gewoon moeten blijven komen?
Voorbeeldje, ik liep op feestje tegen iemand aan.. meteen word de wenkbrauw 38 meter de lucht in getrokken en als blikken konden doden was ik die avond zeker 100 x gestorven.. Terwijl ik al voor ze een reactie kunnen geven 10 x sorry heb gezegd.. geloof niet dat, dat de juiste gang van zaken is toch?
En ja, DAT ( speciaal voor die muts wie de tekst niet snapte ) zijn de mensen die dan niet op een feest thuis horen.. Je komt op een feest voor de muziek en sfeer etc. niet om boos aangekeken te worden en uitkijkend voor ruzie etc ist wel?

Dat soort volk hoort trouwens op geen enkel soort feest thuis, lekker thuis blijven als je komt om ruzie te schoppen of met een chagarijnige kop rond te lopen! :bye:
 
Uitspraak van [N.G.F.] Live, Laugh & Love. op zondag 20 februari 2011 om 19:40:
Bedoel, negatieve reacties geven kan.. Maar laat dan zelf zien hoe t wel moet?

:S Ik snap echt niet waarom je mijn reacties als negatief ziet 8) Wat een heet hoofdje ben jij zeg :aai: Arm kind ;)
Uitspraak van [N.G.F.] Live, Laugh & Love. op maandag 21 februari 2011 om 00:58:
Dus jij vind dat

Ik bedoelde meer op :

door [ABC] ReNSz-EHV, toegevoegd op 20 februari 2011,

want ik ben zelf ook enigzins van mening ,
dat we steeds meer volk krijgen ,
dat "er niet thuis hoort" , om het even zo te noemen.
door deze reclames , door andere media's dan partyflock
rond te laten gaan.


Uitspraak van [N.G.F.] Live, Laugh & Love. op maandag 21 februari 2011 om 00:58:
speciaal voor die muts wie de tekst niet snapte

Daarbij is dat in Zaandam al 15 jaar zo,tot er van die opgefokte types rondlopen,net als in Utrecht,Den Haag en Rotterdam.Dat hou je toch :yes: Daarom zie je ons ook al jaren niet meer op feesten in bovengenoemde plaatsen.En feesten wij het liefst in Brabant en Limburg :yes:

Oud nieuws,zelfde gezeik :bye:
laatste aanpassing
het punt is gewoon dat je als je naar een feest gaat (ik dan..) dat je gaat feesten.
niks meer niks minder.

en ik denk dat heel veel mensen zo denken, genieten van de mensen daar,de muziek,de gezelligheid, de hogere sferen :D, het slappe gelul,iedereen gedag zeggen enz enz enz..

en dat is dus niet het zogenaamde ''volk dat er niet thuis hoort".
die dus komt feesten om de rest van de maand tegen zijn/haar vrienden te roepen ; hakkuh hakkuh fucking strak jaaa was naar een hakkuh feest geweest blablabla.

fijn dat je er zo enthousiast over bent enzo, maar gedraag je dan ook gewoon lijkt me?
laatste aanpassing
Uitspraak van [N.G.F.] R. op zondag 20 februari 2011 om 18:16:
t gaat hier om t stukje respect naar elkaar toe ,
als iemand staat te hakken , loop je er omheen etc.

Uitspraak van [N.G.F.] Live, Laugh & Love. op maandag 21 februari 2011 om 00:58:
Dus jij vind dat de sfeer verneukers gewoon moeten blijven komen?
Voorbeeldje, ik liep op feestje tegen iemand aan

Hmz...? Dat moest je dus ook niet doen volgens je maatje (Y)
laatste aanpassing
Hea

Nou hoe je het wend of keert, ik heb gewoon een topfeest gehad...!!
Geniaal..!! Heb lekker staan stampen en vond het jammer dat het zo vroeg was afgelopen..
Overigens heb ik genoten van de ruimte om mij heen, en gelukkig geen last gehad van
boze gezichten, of agressieve mensen... Stond heerlijk mijn ding te doen in 180...
volgende x gewoon weer...!!!

wil daarom ook alle gezellige mensen bedanken voor
weer een geweldig feest...!!
Haaa Renszz !!

het was echt een onwijs gaaf feest!
al is early niet echt mijn ding, heb ik toch zeer genoten van de oor&geest-strelende muziek daar:D
er zit nog steeds een irritante piep in mn oren, al kun je het beter omschrijven als een lage brom whaahaha

en even over "de mensen die er niet horen" .. ik ben van mening dat dat de mensen zijn die ruzie lopen te schoppen, en andere mensen lastig zitten te vallen.
een vriendin van me werd de hele tijd achtervolgd door een vage dude en zei beetje vage dingen..
DIE mensen "horen er niet" want zonder hun zou zo'n mooi feest nog net ietsje mooier zijn;)

ik kijk echt terug op een vette editie van mindcontoller!!
alleen beeetje jammer dat ik je dit keer niet ben tegen gekomen;)
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op maandag 21 februari 2011 om 12:00:
Hmz...? Dat moest je dus ook niet doen volgens je maatje

Er is een verschil tussen perongeluk tegen iemand aanbotsen.. en er moedwillig doorheen banjeren.. ;)
Jammerrr :'(
banjeren kan wel,zolang het maar ritmisch is
bedoel je met deze mensen die niet in aussies lopen ofzo? want dan ben je egt een sneu mens
Uitspraak van edwinhk op maandag 21 februari 2011 om 17:28:
bedoel je met deze mensen die niet in aussies lopen ofzo? want dan ben je egt een sneu mens

Nee die mensen werden niet bedoeld..

Uitspraak van [N.G.F.] R. op zondag 20 februari 2011 om 18:16:
hoor je mij over uiterlijke aspecten ? nee toch..
t gaat hier om t stukje respect naar elkaar toe ,
als iemand staat te hakken , loop je er omheen etc.

en je zegt t zelf , zolang je van t feest geniet .. en NIEMAND lastig valt

Stond stukje terug al beschreven :)
excuus voor de late aanvulling aan mn verslag , had mn zondag anders besteedt dan achter de laptop te hangen :)


Uitspraak van pietforce 79 op maandag 21 februari 2011 om 10:04:
Daarbij is dat in Zaandam al 15 jaar zo,tot er van die opgefokte types rondlopen,net als in Utrecht,Den Haag en Rotterdam.Dat hou je toch Daarom zie je ons ook al jaren niet meer op feesten in bovengenoemde plaatsen.En feesten wij het liefst in Brabant en Limburg

Oud nieuws,zelfde gezeik

helaas blijf je t altijd houden inderdaad ,
ik bedoel ook geen opgefokte types , want van agressie heb ik verder niets gemerkt ,
het zijn ook de kleine dingetjes die net even t verschil kunnen maken ,
en het kan ook zo zijn , dat ik me er zelf meer aan irriteerde dan normaal afgelopen zaterdag.
over het algemeen stoor ik me weinig aan kleinigheidjes .

Uitspraak van pietforce 79 op maandag 21 februari 2011 om 00:18:
Ik wordt zo moe van dat gezeik,dat soort volk hoort er niet thuis,enz enz enz.
Ik maar denken tot gabber en hardcore liefhebbers open minded zijn,maar dat is allang niet meer zo............

Heeft voor een groot deel ook met je eigen instelling te maken,als je mensen al bekijkt en denkt,die hoort hier niet thuis,sta je wel heel ver af van waar hardcore en gabber voor staat.

En het ergste zijn die snotneusjes in ausie's,die andere gaan vertellen wie,wat,waar,hoe hardcore/gabber is!
De jaren negentig zijn allang afgelopen,welkom in de 21e eeuw!!!

dat stukje bedoelde ik ook meer , de eigen instelling ,
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 14:36:
k ben van mening dat iedereen welkom is, zelfs degene die niet van HC houden maar komen om te kijken of weet ik veel wat. Zolang je maar gezellig bent/doet en iedereen in zijn waarde laat
Kan me vrijwel niet voorstellen dat er mensen niet thuis horen op een feestje waar ze voor betaald hebben.

ben ik het volledig mee eens juist ,
ik denk zelf dat het misschien verkeerd overkwam hoe ik t hier had beschreven . :)
en het zal altijd een punt zijn
laatste aanpassing
Werkzaam bij Gabbers United
Artiest {SHOWLIST artist 79095, 75857}
renszke super verslag,
ben het helemaal met je eens(Y) en dan vooral, maar het stukje respect naar elkaar toe ,
daarmee bedoel ik , laat mensen lekker los gaan , val ze niet lastig,
loop er omheen als t kan , en anders tik die persoon even aan.
kleine moeite , scheelt bij veel mensen irritaties .:D
Jah sorry dat van die ijsjes is mijn schuld :)
 
Ja wil ik je trakteren op een ijsje zijn ze op majah :(
Je hebt helemaal gelijk over het stukje met repect na elkaar toe
Ach ja zolang je het zelf ma weet en je optimaal vermaakt is het goed he:D
Uitspraak van johnbruinsma op maandag 21 februari 2011 om 20:10:
Jah sorry dat van die ijsjes is mijn schuld

dan moet je de volgende keer zorgen dat er genoeg zijn :P..
met beter kom je niet was het ook al op :(
ze moeten jou gewoon weigeren bij de deur hahaha
Uitspraak van Terror*Stomp op maandag 21 februari 2011 om 14:37:
een vriendin van me werd de hele tijd achtervolgd door een vage dude en zei beetje vage dingen..

zijn die gasten niet overal dan ? waar ik ook kom....ik wordt altijd lastiggevallen door zowel vage mannen als vrouwen, gewoon lekker niets van aantrekken en doorgaan waar je mee bezig bent, want als je teveel op andere gaat letten.....zorgt dat volgens mij automatisch voor een domper op de avond,,
Ergeren aan mensen blijft toch, waar je ook heen gaat...drank en drugs maken van mensen vaak anders dan anders.

Ik heb een heerlijk feest gehad, en ja, ik heb ook even contact gehad met een VAGE dude, die zo scheel keek van de drank dat ie bijna flauw viel van zijn eigen adem. Ach zo lang hij niet aan me zit en het niet verder gaat als dom geouwehoer is het geen probleem....als het wel een probleem zou zijn, loop ik gewoon weg.

Bij deze Mindcontroller had ik goed de ruimte om los te gaan en ik heb buiten die ene DUDE om heb ik geen agressiviteit of wat voor negatiefs dan ook gemerkt...ik vond de sfeer goed...en tja tegen mensen oplopen moeten we dan maar vermijden, maar als iemand tegen mij opbotst, daarbij een biertje over me heen gooit ga ik echt niet vriendelijk lachen en dus gaat mijn wenkbrauw ook omhoog.
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op maandag 21 februari 2011 om 21:00:
Uitspraak van johnbruinsma op maandag 21 februari 2011 om 20:10:
Jah sorry dat van die ijsjes is mijn schuld

dan moet je de volgende keer zorgen dat er genoeg zijn ..
met beter kom je niet was het ook al op
ze moeten jou gewoon weigeren bij de deur hahaha

Hmm jah toen was ik er ook en daar heb ik dus ook schuld aan.
Bij reset zet ik zelf maar een vol vriezertje neer denk ik
laatste aanpassing
 
Kerel, wat een vet verslag :respect:

Heb het precies zo meegemaakt zaterdag :)

Ookal moet ik zeggen dat waar ik ben geweest vaak het respect wel te zien was hoor,
Maar ik deel je mening VOLKOMEN dat mensen wat meer een party sfeer en face op mogen zetten in plaats van ''hoe ruig ben ik hier''

Sorry is een klein woord, die de biervlek op je kleren/duwtje kan laten veranderen van een Kut naar een Geweldig feest

We werken/leren/Onderhouden allemaal stuk voor stuk ons de hele week KAPOT, van je hard verdiende centen moet je FEESTEN!!!!


Toevallig dat ik nog tegen een gozer aan liep per ongeluk, was n kop groter dan me, en 1.5 keer breder dan me :P maar k pakte zn schouder al vast (wat natuurlijk de zilverborst gorilla reactie oproept) maar een simpele ''sorry'' zette hem meteen om naar een vriendelijk iemand :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van [N.G.F.] Live, Laugh & Love. op maandag 21 februari 2011 om 15:56:
Er is een verschil tussen perongeluk tegen iemand aanbotsen.. en er moedwillig doorheen banjeren..

Vind een loopje ala Fear and Loathing of Mr Elastico op de ontwijkmodus geweldiger dan Look out whose comin'!
laatste aanpassing
Uitspraak van [N.G.F.] Live, Laugh & Love. op maandag 21 februari 2011 om 17:48:
Ja dat idee heb ik zo, dat jij ritmisch kan banjeren..

woow mensenkennis :lol:

Uitspraak van sweetdreamsss op maandag 21 februari 2011 om 22:00:
drank en drugs maken van mensen vaak anders dan anders.

ja ik word echt een schatje
laatste aanpassing
 
Ik ben nog steeds verdrietig dat rens geen slokje thee wilde :(



:d
laatste aanpassing
 
Jammer dat deze ''aftermovie'' totaal niet laat zien hoe het eigenlijk was zaterdag :(
Oldschool Commanders :')
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 februari 2011 om 18:34:
Jammer dat deze ''aftermovie'' totaal niet laat zien hoe het eigenlijk was zaterdag

inderdaad.. (N)
leuk verslagje weer:D
altijd leuk om te lezen :D
Beetje jammer weer dat mensen weer moeten zeiken op wat iemand zegt
Terwijl dat alleen maar zijn mening is... Wat ik trouwens best wel deel , ik zie tegenwoordig
Alleen maar club trutten arrogant naar me kijken als ik in me aussie sta te hakken
En van die brede gay macho 's die tegen iedereen breed op botsen , en dan vervolgens ruzie gaan zoeken omdat diegene dan zogenaamd tegen HUN op loopt... Nee heb al op een aantal feesten de sfeer erdoor behoorlijk verpest zien worden alleen maar om dat ene kleine beetje respect... Zijn er dan helemaal geen normen en waarden meer? Gewoon sorry zeggen als je tegen iemand aan loopt of bier over iemand heen morst scheelt al een hoop , en voorkomt een kut sfeer op feesten.. Wees nou toch eens lief voor elkaar en ga elkaar niet alleen maar afzeiken of opfokken , dan blijft het overal gezellig! ;)
Uitspraak van pietforce 79 op maandag 21 februari 2011 om 00:18:
Ik wordt zo moe van dat gezeik,dat soort volk hoort er niet thuis,enz enz enz.
Ik maar denken tot gabber en hardcore liefhebbers open minded zijn,maar dat is allang niet meer zo............

Heeft voor een groot deel ook met je eigen instelling te maken,als je mensen al bekijkt en denkt,die hoort hier niet thuis,sta je wel heel ver af van waar hardcore en gabber voor staat.

En het ergste zijn die snotneusjes in ausie's,die andere gaan vertellen wie,wat,waar,hoe hardcore/gabber is!
De jaren negentig zijn allang afgelopen,welkom in de 21e eeuw!!!
laatste aanpassing 21 februari 2011 00:21

Hmm nou ik ben anders wel open minded hoor... Van mij mogen ze best komen zolang ze maar gewoon normaal doen en niet zo opgefokt de sfeer gaan beheersen.. En anderen ook gewoon de ruimte geven om te hakken... Heb vaak genoeg mee gemaakt (en vooral afgelopen editie van mind controller) dat die (om ze zo grof gezegd Ff te noemen) club kutten en macho driftkikkers hele tijd maar heen en weer blijven lopen zodat iedere keer als je eens ff lekker wilt hakken je weer moet stilstaan omdat er een kudde voorbij komt lopen , je gewoon opzij duwt zonder sorry te zeggen. Ja daar kan ik me dan wel aan irriteren. Dan heb ik zoiets van, als je nou nie komt om te hakken blijf dan lekker thuis of ga je geld ergens anders besteden.. Dus ja ik kan wel begrijpen dat sommige mensen ondr ons zoiets hebben van rot lekker op.. Om het zo ff grof te zeggen..

En JA , ik loop in een Aussie... So what? Dus omdat je een aus draagt ben je maar gelijk een snotneus die het zogenaamd beter weet te vertellen over de jaren 90? Ja ik vind het best jammer ja dat ik de jaren 90 niet heb meegemaakt ... Maar goed dat is mijn mening.. Verder , als je je aangesproken voelt mijn excuses dan ;) maar leer er dan wel wat van ;)
Uitspraak van :xtc:OPGEVOERDE GOUDVIS:lijn: op zondag 27 februari 2011 om 04:59:
Beetje jammer weer dat mensen weer moeten zeiken op wat iemand zegt
Terwijl dat alleen maar zijn mening is... Wat ik trouwens best wel deel , ik zie tegenwoordig
Alleen maar club trutten arrogant naar me kijken als ik in me aussie sta te hakken
En van die brede gay macho 's die tegen iedereen breed op botsen , en dan vervolgens ruzie gaan zoeken omdat diegene dan zogenaamd tegen HUN op loopt... Nee heb al op een aantal feesten de sfeer erdoor behoorlijk verpest zien worden alleen maar om dat ene kleine beetje respect... Zijn er dan helemaal geen normen en waarden meer? Gewoon sorry zeggen als je tegen iemand aan loopt of bier over iemand heen morst scheelt al een hoop , en voorkomt een kut sfeer op feesten.. Wees nou toch eens lief voor elkaar en ga elkaar niet alleen maar afzeiken of opfokken , dan blijft het overal gezellig!

Hoor hier zoveel mensen over maar ik zie dat amper gebeuren hoor.
Ga toch aardig wat feessies af maar jaren terug was het veel erger in de hemkade.
Toen vlogen de barkrukken nog welles door de lucht.
En dominator 2009 was een massale vechtpartij.
Verder als ik gewoon sta te beuken vooraan heb ik nooit last van iets of iemand.

En verder, als die snotneussies gewoon een beetje kunnen hakken is er ook niets aan de hand.
ben zelf ook pas 23 en in die echte thunderdome tijd was ik toch een beetje te jong helaas.

Maar de feessies nu zijn prima en je hoort mij nooit klagen.
Hemkade staat altijd garant voor een leuk feessie!

Op naar RESET!
Uitspraak van johnbruinsma op zondag 27 februari 2011 om 11:51:
n verder, als die snotneussies gewoon een beetje kunnen hakken is er ook niets aan de hand

pardon ?
als ze een beetje kunnen hakken ?
ik kan t nog op 10 vierkante centimeter als t moet..
maar als een stelletje gladiooltjes voorbij gestormt komen , die je totaal uit je doen en laten haalt..
zonder ook maar een greintje respect te kunnen verwachten ,
dan ken je boze gezichten verwachten..:)

dat dat zo op hardstyle gaat , prima..(Y)
maar t lijkt nu steeds meer , dat niemand meer opgevoedt wordt thuis.
en respect een doelloos woord is in t woordenboek..
mensen binnen de hc scene , kennen dat woord voornamelijk wel namelijk
die respecteren en accepteren ook "ander soort volk" ,
maar dat respect mag je enigzins trg verwachten toch..:)
Uitspraak van [N.G.F.] R. op zondag 27 februari 2011 om 11:57:
pardon ?
als ze een beetje kunnen hakken ?
ik kan t nog op 10 vierkante centimeter als t moet..
maar als een stelletje gladiooltjes voorbij gestormt komen , die je totaal uit je doen en laten haalt..
zonder ook maar een greintje respect te kunnen verwachten ,
dan ken je boze gezichten verwachten..

dat dat zo op hardstyle gaat , prima..
maar t lijkt nu steeds meer , dat niemand meer opgevoedt wordt thuis.
en respect een doelloos woord is in t woordenboek..
mensen binnen de hc scene , kennen dat woord voornamelijk wel namelijk
die respecteren en accepteren ook "ander soort volk" ,
maar dat respect mag je enigzins trg verwachten toch..

Hmm jah ik niet wat mijn omvang is al iets groter:P
Maar ik snap wat je bedoelt hoor:)
Alleen als die gasten totaal niet kenne hakken irriteer ik me daar wel eens aan.

Maar je eis wel een beetje veel respect hoor:)
Zoveel snotneussies kom ik niet tegen en met mijn 1:90 heb ik er weinig last van als er 1 tegen me aanloopt.
Werkzaam bij Hard Beats
Artiest {SHOWLIST artist 61382, 62260}
Uitspraak van [N.G.F.] R. op zondag 27 februari 2011 om 11:57:
ik kan t nog op 10 vierkante centimeter als t moet..

waarom doe je dat dan niet ;}
laatste aanpassing
hahah , ijsjes weer op :P
 
Uitspraak van [N.G.F.] R. op zondag 20 februari 2011 om 18:16:
hoor je mij over uiterlijke aspecten ? nee toch..:)
t gaat hier om t stukje respect naar elkaar toe ,
als iemand staat te hakken , loop je er omheen etc.

en je zegt t zelf , zolang je van t feest geniet .. en NIEMAND lastig valt (Y)

Ik vind het een leuk verslagje hoor, daar niet van.
Maar hier spreek je jezelf toch wel een beetje tegen:

'maar over de mensen die er niet thuis zouden horen ,
ik heb het hier NIET over uiterlijke aspecten ,
daarbij bedoel ik kleding , haar of wat dan ook.'

Haar en kleding is toch ook een beetje uiterlijk?

Maargoed, iedereen zijn mening hoor, ik vind het toch wel leuk dat je een verslag maakt :)
 
Uitspraak van Terror*Stomp op maandag 21 februari 2011 om 14:37:
en even over "de mensen die er niet horen" .. ik ben van mening dat dat de mensen zijn die ruzie lopen te schoppen, en andere mensen lastig zitten te vallen.
een vriendin van me werd de hele tijd achtervolgd door een vage dude en zei beetje vage dingen..
DIE mensen "horen er niet" want zonder hun zou zo'n mooi feest nog net ietsje mooier zijn;)

Mooi gesproken :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 maart 2011 om 11:35:
Uitspraak van [V.R.G.] ReNSz-EHV op zondag 20 februari 2011 om 18:16:
hoor je mij over uiterlijke aspecten ? nee toch..
t gaat hier om t stukje respect naar elkaar toe ,
als iemand staat te hakken , loop je er omheen etc.

en je zegt t zelf , zolang je van t feest geniet .. en NIEMAND lastig valt

Ik vind het een leuk verslagje hoor, daar niet van.
Maar hier spreek je jezelf toch wel een beetje tegen:

'maar over de mensen die er niet thuis zouden horen ,
ik heb het hier NIET over uiterlijke aspecten ,
daarbij bedoel ik kleding , haar of wat dan ook.'

Haar en kleding is toch ook een beetje uiterlijk?

Maargoed, iedereen zijn mening hoor, ik vind het toch wel leuk dat je een verslag maakt

Jij snapt het niet helemaal geloof ik.. beter lezen.. nooit begrijpend lezen gehad op school??

Hij zegt

"Ik heb het hier NIET over uiterlijke aspecten , daarbij bedoel ik kleding , haar of wat dan ook."

Wat dus wil zeggen , dat hij haar en kleding dus ook tot uiterlijke aspecten benoemd. Maar hij heeft het daar dus NIET over , dus wat loop je dan te miauwen , dat hij zichzelf tegen spreekt? beter leren lezen ;)




Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 18:13:
Ik voel me aangesproken met 'het volk dat er niet hoort'. Zo word ik vaak aangekeken, van wat doe jij hier, hier hoor je niet.(alleen omdat iemand niet kaal is en geen coke snuift?!) Ondanks dat ik naar al die feesten ga en verschrikkelijk van de muziek, sfeer en dergelijke geniet. Zo'n onzin dat 'dat volk' er niet thuis hoort. Als je van het feest geniet en niemand lastig valt hoor je er thuis.

En jij kan ook niet lezen! Hij schrijft al , (staat hierboven deze citatie ook al benoemd), dat hij het NIET over uiterlijke aspecten heeft, maar over het stukje respect wat bij de mensen ontbreekt. Je hoeft je pas aangesproken te voelen als jij ook respectloos op andermans tenen gaat staan of bier over iemand heen gooit zonder sorry te zeggen. Je hoeft je NIET aangesproken te voelen over dat je er "niet bij zou horen" omdat je er anders uitziet.


Ik bedoel , What The Fuck maakt het uit hoe je eruit ziet? Voor mijn part ga je in je bikini daar staan hakken. Het gaat me ook gewoon helemaal niet om hoe iemand eruit ziet op een feest. Het is gewoon een feit dat de hele sfeer altijd naar de klote gaat door mensen die respectloos zijn , alleen maar een agressieve houding hebben , en met een chaggerijnige smoelwerk rondlopen en anderen voor de voeten blijven lopen.. Maar oh-wee als het bij hun gebeurt!! Want sta jij 1x op hun voeten , en zeg je geen sorry!! Dan heb je zo een vuist op je neus te pakken..
Waarom moeten mensen altijd vechten op een feest? Vechten doe je maar lekker bij je eigen thuis in de voortuin.. Maar ga andermans feestje er niet mee lopen verzieken.. Want dat is de reden waardoor bijv. de Dance Parade (FFWD) in Rotterdam is afgeschaft. Alleen maar omdat andere mensen , die niet komen voor de gezelligheid , het nodig vinden om te gaan vechten e/d , en daardoor andermans feestje te verpesten. Nou , en dan heb je gevochten. Ben je de tent uit gezet. Dan ben je dus je geld kwijt. Is dat het dan waard? Is dat het waard om je zo respectloos te gedragen? Lijkt mij niet toch?

Dus als iemand zich aangesproken voelt om dit stukje tekst , neem dan mijn advies op en blijf gewoon lekker thuis , hou je geld gewoon lekker in je zak om voor andere dingen te gebruiken die je WEL leuk vind. Of leer anders gewoon respect te krijgen voor mensen , en ga fatsoens normen leren.
Hahahah, huppateeeeeeeeee! Amber heb der zeggie gedaan!
Haha en opgelucht? :P

Heerlijk kind ben je ook he :P