Partyflock
 

73 opmerkingen

 
damn wa n hal :P
 
wil terug:p
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 maart 2009 om 16:40:
wil terug

Anders ik wel! :cheer:
Valt niet tegen inderdaad :S. Toch, het blijft Trance ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 maart 2009 om 16:40:
wil terug

sinds wanneer ga jij naar trance???
ooh was me weer een feest...!!! volgend jaar zijn we zeker weer bij....:P
 
het was inderdaad een kippenhok op het moment van armin van buuren,later op de avond werd het stukken beter!

volgend jaar weer!
das het enige mooie/leuke aan vip op TE, DIT uitzicht!!! (L)
 
Gaaf hoor!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Ziet er goed uit!
 
Uitspraak van * * AUDREY * * op maandag 9 maart 2009 om 16:49:
sinds wanneer ga jij naar trance???

al een tijd hoor;)
word ook een daggie ouder:p:lol:
 
Strak vet :K
 
batties
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 maart 2009 om 18:55:
batties

waahahahahaaa :D
Super vet gezicht zo :D
Wauwieee! jammer dat dit tegelijk met Masters was!! Volgende keer wil ik hierbij zijnnnnnnnnnn
doet me denken aan thunderdome 20-12-08 denk ook dat dat 10X beter was dan trance energy hahahahah
Uitspraak van Niek Meister op maandag 9 maart 2009 om 23:43:
thunderdome 20-12-08

was ook beter
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Niek Meister op maandag 9 maart 2009 om 23:43:
denk ook dat dat 10X beter was dan trance energy hahahahah

denk je ja, als je er niet bent geweest moet je ook geen oordeel geven(Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 maart 2009 om 18:55:
batties

:gaap:
 
Nemrah:aai:
 
mooie foto!:D
Was echt mega om te zien dit!! :respect:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 maart 2009 om 18:26:
Nemrah:aai:

hardcore helemaal de gekstengggg :aai:
Uitspraak van Niek Meister op maandag 9 maart 2009 om 23:43:
doet me denken aan thunderdome 20-12-08 denk ook dat dat 10X beter was dan trance energy hahahahah

Gaat het wel met je jochie :aai:
Geloof vooral wat je zelf wil geloven, feit blijft dat trance in de wereld 1000 keer groter is en veel meer betekend heeft dan hardcore ooit zal doen.
Daarnaast is trance natuurlijk over het algemeen kwalitatief ook veel beter dan hardcore :lol:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Nemrah op woensdag 11 maart 2009 om 10:30:
hardcore helemaal de gekstengggg

beetje jammer weer van die g erachter maargoed je hebt zooo gelijk..
Uitspraak van niksnut12345 op woensdag 11 maart 2009 om 11:11:
Geloof vooral wat je zelf wil geloven, feit blijft dat trance in de wereld 1000 keer groter is en veel meer betekend heeft dan hardcore ooit zal doen.
Daarnaast is trance natuurlijk over het algemeen kwalitatief ook veel beter dan hardcore

Goed dat je trots op je muziek bent, maar kom op, hoeee soft;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 maart 2009 om 12:51:
hoeee soft

Dat is de mening van het (18-jarige) gemiddelde Partyflock kuddepubliek ja ;)
Niet alle trance is soft
laatste aanpassing
Uitspraak van niksnut12345 op woensdag 11 maart 2009 om 11:11:
Daarnaast is trance natuurlijk over het algemeen kwalitatief ook veel beter dan hardcore :lol:

indd. Maar dat krijg je er niet in hoor bij de gabbertjes van tegenwoordig want het is toch veeeeeeel te soft :x :roflol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 maart 2009 om 12:51:
hoeee soft;)

En daarom is het meteen battie muziek ?

Alleen omdat jij met je bekrompen kijk op de muziekwereld vind dat het te soft is ?

Uitspraak van niksnut12345 op woensdag 11 maart 2009 om 13:04:
Niet alle trance is soft

en ook al is het wel soft , who gives a shit. Trance , techno enz is gewoon veel te moeilijke muziek voor de gemiddelde stamperd 8-)
laatste aanpassing
Uitspraak van Nemrah op woensdag 11 maart 2009 om 13:51:
de gabbertjes

Ja die gabbertjes van tegenwoordig denken dat ze stoer zijn door bij trance feesten commentaar te leveren :P
Harder is zeker niet altijd beter, maarja tis de leeftijd ook een beetje he. Kijk alleen al naar leeftijdsverschil gemiddeld tussen MOH- en TE-bezoekers :lol:
Uitspraak van Niek Meister op maandag 9 maart 2009 om 23:43:
doet me denken aan thunderdome 20-12-08 denk ook dat dat 10X beter was dan trance energy hahahahah

Hahahha :roflol: Je maakt een grapje??
Thunderdome in 2005 in de Jaarbeurs had zo'n mainstage maar bij de afgelopen Thunderdome
was daar vrijwel niks meer van over.. :( Helaas!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 maart 2009 om 16:10:
Uitspraak van Niek Meister op maandag 9 maart 2009 om 23:43:
denk ook dat dat 10X beter was dan trance energy hahahahah

denk je ja, als je er niet bent geweest moet je ook geen oordeel geven

Ben bij beide feesten geweest, ga vrijwel wekelijks naar hardcore feesten maar toch
vond ik Trance Energy 10x beter ;-)
laatste aanpassing
Uitspraak van niksnut12345 op woensdag 11 maart 2009 om 13:04:
Dat is de mening van het (18-jarige) gemiddelde Partyflock kuddepubliek ja

ga jij maar een blokje om te fietsen ofzow :) lijkt me wel zo goed voor je

Uitspraak van niksnut12345 op woensdag 11 maart 2009 om 11:11:
trance natuurlijk over het algemeen kwalitatief ook veel beter dan hardcore

alleen aan die opmerking zie ik al dat je et wel kan gebruiken :)
Uitspraak van Niek Meister op maandag 9 maart 2009 om 23:43:
doet me denken aan thunderdome 20-12-08 denk ook dat dat 10X beter was dan trance energy hahahahah

je denkt??daar ga je al de fout in gooz
Je bent er niet eens geweest
Zelf kom ik amper op trancefeesten, maar Trance Energy is wel 1 van de leukste feesten van het jaar

Je bent 19 dus waar praat je over?De hardcore in de jaren 90 waren veel en veel beter dan de party's van nu dus waar hebben we het over??
Als het om grote evenementen gaat kom jij net kijken klein drolletje dat je er bent
Volgens mij sta ik daar ook nog ergens ha ha !!
 
Kicken zo,n foto
Uitspraak van Raimond op woensdag 11 maart 2009 om 19:29:
jij net kijken klein drolletje dat je er bent

haha mantsie nummer 1 hahaha
Wat een heerlijke foto! _o_
En daar was ik 1 van...
Uitspraak van Niek Meister op woensdag 11 maart 2009 om 16:36:
alleen aan die opmerking zie ik al dat je et wel kan gebruiken :)

hoezo wou je het tegendeel beweren dan ? 8-)
Uitspraak van Nemrah op woensdag 11 maart 2009 om 23:28:
hoezo wou je het tegendeel beweren dan ?

ik denk dat er echt heeeeeeeeeeeeel veel harcore beter inelkaar zit dan trance heb t dan
wel uk hardcore/industrial hc :)... leuke van hardcore is dat t invloede van aale
muziekstromingen kan hebbe... drum n bass, i.d.m. , hardtechno, trance, etc...



trouwens opzich kan k wel naar trance luisteren ben er niet echt een liefhebber van..
als k trance luister is t wel psy trance.. full onn.. darkpsy ..
laatste aanpassing
 
Das vol
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 maart 2009 om 18:55:
batties

Loser
laatste aanpassing
Uitspraak van Nemrah op woensdag 11 maart 2009 om 23:28:
hoezo wou je het tegendeel beweren dan ? 8-)

Productietechnisch zit (mainstream) hardcore veel moeilijker in elkaar dan trance. Veel meer lagen, veel meer geluiden, veel meer effecten en dan moet het totaalplaatje ook nog kloppen. De complexiteit ligt ongeveer gelijk met drum'n'bass. En nee dan bedoel ik niet een nummer van Partyraiser :rot: maar nummers op bijvoorbeeld Traxtorm, Enzyme en Neophyte records. Daarnaast is de mastering en het afmixen van hardcore ook op een zeer hoog niveau (Traxtorm & Neophyte records).

Uitspraak van RRaaRR op donderdag 12 maart 2009 om 02:17:
wel uk hardcore/industrial hc

Leuker misschien wel, maar wederom kan het het productietechnische niveau van de hedendaagse mainstream niet evenaren.


Wel :respect: wat een hal!
laatste aanpassing
ga dat Hardcore vs. Trance eens ergens anders topiccen

wel mooie foto:D
 
Uitspraak van Nemrah op woensdag 11 maart 2009 om 13:51:
En daarom is het meteen battie muziek ?

Ja:D
Uitspraak van Snq op donderdag 12 maart 2009 om 17:55:
Productietechnisch zit (mainstream) hardcore veel moeilijker in elkaar dan trance. Veel meer lagen, veel meer geluiden, veel meer effecten en dan moet het totaalplaatje ook nog kloppen. De complexiteit ligt ongeveer gelijk met drum'n'bass. En nee dan bedoel ik niet een nummer van Partyraiser maar nummers op bijvoorbeeld Traxtorm, Enzyme en Neophyte records. Daarnaast is de mastering en het afmixen van hardcore ook op een zeer hoog niveau (Traxtorm & Neophyte records).

Amen:respect: En nog meer Amen voor al die mannetjes die tegen me in gaan:cheers:
Uitspraak van Snq op donderdag 12 maart 2009 om 17:55:
Productietechnisch zit (mainstream) hardcore veel moeilijker in elkaar dan trance. Veel meer lagen, veel meer geluiden, veel meer effecten en dan moet het totaalplaatje ook nog kloppen. De complexiteit ligt ongeveer gelijk met drum'n'bass. En nee dan bedoel ik niet een nummer van Partyraiser maar nummers op bijvoorbeeld Traxtorm, Enzyme en Neophyte records. Daarnaast is de mastering en het afmixen van hardcore ook op een zeer hoog niveau (Traxtorm & Neophyte records).

Gaat ie moeilijke termen gebruiken om z'n gelijk te halen :lol: "Productietechnisch" Komop zeg leg gewoon een paar cd's naast elkaar van beide stijlen en luister. Trance is veel intelligentere muziek met meer gevoel. Waarom zou harder beter zijn? Is harder een reden om muziek mooier te vinden? Altijd hetzelfde kinderpubliek hier op PF. De enige trance die jij waarschijnlijk ooit hebt gehoord is op TMF ofzo of radio 538? Je weet waarschijnlijk niet eens wat echte trance is, anders zou je niet zo dom praten over meer lagen, veel geluiden :lol: echt een lachertje, hardcore heeft misschien meer bpm maar dat het complexer is? Laat me niet lachen, trance is misschien 10, 20 keer complexer
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 maart 2009 om 20:46:
Ja

Jij moet helemaal niet proberen het laatste woord te hebben, jij probeert nog niet eens met een goed argument te komen. Je loopt de massa alleen na te blaten en dan denk je dat je respect krijgt?
Ze kunnen het niet hebben hier dat trance al vele successen heeft geboekt en in de wereld steeds groter geworden is. Niet techno is het grootst nu, niet elektro, niet minimal. Nee trance is zo'n beetje de belangrijkste stijl van alle elektronische muziek. Dus kom aub niet met hardcore zit productietechnisch moeilijker in elkaar want dat is zo'n ongefundeerde bullshit, je weet totaal niet waarover je lult. Het lijkt op PF altijd alsof trance zo'n beetje de meest onpopulaire elektronische stijl is van dit moment, wat dus gewoon onzin is. Het zijn die 18-jarige zwabbers hier waardoor dat altijd zo lijkt. Ze moeten vooral nog meer aandacht gaan besteden aan andere stijlen dan alleen fucking (Nederlandse) hardcore, er bestaat meer dan dat. En er bestaat ook meer dan Enzyme of Traxtorm omfg :lol:
laatste aanpassing
Gabbertjes zijn allemaal vroeger hard gepest en denken nu het stoerst te zijn door andere stijlen met minder bpm af te kraken en zo aan te tonen hoe kei en keihard ze wel niet zijn. Grow up :lol:
 
Uitspraak van niksnut12345 op donderdag 12 maart 2009 om 21:41:
Jij moet helemaal niet proberen het laatste woord te hebben, jij probeert nog niet eens met een goed argument te komen. Je loopt de massa alleen na te blaten en dan denk je dat je respect krijgt?

Uitspraak van Snq op donderdag 12 maart 2009 om 17:55:
Productietechnisch zit (mainstream) hardcore veel moeilijker in elkaar dan trance. Veel meer lagen, veel meer geluiden, veel meer effecten en dan moet het totaalplaatje ook nog kloppen. De complexiteit ligt ongeveer gelijk met drum'n'bass. En nee dan bedoel ik niet een nummer van Partyraiser maar nummers op bijvoorbeeld Traxtorm, Enzyme en Neophyte records. Daarnaast is de mastering en het afmixen van hardcore ook op een zeer hoog niveau (Traxtorm & Neophyte records).

En dan komt iemand met een goed argument en dan is het nog niet goed:aai:
Dat jij geen moeilijke termen begrijpt daar kan hij toch niks aan doen...

Uitspraak van niksnut12345 op donderdag 12 maart 2009 om 21:41:
Nee trance is zo'n beetje de belangrijkste stijl van alle elektronische muziek. Dus kom aub niet met hardcore zit productietechnisch moeilijker in elkaar want dat is zo'n ongefundeerde bullshit, je weet totaal niet waarover je lult. Het lijkt op PF altijd alsof trance zo'n beetje de meest onpopulaire elektronische stijl is van dit moment, wat dus gewoon onzin is. Het zijn die 18-jarige zwabbers hier waardoor dat altijd zo lijkt. Ze moeten vooral nog meer aandacht gaan besteden aan andere stijlen dan alleen fucking (Nederlandse) hardcore, er bestaat meer dan dat. En er bestaat ook meer dan Enzyme of Traxtorm omfg

Gaan jij en je miljoenen trancefans elkaar dan lekker omhelzen en gevoelig met elkaar lopen doen.. Dan gaan wij wel gewoon goed los:D omfg:lol:
 
Uitspraak van niksnut12345 op donderdag 12 maart 2009 om 21:46:
Gabbertjes zijn allemaal vroeger hard gepest en denken nu het stoerst te zijn door andere stijlen met minder bpm af te kraken en zo aan te tonen hoe kei en keihard ze wel niet zijn. Grow up

Ja man!! WIJ zijn AL-LE-MAAL gepest en daarom MOETEN we nu naar HARDCORE luisteren om de agressie van de afgelopen jaren eruit te krijgen.. JULLIE trance fans zijn jarenlang geliefd en worden door iedereen geknuffeld en gezoent en staan hand in hand naar die heerlijke beukende beats met lekkere melodietjes te luisteren onder het genot van een lekker drankje.. Iedereen houdt van jullie en stiekem wil ik heel graag net zoals jou zijn:respect:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 maart 2009 om 21:49:
Dan gaan wij wel gewoon goed los omfg

Ja hoort bij de leeftijd he :aai:
Waar zijn al de die-hard gabbers van 15 jaar geleden dan? Net alsof je alleen goed losgaat als een stijl meer bpm heeft. De kracht van muziek gaat helemaal niet om bpm, zwakke beredenering is dat. Een plaat met 3 x minder bpm dan een hardcore of terror plaat kan nog 10 x genialer zijn. Het zegt dus bepaald niks
laatste aanpassing
Uitspraak van Snq op donderdag 12 maart 2009 om 17:55:
wel uk hardcore/industrial hc

Leuker misschien wel, maar wederom kan het het productietechnische niveau van de hedendaagse mainstream niet evenaren.

k uk hardcore zit zoizo veeeeeeel beter inelkaar dan main .... :o kwa ritme, breaks en hoe geluide opelkaar afgestemd staan... i.p.v. bij main waar je deheltijd de zelfte geluide hoort in zon simepele kut melodie :) goede darkcore kan wel goed inelaar zitte heb t dan vooral over the outside agency... is eigenlijk meer darkcore/ industrial hc :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 70767, 53034}
jammer dat jullie vergeten dat je andere muziek stylen gewoon moeten respecteren.. uiteindelijk word tog alles van elkaar gejat. meestal niet eens met opzet.
en veel hardcore dj's waar iedereen fan van is halen hun inspiratie uit andere muziek stylen... waar ook trance onder valt!
ook zijn er veel hardcore dj's die onder een alias trance of techno producen.. daar loopt tog ook niemand tegen te zeiken!
je kan van elke muziek style iets leren! en zie muziek maar als een stukkie kunst.. k luister eigelijk nooit trance maar respecteer het wel!
maar ik vind dat het ook wederzijds moet zijn.. sasa aka jonko.. jij zegt dat het alleen om de bpm's gaat bij veel mensen en dat al het jonge feestpubliek altijd op trance loopt te zeiken..
maar dat is lang bij niet iedereen zo! 75% van partyflock houd gewoon zn bakes dicht onder foto's of geeft er een leuke opmerking bij! mensen die klagen hou je tog..
dat betekent tog niet gelijk dat er bijna alleen zwabbers rondlopen..
en dat de feesten vroeger beter waren weten we nu ook wel! de mensen die vroeger naar feesten gingen waren het gewoon anders gewend als hoe de feesten nu zijn.. maar dat betekend niet dat wij minder plezier maken.. ik maak even veel plezier als oudere feestbeesten vroeger op thunderdome 96 maakte hoor.. maar op een andere manier oftewel k ben een andere sfeer gewend!
en zie dit vooral niet als een aanval ofzo.. of ben k nu ook een snot mannetje met een brutaal smoel?
;)
laatste aanpassing
Ik krijg echt kippenvel van zo'n foto... wauw! :D
was weer een superfeestje... alleen btje jammer van de drukte bij mainstage... ;)
Uitspraak van jeroenvk13 op vrijdag 13 maart 2009 om 00:45:
jammer dat jullie vergeten dat je andere muziek stylen gewoon moeten respecteren.. uiteindelijk word tog alles van elkaar gejat. meestal niet eens met opzet.
en veel hardcore dj's waar iedereen fan van is halen hun inspiratie uit andere muziek stylen... waar ook trance onder valt!
ook zijn er veel hardcore dj's die onder een alias trance of techno producen.. daar loopt tog ook niemand tegen te zeiken!
je kan van elke muziek style iets leren! en zie muziek maar als een stukkie kunst.. k luister eigelijk nooit trance maar respecteer het wel!
maar ik vind dat het ook wederzijds moet zijn.. sasa aka jonko.. jij zegt dat het alleen om de bpm's gaat bij veel mensen en dat al het jonge feestpubliek altijd op trance loopt te zeiken..
maar dat is lang bij niet iedereen zo! 75% van partyflock houd gewoon zn bakes dicht onder foto's of geeft er een leuke opmerking bij! mensen die klagen hou je tog..
dat betekent tog niet gelijk dat er bijna alleen zwabbers rondlopen..
en dat de feesten vroeger beter waren weten we nu ook wel! de mensen die vroeger naar feesten gingen waren het gewoon anders gewend als hoe de feesten nu zijn.. maar dat betekend niet dat wij minder plezier maken.. ik maak even veel plezier als oudere feestbeesten vroeger op thunderdome 96 maakte hoor.. maar op een andere manier oftewel k ben een andere sfeer gewend!
en zie dit vooral niet als een aanval ofzo.. of ben k nu ook een snot mannetje met een brutaal smoel?

k geef je gelijk.. in iedere muziek stroming heb je goede artiesten...
Uitspraak van Nemrah op woensdag 11 maart 2009 om 13:51:
Trance , techno enz is gewoon veel te moeilijke muziek

wat is er moeilijk aan?
 
Uitspraak van Diedus op vrijdag 13 maart 2009 om 13:04:
Ik krijg echt kippenvel van zo'n foto... wauw!

Kan me de eerste Trance Energy nog goed herinneren Kim ;)
wat een discussie haha:D

ik zou zeggen: smaken verschillen(Y)

ik ben meer van de hardcre

wel vette foto trouwens(Y)
Uitspraak van niksnut12345 op woensdag 11 maart 2009 om 11:11:
Geloof vooral wat je zelf wil geloven, feit blijft dat trance in de wereld 1000 keer groter is en veel meer betekend heeft dan hardcore ooit zal doen.
Daarnaast is trance natuurlijk over het algemeen kwalitatief ook veel beter dan hardcore

muziek is een kwestie van smaak
ik vind hardcore en trance bijde goedal ga ik nu meer naar trance feesten dan naar hardcore feesten
maar moet toch echt zeggen dat thunderdome 2008 stukke beter was dan trance energie 2009
Uitspraak van Raimond op woensdag 11 maart 2009 om 19:29:
De hardcore in de jaren 90 waren veel en veel beter dan de party's van nu dus waar hebben we het over??

die goeie oude tijd
wil niet meteen zeggen dat ze beter waren
maar heb er zeker goeie herinneringen aan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 maart 2009 om 20:46:
Ja:D

wow man , echte topboi ben jij :roflol:

Echte 1 cellige hardcore nerd :lol: ;rezpekt: Je doet iig de vooroordelen weer eer aan (Y)


Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 maart 2009 om 20:46:
Amen voor al die mannetjes die tegen me in gaan:cheers:

tegen je ingaan ? We proberen je juist te helpen om je van je trieste standpunten af te helpen :lol:

probeer eens wat meer openminded te zijn. Zal je goed doen :cheers:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 maart 2009 om 21:49:
Gaan jij en je miljoenen trancefans elkaar dan lekker omhelzen en gevoelig met elkaar lopen doen

:roflol: ahhhhhhh zo iemand ben jij , zo'n stoere boi die denkt dat gevoelens tonen niet 'stoer" is :lol: :lol: Nee inderdaad dan is inderdaad samen lekker stampen erg veel beter ja :lol: verstand op 0 en gaan met die banaan 8-)

Uitspraak van Stoantoafel op zaterdag 14 maart 2009 om 19:57:
wat is er moeilijk aan?

Dat het vaak moeilijker in elkaar zit dan een standaard boemboemboem hardcore trackje en daardoor niet begrepen word door het standaard stampertjes volk.


Begrijp me niet verkeerd , ik hou van hardcore en het was altijd mn favoriete muziekstroming, maar een beetje horizon verbreding is niks mee dacht ik :) Vind dat er in Trance / Techno / Minimal veel meer bij komt kijken dan alleen rampestampen.

Ik loop al behoorlijk wat jaren mee, maar ik eger me gewoon altijd kapot aan die broekies die denken dat hardcore de bomb is en dat alle andere house stylen minderwaardig zijn :X


maarja so be it :cheers: laten we maar hopen dat ze ooit wat meer openminded zullen worden :rot:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 maart 2009 om 21:52:
n staan hand in hand naar die heerlijke beukende beats met lekkere melodietjes te luisteren

ow en dan ook gewoon dit filmpje op je pro hebben staan he ? :roflol:



lekker met zn allen handjes in de lucht aanstekertjes er bij en lekker mee zingen met de geweldige melodietjes van neophyte & angefist :roflol:

Is dat niet wat teveel "gevoel" voor je knul ? :aai:
*Magischhhhhhhhhhhhhhhhhh* :d
laatste aanpassing