Partyflock
 
­ Nederland

Aanscherping beleid Partyflockagenda

gepubliceerd door , op
Ook in 2007 zijn alle organisaties welkom om op Partyflock hun feesten toe te voegen. De agendamedewerkers krijgen in de regel ongeveer 500 berichten per dag te verwerken en daarom is het agenda-beleid aangescherpt zodat de workload nog een beetje binnen de perken blijft....lees het aangescherpte beleid even goed door.

Je vindt het beleid hier en onderaan dit bericht.

Daarnaast het vriendelijke doch dringende verzoek om lineups en timetables door te geven als deze definitief zijn. 25 contactberichten per feest is geen uitzondering en tegelijkertijd ook geen pretje! In principe zijn niet meer dan 3 contactberichten nodig; de eerste om je feest aan te melden (met een duidelijke url waar de informatie te verifieren is), het tweede bericht om de lineup door te geven en een derde en laatste bericht om een timetable door te geven. Als maximum is nu een aantal van 5 contactberichten gesteld. Hiervan wordt alleen afgeweken als het om zeer onvoorzienbare omstandigheden gaat. Zorg dus dat je lineups pas laat publiceren op Partyflock op het moment dat alle contracten getekend zijn!

Het aangescherpte beleid gaat per heden van kracht en is geen teken van luiheid, maar een teken dat het allemaal wat efficienter moet kunnen met duizenden contactberichten en evenzoveel feesten in 2007!

We danken je voor begrip!

Agendabeleid
Partyflock besteedt bij het verzamelen en plaatsen van informatie op de site veel aandacht aan de juistheid en volledigheid van deze informatie. De informatie komt vaak van derden. Partyflock kan daarom geen garantie geven dat de aangeboden informatie honderd procent correct is. Partyflock is niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor eventuele fouten en onvolkomenheden in de verstrekte informatie en er kunnen geen rechten ontleend worden aan de inhoud van de website.

Partyflock is niet verplicht feesten te plaatsen. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan plaatsingen van feesten in het verleden. Onvolledig ingevulde feestformulieren worden in beginsel niet in behandeling genomen.

Belangrijkste beleidsregels
  1. Muziekstijlen worden niet als titel genomen. Voor de leden behelst een dergelijke titel weinig informatie en ook hier blijkt uit ervaring dat er teveel namen in de agenda komen waarbij alleen een muziekstijl is genoemd. Uiteraard mogen combinaties als 'Trance Energy', Masters of Hardcore', 'Hardcore feelings', 'Groove emotions' etc. wel.
  2. Geen overmatig gebruik van hoofdletters en/of interpunctie (uitroeptekens, vraagtekens, puntjes etc.).
  3. Besloten feesten worden niet geplaatst in onze agenda.
  4. Feesten in het buitenland worden slechts geplaatst als het 1) redelijk dichtbij de grens plaatsvindt; 2) het feest is van een groot kaliber en het is te verwachten dat er veel Partyflockers heen zullen gaan. Denk hierbij aan een Nature One, Sonne Mond und Sterne en Streetparade.
    Een uitzondering hierop zijn de bestaande Nederlandse organisaties die een feest in het buitenland geven. Buitenland is hier ter grootte van Europa/EU. Amerika of andere verre landen vallen hierbuiten. De organisatie moet tevens regelmatig feesten in Nederland geven. Feesten op populaire vakantiebestemmingen moeten dus ook voldoen aan de Nederlandse organisatie-regel, anders worden ze niet geplaatst.
  5. Birthday parties: Birthday parties van artiesten zullen zichtbaar als subtitel van het feest opgenomen worden als de dj die zijn verjaardag viert 2500 of meer fans op Partyflock heeft, de lokatie waar het verjaardagsfeest gehouden wordt een capaciteit van 2000 of meer heeft en de verjarende artiest niet onlangs nog jarig is geweest. Let ook even hierop: 1) verjaardagen van artiesten met minder dan 2500 fans op Partyflock krijgen een onzichtbare vermelding in de subtitel 2 Andere jubilea of verjaardagen (labelnights, organisaties, lokaties, cd releases etc.) krijgen in beginsel een onzichtbare subtitelvermelding em 3) verjaardagen gelden alleen als eerbetoon aan een artiest (van niet-artiesten worden geen verjaardagen geplaatst).
  6. Per feest is een maximum van 5 contactberichten geoorloofd. Meer contactberichten alleen bij hoge uitzondering (zeer onvoorzienbare omstandigheden)

165 opmerkingen

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 00:38:
Kan hier nou echt niemand L E Z E N ?!

Misschien staat het ook gewoon niet duidelijk geschreven... :gaap:

Een beleid moet je duidelijk maken voor iedereen, desnoods in Jip en Janneke taal, dat is blijkbaar niet het geval anders klagen er niet zoveel mensen over...

De agenda is in mijn opinie het belangrijkste wat Partyflock te bieden heeft...iedereen gebruikt het: artiesten, party-organisaties, bookingagencies, PF-crew zelf, sponsoren en natuurlijk de bezoekers...

De agenda is het paradepaardje denk ik zelfs, er zijn geen andere sites die een completer beeld geven over de feesten in NL (en omgeving)...dus dat dáár automatisch veel werk in gaat zitten is nogal logisch...
laatste aanpassing
dussssssss zoals ik het zo ongeveer begrijp wat er allemaal staat mag ik wel me verjaardags feestje vieren maar omdat mijn fans op pf niet zoveel zijn komt het niet duidelijk in de agenda te staan?

dus mensen jullie horen allemaal maar persoonlijk van me wanneer me feestje gaat plaats vinden!!! dan maar zo.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
wat betreft b-day party's vallen mensen blijkbaar over t niet vermelden v.d. jarige in de subtitel .. maar dat geldt alleen voor t AGENDA OVERZICHT voor zover ik weet .. als je op t feest klikt staat t r toch wél 8er dus wat is t probleem eik ? bang dat mensen anders je feest nie aanklikken ? :p dan doe je toch iets nie goed met je promotiecampagne want de naam van je feest hoort immers al herkenbaar genoeg te zijn voor diegenen die je als bezoeker wilt trekken :yes:

en r zijn toch zoveel manieren om aan publiciteit te komen .. sleutel s n goed promoplan in elkaar wat naar t feest toewerkt en je zult zien dat als je alle puntjes netjes afwerkt je bést t gewenste resultaat kunt behalen .. mits t totaalplaatje van je concept ook aantrekkelijk genoeg is natuurlijk :)

anno 2007 met deze overkill aan feesten draait t allemaal om promotie en presentatie .. that's the key .. en als PF ergens iets meer lijn in wilt trekken om t ook overzichtelijker te houden vind k dat nie meer dan normaal .. kwestie van discipline kunnen opbrengen (y)

neemt nie weg dat r hier en daar nog genoeg haken en ogen zijn die verbeterd kunnen worden :devil:
 
Partyflock wordt elk jaar meer :gaap:

Zal alleen nog maar erger worden :woep:
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
maar is het zo dat je aan alle criteria moet voldoen of 1 van de 3 ?
als de dj die zijn verjaardag viert 2500 of meer fans op Partyflock heeft, de lokatie waar het verjaardagsfeest gehouden wordt een capaciteit van 2000 of meer heeft en de verjarende artiest niet onlangs nog jarig is geweest.

????
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 871, 3296, 1101, 278}
Artiest Cykiq
Uitspraak van The-Beast op woensdag 3 januari 2007 om 16:45:
als de dj die zijn verjaardag viert 2500 of meer fans op Partyflock heeft, de lokatie waar het verjaardagsfeest gehouden wordt een capaciteit van 2000 of meer heeft en de verjarende artiest niet onlangs nog jarig is geweest.

/\en
laatste aanpassing
PF: Kunnen jullie organisaties dan misschien ook een soort vertrouwenstatus geven want ik wordt soms een beetje moe van dat EEUWIGE WANTROUWEN.

Al mijn feesten bevatten reacties, albumfoto's en op mijn eigen website verschijnen ook altijd foto's van het evenement! Denken jullie nu echt dat ik voor de gein een niet bestaand concept ga toevoegen; ik heb wel betere dingen te doen.
Het wil wel eens voorkomen dat ik met mijn promotie begin bij partyflock en dus nog niet via een andere website kan aantonen dat het een bestaand concept is, maargoed ik denk dat dit wel voor meerdere organisaties geldt!

Voor de rest: Begrijpelijk!
Werkzaam bij Housestation
Artiest Denz
Uitspraak van MC metal D op woensdag 3 januari 2007 om 15:16:
dus mensen jullie horen allemaal maar persoonlijk van me wanneer me feestje gaat plaats vinden!!! dan maar zo.

maar dan niet via een pb, want dan heb je dalijk een ban te pakken :p
Uitspraak van John From Holland op woensdag 3 januari 2007 om 16:57:
PF: Kunnen jullie organisaties dan misschien ook een soort vertrouwenstatus geven want ik wordt soms een beetje moe van dat EEUWIGE WANTROUWEN.

Die optie is er als je organisatie op flock staat jah. Dat word ook aangegeven in de tekst die boven het formulier staat dat je in vult als je je feest op flock zet.
ik ben bezig een bday party te organiseren en dat gaat echt niet gehouden worden in een schuur hahaha is een groots opgezet feestje. en tegen woordig vragen de artiesten die wel willen draaien voor de jarige een rib uit je lijf hahaha
kan t aan de andere kant wel begrijpen maar aan de andere kant ook weer niet beetje vaag dus
maja kan ook niet anders
Ik kan t goed begrijpen...kost organisaties nog steeds niks om iets in de agenda te zetten dus vind ik dat je je moet aanpassen....

behalve ik eigenlijk...:p
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1770, 1830}
Wat een kwats allemaal zeg pffff
Werkzaam bij E-Fraga
Benjamin Bates mag z'n verjaardagsfeestje niet op PF zetten! :lol:
 
Werkzaam bij Overdosed Events
Artiest Scorpio
is dan wel pech hebben met B-days als er dj's gaan wijzigen en het zijn er een aantal dan kan je het mooi shaken hier:/
Je wilt niet weten hoe blij duizenden mensen zijn met de agenda van PF, hoor van 'oudere' vrienden dat ze vroeger een beetje teletekst af moesten gaan of via via op een ander feest.

Hoe ideaal wil je het hebben?!

Dit is één van de beste manieren om reclame te maken voor jouw feestje. Die regels zijn er nu eenmaal, je kunt je er aan houden, of maak lekker een spotje voor TMF;p
Wat een onzin hier allemaal...
Wat loopt iedereen nou te zeiken!!!
Wees blij dat je Partyflock mag gebruiken;)
Reacties op de 1e pagina(Y)(Y)(Y)
Daar staat tenminste nog wat nuttigs in!

Uitspraak van nummer11 op woensdag 3 januari 2007 om 09:29:
oke

Jij snapt het;):P
 
het lijkt me ook eens een strak plan om alle organisaties die bijv. 1,5 jaar niks hebben "georganiseerd" te verwijderen:)

ruimt al erg op denk ik,
------------------------
verder niks op aan te merke, alleen die verjaardagen.

denk toch dat veel FANS van dj's niet persee op PF hoeven te zitten.

ik denk dat je beter kan kijken of het een landelijk 'bekende' artiest is in zijn genre.

(is bijv. aangesloten bij een label, voor publiek meer dan 7000 man draaid, dik gevulde agenda.. ofzo)

maar niet gaan kijken naar het aantal fans, maar zijn status als dj, dat lijkt me toch een beter plan ;)
------
Volgens deze stelling zou Deze artiest geen Birthday party mogen toevoegen?? ;) http://partyflock.nl/artist/22100
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1551, 1763}
Artiest {SHOWLIST artist 27046, 80649}
Uitspraak van Denz op woensdag 3 januari 2007 om 11:18:
O nee hoor !! Werd keer op keer op keer ,..aangepast naar Streaming sessions.

Menig discussie over gevoerd, waarom dat nu steeds werd veranderd. Sterker nog ...ik heb toen voorbeelden van andere feesten aangedragen, waarom het daar wel mocht,...en heb ook meegemaakt dat die dan weer werden aangepast, naar 1 hoofdletter in een titel.

Snap niet echt t belang van jullie 2e hoofdletter... op jullie flyer word daar ook geen aandacht aan besteed, en neem aan dat je dat toch compleet in zelf in de hand hebt?http://partyflock.nl/images/upload/76586_original.jpg

Gaat prima zo vind ik
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Wietse X-Qlusive op woensdag 3 januari 2007 om 22:02:
Je wilt niet weten hoe blij duizenden mensen zijn met de agenda van PF.

Hoe ideaal wil je het hebben?!

Dit is één van de beste manieren om reclame te maken voor jouw feestje. Die regels zijn er nu eenmaal, je kunt je er aan houden, of maak lekker een spotje voor TMF

Mee eens.
laatste aanpassing
Birthday parties:
...
wordt een capaciteit van 2000 of meer heeft en de verjarende artiest niet onlangs nog jarig is geweest.

Dus je mag alleen een feestje geven wanneer je níet jarig bent? :\
:\
laatste aanpassing
 
horen jullie ook een lama schijten.......?
 
eeen lama schijten
hahahaha
pff geen ruzie maken he!?

wat een onzin allemaal :gaap:
Uitspraak van † 2 LØUD? 2 BAÐ! :[ -AFWEZIG- op donderdag 4 januari 2007 om 19:57:
Dus je mag alleen een feestje geven wanneer je níet jarig bent? :\

Nee maar je mag niet net ook al jarig zijn geweest.

Er zijn Djs bij die iedere maand jarig willen zijn, daarom is dit erbij gezet.
dat lijkt me op zich nog wel een logische ja :D