Partyflock
 
­ Nederland

Organisatie Dance Valley neemt drastische maatregelen: 2 voor de prijs van 1

gepubliceerd door , op
Dance Valley, sinds jaar en dag een begrip, niet alleen in Nederland maar ook ver daar buiten, kampt echter op dit moment met een achterblijvende ticketverkoop. De verhoging van het BTW tarief en een slechte economie zijn beiden factoren die het er in evenementenland niet beter op maken. Vooral de verhoging van het BTW tarief heeft ertoe geleid dat de ticketprijzen in de dancescene zijn gestegen tot ongekende hoogte. Door deze actie van de overheid is de organisatie van Dance Valley ook genoodzaakt geweest om de ticketprijs te verhogen.

Om het publiek en de trouwe Dance Valley bezoeker een druk en ouderwets gezellig festival te kunnen blijven bieden, heeft de organisatie besloten om drastische maatregelen te nemen. Waar vele organisaties op dit moment slechts een kleine korting geven op hun tickets gaat de organisatie van Dance Valley een stap verder om haar bezoekers tegemoet te komen. In samenspraak met en met steun van sponsor Jupiler heeft men de volgende eenmalige actie mogelijk kunnen maken: Iedereen die al een ticket voor Dance Valley heeft gekocht of dit nog gaat doen mag een extra persoon op dit ticket mee naar binnen nemen. Omgerekend betekent dit dus, dat een ticket nog slechts €34,50 per persoon kost. Maar de organisatie gaat nog verder. Men heeft namelijk besloten dat de ticketprijs ook in de toekomst, te beginnen met 2012, naar beneden moet. Wat een ticket volgend jaar gaat kosten is nog niet bekend, maar men mag er van uitgaan dat dit bedrag een stuk lager zal liggen dan nu.

De huidige actie is eenmalig en zal in de toekomst niet worden herhaald.

Uiteraard zal de organisatie ervoor zorgen dat de kwaliteit, de beleving en het totale concept van Dance Valley blijven als voorheen.

Door deze actie verwacht de organisatie een ware run op de resterende tickets. Wacht dus niet te lang met het kopen van je tickets om teleurstellingen te voorkomen, want op=op.

Op www.dancevalley.com vind je alle informatie rondom deze actie. Hier staat onder andere ook beschreven wat je precies moet doen als je reeds een ticket voor Dance Valley hebt gekocht.

Tickets voor Dance Valley zijn verkrijgbaar via www.dancevalley.com en bij alle Primera winkels in Nederland.

217 opmerkingen

We kunnen de dagen aftellen...nog 19 nachtjes slapen en dan is het feest:bounce:
€69,- of €34.50, ik ga toch wel... was 10 jaar geleden mijn eerste feestje.. en blijft mijn feestje...
Whoopwhoop...:cheer:
Ik heb er zin in!!!!!
 
Uitspraak van Waspoeder op zondag 17 juli 2011 om 16:01:
Alsof 69 euro veel is
voor vele andere festivals en concerten en troep betaal je meer en daar ben je minder lang

geklaag altijd


Moet wel heel eerlijk zijn dat ik het met je eens ben ;-). Niet te vergeten Mysteryland mensen, 75 EURO!!!! Ik vind het nog wel meevallen, maar de munten worden gewoon gruwelijk duur ;-).. Kijk maar naar Ground Zero dit jaar, gewoon het duurste evenement qua drankverkoop!! 2.80 voor een muntje!! En dat voor bier in een PLASTIC bekertje! 3 slokken en het is op.. Ik snap wel waarom mensen eieren voor hun geld kiezen.. Ik blijf gewoon lekker gaan, maar de lineup moet wel erg goed zijn bij een fikse prijs. Maar Dance Valley hoeft voor mij zowiezo niet.. Trekt mij niet.

En al met al klinkt het niet al te best als men 2 voor 1 prijs aanbiedt ;-). Leuke aktie, maar zegt genoeg! En het heeft geen fuck met de BTW te maken!!!
Prijs is te hoog. Maar dit komt gewoon door het bizarre aantal artiesten dat geboekt staat.
Hoeveel dj's kun je nu meepakken op 1 dag? 8-10 als je niet heel de tijd rondjes loopt.
En het is leuk om een aantal area's te hebben voor de afwisseling, maar 19??!!
Ja dan word zo'n kaartje al veel duurder en dat heeft totaal geen nut.
 
Uitspraak van Colonel Sanders op maandag 18 juli 2011 om 15:17:
Prijs is te hoog. Maar dit komt gewoon door het bizarre aantal artiesten dat geboekt staat.
Hoeveel dj's kun je nu meepakken op 1 dag? 8-10 als je niet heel de tijd rondjes loopt.
En het is leuk om een aantal area's te hebben voor de afwisseling, maar 19??!!
Ja dan word zo'n kaartje al veel duurder en dat heeft totaal geen nut.


WEET JE WAT KOM GEWOON LEKKER NIET

WIJ ZIJN WEL PARAAT OP DV

TOP ACTIE VAN UDC
ZIN IN
Dit jaar ben ik er niet bij......

Ben er wel een beetje klaar mee.....
 
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 18 juli 2011 om 16:51:
Dit jaar ben ik er niet bij......


:bye:
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 18 juli 2011 om 16:51:
Dit jaar ben ik er niet bij......


We gaan je zeker missen....
 
Uitspraak van geenpunt op maandag 18 juli 2011 om 16:58:
We gaan je zeker missen....


:lol: spreek voor jezelf... ;-) :lol: Ben benieuwd las dat jij foto's ging maken voor ons? :honger:
Uitspraak van geenpunt op maandag 18 juli 2011 om 16:58:
We gaan je zeker missen....


Als kiespijn :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2011 om 17:06:
Ben benieuwd las dat jij foto's ging maken voor ons?


klopt! ik woon op een steenworp afstand van het terrein :-)
Helemaal briljant dit! Thanks voor deze grote stap en dit aantrekkelijke aanbod! :-)
Uitspraak van Waspoeder op zondag 17 juli 2011 om 16:01:
Alsof 69 euro veel is
voor vele andere festivals en concerten en troep betaal je meer en daar ben je minder lang

geklaag altijd


Zeker 10 wietplantages zeker? Ik schud het niet elke week effe uit me mouw hoor voor een festivalletje!
Bedragen gaan gewoon nergens meer over en 5.80 betalen voor een flesje water hoeft men toch niet te pikken of wel?
Als jij zo in het geld zwemt, mag je ook geld wekelijks aan me doneren hoor :bier:




Uitspraak van Lattus op zondag 17 juli 2011 om 21:52:
Leuk.. Nog meer dagjesmensen die ff gratis mee kunnen. Zullen wel weer n hoop saaie 538 muppets rondlopen. Maar goed, we gaan voor t eigen plezier..


Je gaat voor eigen plezier en toch effe je gal uitspreken over de zogenaamde dagjes mensen pffff :roflol: :facepalm:
laatste aanpassing
Uitspraak van Flax 2 da maX op zondag 17 juli 2011 om 17:41:
ik denk dat met deze actie Dance Valley helemaal uitverkocht gaat...


Nee, gaat niet gebeuren. Hopelijk wordt hiermee een trend gezet dat de belachelijk hoge prijzen eindelijk eens voorbij zijn. Ik vind 30-35 euro een 'normale prijs'.
Uitspraak van Raimond op maandag 18 juli 2011 om 19:00:
Zeker 10 wietplantages zeker? Ik schud het niet elke week effe uit me mouw hoor voor een festivalletje!


Zal wel zo'n figuur zijn die nog bij mams en paps woont......
was te verwachten dat dit ooit ging gebeuren, DV brengt te weinig vernieuwing en daardoor hebben mensen het gevoel van "been there done that" + het feit dat ze de laatste jaren niet wisten wat ze zelf nou wilden, dan weer schranz toegvoegen, het andere jaar hardstyle erbij! zelfde is gebeurd met Innercity! vrees dat DV langzaam doodbloed...
 
Bla bla bla
Uitspraak van Soon. op dinsdag 19 juli 2011 om 11:08:
dan weer schranz toegvoegen, het andere jaar hardstyle erbij!


En nu beide.. Boris S, Frank Kvitta, Pet Duo, Thera, Toneshifterz

:K:K
Uitspraak van Oanus op dinsdag 19 juli 2011 om 14:47:
n nu beide.. Boris S, Frank Kvitta, Pet Duo, Thera, Toneshifterz


u snapt hettttt :jaja:
Ik geloof niet zo in de BTW verhoging en mensen die hier zeggen dat de consument nu eens ageert tegen de stijgende prijzen. Ondertussen gaat iedereen toch naar een feest, is het niet DV of een ander groot feest dan wel naar meerdere kleinere evenementen. Uiteindelijk geven we hetzelfde uit.

Wel vind ik het het onderzoeken waard waarom DV dan minder goed verkoopt dan de andere evenementen. Zijn zij niet de eerste keuze in NL? Is de line up dit jaar niet goed genoeg? Zijn er gewoonweg na jarenlange toename van clubfeesten nu ook niet teveel festivals in elke stad of dorp? Allemaal factoren die meespelen waardoor je line up denk ik wel perfect moet zijn, want het feit festival is niet meer onderscheidend, en vaak programmeren de festivals in NL veel van hetzelfde.

Denk dat DV (en mogelijk ook anderen) zich opnieuw zullen moeten uitvinden en een nieuwe positie op de markt moeten bepalen. Want om terug te komen op de BTW verhoging, als je uniek genoeg bent betaald men er wel voor (denk ik).
Uitspraak van Phat Wax op dinsdag 19 juli 2011 om 17:25:
Wel vind ik het het onderzoeken waard waarom DV dan minder goed verkoopt dan de andere evenementen.


Extrema was ook niet uitverkocht hoor
Dezelfde vraag kun je stellen wanneer mensen stoppen met roken.als een pakkie 8 euro kost, 10 euro? of 15 euro?
Datzelfde geld voor feesten!Ik vind het niet normaal dat je omgerekend 80 a 85 inclusief btw kwijt bent voor een kaartje!
Dan ben je alleen nog binnen, je moet er nog heen rijden(benzine) vervolgens moet jeje auto vaak weg zetten wat een tientje of 12.50 kost. Dan ben je vervolgens binnen en ben je al gauw 40 tot 60 euro kwijt voor muntjes!(4 muntjes 11.20).
je bent dus zo 150 euro kwijt om een feestje te bezoeken. Sorry maar dan is het niet zo gek dat mensen de knip dicht houden.
Uitspraak van Raimond op dinsdag 19 juli 2011 om 20:24:
Sorry maar dan is het niet zo gek dat mensen de knip dicht houden.


Ik vind het heel goed als dat de reden zou zijn want ik ben geen voorstander van die torenhoge prijzen. Alleen ik heb vaak het gevoel dat mensen hier zeggen het zat te zijn maar alsnog naar alle (dure) feesten blijven gaan en er zodoende niks veranderd.
Uitspraak van Wimba op maandag 18 juli 2011 om 02:03:
Dan ga jij toch lekker naar een underground partie joh


Intelligente reactie... verklaar je nader...

Ik betrek het op mezelf, hè. Voel je niet aangesproken.

Wat ik probeer te zeggen is dat in mijn optiek groter niet per definitie beter is. Ik vind het merkwaardige markt. Organisatoren willen groter en vragen derhalve meer voor een ticket. Kaartverkoop valt tegen? Niks aan de hand. Deze slimmerds hebben het in die zin goed bekeken om met simpele marketing en aandacht in verschillende media de mensen te 'lokken.' Maar ik vind het een aanfluiting voor de dance-wereld om als organisator de prijzen van een toegangsticket jaarlijks te verhogen, omdat je per se meer wil aanbieden. Op die manier houd je je publiek niet tevreden. Sterker nog, en dat is nu wel gebleken, het werkt averechts. De verkoopcijfers zeggen alles en het heeft voor 0,01% met de BTW-verhoging te maken. 150 verschillende DJs/acts, bijna 20 verschillende areas. Dit op één festival. Het loopt werkelijk de spuigaten uit. Reden waarom ik hier niet heen wil.

Dus, ik neem je advies ten harte en ga maar ondergronds feesten.
Uitspraak van Love is the answer op maandag 18 juli 2011 om 19:45:
Nee, gaat niet gebeuren. Hopelijk wordt hiermee een trend gezet dat de belachelijk hoge prijzen eindelijk eens voorbij zijn. Ik vind 30-35 euro een 'normale prijs'.


Helemaal mee eens!!!
Uitspraak van Raimond op dinsdag 19 juli 2011 om 20:24:
!Ik vind het niet normaal dat je omgerekend 80 a 85 inclusief btw kwijt bent voor een kaartje!
Dan ben je alleen nog binnen, je moet er nog heen rijden(benzine) vervolgens moet jeje auto vaak weg zetten wat een tientje of 12.50 kost. Dan ben je vervolgens binnen en ben je al gauw 40 tot 60 euro kwijt voor muntjes!(4 muntjes 11.20).
je bent dus zo 150 euro kwijt om een feestje te bezoeken. Sorry maar dan is het niet zo gek dat mensen de knip dicht houden.


Vind ik ook:yes: ik heb niet het geld er voor om naar 5 feesten te gaan met zulke prijzen:no:
Gewoon terug naar 4 a 5 stages met alleen maar vette namen in iedere genre. Scheelt al aardig wat centen om zo de bezoeker te compenseren.
Artiest Yer-One
Uitspraak van Raimond op maandag 18 juli 2011 om 19:00:
Je gaat voor eigen plezier en toch effe je gal uitspreken over de zogenaamde dagjes mensen pffff :roflol: :facepalm:


Volgens mij ben jij zo 'n dagjes mens?
Uitspraak van Hangable Autobulb op dinsdag 19 juli 2011 om 22:51:
Op die manier houd je je publiek niet tevreden. Sterker nog, en dat is nu wel gebleken, het werkt averechts.


Absoluut mee eens. Voor dat je t weet kom je figuren tegen die normaal gesproken op de keukenhof rondlopen, omdat ze gratis mee mogen vanwege een slechte kaartverkoop. :loser:
 
Uitspraak van Back! op vrijdag 15 juli 2011 om 16:43:
De winstmarge op het organiseren van een feest is echt minimaal. Op Duncan Stutterheim na zijn er maar weinig organisatoren die hier echt lekker aan verdienen.


Hahaha UDC had al jaren prima geboert anders hoor en Rocco Veenboer anders ook al en wwat dacht je van Jan Smeets en oa Mojo de klojo's etc?
Uitspraak van Tumult op zaterdag 16 juli 2011 om 20:13:
Er zijn teveel festivals.


Er zijn te weinig (vrije, zonnige) dagen in het jaar. (En mijn salaris is te laag.)
Gewoon niet zeuren met zn allen
wees blij dat je kaartje de helft kost nu

gewoon lekker feesten over 2 weken
heelijk hoppen in die heuvels

tot 6 augustus
tot DANCEVALLEY 2001
Dance valley altijd een goed feest gevonden met een mooie aankleding maar denken de mensen nu echt dat deze aktie is om de bezoekers tegemoet te komen? NOT dus! een complete wanhoopsaktie!

Wat niet wegneemt dat het een goed besluit is . Zelf van mening dat er een overkill is aan festivals en mensen kunnen het geld toch maar 1 keer uitgeven.

Persoonlijk ga ik al jaren niet meer naar Dance Valley etc, omdat ik de pogressive uplifting trance steeds minder zie op deze festivals.

Denk dat Alda/ Armin v Buuren dan ook een goede weg is ingeslagen met afgelopen Asot500 en Electronic family, beide feesten goed bezocht en kwa organisatie wat het helemaal top!

geen gezeur met betalen voor de toiletten, eten volop en vervoer van parkeerplaats goed geregeld.

Ook ben ik van mening dat ons belasting klimaat veel verstierd, waarom kan het in Belgïe wel stukken goedkoper dan bij ons. Entree prijzen, parkeergeld, liggen schrikbarend lager dan bij ons, neem bv. Sensation white in Belgïe en Nederland .