Partyflock
 
­ Nederland

Masters of Hardcore
Pole Position Anthem

gepubliceerd door , op
Masters of Hardcore
29 juli 2008
De voorbereidingen voor de unieke Masters of hardcore editie in de TT-Hal zijn in volle gang. 13 september a.s. zal de splinternieuwe hal op het race circuit in Assen met snoeihard en loepzuiver geluid kennis maken met het fenomeen hardcore muziek.

Zoals gebruikelijk lanceert Masters of hardcore ieder evenement een anthem. Ditmaal werd Nederlands hardste female deejay gevraagd om een nieuw pareltje af te leveren. DaY-már, die eerder hoge ogen gooide met haar producties als Embrace the night, Motherfuckin slit en No Prada bleek de uitgelezen kandidate met haar eigenzinnige, snelle en harde hardcore sound.

DaY-már:
“De enige voorwaarde die ik stelde was dat ik echt mijn eigen ding mocht doen en dat ik niet gebonden was aan een bepaalde sound of snelheid voor mijn productie. Nadat mij verteld werd dat die zaken zoals gebruikelijk door de artiest zelf worden bepaald twijfelde ik geen moment! Ik heb wederom mijn nichtje Charlotte gevraagd mij vocaal te ondersteunen.

Omdat ik altijd probeer iedere track niet op een voorgaande te laten lijken en omdat ik wat meer snelheid in de track wilde brengen heb ik haar vocalen ditmaal anders gebruikt dan in bijvoorbeeld Embrace the night.

Ik ben zelf heel blij met het eindresultaat en kan niet wachten Pole Position door de speakers in de TT-Hall te horen rammen!


De gloednieuwe track van DaY-már is nu te exclusief te beluisteren en zien!

Klik hier voor het anthem.

Line up:
VinceNosferatuPaulEvil ActivitiesUnexistTieumOutblastKorsakoffDaY-márDrokzMad DogPredatorTomcat & Rudeboy
Live: Traxtorm Gangstaz Allied
Live: Neophyte vs Tha Playah
Live: Noize Suppressor vs Angerfist

Meer informatie vind je op: www.mastersofhardcore.com

Tickets zijn verkrijgbaar bij alle voorverkooppunten van de Ticketservice, waaronder alle postkantoren en de Free recordshops. E-tickets zijn verkrijgbaar via tickets.artofdance.nl

148 opmerkingen

Over welk filmpje hebben we 't dan met day-mar en dominator, de betere versie van de anthem? Wie die ook wel eens horen namelijk...
Uitspraak van wayno op vrijdag 5 september 2008 om 15:05:
Over welk filmpje hebben we 't dan met day-mar en dominator, de betere versie van de anthem? Wie die ook wel eens horen namelijk...

download haar setje van Dominator en je zult een track horen waar het meisje in de break zegt van "Claim my pole position wohoohoohooo"... "Addiction"

die is beter dan die op deze video

hopen dat deze ook released wordt
lieverd!! VET!!

die tattoooo ook

ik ben gek van tattoos maar ik zou me lichaam daar nooit mee vervuilen :nono:
Rete VET veel zin an :yes:

Maar eerst nog ff :bounce: :bounce: @ Illegal Vibes @ Harns

:respect:
Uitspraak van juki op donderdag 4 september 2008 om 20:26:
niet echt een day-mar fan vind het wel een relaxte nummer

Inderdaad ja
Samen met "Bedtime Story" en "No Prada"
zijn dat de enige tracks van Day-mar die ik echt goed vindt.
laatste aanpassing
Artiest Bisbee
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 23:40:
yep.. nummer is ook bagger. normaal veel beter van haar gewend... maar ja... past wel in rijtje moh natuurlijk

Niet lullig en vooral niet persoonlijk bedoeld!!!

Maar lach me echt kapot om die kinderachtige opmerkingen wat betreft MOH!!!
Dat t zacht en commerciel is???? Juist de enigste die ons Gabbers al die jaren trouw is gebleven!! denk daar maar eens over na..

Mijn antwoord daarop, en volgens mij van vele ouwere fanatieke feestgangers:
Was t MOH van de nu "ART OF DANCE" niet die de Hardcore-scene in leven hield?
toen oa ID&T, Multi-groove, Q-dance ons in de steek lieten om zich vooral te richten op de commerciele TRANCY/HARDSDTYLE feesten!!
Hooguit eens per jaar gaven deze wel commerciele organisatie's een Hardcore feest!

Art of Dance.. bleef als enigste trouw aan de hardcore! meerdere MOH's, Oldstyle outbirst, Mindcontrollers per jaar in de FUN!!!
Tot t beleid werd gewijzigd door de gemeente omdat een Gappie daar t leven liet na een OD... (R.I.P)
Toen moest MOH wel verhuizen, dat werden dus de grotere hallen.. en om die grotere hallen te vullen heb je eenmaal meer nodig dan de 5000 Fun-gangers.. en moest het wel ruimer&commercieler aangepakt worden.

Dan dat gebullshit over oa een "Outblast"!!
mensen... als je niet weet waar je over praat??? zwijg dan..
Die man heeft juist zoveel betekend voor de nu nog bestaande en zelfs groter wordende Hardcore-scene!!
wederom dankzij "Art of Dance" met "Outblast" die de hele programmering deed van hun concepten, maar ook zorgde voor vernieuwing... nieuwe artiesten een kans gaf etc!!..
Ja hij maakt een wat ruimere productie.. maar vergeleken een "Dj Paul" met zijn ouwere experimenten??? is Outblast nog heilig!!
En daarbij niet te vergeten.. Hij bleef trouw!! vergeleken een oa Lady Dana, Neophyte, Gizmo, Promo, Darkraver enz... die net als vele organisatie's hun toevlucht ook naar de Hardstyle hebben gezocht!!
Bekijk alleen de LIVE-ACT's van een toen zo geweldige Neophyte!! waar is t nu?
al jaren eenzelfde vermoeiende act! omdat ze geen tijd hebben voor vernieuwing!!.. ohhh sorry, dat doen ze al in de Hardstyle zij t onder een andere naam!!

Wat betreft Day-Mar.. voor mij de enigste echte NL'se vrouwelijke Hardcore-artiest!
Zie wat zij in korte tijd heeft bereikt?
Behalve gruwelijke originele setjes weggeven, kan zij ook nog is zelfstandig produceren!!

Sja ook een minpunt van "Lady Dana" die voor kort.. mocht ze t uberhaupt kunnen? telkens haar productie's (in theorie) met Collega's als Neophyte, promo etc.. maakte!
Ofwel... die doos bakte er totaal niets van in de praktijk.. en moest wel geholpen worden!! Ja de legendarische Dana etc... BREEK ME DE BEK NIET OPEN!!!!!
laatste aanpassing
 
pfff GAAAAAP, niks bijzonders en beetje jammer van die tattoo
Uitspraak van Bisbee op zaterdag 6 september 2008 om 05:38:
om zich vooral te richten op de commerciele TRANCY/HARDSDTYLE feesten!!

hardcore is ook commercieel

Uitspraak van Bisbee op zaterdag 6 september 2008 om 05:38:
die net als vele organisatie's hun toevlucht ook naar de Hardstyle hebben gezocht!!

denk je echt dat dat de enigen zijn die wat anders er bij doen dan hardcore?

Uitspraak van Bisbee op zaterdag 6 september 2008 om 05:38:
van een toen zo geweldige Neophyte!! waar is t nu?

hou jij het vol om meer dan 15 jaar hetzelfde te doen?

Uitspraak van Bisbee op zaterdag 6 september 2008 om 05:38:
kan zij ook nog is zelfstandig produceren!!

leer je feiten kennen
laatste aanpassing
Uitspraak van Bisbee op zaterdag 6 september 2008 om 05:38:
Promo,

Uitspraak van Bisbee op zaterdag 6 september 2008 om 05:38:
die net als vele organisatie's hun toevlucht ook naar de Hardstyle hebben gezocht!!

haha, promo in de hardstyle... ben benieuwd :P
onder rude awakening draait die ook nog oa dikke industrial :D
Uitspraak van M op zaterdag 6 september 2008 om 12:15:
hardcore is ook commercieel

boeiend pff


Uitspraak van M op zaterdag 6 september 2008 om 12:15:
denk je echt dat dat de enigen zijn die wat anders er bij doen dan hardcore?

nee dat word er ook niet gezegt ja:P

Uitspraak van M op zaterdag 6 september 2008 om 12:15:
hou jij het vol om meer dan 15 jaar hetzelfde te doen?

ja waarom niet:s
Uitspraak van gewoanRené op zaterdag 6 september 2008 om 13:51:
haha, promo in de hardstyle... ben benieuwd
onder rude awakening draait die ook nog oa dikke industrial

ja ik ook kan niet wachten pff:cheer:
Uitspraak van Bisbee op zaterdag 6 september 2008 om 05:38:
Hij bleef trouw!! vergeleken een oa Lady Dana, Neophyte, Gizmo, Promo, Darkraver enz... die net als vele organisatie's hun toevlucht ook naar de Hardstyle hebben gezocht!!

wat een gelul,Neophyte heeft nooit de rug gekeerd.sterker nog, hij heeft een eigen label opgezet in de tijd dat hardcore in een dip zat.
die mannen die jij opnoemt hebben meer voor hardcore betekend dan outblast.
Uitspraak van Bisbee op zaterdag 6 september 2008 om 05:38:
Bekijk alleen de LIVE-ACT's van een toen zo geweldige Neophyte!! waar is t nu?
al jaren eenzelfde vermoeiende act! omdat ze geen tijd hebben voor vernieuwing!!.. ohhh sorry, dat doen ze al in de Hardstyle zij t onder een andere naam!!

vergeleken met neophyte zijn day mar en outblast nog broekies.
Neophyte heeft VEEEEEl meer bereikt dan hun beide met elkaar.
na zo'n lange tijd hetzelfde muziek te hebben geproduceert dan willen mensen vaak ook wel eens wat anders.
ik vind t maar een poep-anthem.. ben beter gewend van Day-mar
lekker nummer ^^ die bass is egt heerlijk
en ik heb een vraagie ik ben nu pas 15 :S maare als ik 16 bij welke feesten kan je dan allemaal al binnekomen :P??
laatste aanpassing
Uitspraak van M op zaterdag 6 september 2008 om 12:15:
hardcore is ook commercieel

Ja alle muziek-culto's zijn commerciel, alle artiesten die muziek maken of optreden en daar geld voor ontvangen zijn commerciel!! een grote organisatie moet winst maken om een volgende x weer een concept heen te kunnen zetten!
heb je idd gelijk in.. echter bleef MOH van Art of Dance al die jaren tot ze genoodzaakt werden... in de FUN feesten geven voor ca 5000 man! in goede maar ook mindere tijden.. terwijl een ID&T t voor stervend zag.. en die ging verder met oa Trance-energy wat toen een mega hype was..
Je hebt helemaal gelijk, maar vind wel dat juist een MOH alle eer&respect behoort te krijgen.
Uitspraak van M op zaterdag 6 september 2008 om 12:15:
denk je echt dat dat de enigen zijn die wat anders er bij doen dan hardcore?

Nee... zeg ik niet, en vind ook dat je als artiest creatief hoort te blijven, elke style heeft zijn eigen en kan weer vernieuwing zijn voor de ander??
wat ik bedoelde is dat gezeik telkens over Outblast en nu Day-mar.. maar wel Neophyte, Dana, prophet, promo etc.. ohhh zo geweldig goed te vinden, zonder te weten dat de grote helden..
Uitspraak van M op zaterdag 6 september 2008 om 12:15:
hou jij het vol om meer dan 15 jaar hetzelfde te doen?

Is de Hardcore-scene 15 jaar stil blijven staan soms? de hele hardcore is van toen en nu al niet met elkaar te vergelijken!!
er zijn zangers en artiesten die veel langer dan 15 jaar eenzelfde blijven doen, maar die blijven ook creatief.. gaan uitdagingen aan, komen met vernieuwing etc..
Buzz Fuzz, Waxweazle a.k.a the Headbanger, Stunned Guys, Bass-d&King Matthew, Vince, Promo zijn ook allen ouwe rotten.. maar t blijft wel een sensatie.. iedere set geven zij zichzelf optimaal!
Uitspraak van M op zaterdag 6 september 2008 om 12:15:
leer je feiten kennen

Niet om t 1 of ander.. maar ga zelf als liefhebber al aardig wat jaren naar feesten, was 16 a 17 toen ik mijn 1ste draaitafels kocht.. en heb van toen tot een 2 jaar geregeld ook zelf feesten georganiseerd.. waar ook een Outblast vaak draaide, dus ken die man persoonlijk goed genoeg om te weten waar hij voor staat.
Uitspraak van gewoanRené op zaterdag 6 september 2008 om 13:51:
haha, promo in de hardstyle... ben benieuwd
onder rude awakening draait die ook nog oa dikke industrial

Wil je zeggen of beweren dat Promo geen hardstyle productie's brengt of er zelfs mee experimenteert??
check deze link dan eff: http://partyflock.nl/news/11873:Q_dance_presents_Scantraxx
Bedoel.. vind Promo 1 vd meest originele en betere producers... vat m niet verkeerd!
laatste aanpassing
Uitspraak van jackylap op zaterdag 6 september 2008 om 14:48:
wat een gelul,Neophyte heeft nooit de rug gekeerd.sterker nog, hij heeft een eigen label opgezet in de tijd dat hardcore in een dip zat.
die mannen die jij opnoemt hebben meer voor hardcore betekend dan outblast.

Kerel... niet lullig bedoeld!! maar waar bemoei jij je mee?? jou generatie kent de " Neophyte " alleen maar uit heldenpraat!! van ouwere generatie's.. zoals Hercules, Spartacus en John wayne vandaag de dag worden besproken.
De generatie van ca.. mijn leeftijd!! kennen Neophyte zoals ze waren, hoe ze echt kunnen zijn!
Het is gewoon triest om een live act waar je zelf als puber helemaal op los ging.. telkens opnieuw te moeten zien, in een steeds mindere passie volle optreden.
Uitspraak van jackylap op zaterdag 6 september 2008 om 14:48:
vergeleken met neophyte zijn day mar en outblast nog broekies.
Neophyte heeft VEEEEEl meer bereikt dan hun beide met elkaar.
na zo'n lange tijd hetzelfde muziek te hebben geproduceert dan willen mensen vaak ook wel eens wat anders.

1- jij bent een broekie van ca 17jaar.. Ik heb respect voor de jongere generatie! wij zijn zelf ook jonger geweest!!
maar ga geen discussie aan waar je geen verstand van heb, daarbij heb jij pas vanaf 2006 ca.. 25feesten volgens je profiel bezocht... waarvan geen enkele een echt toonaangevend concept!!.. waar praat je dan over??
jij oordeelt en redeneert wederom uit een eigen gedachte gang!! heldenpraat van vroeger.. hebt t niet zelf meegemaakt.
2- de hardcore-scene is niet en nooit t zelfde geweest!! er kwam telkens vernieuwing.. qau muziekstyle, opbouw, sfeer en ook publiek!! ontwikkeling heet dat.. wat juist een ieder artiest weet te waarderen!
voorbeeld: "Waxweazle".. ook 1 uit de begin tijd, maar is meegegaan met de tijd!!
vandaag de dag.. heet hij "the Headbanger" met een heel andere style van Hardcore dan het vroeger was!
3- Eerder was t publiek niet zo gewend en vooral niet verwend als tegenwoordig, als we maar konden feesten.. en de muziek simpel ruig was... was t ok! zij waren de helden!!
Maar om in deze tijd door te breken.. Moet je toch echt kwaliteiten hebben.. wat een Outblast toch echt gedaan heeft, want hij kan echt wel verdomd goed draaien! daarbij zijn de productie's van hem.. idd voor een ruimer volk, maar technisch gezien strak en hoogwaardig!
4- Outblast heeft buiten de optredens, produceren ook nog is van MOH een groot Concept gemaakt!!
Hij heeft MOH na t FUN incident erdoor heen gesleept!! door vernieuwing, passie voor de muziek en aanhang!!
Zie de heren van Neophyte die al niet eens aan Hardcore-produceren toekomen al dit werk doen!!
Die teren al geruime tijd op wat ze ooit waren..
laatste aanpassing
 
ik vind de anthem wel goed
 
Uitspraak van Bisbee op zaterdag 6 september 2008 om 05:38:
vergeleken een oa Lady Dana, Neophyte, Gizmo, Promo, Darkraver enz... die net als vele organisatie's hun toevlucht ook naar de Hardstyle hebben gezocht!!

je spoort niet!
Uitspraak van Bisbee op zaterdag 6 september 2008 om 20:32:
maar ga geen discussie aan waar je geen verstand van heb, daarbij heb jij pas vanaf 2006 ca.. 25feesten volgens je profiel bezocht... waarvan geen enkele een echt toonaangevend concept!!.. waar praat je dan over??

:respect:
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 september 2008 om 19:46:
je spoort niet!

Voorbeeld:
ik wou Dana een 2jaar geleden boeken voor een feest wat ikzelf al geruime tijd organiseerde!
Kreeg haar boekingsagent te spreken... deed het verhaal, antwoord was!!!
Dana was niet te boek voor kleine feesten, gezien Dana zich helemaal aan t richten was op de grotere Hardstyle-evenementen.. behalve de grote concepten als MOH daar kon ze dan wel tijd voor vrij maken!!
Dan t intervieuw een dik jaar geleden op TMF met Dana.. vroegen ze haar!! wat was t mooiste en indrukwekkendste feest Dana ooit gedraait had!! noem ze een HARDSTYLE feest???
nou is dat een steek in de rug bij alle Oldskool gappie's die jarenlange trouw gaven, waardoor zij echt uitgroeide tot een bekendheid!! geboren en getogen door de Hardcore-scene!! en na al die jaren wuift ze een Mystery-land, hellraiser, Thunderdome, MOH af.. en noemt ze een Hardstyle-concept!!

Gizmo.. mijn held in mijn beginjaren!! ook ineens uit de hardcore, alleen maar hardstyle en net als Dana ook alleen te boek voor Hardstyle feesten.

Darkraver.. na Kardinge wat jaren geleden, waar een poaar kisten met toeval op de Dak van zijn BMW stonden te beuken... hield hij t ook net als Gizmo gezien! en ging ook alleen Hardstyle etc.. draaien en produceren!

De heren Neophyte... die de eer dan wel aan de gabbers houden door niet de naam Neophyte te gebruiken, maar wel onder een andere naam hardstyle produceren!

Promo die ook hardstyle produceert en zelfs onder de naam Promo ook op dergelijke grote feesten heeft gedraait!

The prophet... die de label scantraxx runt.. met ook alleen maar Hardstyle!!
toen de oldskool naam Prophet inruilde voor "Masochist"... zelfde idee als Waxweazle nu the Headbanger heet!
Echter trad de Masochist altijd met een masker op... reden daarvoor is dat de gezicht erachter niet te herkennen is.. en er gewoon een kennis van hem in dat masker zat!
Meneer prophet is ookal jaren de Hardstyle man binnen Q-dance..

Moet ik nog eff doorgaan??
behalve jarenlange liefde voor de muziek, ben ik er ook creatief mee verder gegaan!!
Draai zelf al vanaf mijn 16 a 17e, heb dergelijke kleine feesten georganiseerd!
dan leer je meer over de scene, de artiesten en de zogenaamde grote helden!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Bisbee op zaterdag 6 september 2008 om 05:38:
Niet lullig en vooral niet persoonlijk bedoeld!!!

hoor je mij zeggen dat het zacht en commercieel is? beter lezen voordat je reageert! het is een feit dat op masters over het algemeen jonger publiek komt. en daar kun je wel lang over zeuren, maar check gewoon de gemiddelde leeftijd of leeftijd mediaan maar. en vergelijk dat maar eens met andere feesten bekende feesten als thunderdome, ground zero, dominator, houseqlassics etc.


Uitspraak van Bisbee op dinsdag 9 september 2008 om 04:55:
met ook alleen maar Hardstyle!!

moeten ze toch lekker zelf weten? ze zijn wel stuk bekender dan jou! en als jij ze net zo veel zou betalen als op een groot feest, kwamen ze echt wel bij jou. sfeer op die hardstyle feesten benaderd toch zeker de sfeer vroeger op hardcoreparties. en tja, draait toch allemaal om geld he! hardstyle is stuk commerciëler en aan het eind van de rit gaat het toch om hoeveel geld ze op hun bankrekening hebben!
dus laat ze lekker doen wat ze willen. de muziek is door de jaren heen veranderd. dus laat ze lekker zelf kiezen wat ze willen. maakt het jou persoonlijk wat uit was een dana zegt op TMF????

en niet te vergeten... wie kwamen er op MOH feesten? juist ja, de jongeren die eindelijk oud genoeg waren om heen te gaan! als je me MOH uit het verleden bekijkt, zie je toch echt de leeftijd steeds jonger worden. niks mis mee, maar is wel de algemene link die men legt als men het over MOH heeft. en dan heb ik het over de oudere generatie! dus weet niet met wie jij om gaat, maar praat geen onzin gast. elk feest trekt nu eenmaal eigen publiek. Art of Dance organiseert ook Mindcontroller? daar komen toch ook meer ouderen op af? iedereen heeft zijn haar eigen smaak en dat maakt de diversiteit juist goed (Y)
wat een gezeik dat de scene dood was. mensen die voor de muziek heen gingen, gingen ook wel heen toen het een stuk minder commercieel was.. in jouw woorden 'dood'. met andere woorden volgens mij vind jij dat iedereen die hardcore luistert naar MOH moet gaan omdat die hardcore in leven hebben gehouden? dus zonder MOH zou hardcore dood zijn? laat me niet lachen zeg.

dus laat iedereen zelf ff bepalen waar ie heen wil gaan, of welke kant een dj met zijn muziek op gaat. of denk je dat die dj's zich iets van commentaar van mensen zoals jou aantrekken? zijn maar weinig mensen tegenwoordig die 15 jaar precies hetzelfde werk willen doen. ontplooiing zit nu eenmaal in ons! en honger naar roem en geld al helemaal. genoeg artiesten buiten hardcorescene om die van stijl veranderen, dus waarom hardcore dj's ook niet? voor elke die gaat, komt er echt wel weer een goede terug. als alle ouderen nog steeds zelfde zouden doen, hoe kan jong talent dan doorstromen??
laatste aanpassing
Wat een vaaaage videoclip, maar leuk anthem :D..!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 11:04:
hoor je mij zeggen dat het zacht en commercieel is? beter lezen voordat je reageert!

Lees je eigen tekst dan nog eens??..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 23:40:
yep.. nummer is ook bagger. normaal veel beter van haar gewend... maar ja... past wel in rijtje moh natuurlijk

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 september 2008 om 10:29:
tja smaken verschillen he ben ook iets ouder... maar goed, zo lang ze daar maar beukt!

Bagger, kan beter, MOH natuurlijk!! Zijn niet echt positieve opmerkingen ofwel?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 11:04:
het is een feit dat op masters over het algemeen jonger publiek komt. en daar kun je wel lang over zeuren

Als jij nou eens beter zou lezen?? zou je lezen dat ik het helemaal niet over leeftijd heb gehad!
Maar over het feit dat sommigen altijd zo kleinerend over MOH en sommige artiesten ervan moeten doen.
Daarbij erger ik mij niet aan de jong publiek!! dat is de toekomst.. daarbij ben ik zelf ook zo geweest!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 11:04:
vergelijk dat maar eens met andere feesten bekende feesten als thunderdome, ground zero, dominator, houseqlassics etc.

in de praktijk stikt t ook van het jongere publiek op een Thunderdome, Check de Dominator-DVD van 2006... 1 en al jong publiek! Dit jaar was t ook aardig gemengd net als Ground-Zero! Houseclassics is de style.. die moet je kennen, en voor de herinneringen etc.. t gevoel van toen met je Gappie's van toen! de nieuwe generatie heeft er weinig mee.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 11:04:
moeten ze toch lekker zelf weten? ze zijn wel stuk bekender dan jou!

Heb ook niet gezegd dat ze t niet zelf mogen weten, nogmaals zoals eerder aangegeven!! vind ik dat een artiest creatief moet blijven.. openstaan voor nieuwe dingen.. Ik gaf hiermee aan dat als men telkens over een Outblast wil gaan zeuren om zijn commerciel gerichte productie's... er wel veel meer Hardcore-artiesten zijn.. die t zelfs nog bonter maken!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 11:04:
en als jij ze net zo veel zou betalen als op een groot feest, kwamen ze echt wel bij jou.

Wat als de bookingsagent van Dana toen.. duidelijk zei!! Dana gaat zich nu volledig storten op nieuwe carriere en alleen de grote Hardcore concepten werden aangenomen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 11:04:
en tja, draait toch allemaal om geld he! hardstyle is stuk commerciëler en aan het eind van de rit gaat het toch om hoeveel geld ze op hun bankrekening hebben!
dus laat ze lekker doen wat ze willen.

Hier heb je mij ook niets over horen zeggen!! is hun keuze.. maar vind dat als men telkens een MOH of hun artiesten loopt aftezeiken!! je dan ook zo goed op de hoogte moet zijn en ze allemaal aan de schandpaal moet nagelen!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 11:04:
maakt het jou persoonlijk wat uit was een dana zegt op TMF????

Ja mij wel!! principiel... eer&trots wat nu opspeelt.. zoals ik zei! Dana heeft alles te danken aan de gabberscene!
daar is zij in groot geworden, dan vind ik dat die doos een beetje respect had kunnen uiten jegens datgene wat haar jarenlang heeft gesteund!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 11:04:
Bisbee

Zoek een leven ofzo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 15:48:
Zoek een leven ofzo

Kun je je standpunten niet bekrachtigen ofzo?? ook 1 van de meelopers met de bek altijd open.. omdat t stoer of in is??
Weet je.. Ga jij eff de stumpert uithangen!! ok?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Bisbee op donderdag 11 september 2008 om 19:45:
Kun je je standpunten niet bekrachtigen ofzo?? ook 1 van de meelopers met de bek altijd open.. omdat t stoer of in is??
Weet je.. Ga jij eff de stumpert uithangen!! ok?

ga niet in discussie met één of andere idioot die denkt dat die alles beter weet. kan me tijd wel beter invullen. jij blijkbaar niet. beetje overkomen hier als één of andere allesweter. zoals ik al zei, zoek een leven. misschien dat je stoer overkomt op je vriendjes als je hier zo populair lult, maar denk maar niet dat je enige indruk op mij maakt met je gemekker.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2008 om 22:07:
ga niet in discussie met één of andere idioot die denkt dat die alles beter weet

Misschien doe ik dat ook wel.. gezien ik telkens toch wel met goede argumenten kom ipv zomaar dom weg iets te roepen..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2008 om 22:07:
kan me tijd wel beter invullen. jij blijkbaar niet

Is dat niet altijd t slotzinnetje van iemand die t niet aankan of juist heeft, maar te arro om t toe te geven?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2008 om 22:07:
beetje overkomen hier als één of andere allesweter.

Jarenlange ervaring misschien?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2008 om 22:07:
misschien dat je stoer overkomt op je vriendjes als je hier zo populair lult

Kerel.. het zijn juist jullie soort van "Vriendjes" die telkens moeten mekkeren of MOH en hun artiesten!! zonder echte kennis erover te hebben!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2008 om 22:07:
maar denk maar niet dat je enige indruk op mij maakt met je gemekker.

Doe ik dat niet? dat valt te zien.. je word er stil van!
 
zeg irritant pokke kereltje.
als je nu je irritante kut kop niet houdt, dan zou ik maar eens goed gaan oppassen daar op masters
 
Uitspraak van Bisbee op donderdag 11 september 2008 om 23:21:
Jarenlange ervaring misschien?

jaa... dat zien we in je profiel (Y)

Uitspraak van Bisbee op donderdag 11 september 2008 om 23:21:
Is dat niet altijd t slotzinnetje van iemand die t niet aankan of juist heeft, maar te arro om t toe te geven?

nee, dat is de slotzin van iemand die schijt ziek van jou gezeik is. jij moet blijkbaar altijd het laatste woord hebben. en ga eerst op nederlandse les man, je lijkt wel analfabeet

Uitspraak van Bisbee op donderdag 11 september 2008 om 23:21:
Misschien doe ik dat ook wel.. gezien ik telkens toch wel met goede argumenten kom ipv zomaar dom weg iets te roepen..

goede argumenten??? waar? noem je dat gebraak van jou goede argumenten? we lachen hier gewoon volop! helemaal bij het zien van de gozer achter de argumenten.

Uitspraak van Bisbee op donderdag 11 september 2008 om 23:21:
Doe ik dat niet? dat valt te zien.. je word er stil van!

ga lekker zo door en jij zult stil zijn idioot
alles kut [ENTER]
Uitspraak van Bramcore op zondag 14 september 2008 om 16:38:
alles kut [ENTER]

Inderdaad, gezeik om niks. Wat kan ons het nou schelen wie er wat heeft gedaan. Wat ik belangrijk vind is dat ik zo af en toe nog eens een vet feest kan bezoeken om daar helemaal uit mijn plaat te gaan, op goeie muziek. En wie het dan draait, hoe ze gekomen zijn waar ze zijn en wat ze ernaast allemaal nog meer doen zal mij verder aan mijn reet roesten. Zolang er maar altijd goeie dj's blijven bestaan die goed draaien is toch alles prima? Al heten ze Frans Bauer met Alvin en de Chipmunks, als het maar flink knalt.
Zelf ben ik er een aantal jaar tussenuit geweest (met feesten, niet met luisteren), maar ben wel blij dat alles nog steeds leeft en dat dat waarschijnlijk ook nog wel ff zo blijft. Mijn eerste grote feest was Hellraiser vs Thunderdome in Sporthallen zuid (Digital Overdose) en mijn laatste feest is wat mij betreft nog lang niet in zicht.
laatste aanpassing