Partyflock
 
Forumonderwerp · 984880
helaas kan er niet bij zijn, maar krijg net het 1e smsje binnen, dat Technoboy al draait, en de jump al geweest is..

Hoe was het.

Qlimax belgië 2007,

heeft het de Nederlandse editie overtroffen??

Ik denk het niet!

Barst los
Uitspraak van pimpieboy op zondag 2 december 2007 om 18:06:
menace 2 society

'chronic disorder' van menace to society bedoel je;) (alias angerfist)
Uitspraak van Vliegje op maandag 3 december 2007 om 09:12:
Precies hetzelfde als in NL!

kbedoel hoe het mee maakte, ik iig wel!!
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 3 december 2007 om 09:57:
totaal niet mee eens, de nederlandse qlimax had toch echt wel vettere bass daar stodnen de subs teminste nog aan (Y)

dan weet ik niet waar jij stond, maar als je helemaal rechtsvooraan stonf werd je toch echt weggeblazen!!!
Uitspraak van Temmy op zondag 2 december 2007 om 18:25:
was met passport scans dus 16+

Ik heb niks gecontroleerd zien worden :)
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 20:33:
ik heb geen chillout gezien

dat was inderdaad nog een van de ergste dingen.
Uitspraak van BIOCANDY op maandag 3 december 2007 om 11:43:
'chronic disorder' van menace to society bedoel je (alias angerfist)

euh :lol:
je zit me te verbeteren hoewel er niks te verbeteren valt :-s ! :d
dikke schijf; de ene schrijft 2 de andere schrijft to
Uitspraak van pimpieboy op zondag 2 december 2007 om 22:53:
ik snap echt niet wat iedereen hier loopt te lullen over het geluid?
Voor de neit zo snuggeren: achteraan hingen er geen boxen. Dan is het dichter naar van voor UITERAARD luider. Maar op sommige momenten kon jij bijna doof worden; stond ECHT niet te stil; ik stond vanachter en ben wel wat gewoon van hard geluid hoor dus ik kan vergelijken

:/ Ik stond halverwege. later zelfs best vooraan. En kon mijn vriend met gemak verstaan.

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 22:59:
Beter voor je gehoor dus, maar aan de andere kant mis je dan toch dat volle en intense wat je wel hebt als de boel wat harder staat (of je in de HMH staat).

Precies! Dat miste ik ook! het was zo net-niet dat geluid.

Uitspraak van GizmoNL op maandag 3 december 2007 om 02:37:
Veel kut fransen daar, was ik ook al mee bekend (toevallig geen Undercovers gezien??
Geen hondjes gezien???

En aaien is daar normaal
En controle met paspoort voor belgen ook..

Heb zelfs geen eens security zien lopen. Alleen mensen van 'het Vlaamse kruis' :P waarvan een paar er volgens mij ook niet meer wisten wat voor of achter was :/

Uitspraak van Beut op maandag 3 december 2007 om 10:12:
Tijdens Vince was de helft van de zaal leeg naar mijn idee.

De zaal was sowieso half leeg ;)

[quote element=message id=35128420]ga toch gewoon dood jij je hebt echt geen flauw benul als je zoiets durft denken, laat staan denken

*reactie op verwijderd bericht*
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van ...TomTom op maandag 3 december 2007 om 11:52:
dan weet ik niet waar jij stond, maar als je helemaal rechtsvooraan stonf werd je toch echt weggeblazen!!!

Stond ik bij jou, nmiss ben ik ietsje zwaarder dat ik niet zo makkelijk weg geblazen wordt :d
K hoor zo veel verschillende reacties over het geluid i.v.m. NL dat het blijkbaar ongeveer gelijkwaardig aan elkaar moet zijn geweest.
Die toiletjuffrouwen waren ook rielekst. Gewoon rechts erin lopen :lol:
Scheelde me weer 6 x 30 cent :roflol:
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 3 december 2007 om 12:39:
Die toiletjuffrouwen waren ook rielekst. Gewoon rechts erin lopen
Scheelde me weer 6 x 30 cent

inderdaad maar bij mij is er zoiets van: dat doe ik niet :-s ik betaal gewoon want die mensen moeten er toch ook maar zitten

had ik wc madam of meneer geweest had ik je te grazen genomen hoor :p
nog nooit van ethiek gehoord? ;-)
Artiest Lip DJ
Het is absoluut niet beter dan NL.

Kijk vooral na het geheel.
Minpunten:
-Alles was kleiner tegenover NL
-Eet en drink bonnen apart :S
-Pissen koste geld! In NL niet!
-Jumpende belgen... In NL niet gezien :D
-Geluid stond wat zachter, in NL hingen nog een stel boxen halverwege in de zaal!
-Geen Tribunes (weinig zitplekken).. In NL genoeg stoeltjes.
-Geen personeel dat met drinken door de zaal liep, alleen flugel kutjes liepen er!
-Geen intro (begin)?
-Ik dacht dat de controle in NL slecht was, maar dit was nog erger!
-Qlimax stond heel slecht aangegeven op de wegen! In NL stikte het van de borden haha
-Teveel jump! 1 uurtje accepteer ik nog, maar 3 uur lang.. nee dankje, mja we zitten in jumpland
-Veel sets leken op die van qlimax NL, vooral die van zany en the prophet... mja voor de mensen die NL niet zijn geweest viel dat niet op.
-Belgen kunnen niet stampen
-Lastige bonnetjes die na 1 uur los gaan verneukt in me zak zaten, ik vind die plastic dingen in NL beter.
-Te kleine ingang!

Pluspunten:
-Je werd snel geholpen aan de bar
-Genoeg ruimte had ik
-Grote parkeerplaatsen
laatste aanpassing
 
Ik vond dat er veel 'hippies' (mensen die er niet thuis hoorden) waren. Toen ik buiten stond te wachten, stonden er zon debielen voor me, kon wel een concert van Metallica zijn ofzo waar ze op stonden te wachten.

Maar verder, mijn avond was te gek! Heerlijke muziek.
Maar overtreft de sfeer van NL totaaaal niet.
Uitspraak van pimpieboy op maandag 3 december 2007 om 12:06:
euh
je zit me te verbeteren hoewel er niks te verbeteren valt !
dikke schijf; de ene schrijft 2 de andere schrijft to

je begijpt me niet denk ik.
jij denkt dat de titel van het nummer 'menace to society' is, terwijl dit de naam van de artiest is. maar het nummer heet 'chronic disorder'

Uitspraak van pimpieboy op maandag 3 december 2007 om 12:06:
de ene schrijft 2 de andere schrijft to

hier heb en had ik het helemaal niet over en dat doet ook niets toe;)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Lip DJ op maandag 3 december 2007 om 12:50:
Het is absoluut niet beter dan NL.

Kijk vooral na het geheel.
Minpunten:
-Alles was kleiner tegenover NL
-Eet en drink bonnen apart
-Pissen koste geld! In NL niet!
-Jumpende belgen... In NL niet gezien
-Geluid stond wat zachter, in NL hingen nog een stel boxen halverwege in de zaal!
-Geen Tribunes (weinig zitplekken).. In NL genoeg stoeltjes.
-2 Bonnen voor een mini flesje water, in NL kreeg je zown groot flesje Sourcy ervoor
-Geen personeel dat met drinken door de zaal liep, alleen flugel kutjes liepen er!
-Geen intro (begin)?
-Ik dacht dat de controle in NL slecht was, maar dit was nog erger!
-Qlimax stond heel slecht aangegeven op de wegen! In NL stikte het van de borden haha
-Teveel jump! 1 uurtje accepteer ik nog, maar 3 uur lang.. nee dankje, mja we zitten in jumpland
-Veel sets leken op die van qlimax NL, vooral die van zany en the prophet... mja voor de mensen die NL niet zijn geweest viel dat niet op.
-Belgen kunnen niet stampen
-Lastige bonnetjes die na 1 uur los gaan verneukt in me zak zaten, ik vind die plastic dingen in NL beter.
-Te kleine ingang!

Pluspunten:
-Je werd snel geholpen aan de bar
-Genoeg ruimte had ik
-Grote parkeerplaatsen

Eeeeh Lip, ik sluit me hier bij aan :D
+ In de buurt.
+ Bijna alles goed geregeld. Doorgang verliep snel.
+ Machtige show/decor.
+ Prima setjes.
+ Betere opbouw van DJ's dan gedacht. (Eerst TBY en Deepack wb de hardstyle)

- GELUID. Wat een tegenvaller zeg. (N). Alle goede verhalen verdampte als sneeuw voor de zon toen de hardstyle begon. Geluid moest een stuk zachter opeens, geloof ik. Echt jammer, want ik heb amper meer laag gehoord na de Jump.
- Belgen weten nog altijd niet hoe ze moeten feesten. Vooral die Walen zijn een smerig volkje. Pleur ze maar bij Frankrijk en dan een grote muur van Luik via Brussel tot de kust.
- We kregen een nummer van een kluisje dat niet bestond. 15 Min lopen zoeken, toen een medewerker aangesproken die het ook niet kon vinden. Toen een nieuw kluisje gekregen. Tja... Belgen hè.
- Maes bier. Gatverdamme. Belgie heeft de beste biertjes, maar Maes hoort daar niet bij.
Uitspraak van pimpieboy op maandag 3 december 2007 om 12:48:
inderdaad maar bij mij is er zoiets van: dat doe ik niet ik betaal gewoon want die mensen moeten er toch ook maar zitten

had ik wc madam of meneer geweest had ik je te grazen genomen hoor
nog nooit van ethiek gehoord?

Tis niet zo dat ik een aso ofsow ben hoor :P Alleen je betaalt gvd meer als 40 euro voor een kaartje (ok , ik deze keer niet omdat ik kaartje had gewonnen) maar dan nog.. ik vind dat de wc gratis moet zijn! (Y)

Uitspraak van Lip DJ op maandag 3 december 2007 om 12:50:
Alles was kleiner tegenover NL

Dat is toch meer als logies :vaag: HS is een stuk minder populair in Belgie !
Uitspraak van Lip DJ op maandag 3 december 2007 om 12:50:
-2 Bonnen voor een mini flesje water, in NL kreeg je zown groot flesje Sourcy ervoor

:roflol: 2 bonnen van Qlimax Belgie staat gelijk aan 1 token in NL. En in NL was 1 token ook een klein flesje! Oftewel... is even duur hoor (Y)
Uitspraak van Lip DJ op maandag 3 december 2007 om 12:50:
-Ik dacht dat de controle in NL slecht was, maar dit was nog erger!

Als je 2 uur staat te wachten omdat ze streng staan te controleren zal je ook zeuren. Ik vind het niet zo erg dat er weinig wordt gecontroleerd. Drugs gebruik houden ze toch niet tegen met betere fouillering en wapens.. tjah, heb nog nooit iemand gezien met een wapen binnen! ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 3 december 2007 om 12:59:
:roflol: 2 bonnen van Qlimax Belgie staat gelijk aan 1 bon in NL dus 4 bonnen (dus 2 bonnen in NL) is dus even duur hoor

klopt, had ik niet meteen aan gedacht!


Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 3 december 2007 om 12:59:
Als je 2 uur staat te wachten omdat ze streng staan te controleren zal je ook zeuren. Ik vind het niet zo erg dat er weinig wordt gecontroleerd. Drugs gebruik houden ze toch niet tegen met betere fouillering en wapens.. tjah, heb nog nooit iemand gezien met een wapen binnen!

ja van lang wachten ben ik ook geen liefhebber! haha.. dus daar geef ik je wel gelijk in.. maar toch de controle was zwak
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 3 december 2007 om 12:39:
Die toiletjuffrouwen waren ook rielekst. Gewoon rechts erin lopen :lol:
Scheelde me weer 6 x 30 cent

die poging waagde ik ook de 2e keer, stond er opeens een vent naast me die blijkbaar voor die vrouw was ingevallen, vroeg die na die 30 cent pff
 
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 3 december 2007 om 12:59:
Als je 2 uur staat te wachten omdat ze streng staan te controleren zal je ook zeuren

inderdaad, ben al op feesten geweest waar ik bij de eersten was om binnen te gaan, maar omdat er zo uitgebeid gefouilleerd werd, dat ik pas 2 uur later binnen kon.

btw zo slecht was het fouilleren niet, mij hebben ze met zo'n metaaldetector onderzocht en als ik een wapen bijhad zou ik gpakt geweest zijn.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 12:57:
- Belgen weten nog altijd niet hoe ze moeten feesten. Vooral die Walen zijn een smerig volkje. Pleur ze maar bij Frankrijk en dan een grote muur van Luik via Brussel tot de kust.
- Maes bier. Gatverdamme. Belgie heeft de beste biertjes, maar Maes hoort daar niet bij.

:roflol:

Inderdaad, dat bier kreeg ik ook niet weg

En inderdaad, stel hippies daar!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 12:57:
Vooral die Walen zijn een smerig volkje. Pleur ze maar bij Frankrijk en dan een grote muur van Luik via Brussel tot de kust

:roflol: (Y)

Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 3 december 2007 om 12:59:
Als je 2 uur staat te wachten omdat ze streng staan te controleren zal je ook zeuren. Ik vind het niet zo erg dat er weinig wordt gecontroleerd. Drugs gebruik houden ze toch niet tegen met betere fouillering en wapens.. tjah, heb nog nooit iemand gezien met een wapen binnen!

Precies :P Ik snap sowieso niet waarom mensen dat als een minpunt zien dat er slecht gefouilleerd wordt O:) :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 13:11:
Inderdaad, dat bier kreeg ik ook niet weg

Ik kreeg het wel weg (dik katertje op zondag :lol: ) maar elke slok ging niet van harte :roflol:
Maar ik denk dat Q daar niets aan kan doen. Zal wel vaste leverancier zijn van de Ethias Arena.

Dommelsch bier in de HMH kan ook niet :P
laatste aanpassing
Uitspraak van Framboos op zondag 2 december 2007 om 16:38:
De andere 10% danste alsof ze een epeleptische aanval kregen.

:roflol: ben een keer naar een feest in belgie geweest, en die belgen kunnen idd niet dansen/feesten :roflol:
Uitspraak van actief op maandag 3 december 2007 om 13:16:
Ik snap sowieso niet waarom mensen dat als een minpunt zien dat er slecht gefouilleerd wordt

Idd.. :P Dan krijg je dalijk praktijken zoals op Schiphol. Detector ging afgelopen zomer bij mij af.. Ik zei, komt door mn ringen. Maar dat maakte niet uit. Werd me toch een partij gefouillerd :| Schrok er wel een beetje van. Ben die feesten gewend he :lol:
Bij mij werd er tijdens het 'fouilleren' wel even aan mn truitje geschud :P Mn vriend kon zo doorlopen.

Nederlanders konden geen muntjes pinnen en ook bij deparkeerkaartbetaalautomaat werden Nederlandse pinpassen geweigerd :O

Wat was het Belgische woord voor eet-muntjes ook alweer? :P
Zie het in Nederland nog niet zo snel gebeuren dat je de muntjes meekrijgt in een zakje :P
 
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 3 december 2007 om 13:17:
Ik kreeg het wel weg (dik katertje op zondag ) maar elke slok ging niet van harte
Maar ik denk dat Q daar niets aan kan doen. Zal wel vaste leverancier zijn van de Ethias Arena.

Dommelsch bier in de HMH kan ook niet

Hahaha nee daar kan Q ook niks aan doen denk ik!
Ben overgegaan op de redbull. ;)
Haha geen hoofdpijn meer vandaag?
 
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 3 december 2007 om 13:21:
Maar dat maakte niet uit. Werd me toch een partij gefouillerd

Potentiële terrorist die Jordi :P ;)

Ik ben zaterdag ook helemaal niet gefouileerd, tas werd ook niet gecontroleerd, kon zo doorlopen (y) :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 13:34:
Haha geen hoofdpijn meer vandaag?

ik had het wel zondag ochtend :P
 
Uitspraak van Lip DJ op maandag 3 december 2007 om 13:36:
ik had het wel zondag ochtend

Hahaha klopt! Maar toen was ik zo lief een paracetamol te halen, toch? ;)
Uitspraak van Framboos op maandag 3 december 2007 om 13:25:
Nederlanders konden geen muntjes pinnen en ook bij deparkeerkaartbetaalautomaat werden Nederlandse pinpassen geweigerd

Dat is wel klote :S

Maarre.. pinnen om te betalen voor het parkeren? :vaag: Was maar 2 euro :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 13:34:
Haha geen hoofdpijn meer vandaag?

Neuh, niet echt. Alleen beetje moe. :P Zit alweer 'vrolijk' vanaf 9 uur op school :P
Uitspraak van actief op maandag 3 december 2007 om 13:34:
Potentiële terrorist die Jordi

:roflol:
Nou dat dachten ze wel idd O:)
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 13:39:
Hahaha klopt! Maar toen was ik zo lief een paracetamol te halen, toch?

Haha, leek wel XTC :D
 
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 3 december 2007 om 13:40:
Neuh, niet echt. Alleen beetje moe. Zit alweer 'vrolijk' vanaf 9 uur op school

Hahaha, nie zo sarcastisch he ;) ik ben alweer een tijdje thuis van school. 'gelukkig' :lol:
 
Uitspraak van Lip DJ op maandag 3 december 2007 om 13:45:
Haha, leek wel XTC

Ja je leek inderdaad net 'n stuiterbal. :P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 13:49:
Hahaha, nie zo sarcastisch he ik ben alweer een tijdje thuis van school. 'gelukkig'

'Vrolijk op school' en 'gelukkig thuis van school' is bijna hetzelfde :9
 
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 3 december 2007 om 13:52:
'Vrolijk op school' en 'gelukkig thuis van school' is bijna hetzelfde

Mee eeens :D
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 3 december 2007 om 13:40:
Maarre.. pinnen om te betalen voor het parkeren? Was maar 2 euro

Hadden alleen nog briefje van 5 euro en die wilde ie eerst niet innemen.
Uitspraak van Lip DJ op maandag 3 december 2007 om 12:50:
Het is absoluut niet beter dan NL.

Kijk vooral na het geheel.
Minpunten:
-Alles was kleiner tegenover NL
-Eet en drink bonnen apart
-Pissen koste geld! In NL niet!
-Jumpende belgen... In NL niet gezien
-Geluid stond wat zachter, in NL hingen nog een stel boxen halverwege in de zaal!
-Geen Tribunes (weinig zitplekken).. In NL genoeg stoeltjes.
-Geen personeel dat met drinken door de zaal liep, alleen flugel kutjes liepen er!
-Geen intro (begin)?
-Ik dacht dat de controle in NL slecht was, maar dit was nog erger!
-Qlimax stond heel slecht aangegeven op de wegen! In NL stikte het van de borden haha
-Teveel jump! 1 uurtje accepteer ik nog, maar 3 uur lang.. nee dankje, mja we zitten in jumpland
-Veel sets leken op die van qlimax NL, vooral die van zany en the prophet... mja voor de mensen die NL niet zijn geweest viel dat niet op.
-Belgen kunnen niet stampen
-Lastige bonnetjes die na 1 uur los gaan verneukt in me zak zaten, ik vind die plastic dingen in NL beter.
-Te kleine ingang!

Pluspunten:
-Je werd snel geholpen aan de bar
-Genoeg ruimte had ik
-Grote parkeerplaatsen

Dankjewel!
je brengt een duidelijk beeld, wat ik dus al dacht, jij formuleerd het wat beter ;)
Had ook gehoord dat je je drinken niet naar buiten mocht nemen na afloop, ook al had je nog vele bonnetjes over..??
Uitspraak van GizmoNL op maandag 3 december 2007 om 14:03:
Dankjewel!
je brengt een duidelijk beeld, wat ik dus al dacht, jij formuleerd het wat beter

ja zo zie ik het dan..:)
Artiest In-Phase
Uitspraak van Lip DJ op maandag 3 december 2007 om 12:50:
Het is absoluut niet beter dan NL.

Kijk vooral na het geheel.
Minpunten:
-Alles was kleiner tegenover NL
-Eet en drink bonnen apart :S
-Pissen koste geld! In NL niet!
-Jumpende belgen... In NL niet gezien :D
-Geluid stond wat zachter, in NL hingen nog een stel boxen halverwege in de zaal!
-Geen Tribunes (weinig zitplekken).. In NL genoeg stoeltjes.
-Geen personeel dat met drinken door de zaal liep, alleen flugel kutjes liepen er!
-Geen intro (begin)?
-Ik dacht dat de controle in NL slecht was, maar dit was nog erger!
-Qlimax stond heel slecht aangegeven op de wegen! In NL stikte het van de borden haha
-Teveel jump! 1 uurtje accepteer ik nog, maar 3 uur lang.. nee dankje, mja we zitten in jumpland
-Veel sets leken op die van qlimax NL, vooral die van zany en the prophet... mja voor de mensen die NL niet zijn geweest viel dat niet op.
-Belgen kunnen niet stampen
-Lastige bonnetjes die na 1 uur los gaan verneukt in me zak zaten, ik vind die plastic dingen in NL beter.
-Te kleine ingang!

Sluit ik me ook bij aan. Ook leuk dat ze over Deja vu begonnen 'have you ever experienced deja vu?' ja nu, dat werd me 2 weken geleden ook al gevraagd :p

Het ergste vond ik het geluid, in Belgie lager limiet, daarom werd het geluid halverwege ook stukken zachter gezet. Miste echt de kracht die het in NL wel had.

En inderdaad, die set van zany & the prophet, kon zo 10 platen opnoemen die ze in dat uurtje draaien die ze ook in NL draaiden. Zelfs Jack Overdose - Octavius Augustus. Cool dat ze een iets ouder plaatje draaien, maar precies dezelfde... :\

Gelukkig was het feest iets goedkoper, terecht.
ik vond het minder dan Arnhem, maar wil niet zeggen dat het gezellig was , gezelligheid maak je immers toch zelf.Maar wat ik niet begrijp is dat iedereen zo zeurt over dat er slechte controle was, wees blij, lekker makkelijk toch :P:P:P
Uitspraak van GizmoNL op maandag 3 december 2007 om 14:03:
Dankjewel!
je brengt een duidelijk beeld, wat ik dus al dacht, jij formuleerd het wat beter ;)

:roflol: Je bedoelt dat dit is wat je wilt horen..

Uitspraak van Lip DJ op maandag 3 december 2007 om 12:50:
Het is absoluut niet beter dan NL.

Kijk vooral na het geheel.
Minpunten:
-Alles was kleiner tegenover NL
-Eet en drink bonnen apart :S
-Pissen koste geld! In NL niet!
-Jumpende belgen... In NL niet gezien :D
-Geluid stond wat zachter, in NL hingen nog een stel boxen halverwege in de zaal!
-Geen Tribunes (weinig zitplekken).. In NL genoeg stoeltjes.
-Geen personeel dat met drinken door de zaal liep, alleen flugel kutjes liepen er!
-Geen intro (begin)?
-Ik dacht dat de controle in NL slecht was, maar dit was nog erger!
-Qlimax stond heel slecht aangegeven op de wegen! In NL stikte het van de borden haha
-Teveel jump! 1 uurtje accepteer ik nog, maar 3 uur lang.. nee dankje, mja we zitten in jumpland
-Veel sets leken op die van qlimax NL, vooral die van zany en the prophet... mja voor de mensen die NL niet zijn geweest viel dat niet op.
-Belgen kunnen niet stampen
-Lastige bonnetjes die na 1 uur los gaan verneukt in me zak zaten, ik vind die plastic dingen in NL beter.
-Te kleine ingang!

Pluspunten:
-Je werd snel geholpen aan de bar
-Genoeg ruimte had ik
-Grote parkeerplaatsen

:roflol: Jij moet niet meer naar feesten gaan.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 13:08:
btw zo slecht was het fouilleren niet, mij hebben ze met zo'n metaaldetector onderzocht en als ik een wapen bijhad zou ik gpakt geweest zijn.

Wij konden zo doorlopen, ook geen rij dus. Fouilleren was het amper te noemen. Dit was rond 00.15u geloof ik of rond 00.30u

Dus zo te horen verschilde het behoorlijk, is inderdaad pech als je heel lang moest wachten!!
Toen ik binnekwam dacht ik ff van wat is dit...:D vage mensen, alternatief zeg maar hehe..totaal ander publiek dan in Nederland.

Maarja, toen ik eenmaal in andere sferen was :D en in goed gezelschap moet ik zeggen dat ik me zeer vermaakt heb. Vriendelijke mensen, relaxt sfeertje..en ja..die jumpende Belgen..ikvond het wel lachen eerlijk gezegd..

Deepack, Headhunterz draaiden kick..en Dana heeft mij zelfs postitief verrast.

Kortom : ik vond het geslaagd :cheer:
 
Uitspraak van ENROC op maandag 3 december 2007 om 14:54:
Jij moet niet meer naar feesten gaan.

Wou je beweren dat het niet zo is zoals het er staat dan?
Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op maandag 3 december 2007 om 15:06:
en ja..die jumpende Belgen..ikvond het wel lachen eerlijk gezegd..

Jumpende Nederlanders dat is nog veel erger.
Uitspraak van GizmoNL op maandag 3 december 2007 om 14:07:
Had ook gehoord dat je je drinken niet naar buiten mocht nemen na afloop, ook al had je nog vele bonnetjes over..??

dat nemen ze toch 9 van de 10 keer in? In Nederland heb ik ook al vaak meegemaakt dat ik het in moest leveren. Stop t daarom ook altijd onder mn jas ofzo.

Uitspraak van Tom op maandag 3 december 2007 om 14:34:
Het ergste vond ik het geluid, in Belgie lager limiet, daarom werd het geluid halverwege ook stukken zachter gezet. Miste echt de kracht die het in NL wel had.

Idd.. ik had hier niet de drang om te dansen, wat ik de vorige keren wel had!

Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op maandag 3 december 2007 om 15:06:
die jumpende Belgen..ikvond het wel lachen eerlijk gezegd..

Niet als ze je schoppen :(