Partyflock
 
Forumonderwerp · 984880
helaas kan er niet bij zijn, maar krijg net het 1e smsje binnen, dat Technoboy al draait, en de jump al geweest is..

Hoe was het.

Qlimax belgië 2007,

heeft het de Nederlandse editie overtroffen??

Ik denk het niet!

Barst los
Het was echt supergaaf ,vooral de afsluiter was erg top (y)
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 2 december 2007 om 02:12:
vooral de afsluiter was erg top

Idd, mooie Qlysmax! (Y)
Blaat blaat :jaja:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Da Tomba !! op zondag 2 december 2007 om 02:12:
Het was echt supergaaf ,vooral de afsluiter was erg top

:roflol:
Uitspraak van GizmoNL op zondag 2 december 2007 om 02:10:
heeft het de Nederlandse editie overtroffen??

Ik denk het niet!

lijkt me duidelijk
ik had het vipdeck niet gewonnen dus was het ook niet zo heel bruut als dat ik er wel was geweest :[
 
Vond het superr! Super gezellig gehad met meissies weer:D
Show deed niet onder aan die in NL. Dana was echt boven verwachting goed en Vince sloot echt megaaa af :respect:

Alleen dat publiek joh...jezusss wat waren die waalse/franse gasten IRRITANT! Dat was voor mij echt het enige (grote) minpunt van de avond.

Voor de rest....GEWELDIGE NACHT :lief:
Net thuis. Vond het een goed feestje.
Leuk feest.
Maar erg jong publiek! Geen enkele controle bij binnenkomst, in de zaal geen beveiliging gezien...
Niemand ging echt continu los had ik het idee, af en toe us bij commercieel nummer.
Gastenlijst was omgekeerde wereld, je noemt je naam, ze schrijven die op, en je krijgt een bandje en je bent backstage binnen!

In nl was ie beter :)
laatste aanpassing
Grrr. Dit is toch geen Qlimax meer??
De zaal was heel erg klein, 1/3 van Nederland, als het niet minder was. En dan nog maar halfvol.
Het jump duurde tot 1 uur, maar ze gingen gewoon door met 'het dansje'.
90% stond, waar ik stond, stil.. De andere 10% danste alsof ze een epeleptische aanval kregen.
Het geluid stond heel erg zacht.. had daar wel meer van verwacht.
Je kon nergens normaal zitten :/ Een paar 'picknicktafels' hadden niet mistaan in die eetruimte.
We zijn halverwege Zany&Prophet weggegaan.

De gemiddelde leeftijd lag inderdaad op 18 ofzo. Heeel veel lui van onder de 16!

Pluspunt was wel dat we nergens langer dan 1 minuut hoefde te wachten :P En dat de muziek wel te doen was.

Ik vond Nederland al niet geweldig, maar dit had voor mij nog meer negatieve punten ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Framboos op zondag 2 december 2007 om 16:38:
Grrr. Dit is toch geen Qlimax meer??
De zaal was heel erg klein, 1/3 van Nederland, als het niet minder was. En dan nog maar halfvol.
Het jump duurde tot 1 uur, maar ze gingen gewoon door met 'het dansje'.
90% stond, waar ik stond, stil.. De andere 10% danste alsof ze een epeleptische aanval kregen.
Het geluid stond heel erg zacht.. had daar wel meer van verwacht.
Je kon nergens normaal zitten Een paar 'picknicktafels' hadden niet mistaan in die eetruimte.
We zijn halverwege Zany&Prophet weggegaan.

leuk feestje dan :lol:
Uitspraak van actief op zondag 2 december 2007 om 13:20:
jezusss wat waren die waalse/franse gasten IRRITANT

dat is op hardcore feesjes in belgie ook altijd het geval is echt kut volkje.
 
Uitspraak van Framboos op zondag 2 december 2007 om 16:38:
Grrr. Dit is toch geen Qlimax meer??
De zaal was heel erg klein, 1/3 van Nederland, als het niet minder was. En dan nog maar halfvol.
Het jump duurde tot 1 uur, maar ze gingen gewoon door met 'het dansje'.
90% stond, waar ik stond, stil.. De andere 10% danste alsof ze een epeleptische aanval kregen.
Het geluid stond heel erg zacht.. had daar wel meer van verwacht.

Ben het hier niet helemaal mee eens. Verwachtte jij dan dat het in Hasselt precies hetzelfde zou zijn als in NL? In Belgie is Qlimax minder bekend dan hier in NL, dus dan kun je ook niet verwachten dat de opkomst net zo groot zal zijn als hier. Vond de ethiasarena ook gewoon een goede leuke locatie dan. Voor de rest was de show bijna precies hetzelfde als hier. Het is een nederlands feest, wat nu in Belgie wordt gehouden, dus dan kun je ook wel wat meer belgische invloeden verwachten, waaronder dus hun jumpdansje:P Jump is in Belgie nog steeds populairder dan hardstyle, daar heeft q-dance zich op aangepast met qlimax. Moet wel zeggen dat ik ook blij was toen ze eindelijk hardstyle gingen draaien hoor;)

Mij maakt het verder niet uit hoe iedereen danst, als iedereen het maar naar zn zin heeft en lekker losgaat!:bounce:

Vond het dan ook, buiten de irritante walen zoals ik hierboven al zei, echt een superrr feeest:D
laatste aanpassing
was eg geweldig!!... khad wel wat meer show verwacht :/
En lobo?? wat draaide die slecht zeg!! maar om 1 uur kwam alles goed :d tot 7 uur aan een stuk door los gegaan. heerlijk
Jammer dat ik in de examens zit, anders was ik ook geweest
Uitspraak van GizmoNL op zondag 2 december 2007 om 02:10:
heeft het de Nederlandse editie overtroffen??

Bij lange na niet.
Het was een goed feest, maar NL is toch echt wel vetter :cheer:

Uitspraak van actief op zondag 2 december 2007 om 17:05:
Mij maakt het verder niet uit hoe iedereen danst, als iedereen het maar naar zn zin heeft en lekker losgaat

Dat ging het wel, maar in NL gaat het toch losser.

Uitspraak van Vliegje op zondag 2 december 2007 om 15:42:
Gastenlijst was omgekeerde wereld, je noemt je naam, ze schrijven die op, en je krijgt een bandje en je bent backstage binnen!

Backstage bandje krijgen en niet de VIP op mogen is ook al zo wat. We hadden duidelijk VIP..
Ach backstage was ook wel eens vet om mee te maken :woep:
Wel goed naar me zin gehad maar vond de setjes wat tegenvallen. Technoboy begon met een goede set maar daarna werd het minder. Zany & the prophet vond ik ook tegenvallen. Heb de set van NL en die was bijna hetzelfde. Jamemr dat ze Zany & DV8 - The anthem niet draaide :)
GRUWELIJK feest
losgegaan van begin tot einde
behalve bij die kutset van Ruthless
helemaal beginnen flippen bij de laatste plaat van Dana als intro op Vince

menace 2 society :d door mij bij velen verklaard als de beste hardcore plaat ooit :d
Vraag me trouwens af hoe dom die Nederlandse Q-dance medewerkers zijn!
Ik raakte niet binnen met mijn kaartje gekocht bij de Fnac!

Een kwartier lang hebben ze staan kijken en discussieren met 4-5 mensen om te beoordelen of het nu wel of niet echt was.

Die nederlanders: ja nou we kennen het kaartje niet echt moete effe afwachten.

ACHTERLIJKE Nederlander zeg je bent in België :-s ... logisch dat het er niet hetzelfde uitziet als een Nederlands ticket!
Uitspraak van Framboos op zondag 2 december 2007 om 16:38:
Heeel veel lui van onder de 16!

Uitspraak van Vliegje op zondag 2 december 2007 om 15:42:
Maar erg jong publiek!

was met passport scans dus 16+

vanaf00.50u beginne knallen tot07.00u! :D was vet feest.
alleen jammer van die walen, hebben er zelf nog ruzie mee gehad op trein.
Hadden een vlaming zijn sikje op zen kin gewoon in brand gestoken :/
Ik vond het TOPPIE! :D
Vond de muziek ECHT niet zacht staan?! Ik dreunde af en toe gewoon weg door die bass joh haha! Zal wel aan de plek in de zaal gelegen hebben dan.

Vond het heerlijk dat het niet zo druk was.. Kon ik lekker mn gang gaan. En inderdaad; wat een mafketels lopen daar rond zeg! En veel gabbers :| mwuahaha!
Uitspraak van pimpieboy op zondag 2 december 2007 om 18:11:
Vraag me trouwens af hoe dom die Nederlandse Q-dance medewerkers zijn!
Ik raakte niet binnen met mijn kaartje gekocht bij de Fnac!

Een kwartier lang hebben ze staan kijken en discussieren met 4-5 mensen om te beoordelen of het nu wel of niet echt was.

Die nederlanders: ja nou we kennen het kaartje niet echt moete effe afwachten.

ACHTERLIJKE Nederlander zeg je bent in België ... logisch dat het er niet hetzelfde uitziet als een Nederlands ticket!

Echt bull wat je nu allemaal zegt.. Want het waren de Belgen die daar aan het werk waren, de belgische Q-Dance was daar aanwezig. Vandaar dat er ook van alles fout ging met de bandjes (Vip, Backstage etc).
Uitspraak van 'sensual op zondag 2 december 2007 om 18:32:
Vandaar dat er ook van alles fout ging met de bandjes (Vip, Backstage etc).
ahh lag het niet aan mij.. kom bij de vip-ingang, niemand te bekennen, ze waren eten ofzo :S
krijg k uiteindelijk backstage (had gewoon vip ofzo moeten zijn), denk je nja prima.. Mag overal heen, ook achter het podium enz, maar niet op het vipdeck :vaag:

verder wel grappig feestje.. kvon nederland beter
Uitspraak van 'sensual op zondag 2 december 2007 om 18:32:
Echt bull wat je nu allemaal zegt.. Want het waren de Belgen die daar aan het werk waren, de belgische Q-Dance was daar aanwezig. Vandaar dat er ook van alles fout ging met de bandjes (Vip, Backstage etc).

wie heeft er gezegd dat het allemaal nederlanders waren?
er waren belgen bij komen kijken maar het waren net twee nederlandse q-dance medewerkers die er problemen van maakten van het ticket zodat ik niet binnen mocht.
Onze belgische medewerkers hebben het moeten oplossen want had het enkel aan die twee nederlanders gelegen stond ik daar nu nog te wachten aan de ingang.

Je was er niet bij dus kom niet zeggen dat het bull is ok ;-)
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 18:44:
Mag overal heen, ook achter het podium enz, maar niet op het vipdeck

ja echt super vaag :/
wij hadden ook vip moeten krijgen maar de bandjes waren op ofzo :lol: mja goed, maakte ons niet zoveel uit.. hebben ons prima vermaakt!
Uitspraak van pimpieboy op zondag 2 december 2007 om 19:45:
Je was er niet bij dus kom niet zeggen dat het bull is ok

haha hoe oud ben je? :lol:
het is gewoon een feit dat q-dance BE, minder goed georganiseerd is als q-dance NL.
kheb jou nie gezien trouwens :O Ik nog zoeken.. we moesten lachend op de foto :[
:9
Uitspraak van 'sensual op zondag 2 december 2007 om 19:52:
het is gewoon een feit dat q-dance BE, minder goed georganiseerd is als q-dance NL.

Volgends mij zijn het dezelfde concepten als in NL....
ff kleine steekproef doen hier.

Wie heeft die gast(mij) zien lopen met MEDIABOM.COM op zen rug geschreven met alcoholstift? reageer dan ff aub.
Uitspraak van actief op zondag 2 december 2007 om 17:05:
Mij maakt het verder niet uit hoe iedereen danst, als iedereen het maar naar zn zin heeft en lekker losgaat!

Vond het dan ook, buiten de irritante walen zoals ik hierboven al zei, echt een superrr feeest

Ik had het ook niet precies hetzelfde verwacht. Maar wel veel groter. Van partyflock gingen alleen al 1500 mensen. Dus ik verwachtte er toch wel 10000 ofzo.

En dat bedoelde ik ook met dat dansen. Velen danste zo lomp dat ik dr gewoon bang van werd :P
Uitspraak van Vliegje op zondag 2 december 2007 om 19:54:
Volgends mij zijn het dezelfde concepten als in NL....

Met een heel goed concept kan ik nog wel heel slecht zijn in organiseren.. Concept is pas het begin!
Uitspraak van Vliegje op zondag 2 december 2007 om 19:54:
Volgends mij zijn het dezelfde concepten als in NL....
concept en organisatie zijn niet hetzelfde he :)
BE was in mijn ogen ook wat minder strak georganiseerd dan NL :) Niet echt slecht ofzo, wel minder
Uitspraak van 'sensual op zondag 2 december 2007 om 19:52:
het is gewoon een feit dat q-dance BE, minder goed georganiseerd is als q-dance NL.

Pure ervaring denk ik, in Nedereland kijkt niemnand meer op van een feestje van 8000 man of meer.

Vond het veel leuker dan de Nederelandse editie.
Niet te druk, goed geluid, iedereen leek het gewoon meer naar z'n zin te hebben.
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 19:53:
kheb jou nie gezien trouwens Ik nog zoeken.. we moesten lachend op de foto

Haha nee idd! Heb Ruud & Ava nog wel gezien.. Enne die Jordii ofzo? :p

Uitspraak van DenSation op zondag 2 december 2007 om 20:02:
Met een heel goed concept kan ik nog wel heel slecht zijn in organiseren.. Concept is pas het begin!

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 20:04:
BE was in mijn ogen ook wat minder strak georganiseerd dan NL Niet echt slecht ofzo, wel minder

Inderdaad.
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 20:04:
concept en organisatie zijn niet hetzelfde he :)

Ben ik met je eens! Nou zullen we dan maar een conlusie trekken?
Uitspraak van 'sensual op zondag 2 december 2007 om 20:14:
Haha nee idd! Heb Ruud & Ava nog wel gezien.. Enne die Jordii ofzo?
klopt.. slechte zaak :9

Uitspraak van Vliegje op zondag 2 december 2007 om 20:14:
Nou zullen we dan maar een conlusie trekken?
alsjeblieft:
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 20:04:
Niet echt slecht ofzo, wel minder
Uitspraak van Vliegje op zondag 2 december 2007 om 20:14:
Ben ik met je eens! Nou zullen we dan maar een conlusie trekken?

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 20:26:
alsjeblieft:

Dat was zijn conclusie. :/

Die paar puntjes is niks vergeleken met de constante drukte hier in Nederland.

Het is maar net waar je je druk om maakt.
ik volg je niet echt Corné :)
maar minder bedoel ik dus in de zin van een klere-eind moeten lopen naar mn ingang, bandjes op, bandjes-uitdeelpersoon nergens te bekennen, via vage gangen en hallen en keer in de zaal aankomen, bij de kluisjes wisten nix van gratis kluisjes, ik heb geen chillout gezien.. zulk soort dingetjes.
En t bier was smerig :D
We hebben ook het hele gebouw rondgelopen, was ook wel een beetje onze fout.

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 20:33:
bij de kluisjes wisten nix van gratis kluisjes

Dat was links van het podium.
De mensen die dit regelde hadden beter geinformeerd moeten zijn, ik neem aan dat ze de reactie hier ook lezen en zo weten wat er speelt.
Bij Q-dance loopt alles zo strak, dit zal vroeger ook niet altjd zo geweest zijn.
Voor belgie is dit gewoon nog heel er nieuw, zag het ook bij Summerfestival, Reverze en Bassleader.
 
Hmm k had kaarten gewonnen, maar geen vervoer :/ was nie van plan 5.30 uur in de trein te zitten. Maar als ik dit lees heb ik niet echt heel veel gemist dus..
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 20:45:
Maar als ik dit lees heb ik niet echt heel veel gemist dus..

Je hebt zeker wel wat gemist hoor. (Y) De organisatie was alleen wat minder. Maar dit merkte je vooral als je VIP had bijv.. En als je sowieso naar veel feesten gaat. Je moest bijvoorbeeld apart munten kopen voor het eten. Er was geen plek om even te zitten.. Gewoon jammer, maar niet iets wat mijn avond verneukt heeft.. Vond het heerlijk. :D
Uitspraak van ENROC op zondag 2 december 2007 om 20:44:
Bij Q-dance loopt alles zo strak, dit zal vroeger ook niet altjd zo geweest zijn.
Voor belgie is dit gewoon nog heel er nieuw, zag het ook bij Summerfestival, Reverze en Bassleader.
niets aan toe te voegen :) Ik heb er verder ook geen probleem mee hoor, het hoort erbij :)
alleen met backstage de vip niet op vind ik serieus heel vreemd.
Uitspraak van ENROC op zondag 2 december 2007 om 20:13:
Vond het veel leuker dan de Nederelandse editie.
Niet te druk, goed geluid, iedereen leek het gewoon meer naar z'n zin te hebben.

K vonde de nederlandse toch beter. Maar dat is mijn mening,
Maar vermaakt heb ik me zeer zeker wel (Y)

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 20:48:
niets aan toe te voegen Ik heb er verder ook geen probleem mee hoor, het hoort erbij
alleen met backstage de vip niet op vind ik serieus heel vreemd.

Een een keer niet alles perfect is ook niet erg. Geeft wat stof om over te praten en dan heeft de organisatie iets om naartoe te werken :cheeR:
De belgen die ik heb gesproken waren helemaal in de wolken en vonden het helemaal geweldig.
Zelfs nog een ietswat handtastelijke belg die me aanvloog om te vertellen hoe geweldig hij het allemaal vond :lol:
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 2 december 2007 om 20:48:
alleen met backstage de vip niet op vind ik serieus heel vreemd.

Ja is het ook, veel mensen hebben backstage niks te zoeken.

Moet zeggen dat ik bij sommige reporters vind dat ze niet eens vip moeten krijgen.
Die hangen heel de avond daar rond en maken niets van het feest mee (bij een vip-ruimte als Qlimax NL).

Steven staat altijd vooraan en maakt alles mee zoals het hoort dan klopt een verslag. (y)


Uitspraak van Thijs-BK op zondag 2 december 2007 om 20:54:
Zelfs nog een ietswat handtastelijke belg die me aanvloog om te vertellen hoe geweldig hij het allemaal vond :lol:

Oh, wat een geweldige fuif, dit is d'n max :roflol:
Uitspraak van ENROC op zondag 2 december 2007 om 21:01:
Moet zeggen dat ik bij sommige reporters vind dat ze niet eens vip moeten krijgen.
Die hangen heel de avond daar rond en maken niets van het feest mee (bij een vip-ruimte als Qlimax NL).

Steven staat altijd vooraan en maakt alles mee zoals het hoort dan klopt een verslag.

Nou Steven weer een pluspunt voor jou :d
Het feest is idd ook gewoon op het veld, de hele tijd in de vip hangen zou met ook niets lijker eerlij kgezegd, de dansvloer is toch de plek waar je de sfeer het beste proeft.

Uitspraak van ENROC op zondag 2 december 2007 om 21:01:
Oh, wat een geweldige fuif, dit is d'n max

Daar kwam het wel op neer. Hij kwam alleen wel erg dichtbij een paar keer :|
Het zal wel zijn eerste keer :xtc: zijn geweest :aai:
 
Uitspraak van hardcoholic op zondag 2 december 2007 om 16:59:
dat is op hardcore feesjes in belgie ook altijd het geval is echt kut volkje.

Ik heb nog op geen enkel feest in Belgie zo veel last van irritante handtastelijke Walen enzo gehad als gisteren..was echt een dik minpunt! :nocheer: