Partyflock
 
Forumonderwerp · 924115
­ Nederland


dj's
· Paul Blackout
· Meche
· Predator
· Eye-D
· Flanagan
· Meche
· Tijmen
· Fire DJ

Vrijdag de 13e staat bij velen bekend als een dag waarop je beter binnen kunt blijven. In strijd met het bijgeloof zal er op vrijdag 13 april in Club 8 het feest System Reload plaatsvinden! Zwarte katten en ladders zal je op deze avond niet tegenkomen, wel een bijzonder feest met een line-up die het geluk deze dag niet in de weg zal staan.

Na lang wachten is het dat eindelijk zover..... De Australische DJ Paul Blackout zal voet op Hollandse bodem zetten! De organisatie heeft door haar enthousiasme Paul weten strikken voor System Reload en het feest is daarom the place to be voor trouwe fans van zijn harde, medogenloze sound.

Een combinatie van verschillende artiesten met allemaal hun eigen stijl maakt de line-up nog aantrekkelijker. Eye-D, bekend om zijn donkere Drum & Bass, zal samen met Dj Mèche uit het Belgische Gent een set neerzetten waarbij de voetjes van de vloer moeten. Predator, bekender als hardcore DJ, maar ook om zijn Drum & Bass sets een bijzonder gewaardeerd artiest, en Flanagan, een van Nederlands bekendste klassieke Drum & Bass Dj’s, zullen voor het eerst sinds lange tijd samen hun kunsten vertonen voor publiek. Voor Tijmen, inderdaad zoals al door jullie aangehaald ook van de UK Hardcore, Tekno en Oldschool, is de taak weggelegd de mensen tot zes uur in beweging te houden. Om de mensen niet te laten schrikken zal Dj Fire aka Terminal State, een Drum & Bass held uit het zuidelijkste puntje van Engeland en resident van Ground Sound, een wat rustigere start verzorgen.

Omdat de muziek het belangrijkste element op het feest is, zal een echte MC achterwege blijven. Wel zal de avond gehost worden door de opvallende vrouwelijke host ‘The Colour of Sin’. VJ Astral zal met zijn beelden de underground sfeer in Club 8 benadrukken.

Marketing Company Pepperminds heeft een bijzonder aandeel in deze avond. Zij zullen een bizarre fotohoek inrichten waar de feestganger in een gekke bui met allerlei achtergronden en attributen de meest leipe foto’s kan laten maken.

System Reload zal plaats vinden in een al lang gewaardeerde underground locatie, Club 8 in Amsterdam. Club 8 opent sinds anderhalf jaar ook zijn deuren voor de partyganger die tot in de late uurtjes door kan feesten. Het doel van System Reload is het neerzetten van een vernieuwend concept in de zich nog te ontwikkelen Amsterdamse Drum & Bass scene. Geluid is van essentieel belang bij muziek waar de bass de boventoon voert, daarom zal hier extra aandacht aan besteed worden.

Zeker wel aanwezig!! Nog nooit Paul Blackout live horen draaien.

Wel raar dat z'n site het niet meer doet :S
Rest van de lineup mag er zeker ook wel zijn! :D
laatste aanpassing door een beheerder
Hoe is het geluid in die andere toko waar de afterparty gaat plaatsvinden ?

Wel zin in trouwens :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2283, 2507}
Het geluid op de after is zeer goed!
Komt trouwens mooi uit dan van 05:00 tot 06:30 D&B is. Dan kan ik daarna veilig weg
ik wil alleen maar satanische speedcore
Artiest Tijmen
Uitspraak van Tha Rookie op donderdag 12 april 2007 om 12:49:
Sorry Tijmen You know it's out of our hands... Maar zoals het eruit ziet draai je op de after na B-boy en meche, dus dan mag je los

Van mij overigens aan het begin van de avond ook hoor.. maja... ik heb persoonlijk nooit moeite met gelijk te knallen

No worries.

Voel me al erg vereerd om even te mogen draaien. Heb ook erg veel zin eindelijk Paul Blackout eens te zien. De rest van de line-up is trouwens ook erg vet!

Ik ga me proberen in te houden en de hardere plaatjes te bewaren voor de after.

Tot morgen (K)
 
moet m weer missen :(
Artiest Triqo
zoveel kansen krijg je denk niet voor paul blackout :(

Enorme zin hier :D!
Same here ! Die RAW gaat ook rossen denk ik zo
zijn er nog kaartjes aan de deur verkrijgbaar?
Uitspraak van Gilz op vrijdag 13 april 2007 om 12:44:
zijn er nog kaartjes aan de deur verkrijgbaar?

Vast wel :yes:
 
Artiest Balbasaur
Ik moet nog een kaartje kwijt, wie wil hem kopen?
 
tot vanavond :zwaai:
 
Werkzaam bij Bleepbizz
Uitspraak van actief op vrijdag 13 april 2007 om 15:30:
Ik moet nog een kaartje kwijt, wie wil hem kopen?

ik? :bloos:
Hilde, ik keek er onwijs naar uit
maar met €25 red ik het gewoon echt niet, helaas


komt toch wel een 'System Reload 2'??
Uitspraak van xantrex op vrijdag 13 april 2007 om 17:35:
Hilde, ik keek er onwijs naar uit
maar met €25 red ik het gewoon echt niet, helaas

Uitspraak van actief op vrijdag 13 april 2007 om 15:30:
Ik moet nog een kaartje kwijt, wie wil hem kopen?

misschien is bal zo liev dat ie m voor cheap aan je wilt geven
moet trein en drinke ook betalen he, gaat dus niet op
helaas
laatste aanpassing
Zin begint te komen!
Tot vanavond iedereen :bier:
ik zit al lkkr aan t :bier:

:rot:
En zo zit je weer thuis achter je bakkie, wie waren al die enge mensen onderweg naar Centraal? :o



:rot:
:|
slecht 1
onvoldoende 0
ok 2
voldoende 1
goed 3
zeer goed 0
geweldig 0
Tja het geluid was om melig van te worden. B)



Ik krijg die piep niet uit m'n oor! 8)
slecht afgesteld?
te hard?
geen bass

en je kon gewoon normaal een conversatie houden vooraan bij de boxen

:nee:

verder was het erg gezellig en fijne shit gehoord :)
voor een vrij matig feest heb ik me erg goed vermaakt
eye-d & PB waren cool

en kut voor predator dat ie z'n koffer kwijt is met z'n zatte ballen, maar geeft hem niet het recht om het feest te stoppen imo :S
conclusie:
Uitspraak van Jlls op zaterdag 14 april 2007 om 12:20:
voor een vrij matig feest heb ik me erg goed vermaakt

woord



Uitspraak van Jlls op zaterdag 14 april 2007 om 12:20:
en kut voor predator dat ie z'n koffer kwijt is met z'n zatte ballen, maar geeft hem niet het recht om het feest te stoppen imo

Uitgeleend bleek later(?)
Inderdaad best bijdehand om de boel stil te leggen, Paul B zal ook wel gedacht hebben.. :vaag:
laatste aanpassing
Uitspraak van Jlls op zaterdag 14 april 2007 om 12:20:
en kut voor predator dat ie z'n koffer kwijt is met z'n zatte ballen, maar geeft hem niet het recht om het feest te stoppen imo

was ie m nou echt kwijtgeraakt ?

vond m zwaar irritant doen met zn geschreeuw, verder feest idd matig, puur door het geluid, dat kan n feest echt maken of breken blijkt wel weer, alle ingredienten voor n supervet feest waren aanwezig; vette lineup, chille locatie, bekenden, lkkr sfeertje, ALL1 DAT FUCKING GELUID :frusty: zorgde er gewoon voor dat je je in de kroeg waande voor n gewoon avondje :bier: ipv losgaan op vette muziek.. heel jammer, maar toch zeer goed vermaakt
Uitspraak van Gilz op zaterdag 14 april 2007 om 12:45:
was ie m nou echt kwijtgeraakt ?

vond m zwaar irritant doen met zn geschreeuw,

geen idee
snap wel dat je freakt als je je koffer kwijt bent
maar dan moet je niet met je zatte ballen het feest afkappen
of je moet gewoon minder zuipen....
Z'n platentas was uiteindelijk terecht gekomen, gelukkig:)
Een andere DJ had hem alvast voor hem mee genomen ofsow.

Het geluid vond ik ook echt verschrikkelijk:(
Zelfs op me slaapkamer krijg ik meer bass uit m'n subwoofertje:P

Verder werd er lekker gedraaid alleen hou ik niet zo van die woobles en Pendulum achtige shit:P

Eye-D en Paul Blackout :respect: rest van de DJ's natuurlijk ook:D
En was dat Meche die zo vet stond te scratchen?:O
Respect the skillz!!!! :respect: :respect: :respect:

Ik upload zo snel mogelijk me foto's en filmpjes:) (denk morgen avond)

Ben trouwens ook erg benieuwd naar de live setjes die ik we als het goed is thuis gestuurd krijgen:D

Bij stom toeval op de terug weg naar centraal vonden we ineens de afterparty na een ritje met Predator:P
Was erg gezellig, leuk tentje ook!
laatste aanpassing
Wie was er eigenlijk op het geniale idee gekomen om mensen op de foto met een boor en een lasmasker te zetten? :rot:

en waar komen die fotos op te staan ?
Uitspraak van Gilz op zaterdag 14 april 2007 om 12:45:
was ie m nou echt kwijtgeraakt ?

Nee, z'n draaimaatje heeft hem voor hem meegenomen.............dussss

Eye-D vetste set, nipt gevolgd door Paul Blackout.

soon foto's op systemreload.nl ;) :)

Was alleen op de afterafterparty aanwezig, met Tijmen op 't balkon bij 1 vd organisatoren :P + 3 soulseekers :P


Locatie was idd top, maar ondanks de extra investeringen in geluid (het eigen systeem van Club 8 was nog slechter..)
is het niet goed gekomen :S Dat was idd 't grootste minpunt. Verder heel gezellig.
't geluid was echt een minpunt.. bij paul blackout stond 't zo zacht dat je elkaar op normaal spreekniveau nog kon verstaan terwijl we echt recht voor de speakers stonden.

Als er beter geluid was was 't echt helemaal losgegaan denk ik, want hij draaide echt fucking vet!

Predator vs Flanagan vond ik echt tegenvallen. Beetje die commerciele dnb die je in Engeland veel hoort. 't mixen vond ik ook erg slecht.
Predator was z'n platentas kwijt en dacht dat ie gejat was. Heeft ie een beetje stennis lopen schoppen en de muziek uitgezet. Dit allemaal ten koste van de draaitijd van Paul Blackout. Daarna toch maar weer de muziek aangezet, maar wel ff een stuk van 't decor kapot trappen

Blijkt later dat Flanagan waar ie mee samen draaide zijn tas alvast had meegenomen naar de after ofzo.

De locatie vond ik trouwens wel erg vet met die graffiti overal.

Die vrouwelijke MC zou echt een microfoonverbod moeten krijgen.

Eindoordeel: Een erg goed initiatief, maar erg jammer van 't geluid.
Uitspraak van Return to sender op zaterdag 14 april 2007 om 17:32:
Die vrouwelijke MC zou echt een microfoonverbod moeten krijgen.

Inderdaad dat ging nergens over en ze had nog commentaar op onze zangkunsten ook :rot: