Partyflock
 
Forumonderwerp · 924115
­ Nederland


dj's
· Paul Blackout
· Meche
· Predator
· Eye-D
· Flanagan
· Meche
· Tijmen
· Fire DJ

Vrijdag de 13e staat bij velen bekend als een dag waarop je beter binnen kunt blijven. In strijd met het bijgeloof zal er op vrijdag 13 april in Club 8 het feest System Reload plaatsvinden! Zwarte katten en ladders zal je op deze avond niet tegenkomen, wel een bijzonder feest met een line-up die het geluk deze dag niet in de weg zal staan.

Na lang wachten is het dat eindelijk zover..... De Australische DJ Paul Blackout zal voet op Hollandse bodem zetten! De organisatie heeft door haar enthousiasme Paul weten strikken voor System Reload en het feest is daarom the place to be voor trouwe fans van zijn harde, medogenloze sound.

Een combinatie van verschillende artiesten met allemaal hun eigen stijl maakt de line-up nog aantrekkelijker. Eye-D, bekend om zijn donkere Drum & Bass, zal samen met Dj Mèche uit het Belgische Gent een set neerzetten waarbij de voetjes van de vloer moeten. Predator, bekender als hardcore DJ, maar ook om zijn Drum & Bass sets een bijzonder gewaardeerd artiest, en Flanagan, een van Nederlands bekendste klassieke Drum & Bass Dj’s, zullen voor het eerst sinds lange tijd samen hun kunsten vertonen voor publiek. Voor Tijmen, inderdaad zoals al door jullie aangehaald ook van de UK Hardcore, Tekno en Oldschool, is de taak weggelegd de mensen tot zes uur in beweging te houden. Om de mensen niet te laten schrikken zal Dj Fire aka Terminal State, een Drum & Bass held uit het zuidelijkste puntje van Engeland en resident van Ground Sound, een wat rustigere start verzorgen.

Omdat de muziek het belangrijkste element op het feest is, zal een echte MC achterwege blijven. Wel zal de avond gehost worden door de opvallende vrouwelijke host ‘The Colour of Sin’. VJ Astral zal met zijn beelden de underground sfeer in Club 8 benadrukken.

Marketing Company Pepperminds heeft een bijzonder aandeel in deze avond. Zij zullen een bizarre fotohoek inrichten waar de feestganger in een gekke bui met allerlei achtergronden en attributen de meest leipe foto’s kan laten maken.

System Reload zal plaats vinden in een al lang gewaardeerde underground locatie, Club 8 in Amsterdam. Club 8 opent sinds anderhalf jaar ook zijn deuren voor de partyganger die tot in de late uurtjes door kan feesten. Het doel van System Reload is het neerzetten van een vernieuwend concept in de zich nog te ontwikkelen Amsterdamse Drum & Bass scene. Geluid is van essentieel belang bij muziek waar de bass de boventoon voert, daarom zal hier extra aandacht aan besteed worden.

Zeker wel aanwezig!! Nog nooit Paul Blackout live horen draaien.

Wel raar dat z'n site het niet meer doet :S
Rest van de lineup mag er zeker ook wel zijn! :D
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Emster op dinsdag 3 april 2007 om 14:35:
Jongens jongens, geen stress

Gheheh had het ook gezien jah, komt wel goed dus :)

Uitspraak van Emster op dinsdag 3 april 2007 om 14:35:
verbreed je horizon en laat je verrassen. :) :p

Alleen de combo DnB en Hardstyle is een beetje :S. Maar verder vind ik het niet erg, ik had gelezen dat dit een after van 2 of 3 parties in 1 zijn :P
Artiest {SHOWLIST artist 64189, 62107, 28441}
Uitspraak van Manga Corps op dinsdag 3 april 2007 om 14:41:
Woei ! Goed nieuws, die kerel lijk mij, hij is toch ook die kerel met die plaat op Destruct die Simon U ook wel eens draait ?

dj gangster ja

cool dat hij op de after staat
Hardhouse a l a JP en Fausto vind ik toevallig erg vet ja!
Of ben ik nu niet meer underground genoeg :rot:
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 3 april 2007 om 18:51:
Hardhouse a l a JP en Fausto vind ik toevallig erg vet ja!
Of ben ik nu niet meer underground genoeg

:lol:

Kneus!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Serieus ofwat? Is dat dan gewoon een soort buurthuis ofzo? Neem toch aan dat ze wel alcohol schenken dan he:lol:
Oh shit kom ik net niet binnen:(. Een dag er na wordt ik 14 maken ze daar dan een probleem van.:/
Anders kom ik gewoon na 12 uur:).
Artiest Triqo
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 3 april 2007 om 18:51:
Hardhouse a l a JP en Fausto vind ik toevallig erg vet ja!
Of ben ik nu niet meer underground genoeg

Je loopt achter man, hardstyle afkraken is van 05/06 (Y)

Je bent nu in het jaar van de draak steken met mensen die mainstream leuk vinden,100x terreur pogo en underground roepen oftewel je gedragen als een schaap die niet onder doet qua kinderlijkheid tov de gemiddelde wazi ;)
Uitspraak van Triqo op woensdag 4 april 2007 om 16:18:
Je loopt achter man, hardstyle afkraken is van 05/06

Je bent nu in het jaar van de draak steken met mensen die mainstream leuk vinden,100x terreur pogo en underground roepen oftewel je gedragen als een schaap die niet onder doet qua kinderlijkheid tov de gemiddelde wazi

Hoor dat dan.....
Uitspraak van Triqo op woensdag 4 april 2007 om 16:18:
Je loopt achter man, hardstyle afkraken is van 05/06 (Y)

Je bent nu in het jaar van de draak steken met mensen die mainstream leuk vinden,100x terreur pogo en underground roepen oftewel je gedragen als een schaap die niet onder doet qua kinderlijkheid tov de gemiddelde wazi

1 keer is leuk maar daarna is het echt niet leuk meer. Elk topic wordt verneukt door deze onzin :frusty:






:lief:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2283, 2507}
Uitspraak van Return to sender op dinsdag 3 april 2007 om 16:36:
Rond die tijd vermaak ik me op alles denk ik

Hehe, ja pcies, dat geld voor de meesten denk ik...

Uitspraak van Remco (Firmware) op dinsdag 3 april 2007 om 16:27:
Alleen de combo DnB en Hardstyle is een beetje . Maar verder vind ik het niet erg, ik had gelezen dat dit een after van 2 of 3 parties in 1 zijn

Das muziek in hokjes proppen, wie zegt dat die combo niet kan? Een overgang creeeren is goed, maar verschillende stijlen op een feest moet gewoon kunnen. :)

Uitspraak van Budburner op woensdag 4 april 2007 om 15:09:
Serieus ofwat? Is dat dan gewoon een soort buurthuis ofzo? Neem toch aan dat ze wel alcohol schenken dan he

Wat denk je zelf? Min. leeftijd is 18, das overal zo in Amsterdam. Neem een kijkje op de website om te zien wat ze nog meer schenken. :)(gratis :O)

Persoonlijk ben ik ook geen grote fan van hardstyle, maar er zit wel verschil tussen hardstyle en hardhouse. Hardhouse is sneller en energieker, vinnik beter!
Uitspraak van Emster op donderdag 5 april 2007 om 11:12:
Das muziek in hokjes proppen, wie zegt dat die combo niet kan? Een overgang creeeren is goed, maar verschillende stijlen op een feest moet gewoon kunnen. :)

pcies (Y)
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens in dit geval....
Hopen dat er op het begin van de after DnB te horen is, kunnen we daarna naar huis ;P
Uitspraak van Manga Corps op donderdag 5 april 2007 om 16:42:
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens in dit geval....

hier sluit ik mij bij aan.
Hopen dat er op het begin van de after DnB te horen is, kunnen we daarna naar huis

Ja dat zou wel even cool zijn ja :)
Uitspraak van Emster op donderdag 5 april 2007 om 11:12:
Wat denk je zelf? Min. leeftijd is 18, das overal zo in Amsterdam. Neem een kijkje op de website om te zien wat ze nog meer schenken. (gratis )

Was ook niet serieus bedoeld hoor;)

maar las net idd het volgende:

Club 8 is weliswaar een commercieel bedrijf, maar haar hoogste doelstelling is niet zoveel mogelijk geld verdienen, maar vooral leuke avonden maken voor leuke mensen. Daar kunt u als gast de vruchten van plukken.

Iemand mischien enig idee wat de consumpties er kosten?:)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2283, 4136}
Uitspraak van Budburner op vrijdag 6 april 2007 om 00:12:
Iemand mischien enig idee wat de consumpties er kosten?:)

:yes:

;)
kom jij net uit je nest dan ;)
Uitspraak van Mister. op donderdag 5 april 2007 om 19:44:
hier sluit ik mij bij aan.

ik sluit me aan bij mister die zich weer heeft aangesloten bij Justin

Missch laat k die after ook wel schieten, woon toch naast club 8 :cheer: , waarsch toch :rot: en voldaan om half 5, die hardhouse blijf ik toch een vreemd verhaal vinden, maar ook niet echt reden om niet te gaan, zal ook wel meevallen qua hoeveelheid

anyway, nog n weekje :woepwoep:
 
Artiest Balbasaur
Jezus, wat een gezeik om dat hardhouse idd...je hebt dan 6,30 uur DnB gehoord, en Paul Blackout sluit af dus elke vorm van DnB daarna wordt toch een dikke anticlimax, geef mij dan maar wat ander, meer relaxed spul om een beetje na te hangen, hardhouse is daar perfect voor, ik ben het er helemaal mee eens :D
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zaterdag 7 april 2007 om 12:26:
je lijkt irene moors wel gheheheheeee

ja idd, moet k ook elke keer aan denken als ik je zie :rot:
Uitspraak van actief op zaterdag 7 april 2007 om 12:31:
Jezus, wat een gezeik om dat hardhouse idd...je hebt dan 6,30 uur DnB gehoord, en Paul Blackout sluit af dus elke vorm van DnB daarna wordt toch een dikke anticlimax, geef mij dan maar wat ander, meer relaxed spul om een beetje na te hangen, hardhouse is daar perfect voor, ik ben het er helemaal mee eens :D

Snap dat gezeik ook niet helemaal :P
laatste aanpassing
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zaterdag 7 april 2007 om 14:50:
maar je hebt mij nog nooit gezien

ow had je het over jezelf, "je lijkt irene moors wel" in de zin van: "ik lijk irene moors wel"? Mijn fout dan :)
Uitspraak van actief op zaterdag 7 april 2007 om 12:31:
geef mij dan maar wat ander, meer relaxed spul om een beetje na te hangen

ik stem voor noise.
ambient.
Bal: ik vind hardhouse gewoon niks, klaar punt. verder snap ik de insteek van de afterparty wel, het is door 3 verschillende organisaties.

dus het is geen gezeik of whatever, maar D&B& hardhouse vind ik 2 muziekstijlen die niet bij elkaar passen :)

maar maak er uiteraard het beste van.
 
Uitspraak van Manga Corps op zaterdag 7 april 2007 om 17:07:
Bal: ik vind hardhouse gewoon niks, klaar punt.

Ik doelde ook meer op reacties als:


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 16:27:
hardhouse op after gaat natuurlijk werkelijk nergerns over
Daar kan ik wel inkomen, tis van 3 verschillende organisaties, dus ieder wat. Maar of het nou een lkkere combo is....nee
Uitspraak van Mister. op zaterdag 7 april 2007 om 16:35:
ow had je het over jezelf, "je lijkt irene moors wel" in de zin van: "ik lijk irene moors wel"? Mijn fout dan

:lol: scherp (y)
Uitspraak van Manga Corps op zaterdag 7 april 2007 om 17:07:
Bal: ik vind hardhouse gewoon niks, klaar punt. verder snap ik de insteek van de afterparty wel, het is door 3 verschillende organisaties.

yep, t is chill dat er uberhaupt n after is, hulde daarvoor, maar ik denk dat t voor veel mensen die van System Reload komen geen toegevoegde waarde heeft door de muziek, soort van wachtkamer voor de trein waar je ook bier kan drinken ;)

Vandaar dat ik m maar laat schieten
maar ehmm pre-party @ Hendrik !

dar ben ik zeker wel :D
Uitspraak van Manga Corps op zaterdag 7 april 2007 om 19:50:
maar ehmm pre-party @ Hendrik !

je bent welkom :)

let wel: er zal op de pre-party vooral duitse trance gedraaid worden (denk hierbij aan Special D enz)
Whah dan mag het ;)

Zonder dollen, best veel zin hierin eigenlijk. Shitload aan goede/verschillende D&B en natuurlijk Paul "metalhead" Blackout b)
Uitspraak van Gilz op zaterdag 7 april 2007 om 20:01:
let wel: er zal op de pre-party vooral duitse trance gedraaid worden (denk hierbij aan Special D enz)

Ik neem mijn tunneltranceforce ceedee's mee (Y)
 
Uitspraak van Manga Corps op zaterdag 7 april 2007 om 19:08:
Daar kan ik wel inkomen, tis van 3 verschillende organisaties, dus ieder wat. Maar of het nou een lkkere combo is....nee

Vind ik juist wel...na het geweld van blackout beetje relaxen op de after, maar toch nog goed kunnen dansen...past er best bij imo, ik zie het iig zeker als meer dan alleen een wachtkamer...btw hoe druk wordt het bij jou gilgap?

tunneltranceforce 8) gouwe cd's!
Uitspraak van actief op zondag 8 april 2007 om 16:37:
tunneltranceforce 8) gouwe cd's!

Alsmede de DJ Networx-reeks B)
Uitspraak van Manga Corps op zaterdag 7 april 2007 om 19:08:
Daar kan ik wel inkomen, tis van 3 verschillende organisaties, dus ieder wat. Maar of het nou een lkkere combo is....nee

Smaken verschillen, t gaat niet om de combinatie. Persoonlijk vindt ik hardhouse of iets anders niet vervelend, zeker niet op een afterparty. En als dan de ene stijl na de andere stijl gedraaid wordt, maakt mij dat niets uit en dat geld voor meer mensen denk ik. Maar als je niet van hardhouse houd en het wordt na DnB gedraaid, dan is dat voor jou idd geen goeie combo. :)


Uitspraak van Gilz op zaterdag 7 april 2007 om 19:47:
yep, t is chill dat er uberhaupt n after is, hulde daarvoor, maar ik denk dat t voor veel mensen die van System Reload komen geen toegevoegde waarde heeft door de muziek, soort van wachtkamer voor de trein waar je ook bier kan drinken

Wie zegt dat er niet meteen op de after DnB gedraaid wordt?