Partyflock
 
Forumonderwerp · 846861

Flyer designed by Sonic-XL Artwork by Mr. E.

Nog even en dan zal het dan eindelijk zover zijn, elf februari aanstaande is het tijd voor Dawn of Dance's eerste grotere feest HeartDance - From The Hard. De flyers zijn bijna allemaal uitgedeeld, de posters opgeplakt her en der, mailinglists zijn uitgestuurd en elf februari zal het dan om klokslag 10 uur s'avonds beginnen in De Valk in Amsterdam. Een feest voortgekomen uit liefde voor Harddance, omdat je meer van je favoriete muziek wilt horen hoe dan ook. Het begon met D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn in café Dé Trappist met een capaciteit van 100 man en nu is het dan tijd voor de volgende stap en is De Valk helemaal klaar om ingewijd te worden in de Harddance. 300 man maximaal, een zaal die doet denken aan de Max in de Melkweg, 1200 Watt in de zaal en een line up waar je je vingers bij aflikt en waar ook nog eens een naam aan toegevoegd is op het laatste moment.

Naast Fausto, Tommy Pulse, X-Force, Charly, Nazzz en Raven zal namelijk niemand minder dan TimeQube de line up van HeartDance komen versterken en degeen die getuige waren van hun optreden op CB Bookings presenteert Hollandsch Glorie, 28 januari jongstleden in Patronaat in Haarlem, weten wat ze te wachten staat. Een overweldigend Live optreden vocaal bijgestaan door MC Da Silva, the voice from HQ. 10.000 feet het nummer dat ze op CB Bookings presenteert Hollandsch Glorie ten gehore brachten zal in de zomer ook uitkomen op het label van Fausto en Junior Rodgerz XSIF Records en is een ultiem Harddance nummer met een uplifting melodie die je laat dansen of je het nou wilt of niet.

TimeQube bestaat uit het jonge producers duo Alex van Bokhoven en Hans Bakker, deze, respectievelijk 25 en 22 jaar oude jongemannen, begonnen samen muziek te maken tijdens het eerste jaar van hun studie aan de hogeschool voor de kunsten in Utrecht. Ze begonnen met het samen maken van opdrachten en kwamen er zo achter dat hun voorkeur bij de dance muziek lag, dat ze samen wel heel snel konden werken en dat die samenwerking tot mooie dingen leidde.April 2005 kwam Robson Da Silva TimeQube versterken en in november 2005 kwam hun eerste plaat 'Construct' uit. Live on stage staat Hans achter de sythesizer, Alex achter de samplers en draaitafels en Robson Da Silva verzorgt de vocale bijdrage. Kijk voor meer informatie op hun site www.timeqube.nl.

De time table van HeartDance zal er als volgt uitzien:

22:00 - 23:15 Raven
23:15 - 00:30 X-Force
00:30 - 01:45 Tommy Pulse
01:45 - 02:15 TimeQube
02:15 - 03:30 Fausto
03:30 - einde Charly back to back Nazzz

De Valk in Amsterdam Noord op het IJplein biedt plaats aan 300 partypeople in een sfeervolle zaal met goed geluid, de drankjes zijn niet duur, vanaf € 1.50 (ook het bier!!!) en de locatie is op loopafstand van zowel het kleinere 'IJplein' pontje als de grote pont, die beide vanachter het Centraal Station vertrekken en gratis zijn. Tevens stoppen er diverse bussen en nachtbussen vlakbij De Valk en ook met de auto is de locatie eenvoudig te bereiken. Ga voor de diverse routbeschrijvingen naar www.dawnofdance.com.

Er zijn op twee manieren kaarten te verkrijgen; je kan naar info@dawnofdance.com mailen en dan wordt je naam op de betaalde gastenlijst gezet. Dit houdt in dat je € 9.00 betaald in plaats van de deurprijs van € 11.00. Voorwaarde is echter wel dat je dan voor 23:30 binnen bent, na deze tijd vervalt de lijst en betaald iedereen de deurprijs van € 11:00. Dawn of Dance hoopt je elf februari te begroeten om Harddance te vieren de hele nacht door.

HeartDance.....From The Hard
We take no prisoners.......We only convert....
Uitspraak van LecZ op dinsdag 14 februari 2006 om 17:30:
Nee hoor bij draaitafels valt het niet zo op! Meer bass maar das vaak ook meer ballen! Bij mics is het ronduit irritant! Daarom freefloats (ze zijn wel lelijk) is een aanbeveling zeker als de set flink wat power heeft dan heb je nergens las van!

okayyyyy (f)


Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 14 februari 2006 om 17:38:
Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de foto's :D

:$
Ik zal ze zoveel mogelijk proberen te uppen vanaaf, maar ga ook draaien van 8 tot 9 op Sonic Radio dus weet niet of ik het red allemaal voor 8-en, maar ga mijn best doen :)
Meissie je heb et er maar druk mee! Suc6 morgen iig!!!
Dit is in ieder geval alvast een deel, zal morgen de laatste (pakweg 50 ofzo nog denk ik) erbij zetten

Fotos HeartDance

En nogmaals ik ben een slechte fotograve :$:$:$
foto's zijn errug artistiek.....feestje was SUPER!!!!

dank je wel Daaan!

(k)

P.S alle mensen die niet zijn geweest: schande!

echt wat gemist :bounce:
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 14 februari 2006 om 22:14:
dank je wel Daaan!

(k)

:lief: :hug:


Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 14 februari 2006 om 22:14:
P.S alle mensen die niet zijn geweest: schande!

echt wat gemist :bounce:

Ech wel nanananananana
Die kunnen straks over tien jaar niet zeggen van 'Ik ben nog op de allereerste editie geweest toen op 11 februari 2006' ;p ;p ;p
"dat het zo klein begon he, ik bedoel, nu met 25.000 man hier..."

:D
laatste aanpassing
:respect: whahahahahahah

Ja, weet je nog en de eerste editie was het zo rustig toen en moet je nu dan eens kijken, Harddance is gewoon verreweg de populairste stroming in heel Europa nu en de rest van de wereld begint ook al meer en meer Harddance minded te zijn

;p ;p b)
BTW ff wat anders

De opgenomen sets....
De minidisc die ik geleend heb, neemt wel op, maar het is dus niet mogelijk om hetgeen dat op de disks staat te uppen naar mijn pc...

Ik moet nog even kijken hoe ik dit zal moeten gaan oplossen, zou natuurlijk het liefst zelf een minidisc willen kopen en dan zou ik het wel kunnen uppen in mijn pc, maar dat gaat dus ff niet atm.

Weet iemand misschien iemand met een mini disc die wel helemaal werkt en die dan misschien de inhoud naar mp3 om kan zetten?

En als het dan ff kan ook gelijk van DDOD januari en februari o:)
Artiest Raven
Optische aansluiting :?
En anders stuur maar op! Fixen we wel even voor je!
Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 11:05:
Optische aansluiting :?

he? begrijp niet wat je bedoelt precies :s
Ik heb een supermooit programmaatje om het te uppen, maar of de minidisc is niet goed of het kabeltje is niet goed, want hij trekt hem er wel uit, maar als je hem dan wil beluisteren of exporteren naar wat anders komt er een foutmelding.
Minidisc is inmiddels ook alweer terug bij de eigenaar dus het is ff lastig


Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 15 februari 2006 om 11:12:
je kan desnoods de koptelefoonuitgang aansluiten op audio in van je geluidskaart en het op de pc opnemen...

Hmmmmm, misschien dat ik dat wel snap hihihihihihi alhoewel..... volgens mij heb ik daar het kabletje niet voor, als ik het goed begrijp zou ik dan de minidisc als het ware moeten aansluiten op de manier waarop ik nu thuis gewoon mijn setjes opneem? Maar dan zou ik twee keer een 'mini jack kabel' moeten hebben toch ofzo?
Sowiesow is dat geen MP3 Mini Disc speler volgens mij hoor. Dus uploaden jaar je PC heeft sowiesow geen nut dan ; Je zult het allemaal af moeten spelen en dan opnemen.

Optisch uit of via de koptelefoon uitgang naar de audio in zoals Hans al zei. Maar dat word dat laatste want jouw pc heeft geen optische ingang...
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 11:25:
Hmmmmm, misschien dat ik dat wel snap hihihihihihi alhoewel..... volgens mij heb ik daar het kabletje niet voor, als ik het goed begrijp zou ik dan de minidisc als het ware moeten

Je hebt wel zo'n soort kabeltje ; Weet nog dat ik mijn mini-disc ooit had aangesloten op jouw mengpaneel en die stuurde het geluid weer door naar je pc :)

Optisch is trouwens glasvezel ; Zo'n hele dunne flexible kabel met een rode 'laser' erin :)
Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 11:27:
Je hebt wel zo'n soort kabeltje ; Weet nog dat ik mijn mini-disc ooit had aangesloten op jouw mengpaneel en die stuurde het geluid weer door naar je pc

Weet je dan ook wat voor kabeltje het was en waar ik dat nu gelaten heb? ;p

Maar dat is toch twee van die kleine plugjes dan?, want voor de koptelefoon issie klein en volgens mij als het in dezelfde ingang (van waar normaal mijn microfoontje zou moeten?) moet is dat ook zo een klein plugje en ik kan me echt zo een kabeltje niet heugen :no:

Hey nog ff wat anders he is het normaal niet zo als je opneemt vanaf pioneer etc he, dat die kabel eigenlijk in de line in zou moeten? en niet in de mic in? Dirf er alleen niet echt mee te gaan kloten, omdat ik net blij ben dat ik weer kan opnemen enzo

Sowiesow is dat geen MP3 Mini Disc speler volgens mij hoor. Dus uploaden jaar je PC heeft sowiesow geen nut dan ; Je zult het allemaal af moeten spelen en dan opnemen.

Kijk dat verklaart misschien wel een hoop en dan is het dus ook niet zo dat als je een speciaal programmaatje hebt dat dat wel ineens kan ofzo? o:) ;p

Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 11:27:
Optisch is trouwens glasvezel ; Zo'n hele dunne flexible kabel met een rode 'laser' erin

Weer wat geleerd :cheer:
De kabel die ik toen gebruikte was een mini-jack ( mini-jack is zeg maar de aansluiting die in je mic-in/line-in/etc. in je geluidskaart gaat ; Kleine aansluiting ) naar 2 tulp.

Als je zo'n kabeltje hebt kun je die gewoon in 1 van je line aansluitingen doen naar je mengpaneel...

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 11:36:
Hey nog ff wat anders he is het normaal niet zo als je opneemt vanaf pioneer etc he, dat die kabel eigenlijk in de line in zou moeten? en niet in de mic in? Dirf er alleen niet echt mee te gaan kloten, omdat ik net blij ben dat ik weer kan opnemen enzo

Hoort in de line-in ja... Kan ook via de mic maar line-in is toch wat beter geregeld ;)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 11:36:
Kijk dat verklaart misschien wel een hoop en dan is het dus ook niet zo dat als je een speciaal programmaatje hebt dat dat wel ineens kan ofzo? o:) ;p

Als het geen mp3 mini-disc speler is... Dan MOET je het afluisteren en opnemen tegelijk. Zie het als een taperecorder dan...
Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 11:47:
De kabel die ik toen gebruikte was een mini-jack ( mini-jack is zeg maar de aansluiting die in je mic-in/line-in/etc. in je geluidskaart gaat ; Kleine aansluiting ) naar 2 tulp.

dus gewoon die roze kabel die ik nu op het moment heb, die is namelijk zo en ja mini jack ken ik (tegenwoordig ken ik zelfs XLR b) )
Maar ik zie dan niet hoe ik dat dan moet doen met die minidisc erbij betrokken, ik kan die tulp daar toch niet in doen? En als ik het via mijn mengpaneel doe, dan zou die minidisc dus weer op 1 van de kanalen van mijn mengpaneel aangesloten moeten zijn?

Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 11:47:
Hoort in de line-in ja... Kan ook via de mic maar line-in is toch wat beter geregeld

Dan ga ik dat toch maar een keer kijken dan, net wat je zegt zal geluid wel ten goede komen heb ik zo een idee, maar moet dan dus iets veranderen in mijn geluids instellingen (line in ipv mic in aanzetten denk ik zo maar ;p) maar hoe, wat waar, moet ik dus uitzoeken, want ik moet ff kijken hoe ik die line in kan gebruiken en dat ie het dan nog wel opneemt op BPM Studio zeg maar, dat is me namelijk nog niet gelukt tot op heden, maar hey ik heb het geluid nu al twee keer weer goed kunnen krijgen, dus dit zou ik ook uiteindelijk moeten kunnen, denk ik......

Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 11:47:
Als het geen mp3 mini-disc speler is... Dan MOET je het afluisteren en opnemen tegelijk. Zie het als een taperecorder dan...

dat weet ik dus niet, maar die jongen van wie ik het geleend had die had een kabeltje meegegeven dat in de usb poort van mijn pc moest en dan had het dus zo gewezen dat normaal je dan de inhoud van de disk op je pc kon doen (deed ie ook) alleen kon ik er verder dan dus niets mee, vanwege die error die ik elke keer kreeg. Eugène heeft hem zelfs meegenomen naar de studio van een van zijn beste vrienden en die kreeg het ook niet voor elkaar en die zei dus dat het of aan de minidisc player zelf lag of aan het kabeltje....

Vind het al heel wat dat ik dat ding zaterdag uiteindelijk heb aangekregen, weliswaar met hulp ook, maar dan nog, dat kon ik pakweg twee maanden geleden al geeneens whahahahahah
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 11:54:
Maar ik zie dan niet hoe ik dat dan moet doen met die minidisc erbij betrokken, ik kan die tulp daar toch niet in doen? En als ik het via mijn mengpaneel doe, dan zou die minidisc dus weer op 1 van de kanalen van mijn mengpaneel aangesloten moeten zijn?



De mini-jack moet dan in de mini-disc uiteraard....

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 11:54:
En als ik het via mijn mengpaneel doe, dan zou die minidisc dus weer op 1 van de kanalen van mijn mengpaneel aangesloten moeten zijn?

Dat lijkt me wel handig ja... :')
ff voor de duidelijkheid....mic in is MONO, line-in is STEREO...dus je wilt sowieso de line in hebben...
Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 12:03:
De mini-jack moet dan in de mini-disc uiteraard....

en de tulp in mengpaneel?
Maar hoe doe ik dan weer het geluid naar mijn pc krijgen dan?
Heb ik dan niet feitelijk twee van die kabels nodig? 1 van mini disc naar Pioneer en dan een van pioneer naar PC?
Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 12:03:
Dat lijkt me wel handig ja... :')

Gooi ik hem dan gewoon op een van de kanalen waar nu mijn draaitafels/cd spelers op aangesloten zijn?

Ik hoop btw dan wel dat ik die oude kabeltjes nog bewaard hebt, aangezien die volgens mij best verrot waren, daarom heb ik juist die roze gehaald
Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 15 februari 2006 om 12:05:
ff voor de duidelijkheid....mic in is MONO, line-in is STEREO...dus je wilt sowieso de line in hebben...

hihihihihihi, man ik hoop dat ik dat voor elkaar krijg met die line in dan, zou een hele vebetering zijn dan :yes:
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 12:07:
en de tulp in mengpaneel?

In het mengpaneel in een line ingang... Phono zijn voor de draaitafels.

Maar hoe doe ik dan weer het geluid naar mijn pc krijgen dan?

Zelfde manier als je een set zou opnemen ??

Heb ik dan niet feitelijk twee van die kabels nodig? 1 van mini disc naar Pioneer en dan een van pioneer naar PC?

Je pioneer staat toch al door gelust naar je pc of zie ik het verkeerd ? Dan heb je geen kabels meer nodig hoor ...

Gooi ik hem dan gewoon op een van de kanalen waar nu mijn draaitafels/cd spelers op aangesloten zijn?

De DJM-600 heeft 4 line ingangen ; dus zal er vast nog wel 1 vrij zijn. Vergeet trouwens niet om dan de knop om te schakelen naar line als hij anders staat ; De knop boven het desbetreffende kanaal that is... Anders heb je er nog niets aan.
Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 12:14:
In het mengpaneel in een line ingang... Phono zijn voor de draaitafels.

k duidelijk


Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 12:14:
Je pioneer staat toch al door gelust naar je pc of zie ik het verkeerd ? Dan heb je geen kabels meer nodig hoor ...

die staat doorgelust door die roze kabel vanaf mijn pioneer naar de pc, zit me trouwens te bedenken dat ik die eigenlijk in mijn monitor moet gooien dus dat maakt dat geluid zo vaag hahahahaha en ik gisteren maar piekeren en praciseren waar het aan kon liggen (geluid was superdof namelijk)

Maar dan heb ik dus wel nog een extra kabel nodig met tulp/mini jack, omdat degeen die ik nu heb al vanaf mengpaneel naar pc loopt :)


Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 12:14:
De DJM-600 heeft 4 line ingangen ; dus zal er vast nog wel 1 vrij zijn. Vergeet trouwens niet om dan de knop om te schakelen naar line als hij anders staat ; De knop boven het desbetreffende kanaal that is... Anders heb je er nog niets aan.

uh uh is inderdaad nog wel vrij en yeah eindelijk iets wat ik wel al wist van die schuifknoppen whahahahahah

Daaan goes technikal tonight dus och fuck
dan heb ik wel die minidisc nog nodig, moet ik maar ff vragen of ik die anders nog een dagje mag lenen dan

Zou wel vet zijn als dit me lukt (mits ik die kabels nog heb extra) dan kan ik namelijk gelijk de DDOD's van dit jaar ook doen
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 12:19:
uh uh is inderdaad nog wel vrij en yeah eindelijk iets wat ik wel al wist van die schuifknoppen whahahahahah

Die knop waar ik het over had is geen schuif maar een hamsterswitch. Zo 1 die maar in 2 standen kan staan en die je van links naar rechts switched.
Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 12:21:
Die knop waar ik het over had is geen schuif maar een hamsterswitch. Zo 1 die maar in 2 standen kan staan en die je van links naar rechts switched.

tjaha dat is toch heen en weer schuiven dan? Je bedoelt dat als je hem heen en weer beweegt en je cd staat open en aan dat als je hem naar de andere kant doet dat het dan stil is

Maarruh heb dus wel een kabel extra dan nodig, misschien anders maar eentje halen, die korte zijn iets van 4.95 ofzo en dat kan ik misschien wel missen deze week

hey, hoe komt het eigenlijk dat jij op internet bent Reef? Was je werk deze week dan al afgelopen gelijk?
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 12:26:
tjaha dat is toch heen en weer schuiven dan? Je bedoelt dat als je hem heen en weer beweegt en je cd staat open en aan dat als je hem naar de andere kant doet dat het dan stil is

Neeeeeheeeee.... Dat is die switch die boven je gain zit... Hamsterswitch. Ik zeg toch naar dat hij maar 2 opties heeft ; Links of rechts. En niets er tussen...

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 12:26:
hey, hoe komt het eigenlijk dat jij op internet bent Reef? Was je werk deze week dan al afgelopen gelijk?

Ben vannacht weer naar huis gereden... Moest even wat dingen regelen. Gelukkig hoef ik nu niet zo aso vroeg weg hier ... ;P ;P Ga over half uurtje - 3 kwartier weer terug naar mijn werk.
Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 12:35:
Neeeeeheeeee.... Dat is die switch die boven je gain zit... Hamsterswitch. Ik zeg toch naar dat hij maar 2 opties heeft ; Links of rechts. En niets er tussen...

we bedoelen echt dezelfde hoor, die boven elk kanaaltje zitten, het verschil tussen phono en line bij sommige kanalen en bij die andere staay er geloof ik twee keer line maar wel met een verschil ertussen :)


Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 12:35:
Ben vannacht weer naar huis gereden... Moest even wat dingen regelen. Gelukkig hoef ik nu niet zo aso vroeg weg hier ... Ga over half uurtje - 3 kwartier weer terug naar mijn werk.

Ach so

Hey was die Michael Verdiesen nou eigenlijk nog gekomen afgelopen zaterdag?
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 12:39:
we bedoelen echt dezelfde hoor, die boven elk kanaaltje zitten, het verschil tussen phono en line bij sommige kanalen en bij die andere staay er geloof ik twee keer line maar wel met een verschil ertussen :)

Ja maar het is geen schuifje :')

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 12:39:
Hey was die Michael Verdiesen nou eigenlijk nog gekomen afgelopen zaterdag?

:no:
Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 12:43:
Ja maar het is geen schuifje :')

als het heen en weer kan is het een schuifje ;p wat mij betreft whahahaha, sdenk maar aan het volume-wegschuifknopje mijn belgiscvhe benaming voor de fader whahahahah


Uitspraak van ®aven op woensdag 15 februari 2006 om 12:43:
:no:

HOERRRRRRR

;p ;p ;p
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 15 februari 2006 om 12:44:
als het heen en weer kan is het een schuifje ;p wat mij betreft whahahaha, sdenk maar aan het volume-wegschuifknopje mijn belgiscvhe benaming voor de fader whahahahah

zucht.... Het is GEEN, NON, NEIN schuifje :')

Ach fuck it... Ja ; het is een schuifje :jaja:
Anyway.. Ik ben terug naar mijn werk. Vanavond blijf ik wel gewoon daar pitten :/ Ben kapot vandaag :D

Cheerio :P
:D LOL Ik Ga ook weer achter euh de schuifjes....
laatste aanpassing
Als het maar wel belgische zijn ;p

Moe je me af en toe eens geluidjes horen beschrijven dan ga je helemaal dubbel van het lachen, ik ken de meeste officiele termen (nog) niet dus dat kan soms errug grappig zijn

Ja, dat spannende en pompend achtige geluidje vind ik cool etc etc ;p
Haha ken idd ooit met ene Koen bij Patriott.nl in de studio gezeten heb me rot gelachen! Amai das een dikke basdrum :D:D:D:D
om over vaute carnavalwanproducties maar te zwijgen ;)
He? Snap hem ff niet

Poehe ik heb me een beetje verslapen :x Moet eigenlijk over een kwartiertje al de deur uit, maar eerst koffie hoor

Joehoe morgen vrijdag :lief:

En vanavond alvast ff feesten :cheer:
het verkleden heb ik al gezien met je blauwe pakje ;)

Hey, heb je de videobeelden al gezien? Is daar iets van een planning voor? ben benieuwd :)
Eerst de 'DDOD - Lost In Love' flyer.
Dan website voor mijn Pa afmaken.

Verder zijn de beelden wel OK.
Ik zal het rauwe materiaal wel Daaan d'r kant op laten komen.

Of 't tot een respectabel DVD-tje gaat komen is nog ff afwachten. :p
aha, ach so :)

Was de afgelopen keer met HHA Roodkapje ;p ;p

En nee, nog niets gezien, ik heb deze week een weekje vrij, voor zover mogelijk, heb nog wel dingen gedaan en de beelden liggen bij John, die spreek ik sowieso zaterdag, zal wel ff vragen, maar kan best effe duren hoor aangezien John de DVD in zijn vrije tijd moet maken en ook 40 uur moet werken en ook nog een vrouw heeft dus dan kan je natuurlijk niet de hele avond enzo achter de pc gaat zitten.

Heb je de DDOD DVD al gekeken?