Partyflock
 
Forumonderwerp · 846861

Flyer designed by Sonic-XL Artwork by Mr. E.

Nog even en dan zal het dan eindelijk zover zijn, elf februari aanstaande is het tijd voor Dawn of Dance's eerste grotere feest HeartDance - From The Hard. De flyers zijn bijna allemaal uitgedeeld, de posters opgeplakt her en der, mailinglists zijn uitgestuurd en elf februari zal het dan om klokslag 10 uur s'avonds beginnen in De Valk in Amsterdam. Een feest voortgekomen uit liefde voor Harddance, omdat je meer van je favoriete muziek wilt horen hoe dan ook. Het begon met D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn in café Dé Trappist met een capaciteit van 100 man en nu is het dan tijd voor de volgende stap en is De Valk helemaal klaar om ingewijd te worden in de Harddance. 300 man maximaal, een zaal die doet denken aan de Max in de Melkweg, 1200 Watt in de zaal en een line up waar je je vingers bij aflikt en waar ook nog eens een naam aan toegevoegd is op het laatste moment.

Naast Fausto, Tommy Pulse, X-Force, Charly, Nazzz en Raven zal namelijk niemand minder dan TimeQube de line up van HeartDance komen versterken en degeen die getuige waren van hun optreden op CB Bookings presenteert Hollandsch Glorie, 28 januari jongstleden in Patronaat in Haarlem, weten wat ze te wachten staat. Een overweldigend Live optreden vocaal bijgestaan door MC Da Silva, the voice from HQ. 10.000 feet het nummer dat ze op CB Bookings presenteert Hollandsch Glorie ten gehore brachten zal in de zomer ook uitkomen op het label van Fausto en Junior Rodgerz XSIF Records en is een ultiem Harddance nummer met een uplifting melodie die je laat dansen of je het nou wilt of niet.

TimeQube bestaat uit het jonge producers duo Alex van Bokhoven en Hans Bakker, deze, respectievelijk 25 en 22 jaar oude jongemannen, begonnen samen muziek te maken tijdens het eerste jaar van hun studie aan de hogeschool voor de kunsten in Utrecht. Ze begonnen met het samen maken van opdrachten en kwamen er zo achter dat hun voorkeur bij de dance muziek lag, dat ze samen wel heel snel konden werken en dat die samenwerking tot mooie dingen leidde.April 2005 kwam Robson Da Silva TimeQube versterken en in november 2005 kwam hun eerste plaat 'Construct' uit. Live on stage staat Hans achter de sythesizer, Alex achter de samplers en draaitafels en Robson Da Silva verzorgt de vocale bijdrage. Kijk voor meer informatie op hun site www.timeqube.nl.

De time table van HeartDance zal er als volgt uitzien:

22:00 - 23:15 Raven
23:15 - 00:30 X-Force
00:30 - 01:45 Tommy Pulse
01:45 - 02:15 TimeQube
02:15 - 03:30 Fausto
03:30 - einde Charly back to back Nazzz

De Valk in Amsterdam Noord op het IJplein biedt plaats aan 300 partypeople in een sfeervolle zaal met goed geluid, de drankjes zijn niet duur, vanaf € 1.50 (ook het bier!!!) en de locatie is op loopafstand van zowel het kleinere 'IJplein' pontje als de grote pont, die beide vanachter het Centraal Station vertrekken en gratis zijn. Tevens stoppen er diverse bussen en nachtbussen vlakbij De Valk en ook met de auto is de locatie eenvoudig te bereiken. Ga voor de diverse routbeschrijvingen naar www.dawnofdance.com.

Er zijn op twee manieren kaarten te verkrijgen; je kan naar info@dawnofdance.com mailen en dan wordt je naam op de betaalde gastenlijst gezet. Dit houdt in dat je € 9.00 betaald in plaats van de deurprijs van € 11.00. Voorwaarde is echter wel dat je dan voor 23:30 binnen bent, na deze tijd vervalt de lijst en betaald iedereen de deurprijs van € 11:00. Dawn of Dance hoopt je elf februari te begroeten om Harddance te vieren de hele nacht door.

HeartDance.....From The Hard
We take no prisoners.......We only convert....
alle nachtjes slapen tot heartdance zijn nu officieel voorbij .... nu alleen nog een kwestie van uren tellen :cheer:
gister met karate behoorlijk fout op mn rug terecht gekomen...dus zal misschien niet heel beweeglijk zijn, maar dat ligt dan daaraan! ;)

Hopelijk trekt het wel een beetje weg....kan nauwelijks lopen :(
Artiest Raven
Ik probeerde nog enigzins te slapen gisteravond maar wou niet echt lukken :')

We hebben er een zin in :jaja:

Hans > Krukje voor je regelen ? ;)
Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 6 februari 2006 om 01:14:
mannen denken meestal met iets anders...als dat ook valt in de categorie hoofd (er zit per slot van rekening een helm op)............dan ja, van je hoofd!

Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 6 februari 2006 om 01:40:
kaarsvet werkt ook een stuk stimulerender wanneer het gesmolten is.....

Uitspraak van Wubinator op maandag 6 februari 2006 om 01:39:
I like it HOT

Uitspraak van Wubinator op maandag 6 februari 2006 om 01:37:
Een emmer om het in te doen? Is dat niet een beetje krap ... ik ga toch liever voor een bed ofzo dan hoor!

Ik ken jullie 2tjes ook geen 5 min alleen laten :no: en meteen dit werk, ik zou zeggen Foeiii!!
Nou weet ik het wel weer ik bind jullie voortaan gewoon vast veel makkelijker in de gaten te houden dan..

Whahoooeeee is het al tijd voor een feestje :cheer:
Oh Hans hoop dat je beetje opknapt, anders stoeltje neerzetten? ;)

Nou ik hebh gisteren vet lol gehad en Essie belde me net op dat de posters nog allemaal hangen bij de Pont :cheer:
Was leuk ritje, Van Woustraat, Frederik Hendrikplein, Utrechtsestraat, Rembrandtplein, Munt, Spui, Rokin, CS, Pontjes, Nieuwendijk, Warmoesstraat (vet leuk plakken tussen de junkies en dealers om half 2 snachts b) maar die gasten weten wel dat ze me niet lastig moeten vallen ;p ) Kalverstraat en halverwege de Vijzelgracht was mijn 2e rondje plakband op :nocheer:

Ga in de namiddag nog ff met Michel de V. kant van het centrum op en daar nog flyeren, dan ben ik door al mijn flyers en bijna al mijn posters heen :cheer:
haha bedankt! maar nee, geen kruk :/ hooguit een barkruk, na 2:15 ;)

Staan gaat beter dan zitten...

Hey daan, hou er een voor me apart he ;)

tot vanavond!
Mensen gaan al met een boog om je heen!!

*nee daar heb je dat grietje weer met haar HeartDance flyers rennuhhh!!*
Ben altijd al erg koppig geweest o:)

And proud of it yeah :cheer:

*doet een dansje en viert feeeeeeeeeest op Dave Clarke feat Chicks on speed - What was her name? *
wqas gisteren ook vet om te zien, stond ff biertje te drinken bij het pontje na het plakken en een peukkie te doen en echt iedereen die langs die posters kwam stond ernaar te kijken, was superweird om te zien, maar moet ook zeggen, al klinkt dat misschien stom dat ik ze echt heel erg gaaf vindt, het trekt ook gewoon de aandacht dat paarse op dat zwart enzo :lief:
Vind ze ook super mooi hoor.
Je flyer hangt op me deur.. En daar doet hij het erg goed :yes:

Goed ik ga me even aankleden en flink klussen enzooi.

Daan sterkte vanmiddag zal je nodig hebben ;P :flower:
Als mensen een leuk iets willen hebben , Ik zou zo rond 23:10 dan voor de DJ booth staan :D
oe surprises !!!
:jaja: :)
Ik geef trouwens 1 tip ; Goed kijken naar wat je krijgt. Er zit meer op dan je in eerste instantie ziet ;)
Ik ben benieuwd!
okaaaay

Ik sta dus geheel stijf van de adrenaline, net alsof ik twee pillen heb geslikt ofzo *heeft grote bambi ogen* en Erwin zegt dat ik helemaal zit te trillen
Uitspraak van ®aven op zaterdag 11 februari 2006 om 13:40:
Ik geef trouwens 1 tip ; Goed kijken naar wat je krijgt. Er zit meer op dan je in eerste instantie ziet

ik snap hem niet:p


Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 11 februari 2006 om 14:09:
ik sta dus geheel stijf van de adrenaline, net alsof ik twee pillen heb geslikt ofzo *heeft grote bambi ogen* en Erwin zegt dat ik helemaal zit te trillen

blijf ook van de koffie af meid ;-)
whahahahah was dat het maar hihihihihi

Ga zo ff stempelkussen en lege cd's halen en dan tegen drie uur is Michel hier en dan gaan we nog ff flyeren in het centrum en nog wat posters ophangen enzooi o:)

*doet een dansje en vieieiert feest op het anthem van HeartDance 'Mutation' *
ik heb nu ook maar iets anders opstaan. een beetje hardtechno en een paar nummers van All Saint:kwijl:
Nou we hebben er zin an!!!! TimeQube beetje ziekjes (Alex) en beetje kreupel (Hans) maar dat beuken we er vannacht wel even uit hoor! C.U. all !
Met bloed zweet en tranen zijn de "surprises" allemaal af B) :)

23:10 uitdeel tijd :jaja: :)
Uitspraak van LecZ op zaterdag 11 februari 2006 om 15:15:
en beetje kreupel (Hans)

het trekt al wat weg gelukkig :)

maar nogmaals, als iemand zich geroepen voelt om een barkruk (lees: áán de bar) voor me vrij te houden, graag :jaja:
Uitspraak van Hans [Tallboy] op zaterdag 11 februari 2006 om 16:56:
maar nogmaals, als iemand zich geroepen voelt om een barkruk (lees: áán de bar) voor me vrij te houden, graag :jaja:

Hans tegen meisje :

" Wil je dansen ? "

Meisje

" Ja hoor ! "

Hans

" Mooi... Dan kan ik zitten :[ "

Lukt altijd wel om een barkruk te regelen ;)
Uitspraak van Hans [Tallboy] op zaterdag 11 februari 2006 om 16:56:
maar nogmaals, als iemand zich geroepen voelt om een barkruk (lees: áán de bar) voor me vrij te houden, graag :jaja:

Komt goed Hans, je hebt ook nog een backstage ;)

Nou alle flyers (5000) zijn dus op gegaan vandaag, bijna alle posters, ik schat 200 van de 250

Dus

Bring it on!!!
Wel energie voor vanavond hebben hoor
Uitspraak van ®aven op zaterdag 11 februari 2006 om 16:33:
Met bloed zweet en tranen zijn de "surprises" allemaal af

Dan moet het wel heel erg speciaal zij :yes:
Hij heeft zelfs lachbuien van mensen doorstaan tijdens het kopen. Ik vind wel dat we Raven straks extra moeten gaan bedanken hoor !

... wat het ook mag zijn :P
laatste aanpassing
Nog een uur mensen :cheer: Moet nog even wat zin bij elkaar sprokkelen maar goed komt wel als ik zo de trein in stap
Nog 40 minuten (cheer) ... Roy, Frans, Dees en Hennie staan als het goed is elk moment voor mijn deur en dan is het bijna party time !!!!

Tot zo allemaal!
En? Hoe was het?
Locatie was top, geluid MONSTERLIJK, echt hard en ook superzuiver, DJ's, MC en muziek :respect:

Het was alleen niet zo druk, maar de mensen die er waren gingen wel helemaal uit hun plaat en hebben, naar wat ik gehoord heb, een topavond gehad, dus er komt zeker een vervolg ook :yes:
Niet zo druk, das dan weer jammer. Wel uit de kosten gekomen?
Jammer om te lezen dat het niet zo druk was, Daaan. (F)

Wel goed dat het evengoed volop genieten was (Y)
:)

Twas wel een beetje een teleurstelling, maar heb net wel weer iets heel erg leuks gehoord en wat me nog meer kan laten zeggen, er komt zeker een vervolg :yes: :cheer:
Was echt een top avond!! Ben ook zeker blij dat ik toch nog gegaan ben :yes:
Echt super tent muziek kon niet hard genoeg staan (L)
En ach wat we hebben ons allemaal prima vermaakt.

Alleen wel kut dat we aan het einde van het feest nog even langs de spoedeisendehulp moesten. Dat maakt een after er ook niet echt gezelliger op, maar goed voetje zit in het verband en ach onze stuiterbal moet het de komende paar weken ietsjes rustiger aan doen :( :D
Top avond :jaja: Geluid was bizar gewoon ! Ik dacht meerdere keren dat ik het geluid overstuurd had oid maar zat gewoon goed... (L) :)

Voor de rest... Tja... Jammer dat het idd niet zo druk was ; Maar de sfeer die er hing was wel ge-wel-dig.

Ook blij dat ik Time Qube alsnog heb kunnen zien ! Was zeker de moeite waard :jaja: :D
Hebben een hele leuke avond gehad! Konden eigenlijk niet gaan omdat Eup ziek was geweest, maar besloten om middernacht toch de auto te pakken en ff naar A'dam te rijden. Al was het alleen om Daan en de DJ's een warm hart toe te dragen.
Namen onze Happy Few vrienden mee, toetsten het adres in het navigatiesysteem en rijden maar.
Dolle pret natuurlijk, want dat systeem snapte er niets van. Na een uur sightseeing A'dam besloten we de auto bij het CS te zetten en de route per taxi te vervolgen. Is gelukt uiteindelijk en we riepen allemaal 'Ow is het hier!'..Bunker in, sappies gehaald en LOS! Heerlijke muziek en een gezellige sfeer. Was inderdaad niet zo druk, maar wat wil je: Trance Energy, Awakenings op dezelfde avond en dan ook nog HHA Holland en HHA de weken erna.
Blijft moeilijk om een feest goed te plannen, er is altijd wel een ander 'concurrend' feest...
De mensen die er waren hadden nu in ieder geval volop de ruimte om te dansen, ook wel eens errug lekker!
De DJ's die we hoorden (TimeQube, Fausto en Nazz b2b2 Charly) zetten lekker het gas erop... Two thumbs up guys (y)
Voor we het wisten was het alweer tijd om een taxi of een pontje te gaan zoeken..met een hart in de hand en een mooie cd van Raven! Thanx Daan, keep up the energy!
De foto's staan vanavond online:www.thfdance.nl
:knuffel:
laatste aanpassing
Uitspraak van MagicSjeup living in OZ op zondag 12 februari 2006 om 16:43:
Voor we het wisten was het alweer tijd om een taxi of een pontje te gaan zoeken..met een hart in de hand en een mooie cd van Raven!

:D
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 12 februari 2006 om 16:37:
Alleen wel kut dat we aan het einde van het feest nog even langs de spoedeisendehulp moesten. Dat maakt een after er ook niet echt gezelliger op, maar goed voetje zit in het verband en ach onze stuiterbal moet het de komende paar weken ietsjes rustiger aan doen

Oi oi wat is er gebeurd dan?
ik wil aan de ene kant eigenlijk niet de intervieuws zien maar aan de andere kant ook weer wel. dat was echt dolle pret:cheer:
Uitspraak van ®aven op zondag 12 februari 2006 om 16:43:
Ook blij dat ik Time Qube alsnog heb kunnen zien ! Was zeker de moeite waard

Thanks mate! Jij stond ook lekker te draaien trouwens :)