Partyflock
 
Forumonderwerp · 778483

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik wil een twee planten op mijn balkon zetten. Wordt de verkoop van stekjes nog gedoogd? Bij de growshop waar ik net was hadden ze ze iig niet.

En anders, ben ik nog op tijd met zaadjes of is het al te laat in het seizoen?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 13:20:
dat moet je nooit doen want ook de mannelijke plant maakt thc aan.
desnoods maak je er een goeie hasj van of een spacecake maar zet hem niet in de buurt van je vrouwtjes en probeer hem anders nog te bestuifen, misschien dat je dan nog een vrouwelijke kruising krijgt als je dan die zaadjes hebt weet je bijna zeker dat je een vrouwtje krijgt als je die plant

dit gaat bij mij niet op, ze staan namelijk in de volle grond :D:D:D

en het kwam opzich wel goed uit, dit was plantje nummer 6, nu staan er dus nog 5 dus voldoe ik weer aan het gedoogbeleid
 
haha ok dan kan je dat het bestte doen ja:P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 14:35:
dan kan je dat het bestte doen ja

al gedaan, kleine moeite

ze zijn nog nog maar een metertjes hoog, dus bij de stam afknippen dubbel vouwen en in de container ermee
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 13:20:
misschien dat je dan nog een vrouwelijke kruising krijgt als je dan die zaadjes hebt weet je bijna zeker dat je een vrouwtje krijgt als je die plant

WTF?
[edit na een 5 minuten de zin proberen te begrijpen] Wat een kul :rot:

Die foto is trouwens te onduidelijk om over te oordelen. Ze gaan nu toch nog niet bloeien buiten? :rot:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 14:48:
Die foto is trouwens te onduidelijk om over te oordelen. Ze gaan nu toch nog niet bloeien buiten?

foto is idd onduidelijk, maar met "balletjes" in de oksels is het meestal toch wel duidelijk
 
Bloeien ze al wel dan? De rest ook?

Verduister je ze oid? / edit, dat kan niet als ze in vaste grond zitten :rot:
laatste aanpassing
 
dat verduisteren is niet nodig ja als je omzet wilt draaien met je kweek kan je om 6 weken doen en als de plant te weinig stoffen krijgt of niet goed kan wortellen kan het zijn dat hij nu al in bloei staat.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 23:20:
Bloeien ze al wel dan? De rest ook?

bloeien doen ze volgens mij nog niet hoor :D:D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 23:20:
Verduister je ze oid? / edit, dat kan niet als ze in vaste grond zitten

je zegt het zelf, verduisteren kan niet dus bloeien ook nog niet

maar deze plant was toch echt vele malen anders dan de rest, de andere hebben allemaal leuke okselhaartjes en geen balletjes
 
Uitspraak van DJ sinaK-E op zaterdag 5 juli 2008 om 10:05:
bloeien doen ze volgens mij nog niet hoor :D:D

Dan kan je het geslacht ook nog niet zien....

Uitspraak van DJ sinaK-E op zaterdag 5 juli 2008 om 10:05:
maar deze plant was toch echt vele malen anders dan de rest

dat zecht nix....
 
Uitspraak van DJ sinaK-E op zaterdag 5 juli 2008 om 10:05:
okselhaartjes

komen niet als ze nog niet bloeien, dus ze zitten zwz in de voorbloei/bloei ;)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 juli 2008 om 23:24:
dat verduisteren is niet nodig ja als je omzet wilt draaien met je kweek kan je om 6 weken doen en als de plant te weinig stoffen krijgt of niet goed kan wortellen kan het zijn dat hij nu al in bloei staat.

Als je omzet wilt draaien doe je het of in een kas, of binnen,...

Niet buiten dus (F)
 
{argument 'id' ontbreekt}
mensen hebben het hier over 5 plantjes maar de nl wet is aan gepast in 2006 dat je er nog maar 3 stuk mag hebben zonder lampen als je er lampen boven heb hangen boven die 3 stuk ben je ok strafbaar
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 18:28:
Als je omzet wilt draaien doe je het of in een kas, of binnen,...

Niet buiten dus (F)

Precies, buitenwiet is alleen voor eigen gebruik :smoke:

Uitspraak van Ray21 op maandag 7 juli 2008 om 14:05:
mensen hebben het hier over 5 plantjes maar de nl wet is aan gepast in 2006 dat je er nog maar 3 stuk mag hebben zonder lampen als je er lampen boven heb hangen boven die 3 stuk ben je ok strafbaar

Gelukkig boeit het de meeste gemeentes geen reet wat je buiten doet zolang je maar geen overlast veroorzaakt, binnenkweken is sowieso strafbaar :)
laatste aanpassing
Zo,m`n record verbeterd :cheer: meer als 1 op 1 !!!!!!


:smoke:
 
Uitspraak van Jappie.NL op dinsdag 22 juli 2008 om 20:51:
Zo,m`n record verbeterd :cheer: meer als 1 op 1 !!!!!!

Netjes :)

Onder die 400watters?
:yes: x 2 dus reken maar uit :) 820 om precies te zijn :p


nog vakantie plannen ?? we gaan morgen naar`n camping vlak bij den helder,hondje mee enzo..


:smoke:
 
Netjes :) en lekker hoor op vakantie :D Ik zal binnenkort met mn nwe opleiding moeten beginnen en heb al vanalles aangeschaft

nieuw bed, kasten etc :)

Daarnaast nog een dikke bekeuring gekregen (45 te hard). Vakantie zit er dit jaar niet in denk ik :(
laatste aanpassing
Uitspraak van Ray21 op maandag 7 juli 2008 om 14:05:
mensen hebben het hier over 5 plantjes maar de nl wet is aan gepast in 2006 dat je er nog maar 3 stuk mag hebben zonder lampen als je er lampen boven heb hangen boven die 3 stuk ben je ok strafbaar

Ik quote even van http://www.justitie.nl

*Feit
5 of minder hennepplanten telen
Straf
Het telen van 5 planten of minder wordt niet vervolgd indien bij ontdekking afstand wordt gedaan van de planten. Er wordt onderscheid gemaakt tussen beroeps/bedrijfsmatige teelt en niet-beroeps/bedrijfsmatige teelt van cannabis. Bij niet meer dan 5 planten wordt er vanuit gegaan dat er sprake is van niet-beroeps/bedrijfsmatige teelt. Hoge prioriteit wordt gegeven aan de beroeps/bedrijfsmatige teelt van hennep.


bron
die dingen staan in de voorbloei :)

gedoogdbeleid is al jaren hetzelfde....
 
nice :D:D
Uitspraak van Koenie op zondag 22 mei 2005 om 13:29:
En anders, ben ik nog op tijd met zaadjes of is het al te laat in het seizoen?
 
Uitspraak van groningen madness op woensdag 27 augustus 2008 om 19:48:
En anders, ben ik nog op tijd met zaadjes of is het al te laat in het seizoen?

Voor binnen kan het altijd, maar buiten zal niks meer worden!
 
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
alweer die foto :nocheer:
wel mooi gezicht zo veel plantjes,maar wel aan de kleine kant,heb ze nu van +- 1.30 m dat zijn pas planten B)



Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 12:38:
Vakantie zit er dit jaar niet in denk ik

:aai: da`s wel minder ja.... :flower:

:smoke:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 juli 2008 om 12:38:
Vakantie zit er dit jaar niet in denk ik

Komt volgend jaar dan wel (f)
 
Uitspraak van Jappie.NL op vrijdag 29 augustus 2008 om 08:55:
Vakantie zit er dit jaar niet in denk ik

Voor mij miss nog wel over 2 maandjes :D deze week ff informeren ;)
hier ff een paar foto's van dat hele kleine plantje wat in onze voortuin groeide
en daar is gaan groeien door vogelzaad gooien
zou dit wat kunnen worden of is het van de verkeerde soort??



wel heel erg iel hoor :|
ja idd zaadje zat dus waarschijnlijk ook in het vogelvoer maar wie weet of dit een mannetje of vrouwtje is??
heb hier nog een paar foto's :






laatste aanpassing
vrouwtje
dus het zou toch nog wat kunnen worden
heb er eigenlijk geen verstand van
maar kan ie gewoon buiten blijven staan dan
en hoe lang duurt het voordat er gebruik
van kan worden gemaakt?
 
wow dat dat ding nog uberhaupt iets gaat geven knap hoor want geen potgrond en zo een zielig schaaltje:P

haal die gele bladeren eraf zo snel mogelijk en buiten kan je hem nog zeker laten staan.

Je kan hem gebruiken als de thc draadjes op het blad dat beetje wat je nog aan blad hebt bruin worden.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 september 2008 om 22:37:
haal die gele bladeren eraf zo snel mogelijk en buiten kan je hem nog zeker laten staan.

nooit blaadjes eraf halen ...
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 14:11:
nooit blaadjes eraf halen ...

doe ik toch wel gaat allemaal overbodige voeding naar toe kan beter naar je topje sgaan
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 14:16:
doe ik toch wel gaat allemaal overbodige voeding naar toe kan beter naar je topje sgaan

De bladeren hebben een functie, die zitten er niet voor niks.

Nooit eraf halen

(tenzij het klaar is en je moet knippen :rot: )
laatste aanpassing
 
je moet ook de groene blaadjes niet knippen nee

en ook niet alle maar een groot aantal kan je eraf knippen geloof me je thc gehalte word er beter op
Door het eraf halen/knippen van de blaadje verwond je de plant waardoor ie vatbaarder wordt voor ziektes en schimmels (toprot) dus beter gewoon laten zitten, gele/bruine bladeren vallen er uiteindelijk vanzelf wel af :smoke:
 
Uitspraak van $tef op woensdag 17 september 2008 om 18:15:
gele/bruine bladeren vallen er uiteindelijk vanzelf wel af

Juist, als het niet meer nodig is. De natuur is slim genoeg, als iets overbodig word gaat het vanzelf eraf.


Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 17:37:
en ook niet alle maar een groot aantal kan je eraf knippen geloof me je thc gehalte word er beter op

Dit is niet waar,... Juist minder, ff logisch nadenken (Y)
 
ach ja blijven jullie daar maar bij maar ik doe het al een tijdje zo en is altijd goed verlopen
zeker moet je de gele bladeren eraf halen overigs de groote bladeren ook
des te weiniger blad des te meer licht en dus dikkere toppen
en de voeding wat die besteed aan die groote & gele bladren kan die net zo goed aan die top
besteden dus je zou dom zijn als je de plant niet een handje meehelpt
nooit bladeren erafhalen..

planten hebben zonlicht nodig, via de bladeren, planten zetten co2 uit de lucht om in zuurstof door middel van fotosynthese via de bladeren..
lang leve de zonnige dagen van de laatste week en de komende week
de toppen krijgen nog even een extra boost op dit moment
ik ben wel weer tevreden straks met mn 2 plantjes :D

vorig jaar nog 100 gr per plant weten te halen
dat ga ik dit jaar zeker wel weer halen :D
 
Uitspraak van Vernhout 07© op donderdag 18 september 2008 om 17:43:
eker moet je de gele bladeren eraf halen overigs de groote bladeren ook
des te weiniger blad des te meer licht en dus dikkere toppen
en de voeding wat die besteed aan die groote & gele bladren kan die net zo goed aan die top
besteden dus je zou dom zijn als je de plant niet een handje meehelpt

jij snapt het kerel
 
Uitspraak van Vernhout 07© op donderdag 18 september 2008 om 17:43:
zeker moet je de gele bladeren eraf halen overigs de groote bladeren ook
des te weiniger blad des te meer licht en dus dikkere toppen
en de voeding wat die besteed aan die groote & gele bladren kan die net zo goed aan die top
besteden dus je zou dom zijn als je de plant niet een handje meehelpt

WAT een onzin, planten werken JUIST!!!! via de bladeren. Elk blad wat je eraf haalt betekent minder opbrengst. Dit is weer zon typisch weed fabeltje wat gewoon NERGENS op slaat. Heb jij ooit natuurkunde gehad? Een plant besteed geen voeding aan de bladeren, het zet daar JUIST voeding om en zorgt voor de fotosynthese. Ooit van gehoord? Niet?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fotosynthese


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 september 2008 om 08:28:
jij snapt het kerel

Je gaat toch niemand geloven die zo slecht nl kan?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 september 2008 om 12:53:
Je gaat toch niemand geloven die zo slecht nl kan?

hahaha daar heb jij weer gelijk in.

maar als de plant juist voeding omzet in de bladeren dan besteed de plant toch wel voeding aan de bladeren.


Ik heb nu een plantje op zolder staan foto komt eraan daar moest ik duidelijk heel wat bladeren vanaf knippen anders heb ik veel te weinig licht . voor die fotosynthese
 
Trouwens je mag sowieso niet zomaar de blaadjes er afknippen, dan gaat de plant in weze ''bloeden''.. Dus als je het er af haalt, doe het voorzicht en knijp de stengel dicht met je vinger.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 september 2008 om 14:34:
oe het voorzicht en knijp de stengel dicht met je vinger

Wat? dichtknijpen met je vinger. en dan zeker net met je handen op iets vies gezeten en voila doe er dan stek poeder op.

En knippen kan je zoveel doen als je zelf wil

Wiet is onkruid en onkruid is haast niet kapot te krijgen
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 september 2008 om 14:40:
Wat? dichtknijpen met je vinger. en dan zeker net met je handen op iets vies gezeten en voila doe er dan stek poeder op.

Neem aan dat je je handen wel wast van te voren? En trouwens stekpoeder op een bloeiende plant :lol: jij denkt zeker dat er dan een nieuw stekkien uitgroeit? :/

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 september 2008 om 14:40:
En knippen kan je zoveel doen als je zelf wil

Wat staat er nou boven je?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 september 2008 om 12:53:
WAT een onzin, planten werken JUIST!!!! via de bladeren. Elk blad wat je eraf haalt betekent minder opbrengst. Dit is weer zon typisch weed fabeltje wat gewoon NERGENS op slaat. Heb jij ooit natuurkunde gehad? Een plant besteed geen voeding aan de bladeren, het zet daar JUIST voeding om en zorgt voor de fotosynthese. Ooit van gehoord? Niet?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 september 2008 om 14:40:
Wiet is onkruid en onkruid is haast niet kapot te krijgen

Dat is dus echt bullshit :lol: