Partyflock
 
Forumonderwerp · 778483

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik wil een twee planten op mijn balkon zetten. Wordt de verkoop van stekjes nog gedoogd? Bij de growshop waar ik net was hadden ze ze iig niet.

En anders, ben ik nog op tijd met zaadjes of is het al te laat in het seizoen?
 
ik had wel 1200watt,maar 5planten is gewoon teweinig om in een redelijke tijd (14weken :vaag: ) 1 op 1 te halen :9

nu word het tijd om 7x per jaar 1 op 1 te halen B)
Ja,als je ze groot wil laten worden moet je ze eerst wel 2 weken laten voorgroeien...:gaap:

m`n stek`s die ik nu heb had ik al 12 dagen onder de tl in kleine potjes laten wortelen,daarna in 20l.potten gezet en nog 3 dagen op 18/6,morgen begint week 2 alweer v.d bloei.

Hoeveel vang jij per ons ?? `k hou het netjes met 400,- kan er eigenlijk wel meer voor vragen want`t is shop kwaliteit,maar ach,een vrienden dienst bewijzen is ook wel leuk :yes:

(Y)
Uitspraak van Jappie.NL op donderdag 9 oktober 2008 om 09:48:
Hoeveel vang jij per ons ?? `k hou het netjes met 400,- kan er eigenlijk wel meer voor vragen want`t is shop kwaliteit,maar ach,een vrienden dienst bewijzen is ook wel leuk

Dat is 4000,- de kilo ik weet niet wat je hebt staan aan soort maar voor skunk of nlx is dat best duur.

Voor degene die willen beginnen met kweken, ga naar een goede ( geen turken of trailervolk ) growshop vertel je wensen of koop er een dvd over kweken.
Het is allemaal niet echt moeilijk maar om 1 op 1 te halen :respect: netjes hoor
 
het is allemaal voor eigen gebruik O:) maar 4rooie is een nette prijs :9


Uitspraak van Jappie.NL op donderdag 9 oktober 2008 om 09:48:
m`n stek`s die ik nu heb had ik al 12 dagen onder de tl in kleine potjes laten wortelen,daarna in 20l.potten gezet en nog 3 dagen op 18/6,morgen begint week 2 alweer v.d bloei.

stap van de stekken af en ga met zaad werken,eerste 3weken op 12uur onder tl,dan nog 7weken in het hok :D
nadeel van zaad is dat er ook mannetjes bij kunnen zitten en dit zie je pas in de 3 a 4de week bloei.
kleine tip:
Haal goed zaad, ( voor de doordenkers een leuke ) Zet deze op groeien
Als ze redelijk aan de maat zijn snij je van iedere plant 1 of 2 stekjes, Deze zet je in de bloei en de moeder plant nog steeds op 18 uur.
Zo zie aan de gesneden stekjes na 3 a 4 weken welke mannelijk en vrouwlijk zijn.
Kies vervolgens de mooiste vrouwlijke plant met de meeste potentie( ga je vanzelf zien als je ervaring opdoet ) en snijd hier zoveel stekjes van als nodig,( paar extra voor het geval dat )
De gesneden stekken zullen een kopie worden van de moeder plant.

Nooit gedacht dat ik iets aan m'n school zou hebben B)
 
betere tip

Zet ze onder tl meteen op 12uur,zodra je onderscheid kan maken zet je de vrouwtjes in je bloeihok,dan hoeven ze nog maar 7weken af te bloeien :9 maar je moet het dan wel van de aantallen hebben.Met deze manier halen ze 7x per jaar rond de 1,2gram de watt :kwijl:
deze zomer 75 gram droog per buitenplant
Uitspraak van DJ sinaK-E op woensdag 15 oktober 2008 om 16:02:
deze zomer 75 gram droog per buitenplant

hoe groot is de achtertuin 2ha lol


Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 oktober 2008 om 22:38:
betere tip

Ik denk dat je een hele ander opzet hebt als dat ik altijd deed
Toen ik thuis woonde mocht ik 1 vierkante meter van m'n moeder op mijn kamer hebben. Ik ging uiteraart opzoek naar de beste moeder plant om er het meeste uit te halen.
Heb tijdens mijn pubertijd niet hoeven werken om de scooter verzekering en benzine te betalen :rot:
 
op 1m2 kan je met 1x 600 watt 7x per jaar minimaal gram de watt oogsten :d
yu manne ik zoek iemand rond hulst belgie of tilburg of bergen op zoom die in het groot verkoopt laat maar iets wete zoek dus groen :p
 
gras is groen