Partyflock
 
Forumonderwerp · 732017
 
Mischien komt er wel binnenkort Nieuw Hardcore Talent. Ik en Dj Darkprotest zijn bezig met nieuwe mixen en ook snel strakke nummers te maken. Dj Sergen(ik) heb wel een paar mixjes online maar is wel pcmixjes nie veel aan dus je kan wel ff checke via deze link: http://home.filternet.nl/~ericjansen/D&D%20Generation/sergen.html
maar dus binnenkort betere van The Dark Generators!!!
Tja weetje wat het is.. Als je zelf je eigen tracks al niet goed vind, kun je moeilijk verwachten dat anderen dat wel vinden natuurlijk. Ik vind mijn eigen tracks ook altijd goed, maar ik weet dat anderen vaak toch wel een andere mening hebben... helaas :P
ik vin mn eigen tracks niet slecht.... maar ook niet goed...
 
hc-bitch gak wiefkuh>

jij mag mijn vriendje zijn :yes:
 
Artiest Vinnybunny
Sergen kan beter weer opnieuw beginne met een andere naam :P
 
Artiest Frank B
Saskia?
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Nee, dat is te voorspelbaar
 
Negser? :P
Sjersjen dan?
Klinkt sjieker voor sjneller een kontrakt...

:P
 
NHT crew
 
en hij kan beter ook iets anders neme dan dark generators. dan vinik dark generation nog beter klinken.
Dark generators + Dj Sergen = Dj Negers
als je de letters Sergen ff goed schud
laatste aanpassing
 
of dj darkneger :)
Artiest {SHOWLIST artist 566, 31495}
Zo ik heb de 3 pagina's van deze topic is ff zitten lezen :D hoeveel vraag je voor zo'n strak nummer desnoods betaal ik wel :p als ik maar wat te horen krijg :D Can't take it anymore.. have to hear :p
laatste aanpassing
 
Oh my god! Dit topic is gewoon te mooi :|

Toch nog vermaak rond dit tijdstip dus... :D
laatste aanpassing
Hij heeft wel humor in ieder geval :D
 
agjah maakt mij niet uit wat jullie denke kga lkkr mn gang enne we sien wel of et iets word hiero. maare als de naam egt nix is versin ik wel iets beter hoor eyye mense hoje
Artiest {SHOWLIST artist 24361, 46946}
Dus et maakt niet uit wat andere mensen ervan vinden? Denk je ook zo bij je 'strakke nummers' en bij je 'livesets'? Nou dan zul je gegarandeerd zeer ver komen 8)
Met die afschuwelijke breezertaal zal je het zeker ver schoppen ! :no:
 
:'( post nou es een nummer man
 
Werkzaam bij KraakPiep
Ja, kolere. Leer eens fatsoenlijk NL typen.
Hee de foto is verdwenen :|
Maar Dj Regens heeft wel ergens wat balletjes, hij reageert :9
 
ja sergen post een track (als je durft :P)
Artiest Devine
Wahaha.........Werd eens tijd :-p
Maar wil nou wel eens een (STRAKKE) track van 'm horen.
:-p

Ik denk dat dit wel in de buurt komt :-p

1e Plaat :

Dj Sergen - Me and my big Mouth (A1)
Dj Sergen - Ster allures (B1)
Dj Sergen - First and Last Release (B2)

Nee we wachten het wel af (zal wel wer lang wachten worden)
 
lol
 
haha :D
 
op duistere kleuter records?
Maar laat nu gewoon ff een trackie horen, of een stukje er van :)
misschien snoer je iedereen zijn muil in 1x ;)
 
als dat zo zou zijn hadden we al wat gehoord ben ik bang
 
Laatst hier: vandaag om 16:14


Kijk die pik leest wel mee hoor ;) alleen weet ie misschien niet hoe die moet antwoorden hier O:) :D
 
Je mag best een grote bek hebben vin ik...

Of gaat het daar niet over hier....??

:smoke:
 
bij kinderen voor kindere zoeken ze ook nog dj's
:-)
op duistere kleuter records
:-p

Zou het echt niet weten maar als ik hem was zou ik ze alvast maar ff laten Repressen want als die plaatjes zo strak zijn als ie zegt dat zijn nou dan weet je het wel!!!

Greetz Coert.

p.s. fox kids planet zoekt nog mensen voor de Fox Kids Dj Talent Playback show!!!!
 
valt internet toch effe vies tegen als promotiemiddel... hehehehe :D
internet is juist een geweldig promotie middel, alleen je moet het GOED aanpakken en niet zoals deze geit hierzo :P
 
heej...beetje meer respect voor die lieve beestjes jah!!
ok je heb gelijk deze kerel heeft zichzelf een status gegeven van lik me aars dus om hem een geit te noemen is in zijn geval nog een compliment :D
 
ach ja, ti's moeilijk bescheiden te blijven hé... misschien wat om voor hem te remixen?!
 
:D
http://www.onzin.nl/3991/audio/asshole.wav

:-p lol (Y)
He hij heb zijn profiel verwijdert Wahahaha.....:-p

wat een Held!!!!
 
ongemanierde echoistieze loopjes plakker met music maker 2005 profesional
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
He hij heb zijn profiel verwijdert


Ja, dat kan ik wel een beetje begrijpen... Hij is veel te enthousiast geweest over zichzelf.

Maar ach... ik denk wel dat hij wat geleerd heeft van dit topic, jullie zijn wel hard geweest. En met z'n ambitie zit 't wel goed.

Wie weet horen we over een aantal jaar nog wel wat van hem, en dan lacht hij het hardst... Gewoon knallen Sergen... :D
laatste aanpassing
oww, je bedoelt zo iemand die na 8 maten denkt dat het cool is om er een 9e achteraan te plakken
 
ja en de 10de vergeet
 
nee die 10de is ie niet vergeten dat was een 82 driekwarts maat. (jaja die man heb zn eige shit jonge , talent!) :vaag:
mwa hij heeft ze account verwijderd en weet waar hij aantoe is na deze informatieve antwoorden die iedereen gaf :P