Partyflock
 
Forumonderwerp · 732017
 
Mischien komt er wel binnenkort Nieuw Hardcore Talent. Ik en Dj Darkprotest zijn bezig met nieuwe mixen en ook snel strakke nummers te maken. Dj Sergen(ik) heb wel een paar mixjes online maar is wel pcmixjes nie veel aan dus je kan wel ff checke via deze link: http://home.filternet.nl/~ericjansen/D&D%20Generation/sergen.html
maar dus binnenkort betere van The Dark Generators!!!
Artiest De-Tox
En meneer Sergen, heeft uw daar nog wat op te zeggen haha


ja ik wil? :P
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Een beetje dj/talent/whatever geeft antwoord op vragen of geeft uitleg.
altijd goed dat je zoiets over jezelf zegt (Y):S
Artiest Devine
Nocternal
:respect:
Ben het helemaal met je eens!!!

To Dj Sergen : Je doet het een beetje in de verkeerde volgorde, eerst ster allures en dan (hoop je) doorbreken :-s

Sorry gozer maar dat lijkt mij niet echt een goeie houding.
Maargoed Als jij denkt dat je er zo gaat komen vooral doorgaan!!!

Greetz Coert.
 
Artiest Vinnybunny
The Dark Generators have none releases yet but they will soon come!We will expect great mixes and hard songs off them.
Dj Sergen has some releases on internet but they are not so good things. They are made by Pc so there not so realy great. He is now working on some little mixes so check this soon out. For the old crap you can check this site:
http://home.filternet.nl/~ericjansen/D&D%20Generation/sergen.html
Dj Dark Protest had some releases on a site but that one is down now, we hope that it will be soon be online!


tering leer engels :) klinkt echt als een nederlander die net een paar lessen engels heeft gehad :p
lastig als dan de gebruiksaanwijzingen van muziekproggies int engels zijn :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 24361, 46946}
Ik mag hopen dat hij zich nu doodschaamt :P
 
now get this shit goin' :P


waar blijve die mp3's nou dannn???
*lacht zich kapot om deze thread*

:p
sluit me maar aan bij...iedereen:d
Niet te dicht aansluiten, ben hetro
dont worry ik ook:d

*sluit achter een vrouwelijk iemand aan*
laatste aanpassing
Hehe kep ff heel lief in een pm gevraagd of hij wil reageren in dit topic :P Ben benieuwd ;)
Da DreadLord >> :9
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Ben heel toevallig bij mid-town records terecht gekomen...
en vind mezelf nou ook nie eg een supertalent... weet zeker dat er mensen zijn die het met me eens zijn
Artiest Miquel
Grappige post dit.

Maar wat wil je ook, hij is pas 15? :)
Newayz, talent heb je of dat heb je niet, en wanneer heb je talent, dat is altijd maar de vraag he???

Ik denk niet dat als je goed kan draaien "lees plaatjes strak leggen", dat je dan al talent hebt, het is meer een combinatie van....om als getalenteerde DJ bekend te staan:

Het draait allemaal om een goed netwerk hebben, anders zul je er nooit komen. Om dat te bereiken moet je goed kunnen draaien, hieronder wordt niet alleen verstaan dat je leuke strakke sets kan afleveren, maar ook dat je het publiek goed kan vermaken, dus goed het publiek kunnen aanvoelen is ook een gave.

En vergeet nooit dat je zowiezo hard zal moeten werken om aan de top te komen of je nou talent hebt of niet. Je moet ze laten weten dat je er bent, waar Partyflock denk ik ook wel een goed hulpmiddel voor zal zijn. Wees niet te snel met uitspraken, zeker op dit forum waar iedereen een mening heeft positief of negatief bedoeld.

Als je er zeker van bent dat je goed bent, dan moet je maar eens naar een boekings buro of platen label gaan, die peepz weten wel waar ze over praten. En dan krijg je in ieder geval de juiste adviezen of dit nou positief of negatief zal.

Greetz.......
hard songs off them.




Ga je zinge?? Of zullen we het maar op tracks houde??
Als die er al zijn...


%)


Ik wil ook weleens een 'song' van je hore, jah...
laatste aanpassing
Artiest Sora
Dan krijg je misschien nog een rap te horen ook :9
 
eerlijk gezegd denk ik dat we helemaal niks meer van deze jongen horen
 
Artiest Hungry
Met deze instelling gun ik het je in ieder geval niet.
 
lol
dj sergen
Laatst hier: gisteren om 18:54
De tijd om je er nog onderuit te lullen is nu wel voorbij o:)
 
ik zag ut net ook.... en dan nie eens ff antwoorden verschaffen :S

ik wil un handtekening...sergen rules big time B)
Werkzaam bij OJC Cartouche
waar blijve nou die "vette tracks" van je verdomme :[
we wachten vol spanning :gaap::9
Planken Koorts
 
:gaap:
whaha hij durft hier gewoon niet meer te reageren 8)

hijs BANG :[
 
tja...als je ook al nie tegen kritiek kunt...dan wordt et echt niks :P
dan had ie niet eens dit topic moeten openen 8)
 
dat is de kern van alle kritiek ;)
Sergen klinkt aardig Turks trouwens... produceer je ook islamitische teringherrie? of zijn dat die super strakke snelle platen waar je het over hebt?
nie spotte met teringherrie he o:)
 
:gaap: :gaap:
jah ik wacht gvd nog steeds op zn zogenaamde "strakke nummers"!!!

schiet es op jah :[
:S
Tering wat een hoop reacties op gebakken lucht.

Maar je was geloof ik 10 toen je begon dus misschien wel dat jij als laatst lacht.

(y)
laatste aanpassing
whehe.. ok ok... tyfusherrie dan O:)
Kijk dat is al stukken beter :9
 
Artiest Frank B
als talent mag je wel oppassen dat je straks niet overboekt wordt! :o
jha :| als dat al zn "nummers" zijn, zulle die nummers vaak herhaalt worden in zn draai setje 8)
zul je mense blij mee make joh :9
hehe zo zie je maar weer al hemel je jezelf helemaal op de rest trekt je wel weer naar beneden en trappen je nog ff de grond in ook :D
en trappen je nog ff de grond in ook


jah en diep :devil:
Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 142628, 1189, 9507}
Sergen, tip misschien..... Topic sluiten en als goed voornemen iet minder kapsones........ ;) Of een andere naam kiezen :D
andere naam heeft geen zin :9
kvind um toch wel weer :devil: ;)
 
we'll fuckin'hunt him down :P
MMM binnenkort zal mijn nummer er ook op staan !! CHIPPY- IT
Artiest X-Side
De termen "beginner" en "upcoming talent" zijn 2 totaal verschillende dingen. Een "upcoming talent" ben je als er een grote stijgende lijn in je boekingen en dergelijke loopt. Oftewel: als er steeds meer en grotere feesten binnen een razendsnelle tijd boven je naam komen staan.

En aangezien ik je ariestenprofiel hier op PF (of waar dan ook) nergens kan vinden, ga ik er vanuit dat je nog geen boekingen hebt (gehad). En is er dus totaal geen lijn te vinden, laat staan: een stijgende!

Sorry maar dit is kritiek. En daar zul je zeker mee moeten leven! Want ik zal je zo zeggen, mensen zijn niet snel tevreden en het kan altijd beter.
laatste aanpassing
we'll fuckin'hunt him down


jazekers :9 :devil: