Partyflock
 
Forumonderwerp · 731682
Aangezien ik veel mensen heb horen zeggen dat het geluid in de silverdome aardig hard is en sommige zeiden zelfs Te hard :S Wou ik Graag even jullie bevindingen.. :)

Te Hard ?

Of kan nog harder ? :bounce:
 
Ben er nog nooit geweest dus bemoei me er niej mee
ik ook niet, als t geluid maar niet harder staat als gisteravond bij pavo:P ik heb gewoon serieus nu nog steeds een dikke piep in me oren:S stond egt snoei en snoeihard
Zo hoort et ook!!! :yes:
 
Beter te hard dan te zacht:yes: en volgens mij gaat het bij Hard bass niet te zacht staan:D
 
gewoon je gehoorapparaat op - zetten geen last :nee:
 
was mijn eerste feest dus al die andere feesten zijn voor mij gewoon te zacht :D
 
het staat wel erg hard!! piep in je oren!!
Als je vooraan bij de dj stond afgelopen keren, vond ik het geluid echt wel te hard voor je oren. Gewoon een aantal metertjes verder weg staan en sta je precies goed.
Te hard bestaat niet dus!


Als het bij mij pijn in me oren doet vind ik het geluid dus echt wel te hard. maar als jij dat fijn vind moet je dat dan maar doen heh :flower:
Als het bij mij pijn in me oren doet vind ik het geluid dus echt wel te hard. maar als jij dat fijn vind moet je dat dan maar doen heh


true. Je moet wel een heel klein btje aan je gehoor denken. Hard is vet, harder is vetter, maar TE hard is not done
kan toch niet hard genoeg zijn... :bounce: heeerlijk
 
het lijkt me toch echt dat het niet te hard kan, tenminste als er weinig hardcore word gedraaid want dan kan het stukken harder;)
KAARTJE IS BINNUHH!!!!!!!!!!!! :-D
 
Hoe harder hoe beter, en kaartje is al binnen :bounce:
 
het is t beste geluid wat ik ooit gehoord heb
te hard kan niet, dus 2 april maar eens ff testen dan :yes:
 
Té hard kan niet :D :bounce:

Merk het vanzelf wel 2 april!
kan niet wachten! :)

(t heet ook vast niet voor nix Hard Bass)
 
het geluid in de silverdome is super!!! Ben er al een aantal keren geweest met hard bass en qlimax! Altijd goed daar.....
 
Te hard? :S
het blijft maar hardstyle hoor.
ik hoop dat de zaal er weer eens uitziet zoals op qlimax 21-9-2002,waar zelfs de tribunes volgebouwd waren met stallages,dat noem ik nou een feest aankleden,en dan vet geluid,dan maakt me nog niet eens uit dat er hardstyle wordt gedraaid.
Superrrrrrrrrr geluid (y)
Te hard? :S
het blijft maar hardstyle hoor.


:gaap: "maar" hardstyle :gaap:.
Iedereen andere smaak, en der zijn er vele die Hardstyle wel (Y) vinden :jaja:.

En geluid mag wel lekker pittig staan, maar TE is nooit goed :jaja:. Ik ben ook benieuwd hoe het daar gaat klinken!
Het eindigt toch met hardcore dus als ie dat wil horen kan ut ook ;)

Nooit geweest in de silverdome dus hopelijk wordt het wat!
 
oh sorry :$
het ging dus over het geluid, kennelijk overheen gelezen :D
ben 14 februari naar hard bass in silverdome geweest en het was top!
Te hard? :S
het blijft maar hardstyle hoor.


De hardstyle van tegenwoordig liegt er ook niet om ;)
 
zit nu een hardstyle mixje te luisteren, hett is inderdaad wel harder geworden dan een paar jaar geleden, maar wat lijken die nummers veel op elkaar zeg :(
heb je een paar jaar stil gezeten dan? ;)
welke mafkees heeft dit forum verzonnen joh!!!! :(
geluid te hard....effe he!!
vaak wordt er geklaagd dat het geluid op feessies te zacht staat!
een feest is geen goed feest als het geluid niet allejezus hard beukt!!!! :)
lijkt me logisch...
silverdome is een top locatie en het geluid ragt er ook altijd goed, heb er weer zin in!! :p
Mijn eerste echt hardstyle feest was in de silverdome echt was echt geweldig! :)

Probeer deze keer er ook bij te zijn! (Y)!
wat een dom gelul van sommige mensen zeg...tuurlijk kan het geluid té hard zijn.

Wat mij betreft moet het hard én zuiver zijn, maar niet té hard. Heb geen zin om de hele week doof rond te lopen. Bij de laatste hard bass werden je ingewanden bijna uit je lichaam getrokken vooraan. Dat vond ik dus té.

Nu zul je altijd idioten (;)) hebben die dan de hele avond vooraan gaan staan, maar die komen er vanzelf wel achter :)
 
oordopjes mee.

;p
heet toch niet voor niets HARDbass :bounce: :xtc::bounce::xtc:
laatste aanpassing
 
het kan niet hard genoeg staan

:yes::yes::yes:
WHOEHOE we hebben er weer zin in PARTY ach volgens mij wordt het gewoon goed stampen en die battles zijn Erg goed trouwens ...TOT LATERSSSS
Artiest {SHOWLIST artist 78564, 26210}
HARD BASS de beste lokatie volgens mij hoor!!!!!!
 
Werkzaam bij Stylez-eventz
Weet niet ben er nog nooit geweest!Kom er 2 april wel achter!! :D :bounce:
Hoe harder hoe beter lijkt mij :bounce:
het geluid daar is top zulk geluid vin je nergens na 3 dagen nog een suis in je oren :d
3 dagen? :P ben benieuwd dan hehe
 
tja...wat vind je zelf TE hard??
maar silverdome is (Y) locatie :yes: zeker wel
zal je het na 2 april laten weten :P
 
Het is nooit Te hard
 
Het is nooooooit te hard!
:bounce:
geluid is zeker wel bruut in Silverdome!!!

en idd het kan nooit hard genoeg gaan,
zolang het maar zuiver is!!!:)
laatste aanpassing
laat ik het zo zeggen, VOOR de verbouwing van het silverdome was het geluid heel hard, maar wel super zuiver. dus het klonk gewoon supergoed. het was niet zo dat het geluid keihard was en dat het eigenlijk niet om aan te horen is, want dan is mijn feest al voor meer dan de helft verpest. hoop dat het geluid nu nog steeds het zelfde is, want ik heb verder nergens anders zo'n geluid gehoort als in silverdome...damn!