Partyflock
 
Forumonderwerp · 731682
Aangezien ik veel mensen heb horen zeggen dat het geluid in de silverdome aardig hard is en sommige zeiden zelfs Te hard :S Wou ik Graag even jullie bevindingen.. :)

Te Hard ?

Of kan nog harder ? :bounce:
het wordt voor mij ook de eerste keer in het silverdome dus we zien wel hoe het af gaat lopen
hopelijk wel supers goed
 
hoe harder hoe beter...draagt ook bij aan goeie sfeer
 
Silverdome :bounce: :respect: :bounce:
 
de silverdome is juist helemaal Top!! kga er cker weer heen!! :bounce:
 
hard, harder, maar ik ga toch wel voor het hardst @ silverdome
 
Silverdome is gewoon zwaar relaxed :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
toplocatie voor een feest!
Ik ben er zelf nog nooit geweest..:( Ben wel naar Hardbass in utregt geweest maar daar was het geluid niet al te best :S Had er meer van verwacht.... Maarjah we zullen 2 april zien of Silverdome beter is...:D
De enige locatie waar je de bass echt voelt! Maar dat hoort toch ook op HARDBASS :kwijl:
 
Kan altijd harder...
 
tis nooit hard genoeg!!! :bounce:

(K) amanda
hardbass is zeker niet te hard, heerlijke bass.

en niet van dat schelle geluid wat je weleens hebt, heerlijk zuiver.

(ps alleen de Now&Wow is nog harder)
precies goed, gewoon kei hard.
 
Hardbass......Vet Hard!
Ben je er nooit geweest?

Het gaat boven je verwachtingen uit!
HEEL HARDDD!!

:respect: Silverdome Nr.1 !!!
In de Silverdome was het geluid echt wel goed!!! Niks te hard...
Hoe harder, hoe beter...
DIE BASS MOET JE NIET HOREN, DIE MOET JE VOELÛHHHH!!!
(y)
laatste aanpassing
Hoe harder, hoe beter...

precies ;)
 
Bass kan niet hard genoeg staan
 
gewoon KNALLUH niet zeiken!!!!
 
silverdome is gewoon de beste lokatie van nederland voor zo'n feest!
enne geluid kan natuurlijk niet hard genoeg zijn!
alleen jammer dat het altijd alleen maar vooraan hard is!
ben er vorig jaar geweest , geluid was perfect , en vooraan inderdaad erg hard , maar voor de liefhebber zeer goed
laatste aanpassing
Te hard kennen we natuurlijk niet..:)
Vond Silverdome met qlimax ook erg goed! Een ijshockeybaan met er omheen een lange afstandsbaan die een paar meter hoger ligt..(Y) Erg vette party lokatie! Jammer dat er geen Hardcore 4 life word gehouden.. Heb het niet meer zo op Hardstyle! Of een dikke schranz techno party..:| Zou helemaal goor zijn.
 
het is wel een eindje rijden..
maar heb er nu al zin in als ik dit zo lees :D
Hardbass is zkr weten keihard geluid, maar Te hard ??, dat bestaat niet :P:P

Als je het wel te hard vind, dan zoek je toch meer een plekkie achterin de zaal.

MegaRave was trouwens ook wel keihard piep werk, jmmr genoeg te weining feesten waar het geluid op een goed nieveau staat.
 
Qlimax in Silverdome was goed geluid
 
Te hard kan tog niet!! :)
haha Neej Silverdome is wel een goed geluidje hoor:)
 
Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
heerlijk hard, ik zelf had vooraan moeite om me drinken afgeslikt te krijgen :9

en kzou ff vooraan tegen het hek gaan zitten bij het podium, naast de 'bassblokjes'... wat een genot is dat :yes:
laatste aanpassing
Kijk eens aan ! Nou ik mag nu tog wel aardig wat verw8ten de komende hardbass... Maarjah kan me het zelf ook niet voostellen het geluid "te hard" :D:D
 
Ten strijde trekken wij,
opdat mijn twaalf cilinder de dansvloer aan stukken scheure!
:bounce: :bounce: :bounce:
Motto: RIDDERS EN SPEREN :p

"Ik rijg je aan m'n lans"
HardBase @ Silverdome TE hard???

DACHT HET NIET!!!!! :-D
TE Hard kan niet he!!!
Keer lekker GOED knallen!!!
Echt het geluid was (HB 14 Febr 2004) echt MEGA goed!!!
En de Dj's die er komen.. PRRRRRRRR ;-)

(K) Suzanne (K)
Niet alleen de HB van 14 Febr was supervet or:P die vannuh... 4 oktober 2003 was ook ubermachtig!!:D:D Silverdome is gewoon vet!! klaar uit:D
Silverdome en Hard Bass horen gewoon samen :D

En te Hard ??? No way ;)
Niet alleen de HB van 14 Febr was supervet or die vannuh... 4 oktober 2003 was ook ubermachtig!! Silverdome is gewoon vet!! klaar uit

:respect: Daar sluit ik me bij aan!
hardbass wordt helemaal toppie
 
kan me nie voorstellen dat geluid te hard is. op de meeste feestjes staat het eerder te zacht
Te hard kennen we natuurlijk niet..



Geluid kan zeker wel te hard zijn, maar meestal is het omdat het dan schel geluid is. Niet diepe, rollende bassen maar de korte bassen (a la prednison attack oid). Die kunnen als het geluid echt hard staat zeker wel echt pijn doen aan je oren. Heb t ook wel eens, dat is niet leuk :( geef mij dan maar de diepe rollende bassen van Noize Suppressor, die doen nooit pijn, zelfs niet als het geluid vol open staat :D
licht een beetje aan waar je staat.
Laatste keer in silverdome had ik wel af en toe het idee dat het bij sommige tonen net te hard ging.
merkte wel dat het niet helemaal kösher was voor me oren
:) haha ta hard hoor ik ga niet ;)
23 okt was ook geil hoor :D
laatste aanpassing
Hardbass is idd een relaxed feestje en Silverdome is gewoon een superlokatie! Eenmaal daar geweest en dit jaar ga ik zeker terug!
 
echt kikke geluid daarzo maar hardbass van 4 oktober 2003 stond ie toch echt wel beter dan van die ander op 14 februari 2004..
wordt me eerste keer silverdome, maar denk dat het wel goed gaat komen:P
 
Ik vond het vorig jaar echt wel extreem hard daar.. Heb in het begin vooraan gestaan, maar bij Pavo merkte ik dat ut geluid zooo hard ging, dat ut echt niet meer gezond was.
Dus voor die mensen die voorin willen gaan staan: neem oordopjes mee. Als je de bass nie kan horen, geen probleem want je voelt em door heel je lichaam trillen daar.
als het net zo klinkt als in de turbinehallen in duitsland dan is t zwaar ok :d
 
Aangezien ik veel mensen heb horen zeggen dat het geluid in de silverdome aardig hard is en sommige zeiden zelfs Te hard


:S

WTF:frusty:... geluid staat wel hard:yes: maar kan altijd harder:D
qlimax 21-9-2002 vet feest in silverdome als het zo weer eens zou worden,hmmmmmmm.