Partyflock
 
Forumonderwerp · 704720
Hierbij wil ik even een topic openen waar iedereen zijn vraag kan stellen over MOH. Over dingen die misschien nog niet helemaal duidelijk zijn e.d.
Ik weet niet of ik alles kan beantwoorden maar ik zal mijn best doen! :)

Verder gaan we er met zijn allen een topfeest van maken de 18de!!! :bounce: :bounce: :bounce:

*edit*
als je wilt weten of het is uitverkocht vraag het dan na bij de ticketbox of kijk op de moh site.
daar is de informatie betrouwbaarder als hier
laatste aanpassing door een beheerder
 
R&B = Rimmen En Beffen

8)
Nou als je het meent dan weet je het antwoord nu ook vast wel!

Maar waarom vraag je dat, je vindt die style niet eens leuk en elke mongool kan zich wel bedenken dat die er niet is. Tja misschien als het een feest van id&t was geweest zou het op zich wel kunnen maar dan zou het al een rare vraag zijn.

En je weet toch, Art of Dance is godverdomme het hardstuh!!!! :devil:
 
Dus je dacht dat k t meende :P
Ik dacht het niet nee maar je weet het maar nooit tegenwoordig! 8)
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
als er urban komt, dan moet emmelding haar naam wijzigen in Emmelbling-bling :p
 
R&B = rot & beurs
 
mag je nu kisten?
volgens mij mag je toch wel zelf bepalen wat voor schoenen je aandoet? ja behalve als er witte of rooie feters inzitten
 
Digiflyer nie gezien? Staat in grote blokletters: NO ARMY BOOTS. Maar je moet t natuurlijk zelf weten...
het zou prettig zijn als ze zich eraan houden en dat WWS dit ook strikt hanteert!!!
 
Artiest The Vanisher
hmmmmmzzzzz !super snelle wacht rijen!tja wachten moet je toch wel!en van die chill dat zien we dan wel weer!
 
ik vind kisten gewoon fijne,makkelijk schoon te maken en geen natte smerige voeten;)
ik probeer het gewoon, ik heb het zo vaak gehoord dat het nie mag, en nooit moeilijk overgedaan is.
 
beetje onzin ! ik ga altijd op mijn maxjes en met een beetje qwick & bright gaat alles er weer af!
en ze zijn voor zover ik weet aardig water dicht !heb nog nooit op een party natte voeten gekregen!
laatste aanpassing
Ik heb de laatste keer ook mijn Maxies aangehad, maar heb ze echt niet meer schoon gekregen. Maar ja, dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. 8)
 
ik probeer het gewoon


En wat als ze je nou wijgeren...
Gewoon in de wasmachine pleuren.
Worden ze wel heel iets kleiner maar dat loop je zo weer uit.

to Emmelding--> ik ga ook echt zelf nie in zo'n kermisding :D
Wel leuk om te zien hoe mensen dr kotsmisselijk uit komen (y)
 
ik heb ze 1 keer aan gehad, ik had mee natte poten en waren echt super smerig.
ik ga gewoon voor kisten.
ze zullen toch bedoelen
army boots met witte feters en de rest van die onzin
jah en dan zullen we net hebben dat jij met je KISTEN op mijn mooie maxjes gaat staan en ik weer zere voeten heb :S
en je bent ook niet zo groot he michel :p
mijn vragen:
1 begrijp ik goed dat de ijshockeyzaal dicht is? jammer
2 waar in het complex zit het VIP zaaltje? hopelijk boven in de catering, dan hebben we mooi uitzicht over de zaal (maar dat zal wel niet)
3 zet je wel genoeg mensen neer bij de VIP ingang? 1 WWS ventje die 500 man moet controleren kost alsnog een eeuwigheid ;)
o ja, hebben jullie ook een plaksetje? mijn Air Max is lek gegaan en ik heb geen geld voor nieuwe (ze zijn al uit 99 ofzo :D )
euh toby en wat bedoel je daarmee?? :P

ik heb wel een fietspomp voor je :yes:
Artiest BeeVee
mijn mama kan mijn Nike Air Maxies meestal goed schoon krijgen! :-P

ga gewoon op maxies, dan sta je daar tenminste niet voor de teleurstelling dat je niet binnenkomt.
o ik ga zeker op maxxies. ik ga altijd feesten op die dingen. daarom zijn ze enorm goor. tip: gooi nooit leren maxxies in de wasmachine, dat is niet goed voor de kleur :(
M1EKSTE 14 september 2004 15:49
ik heb wel een fietspomp voor je

heb je ook een maxpomp?
Mag je nou wiet meenemen?????
laatste aanpassing
 
-Wat kun je met VIP?
-Wat de neuk is Egmond aan den Hoef voor een gehucht?
 
Waarom staan die anabole henkies van de WWS altijd bij jullie aan de deur. Dat zijn halve criminelen waar niet mee te praten valt
hardcorerotterdam> Als ik jou was zou ik het gewoon verstoppen. Weet je zeker dat je het binnen krijgt.
onderbroek vol met grass :)
is moh uitverkocht?
 
Tering, lees dan de 1e post... :vaag:
Artiest Genic
maar laat dr geen grras over groeien :9
the grass is always greener on the other side :P
1 begrijp ik goed dat de ijshockeyzaal dicht is? jammer
2 waar in het complex zit het VIP zaaltje? hopelijk boven in de catering, dan hebben we mooi uitzicht over de zaal (maar dat zal wel niet)

ík heb zo'n mooi MOH boekje ontvangen met allemaal info over het evenement en een plattegrond: de VIP is gewoon ook in de grote hal (zuidkant), het podium aan de noordkant en de ijshockey-zaal is dicht (vreemd?? anders nooit) de gaderobe is volgens mij buiten (normaal bij feesten in thialf binnen)
De ijshockey zaal is dicht ivm verbouwing/ renovatie.
 
als je vip kaartje hebt kun je dan eerst wel gewoon met die lui die gene vip hebben mee door gewone ingang of?
tjong wie wil dat nou daar is de rij veel langer :S
meestal kan dat ook hellemaal niet.. de vip-ingang is gewoon een andere ingang (die vaak wel direct naast de gewone ingang loopt.. ik zou zeggen:

spreek gewoon met je vrienden op een plek af (Y)
die ijshockey hal ziet dr vrij industrieel uit :p

maar dat ding in de main, is dat niet gewoon het VIP podium? waar je alles upperclass over de paupers kan uitkijken? lijkt me dat de zaal met geluid ergens anders is.
de gaderobe is volgens mij buiten (normaal bij feesten in thialf binnen)


Nee, die is wel vaker buiten geweest. in een grote (feest)tent.
jah klopt die is bij die qlimaxen ook buiten geweeest behalve bij de laatste in thialf volgens mij.
idd. bij liberation was het gewoon binnen. maar dat was dan ook iets kleiner als moh 8)
De rede dat wij altijd WWS hebben is omdat dat de beste en meest profesionele security is die er hier in nederland is. Halve criminelen slaat echt helemaal nergens op! Je zal wel iets verkeerds hebben gedaan. :S

Garderobe durf ik nog niet te vertellen waar die is, ze zijn net begonnen met de opbouw en ik zal het eens navragen.

q-dance-Erikjuu had ik al antwoord gegeven maar voor de mensen die dit zich ook afvroegen... Nee dit is niet mogelijk.

Over dat wiet heb ik ook al antwoord gegeven, neem niet teveel mee dan doen ze vast niet moeilijk.
misschien al eerder gevraagd in dit topic, maar wegwerpcamera toegestaan of niet?
@ Emmelding: waarom negeer je mijn vragen? ik zal ze nog eens herhalen:

1 begrijp ik goed dat de ijshockeyzaal dicht is? (ik begreep van anderen van wel)
2 waar in het complex zit het VIP zaaltje? hopelijk boven in de catering, dan hebben we mooi uitzicht over de zaal (maar dat zal wel niet)
3 zet je wel genoeg mensen neer bij de VIP ingang? 1 WWS ventje die 500 man moet controleren kost alsnog een eeuwigheid

dank je wel!
laatste aanpassing
Beetj jammer dat een wegwerpcamera niet mag.
Kun je er binnen zeker 1 kopen voor 15 euro:s
of natuurlijk geen kopen en gewoon feesten je herrineringen hou je toch wel ;P