Partyflock
 
Forumonderwerp · 704720
Hierbij wil ik even een topic openen waar iedereen zijn vraag kan stellen over MOH. Over dingen die misschien nog niet helemaal duidelijk zijn e.d.
Ik weet niet of ik alles kan beantwoorden maar ik zal mijn best doen! :)

Verder gaan we er met zijn allen een topfeest van maken de 18de!!! :bounce: :bounce: :bounce:

*edit*
als je wilt weten of het is uitverkocht vraag het dan na bij de ticketbox of kijk op de moh site.
daar is de informatie betrouwbaarder als hier
laatste aanpassing door een beheerder
 
Weet iemand hoeveel het kost om met de bus over de afsluitdijk naar Alkmaar te gaan? Of in ieder geval die richting op...
Volgens mij iets tussen de 10 en 20 euro maar ik zou als ik jou was even bellen met 0900-9292, daar weten ze de prijs en kunnen ze je de vertrektijden vertellen.
Ga je samen met Nicolle weer E-Mail - adressen verzamelen net als op de vorige editie, Emmelding ? ;)
Nee Nicolle heeft me in de steek gelaten. :(
Ze gaat naar dat domme feestje in Duitsland. ;)

Maar zal er uiteraard weer een aktie hebben en nu met een andere mooie dame uiteraard. :D
 
K tnx :)
Oh oh oh... :no:

Ik zal het er wel eens met d'r over hebben, want dat kan natuurlijk niet. :[

;)
Nee vindt ik ook! :s
Maar ja ze wil wel maar ze had afgesproken met een vriend die ze al vet lang niet heeft gezien en die wilde naar dat gebeuren in Duitsland. Het is maar wat je belangrijker vindt toch? Je vrienden of MOH :o ;)
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
ik zal er ook niet bij zijn in de thialf :no: :(
B) stoeah b)

ik zal je wel effe aanmoedigen
Oke dan, kan ik er nog wel een beetje begrip voor tonen dat je niet komt. Ik had alleen die boeking afgezegd want je gaat wat missen!!! :yes:
Artiest Yzco
eh meid maareh wat zijn trussen

In het podium komen bewegende trussen


Leds, lasers, Plasma, Video ken ik :)

ZininZininZininZininZininZininZininZininZinin zaterdag !!!!
truss, daar hang je lasers etc aan vast!!

die ijzeren pilaren, maar dan horizontaal waar verlichting aan hangt!!

Sorry Emmelding, ik was je voor :flower:
Ahh wist ik veel... dus die dingen bewegen ook nog... damnsz ben erg benieuwd
Geeft niet hoor Double T :D
 
mag je een digitale camera mee naar binnen nemen?
nee
Niet zonder toestemming van de organisatie maar dan moet je dus foto's voor een site maken en volgens mij wil jij hem gewoon voor jezelf mee naar binnen nemen, dit zal niet mogen. Wegwerpcamera's ook niet.
 
Ja , voor mn eigen site hardcorenation.nl de site zelf is nog niet online maar de fotogallerij wel

hardcorenation.nl/gallery
ik ben hier pas mee begonnen, dus er staat pas van 1 feest op.
Wegwerpcamera's ook niet


:| zozo, is dat wel al goed doorgecommuniceerd???
 
wie heeft er nog kaarten voor M.O.H aanstaande zaterdag
Kun je eenmaal binnen nog ergens pinnen???
Wat is de prijs van een biertje???
Wat voor stands kunnen we verwachten???
Is er een kermis???

Dit zou ik wel eens willen weten (ik heb de flyer niet)

Grtzzzz
 
Artiest The Vanisher
Time to unleash the beast ….

15.000 hardcore freaks maken zich op voor de grootste Masters of Hardcore party ooit.
Het wordt weer eens tijd om helemaal los te gaan op de beukende beats van de top van de internationale hardcore scene. En dat de deejays zin hebben in het evenement is een ding dat zeker is. Zo zullen Digital Boy (Italy) en Delta-9 (U.S.A.) een wel heel speciale battle gaan neerzetten. Digital Boy neemt zijn sampler en keyboard mee om live mee te spelen tijdens de platen die hij en Delta-9 in elkaar schroeven. Ondertussen heeft Angerfist een geheel nieuwe show voorbereidt, waarin een aantal nieuwe primeurs uit de speaker zullen knallen en hebben Drokz en Akira al aangeven dat ze willen laten zien waar het HARD van hardcore voor staat.

Pelle Moens, project-manager van Masters of Hardcore is er ook helemaal klaar voor. “Dit wordt het grootste project wat Art of Dance ooit heeft neergezet”. “Het podium gaat er echt super uit zien, er komen alleen al drie trailers met materiaal om dat te gaan bouwen...”
“In het podium komen bewegende trussen en laserkoppen, daarnaast komen er led-walls van 18 m2 per stuk, mega-video schermen, plasma-schermen en natuurlijk een knaller van een geluidssysteem.” “Verder hebben we nog een paar verrassingen in petto, die we nu nog niet kunnen prijsgeven, maar dat het spectaculair gaat worden is een ding dat zeker is”.

Uiteraard is op het Masters of Hardcore evenement het gratis 24-pagina tellende Masters Magazine te verkrijgen. In het magazine vind je o.a. interviews met Vince, Korsakoff, Outblast, Digital Boy, Catscan en DJ Paul.

Vanwege het grote bezoekersaantal worden er door de NS extra treinen ingezet. Deze stoppen bij de halte Thialf-stadion, waarna het nog maar 2 minuten lopen is naar het Thialf-stadion zelf. via deze link vind je de aankomst- en vertrektijden. We raden je aan om meteen een retour-ticket te halen.

15.000 freaks with one thing one their mind …
15.000 freaks with one purpose in life left …

Endure your destiny… :bounce:





TOCH GEWOON HELEMAAL GEWELDIG!
laatste aanpassing
jah daarom verwacht ik er ook best veel van :yes:

Is er een kermis???


jah een schiettent ;P
laatste aanpassing
Maar geen antwoord op mijn vragen ;)
laatste aanpassing
Kun je eenmaal binnen nog ergens pinnen???

Dit ga ik even voor je uitzoeken.

Wat is de prijs van een biertje???

Dat zal denk ik rond de 2/3 euro zitten...

Wat voor stands kunnen we verwachten???

Alleen de stand van Rige dus merchandise van MOH, Hellraiser e.d. je kent de stand vast wel van andere MOH's of Hellraiser feesten.

Is er een kermis???

Het is dan misschien wel vanaf 16 jaar maar ik mag toch aannemen dat de mensen komen om te raggen en niet om lekker in de draaimolen te gaan! :D
 
Dat zal denk ik rond de 2/3 euro zitten...


Misschien toch maar naar masters als een biertje maar tweederde euro kost :O
Artiest BeeVee
wanneer komt de time-table?
 
is er wel een chillout!
of kan je helemaal niet ergens chillen!
niet dat ik dat veel doe maar soms is het wel prettig!
oja ik heb een gebroken hand ! en duzz m'n hand in het gips!
is daar nog een speciaal beleid voor?
laatste aanpassing
oja ik heb een gebroken hand ! en duzz m'n hand in het gips!
is daar nog een speciaal beleid voor?


die wordt bij de ingang met tape op je rug gebonden!

(y)
 
hehehe dat dacht ik al!:p
is er wel een chillout!
of kan je helemaal niet ergens chillen!
niet dat ik dat veel doe maar soms is het wel prettig!


thialf kennende wordt er vaak een tribune vrijgemaakt voor chill-out en soms de hele tribune. In de vip-room is wel een chil-out lees ik hier...en dit zegt de organisatie nog meer:

..we will build a special entrance so we can speed up the lines. MOH wants to give her visitors the opportunity to enjoy this event to the maximum. this means no long waiting lines..(y) en nu nog waar maken!
vorige MoH, 1.5 uur in de rij! :-S

ik hoop dat ze t waarmaken die kortere wachtrijen, dat zou ik echt goed van ze vinden!
 
hoeveel % alcohole zit er in bier bij masters??
Ik hoop genoeg en dat het niet van dat slappe evenementenbier is.
 
neej idd niet sander janssen!anders wordt je zo lam!das kut!
neej 2 kilometer van het stadion af :S

tuurlijk is er een garderobe. dat is
bijna overal zo, dus waarom zou die er
hier niet zijn dan.
is er wel een chillout!

De mensen die bij Qlimax zijn geweest zullen weten dat er een aparte zaal was waar dan dus de chill out is, dat wordt op dit moment nog verbouwd dus een 'echte' chill out zal er niet zijn maar dat is toch ook helemaal niet nodig?! :devil: :p
de tribunes zijn toch wel open dan???

als ze open zijn dan kan je daar altijd chillen en heb je ook nog goeie muziek waar je naar kan luistern :)
Dat weet ik niet zeker maar ik neem aan van wel...
 
Komt er ook een R&B ruimte?
WHAHAHAHA R&B!:D:D

D8 ut niet:P
dat is tegenwoordig urban :P
Komt er ook een R&B ruimte?

Grappemaker!
Of is dat de nieuwe afkorting voor Raggeh & Beukeh? 8)