Partyflock
 
Forumonderwerp · 656185
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 10 juli 2004 om 21:00
 
hey volk ff een vraagie wie gaan er allemaal naar sensation black?
en zit je dan niet in de knoei met je (geboekte) vakantie???
:S
60 euro en dan 6 dj's.....mmmmm wel erg aan de dure kant. Show en alle zooi eromheen is natuurlijk wel vet, merjeh 60 euro is wel veel...

Maar ja ik zie wel wa de rest hier bij mij in de buurt doet, misschien toch wel aanwezig, wie weet:D
 
ik vind de line up echt bruut ik ga zeker naar black
white maar niet want dat word me wat te duur :P
hopelijk is de line up van white volgend jaar wat interessanter voor mij..
 
:yes:Ik ga dr zekers heen! Goeie line up..ik vind alleen marcel woods wat minder maja...voor de rest (Y)
Ik ga naar sensation, me verjaardag vieren :D (goede smoes)!! en heb me vakantie dus ook later gepland en ook me Rijlessen na Sensation.... Beetje planning in je leven kan geen kwaad mensen!!
Is da een beetje goed geluid in die Arena?
Waarmee kan ik het vergelijkem qua lokatie?>
 
tsja line up is op zich best relaxed, jammer dat ze geen techno meer progammeren...alleen ik denk dat er een hoop fout publiek op gaat af komen, dus ik weet het nog niet...
2 Timmy: op zich is de Arena qua geluid best een goede locatie. Waar je het mee kan vergelijken? Geen flauw idee. Je moet alleen niet aan de zijkant van de korte kant staan. Daar stond ik vorig jaar namelijk maar dan hoor je het geluid weerkaatsen en dat is heel irritant. Verder is het (y)
commercieel nou en?? 9 van de 10 in deze stijl feesten zijn commercieel dus so what
De Sensation White line-up vind ik erg jammer. Trance is definitief 'uit' voor ID&T blijkt maar weer eens, en ze richten zich nu dus vrijwel alleen op house, club en progressive.

De Sensation Black line-up is wel erg lekker... alleen Yoji Biomehanika? Hoe kan dat? Dacht dat UDC daar een soort van alleenrecht op had...
Had graag naar Black gegaan waar het niet dat ik dan helaas net 2 dagen op vakantie ben :(. Niets aan te doen.

Ga wel naar White maar vind de line up van white minder dan die van vorig jaar.

Black was vorig jaar echt super. Met die vette megamix kwam ik helemaal los :D
 
eerste sensation geweest. teveel techno ( voor als je er niet van houdt)
dana was dan wel lekkah :D
vorig jaar was ik op vakantie, dus helaas veel moeten missen had ik gehoord,
maar de line-up van deze sensation is zwaar relaxed. op marcel woods een beetje na dan maar die kan af en toe ook wel knalluh :D
en promo sluit af :jaja:
(als ie niet weer afzegd. heheheh
net als bij qlimax)
Line-up senation black: 2004

Darkraver

Luna

Marcel Woods

Pavo

Promo

Yoji Biomehanika
 
zoooo zker relaxte line up word echt knallen
hier moet ik cker heen :D
 
ALS ik zou gaan was het alleen voor Woods :)
SO, absoluut vette Line Up. Yoji Biomehanika is absoluut "DAMASTA". Wordt weer lekker knallen van begin tot eind. Tword me eerste SENSATION, maar met deze line up wordt het absoluut :bounce: .

En voor mij is het geen probleem, want ik ga niet op vakantie dit jaar. Ben aan het sparen voor me huisje. :D
Bij die 60 euro zal ook wel weer ID&T magazine zitten...
 
daar doe je het ook voor :P
Wordt deze keer ook weer toppie.

Yoji op Sensation wordt spektakel.
Ik wil er eignelijk naar toe gaan maar omdat ik je verplicht een ID-T magazine erbij neemt ga ik maar niet....
 
ik krijg al 2 jaar gratis elke maand dat blad thuis :|

ontopic.... neej kga niet naar black dit jaar... jamemr dat ze er geen techno dj's tussen geplaatst hebben net als 2 jaar terug :-D
 
Zeker vette line-up, vind die van white erg tegenvallen! Hadden ze voor het geld dat je ervoor betaald een stuk meer voor kunnen geven! Maar black ga ik zeker... en om 12 uur mijn verjaardagje vieren :D
leuke line up ja maar ik denk niet dat ik ga geen zin in sensation!
 
Net als op me foto hiernaast.....

Weer aanwezig!
Ik hou me afterparty bij Sensation want dan benk net terug :)
ik plan me vakantie wel zodat ik naar sensation kan :p
laatste aanpassing
me gaat dit jaar voor het eerst :D

zou vorig jaar ook gaan maar toen zat ik met me luie ass in spanje :D si si sinior very likable :P

en ik ga allemaal jullie fotos onthouden en iedereen stalken !!! gnegnegne zo ben ik dan ook wel weer ja
De line-up is dat jaar wel beter als de vorige jaren.Dus ik ga ook.
Mij mag je altijd stalken. :p

Wordt weer knallen :yes:
Op Yoji na, allemaal huis-tuin-keuken DJ's die iedereen al 100 keer gehoord heeft. Daar ga ik geen 60 euro voor neerleggen. ID-T moet maar eens met iets speciaals komen.
laatste aanpassing
Waarom nou promo??????????? zet dan DJ Dano erbij maar promo????? die zuigt!!!!! dat is ook een thuiswedstrijd voor Dano :p
 
ik vind de line up wel goed hor beter dan afgelopen jaren.. ik ga dus zekers.. en we hebben expres vakantie eind juli gezet ivm tilburgse kermis en sensation :)
 
wat een geile line up :P
lekker geen techno dit jaar yoepie :D
vorig jaar werd ,k para
van die saaie jungle achtige techno :bah:

dit jaar duzz
hardtrance
hardstyle
en hardcore :bounce:

aanwezig :D
vind de line-up top, zeker tegenover de andere jaren. Yoji, Luna en Promo :)

en darkraver mag wel weer afsluiten als vorig jaar

maar toch ga ik niet :P
 
Artiest Edzor-Madzor
Kan hier best mee leven :)
 
Waarom nou geen techno :(
Vorig jaar was de line up veel beter :yes:
starscream heb je foto onthouden dus kijk maar uit gnegnegne
 
idd Maris... jammer dat ze helemaal geen techno dj's meer geboekt hebben dit jaar!!
die keer met Chris Liebing was geweldig!!! (Y)
Hell yea ik ga! Maar ik zit dan zeker niet in de knoei met mijn vakantie :)
Artiest Thozaa
Ik ga ook wel... Met vakantie heb ik geen problemen maar mis hierdoor wel de eerste dag van de kermiz:no: das opzich wel beroerd.. Maarja mens moet keuze's maken in zijn leven:P
Nee ik heb geen probleem met me vakantie,

ja ik ga er wel heen :D
2 maris:
Nietus :P
Nu is beter, nu is black ook echt de harde versie
Maar ja, das persoonlijk
Kweet wel dat ik twijfelde om naar sensation black te gaan, maar nu ik de line-up zie ga ik ZEKER!
ga dr zeker naartoe! vond het vorig jaar al vet en toen was de line-up maar zo zo... dus met deze line-up... :p
Ja ik ga zeker heen maar met wie??
Ik ben mn party maatje kwijt :'(
ahhh wat zielig :P
maare ga wel heen zo an de line up te zien :D
Ik kan niet :( moet helaas op vakantie....:S:S
maja next time better...
Zag net de eerste reclame op tv. Wel vreemd dat ze de site nog niet bijgewerkt hebben.
Jippppppppeij...ik ga lekker naar blackie..en 2 dagen daarna naar LLoret:P:P:P
Already looking forward to it Poessie.:p

He Kim, dat gaat :bounce: worden!
laatste aanpassing