Partyflock
 
Forumonderwerp · 656185
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 10 juli 2004 om 21:00
 
hey volk ff een vraagie wie gaan er allemaal naar sensation black?
en zit je dan niet in de knoei met je (geboekte) vakantie???
:S
halfje draait het om :S als je niet van wat harder houdt, moet je naar wit

Dit jaar moet gewoon harder, beginnend met kai, blutonium, max b. ,miss djax, t-wisted, (tis maar een suggestie)
kheb in 2003 alleen maar genoten van kai en darkraver..
en mauz.. khou wel van hard hoor..
ok, dan heb ik niks gezegd
maar dat dacht ik omdat je 2002 beter vond.
nix nog geen vakantie geplent beterzz nog GEEN vakantie gewoon 2 weken lang in me huiz zonder ouderz :d:d:d
zou er eigenlijk een keer moeten zijn geweest he...
maarja schijnt idd een kutfeest te zijn. zowiezo naar inQontrol, is nog "stukken" goedkoper... meer DJ's. dus gevarieerder.. vraag me af of sensation zo geweldig is, white word het zowiezo niet, kan bij simpele trance alleen maar op een barkruk zitten en me evrmaken.. maarja misschien als de line-up bekend is... wat kost het deze keer, zitten we al op 100 euro of niet? ennum, wat zijnd e voor's en tegen?? soms lijkt het alsof de arena leuker is als je psv-fan bent tijden ajax feyenoord! dusssuhh kom op!!! laat is horen!!!!! kan dan zowiezo niet op vakantie, 50 uur per week werken hej, o techno en hardstyle vink allebij wel vet. maar vertel why should I, why shouldn't I??? greetings
 
moet wel een mega goeie line up komen voordat ik mijn kaartje ga halen
sensation black moet harder
:bounce:
 
kan iemand mij misschien uitleggen wat sensation black is???? nooit van gehoord
 
whaha :P
ik ben zeker van de party :BOUNCE:
ik denk(hoop) da er nu wel hardcore geprogameerd staat op het einde v/d avond.zeker gezien het succes van darkraver aflopen keer.
ik ben er cker weten weer:D
vorig jaar was egt leuk!!!
ga dit jaar wel op vakantie maar pas na sensation.
en defqon mis ik ook cker niet!!!:P
helaas moet ik wel mystery land missen :cry: teringzooi.
maar ja kan niet anders.
wowowwowowow... hardcore op het eind van sensation?
laatste half uur was een beetje hardcore...

maar dit jaar geen Sensation voor mij... 2 keer
geweest, goed vermaakt, maar toch te prijzig voor
wat je krijgt (vind ik)
 
laatste halfuur maar,
daar ga ik zeker niet zo veel
geld aan uit geveh
als er michel de hey en nog
wat van die saaie dj's op
staan ga ik zeker niet
maar zal wel lekker commercieel
wat dachten jullie van outblast
en nosferatu bij de line up te zetten
beginnen het hardtrance en hardstyle
dan oldschool en dan voor de
diehards hardcore
ik zou het wel wete
:bounce:
Ach zout op joh, michel de hey is teminste nog iemand die wat van dat feest maakt. Vind het echt een slechte achteruitgang als ze dit jaar meer hardcore erbij gaan pleuren, vorig jaar was het al verhardstyled :S
Ik denk dat ik niet heen ga....ik vind 60/70 euro echt te veel geld voor een feessie.....daarvoor kan ik bijna naar twee andere feessies en dan doe ik dat liever!! :yes:
Ik ga er wel weer heen dit jaar. Ik heb mijn vakantie tussen Dancevalley en Mysteryland in gepland. Dan mis ik dus waarschijnlijk alleen de ffwd en daar ben ik afgelopen jaar geweest, dus dan neem ik die volgend jaar wel weer een keer mee.
slechtse feest van het jaar!
laatste aanpassing
tja het niet echt een makkelijke datum.. ff kijken hoe het loopt ;-)
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Ik ga zeker weer...

Afgelope jaar was echt top (Y)

Alleen takkyu ishino vond ik minder, maar dat maakte darkraver helemaal goed..
Net toen ik bijna lag te pitte in de tribunde het laatste kwartiertje komt hij opdagen.
EN OF IK WAKKER WAS :P
 
Ga zeker weer dit jaar! Afgelopen 2 jaar de black-edities geweest, beiden vermaakt. Wel leuke bijkomstigheid vond ik dat ik dit jaar op sensation black om 12 uur 18 wordt, wat natuurlijk wel om een feestje vraagt ;)
Hoop trouwens dat ze zich niet makkelijk afdoen met de line-up, maar weer wat echte knallers erop zetten... in ieder geval Sven Vath in het techno-vak!
en als afsluiter Marco Remus ;)
sensation komen van die mensen die voor het eerst naar een feestje gaan.
snap echtniet wat mensen er leuk aan vinden!
Boeien!!!

Laat die mensen ook lekker gaan. Niet iedereen kan zo'n doorgewinterde die-hard als jij zijn... :-S
I'm there!!!
Ik ga niet , ben dan op vakantie , trouwens
Hardcore is beter!!!!!!!!!! :)
geef mij maar gewoon qlimax in gelderdome
teminste hele avond beuken dhuh
ik ga er ook zeker heen ! net als vorig jaar !
Sensation is een feest dat ik zeker niet wil missen net als Qlimax dus daar ga ik zeker weer naartoe!
Stadion feesten vind ik echt super man, de hoeveelheid, de show en natuurlijk zal de line up dit jaar vast wel goed zijn :bounce:
Wil dit jaar ook wel eens naar Sensation Black idd.. tis pcies 2 dagen voor mn vakantie :p
Maare... iemand een idee wat de kaartjes gaan kosten dit jaar?? Heb et nog nergens kunnen vinden :s
ik ga ervan uit dat het net als vorig jaar 60 euro gaat kosten
belachelijke prijs maar heb het er zeker wel voor over (B)
50 euro entree + dat 10tje voor ID-T magazine :)
Ik gaat dit jaar zekers naar Sensation black, en zit zekers niet in de knoei met mijn Plannen voor vakanties:D

Dus FEESTUH!!!!
nouw op dat ID&T magazine hoef je niet te rekenen :s. Heb em geloof ik het hele jaar 2 keer gehad ofzo. je wordt gewoon keihard genaaid met dat 10tje extra!
Ik niet krijg em elke maand, keurig op tijd :)
Voor mij geen SS-Black meer. Hoef echt geen hardstyle te horen als ik ga feesten.

De 1ste sensation blijft gewoon de beste. Blij dat ik daarbij was (Y)
 
ben dit jaar weer aanwezig denk ik!
twee jaar geleden wel geweest maar toen vond ik het niet zo super!
afgelopen jaar schijnt het wel vet te zijn geweest dus ik hoop dat het dit jaar ook weer flink:bounce: is:)
 
Ik ga net op die dag naar spanje..:(:(:( dus ik ga um missen....
 
ik ga er heen ben er nog nooit geweest dus ik zie het wel !!
ik ga er zeker heen, moet mijn vakantie nog plannen dus kan er rekening mee houden ;-)
 
ik ben er zekerzzzzzzzzzz :bounce:
 
Ik ga zeker naar White. Black weet ik nog niet de Line-up moet heel goed zijn dan koop ik een kaartje.
Tip voor ID-T gooi Techno en Hardstyle eens door elkaar maar dan wel met de Dj's Marco Remus,Christian Varela en laat eens Rush afsluiten inplaats van een hardstyle dj. Rush knalt hem door en die hardstylers houden niet echt vaak het tempo erin. Mijn mening!!
Dit jaar ook een keertje kijken we regelen wel weer een busje, wordt weer vetjes :bounce:
 
Ik ga zeker dit jaar!!!! eerst naar the white edition en daarna gewoon vol gas naar zwart!!!!!

Word een dik feestje
x
Tip voor ID-T gooi Techno en Hardstyle eens door elkaar maar dan wel met de Dj's Marco Remus,Christian Varela en laat eens Rush afsluiten inplaats van een hardstyle dj. Rush knalt hem door en die hardstylers houden niet echt vaak het tempo erin. Mijn mening!!


Dit was nou net het concept shockers..en dat hebben ze laten vallen ik vrees dus dat ze dit nu niet bij sensation terug laten komen..helaas misschien maar misschien ook wel begrijpelijk he..
ik ga maar weer ff kijken daaro heb hem vorig jaar gemist. dat was trouwens de enige x.
hoop wel dat ze wat knallers op het podium zetten
ze moesten techno gewoon bij sensation white droppen .
hardstyle en hardcore bij sensation black(y)
 
na 2 keer black te zijn geweest dit jaar white. ookal trekt de muziek van black me meer: op black is de sfeer gematigd en agressief en white meer mooie vrouwen:D
Agressief? Uuhm ik weet niet hoe jij Sensation dan beleefd maar ok...
Black: kom je voor de muziek
White: voor de looks en de show

(PERSOONLIJKE MENING!!!) zet het er maar vast bij...
nouw op dat ID&T magazine hoef je niet te rekenen . Heb em geloof ik het hele jaar 2 keer gehad ofzo. je wordt gewoon keihard genaaid met dat 10tje extra!

Ik heb hem tot nu elke keer gekregen. Misschien moet je gewoon is een keer bellen naar ze?

laatste half uur was een beetje hardcore...

En de megamix dan? Allemaal hardcore van vroeger. Toen werd het pas leuk. Die japanner die voor de megamix draaide was echt ***.

Ben trouwens heel benieuwd naar de prijs. Het zou me niet verbazen als ze er dit jaar 5 euro bovenop gooien.
 
hhaaha, hakkuh in de ArenA :P

wel vet opzig..(Y)