Partyflock
 
Forumonderwerp · 641073
 
had het niet over een groot feest maar een "groote lokatie"
ja ga nou niet beginnen over een rai e.d waar 20 000 man in kan want dat krijg je nooit vol met dit soort hardcore feesten




NEE hij heeft daar niks over te zeggen want je geeft een feest in een toko van een eigenaar en die eigenaar bepaalt wat er wel en niet gebeurt in een tent

enige waar outblast wat over te zeggen heeft is de entree prijs en die was natuurlijk ook veel te hoog voor een waslijst aan top dj's €15 euro


zeikerd
tuurlijk heeft hij wel wat over de prijzen te zeggen...
ik snap echt niet waarom bij Bass Generation 2,50 was en bij dit dus 3euro...(ben niet geweest)
 
volgend jaar gewoon weer naar thunderdome voor €50 euro en 2 euro muntjes en 6 dj's :D
Daar heeft hij niets over te zeggen. De PZ bepaalt die prijzen en heeft de prijzen omhoog gegooid. Hij huurt de locatie alleen en moet het dan doen met de prijzen die de pz voor munten rekent.
 
ja lekker zeiken met zijn alle :D

dit feest had dus echt wel een goede sfeer hoor zie je tegenwoordig zelden op hardcore feesten :respect:
laatste aanpassing
 
Ik heb geen 1 ruzie gezien. Ik vond de sfeer ook top
 
Tsjah ik vond wel een leuke sfeer !!!
Ennuh by terror werd ook wel goed gedraaid !!!
En rond 5 uur op het podium staan hakken daar by Outblast was ook wel lachen !!
Dus ja was een leuk feesie !! :yes:
bier was weerlekker
en duur trouwens !!!!
 
Vond het een super feest!!
Alleen wel jammer van die munten idd.
Heb zelf alleen maar relaxte mensen gezien,totaal geen kut sfeer.
Het regende af en toe wel een beetje zweet maar goed dat mocht de pret niet drukken :D
Vond het een leuk feestje!

Prijzen, tja dat is bekend van de Powerzone..

Alleen vond 1 minder punt: Wordt je uitgenodigd voor een verdaagsfeestje, wil je vanaf het podium naar de wc staat daar een klein etterbakje heeeeel belangrijk te doen: "jij mag wel doorlopen, jij niet, omlopen, blabla". Was zeker het ere-baantje van de avond??!!

Werd verder lekker gedraaid, goed gedaan Marc!
jammer dat zulke mensen zulke stomme gedachten hebben verdersss... was het vet chill ef een jointje roken op het podium!!

En mensen 3 euro is wel belachelijk veel geld maar de garderobe en de wc's waren ook gratis en dat is ook nie overal zo...

(k)
(terror)stamppertje
 
jaja het was ckers een bruut feesje :bounce:
Ja leuk feestje. Goeie sfeer.
En je kunt zeggen wat je wil maar 3 euro voor een munt is echt niet normaal!

Buiten dat en de wachtrij was het echt wel top.

Fijne parkeerplaats! Goeie muziek!

Dr. Z-Vago :respect:
Zo was echt een leuk feestje !!!
Heb me zekers vermaakT!!!:D
 
:d
laatste aanpassing
was weer een gezellig feessie, alleen 3 pleuro voor een biertje vind ik echt te veel:(
 
viel tegen, had t beter verw8 misschien maar is minder gaan feesten dan wor t weer leuker, hoop ik?
was lekker gezellig alleen die muntjes viel tegen maar boeiend, de wc's goed geregeld vooral het water daar, heb ik veelvuldig gebruik van gemaakt, lekker de nooddeur open, kon ik toch me trui maar weer aan gaan doen, super feestje alleen het volume had nog wel ietsjes harder gemogen
 
k vond het errug gezellig

snap alleen het DEURBELEID niet

ze wilden mij weigeren omdat ik ROOD haar heb...
want: Rood staat voor rood-wit-blauw :S

(heb ik dan nog een wit shirt en blauwe broek aan, zeg k oke... maar dat was echt het geval niet)

snap die logica niet helemaal :/ :S
cker vet feestje

ben alleen in de mainzaal geweest wist niet waar die andere was:s haha

wie draaide er trouwens aan het begin weet iemand dat toevallig?

stalker en d-spirit ofzo?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Zeker leuk feestje! :respect:

Marc (Outblast) kan ook niets doen aan muntenprijs. Ik heb gewoon minder gedronken daardoor. 3 euro voor een colaatje is ook belachelijk. Maar je doet er niets aan. :(
 
Ja erg leuk feestje, goede sfeer (Y) Maar er waren naar mijn idee toch iets teveel mensen binnengelaten hoor :S Het was echt stampvol!!

Boven was het ook relaxed op t laatst bij de TERROR 8) En laatste nummertjes in de mainzaal ook trouwens :kwijl: dat was echt helemaal top!

OHja nog wel iets, je kon wel weer merken dat het in Amsterdam was die stoere mannetjes altijd met hun JODEN JODEN :kots::kots:
laatste aanpassing
 
Ja, op het eind :kwijl:
Leuk alleen minder dat we geen feestje mutsjes kregen:D
Zegguh...(ikke)..Nik­s slechts over Dave zeggen he!
Als je iedereen daar dat podium op laat word het een zooitje.

Dave aka klein etterbakje :respect:

Die baco´s van boven waren ook niet meer te drinken op een gegeven moment...(veels te sterk)
 
ja cker vermaakt. Was in het begin al meteen te warm, pas toen de ventilatie aan ging was het wel ok.

ik had wel last van de drukte zoms, als je een btje ging hakke had je echt te weinig ruimte, aan de zeikanten was het wel te doen, maar toch jammer.

sfeer vond ik ook erg goed en werd lekker gedraait

ik vind het alleen echt te onaacceptabel die wachtrij van een uur, en bij fouilleren werd er ff snel gedaan en kon je doorlopen...kanslooz­, maarja.

3euro voor drankje is alleen te begrijpen door gratiz wc's en gratis garderobe en parkeren buiten...
ZWAAR VET FEESTJE! echt Bruut!

muntjes 3 euro???
gelukkig had ik nog 10 muntjes meegenomen van de vorige keer.... hehe
dus niks gemerkt van dure muntjes

maarja sfeer zat er goed in
lekkere muziek....
HELEMAAL TOP!
He m@f, dat was zeker niet Dave hoor, da's gewoon een lieffie, heb het over Kel, geloof ik dat ie heet, die kale van T-wisted ;)
3euro voor drankje is alleen te begrijpen door gratiz wc's en gratis garderobe en parkeren buiten...


dat is nog geen excuus om 3 euro per muntje te vragen. Vergeet niet, normale discohteeks/clubs vragen 2 euro. en dan 1 of 2 euro voor jas, en soms 20 of 30 cent (feesten 50) voor een wc.

Powerzone was al duur door 2,50 te vragen. Had ik geen probleem mee, ivm jassen/wcs. Maar een verhoging van 50 cent (is wel ruim een gulden) vind ik wel een hoge inflatie al gaat het niet zo goed met de economie :)

en we praten nog steeds over 1 glas cola van 6,60 gulden. Daar haal je in de winkel 2 of 3 flessen voor.
Dan moeten ze de munten gewoon 2 euro doen en voor de jas 1 euro vragen en bij de wcs 50 cent gaan vragen :)
laatste aanpassing
het was echt een zwaar gezellig feestje....

tja die munten daar heb ik t niet meer over!
 
Ik heb nog 2 muntjes over.. 4 euro voor de liefhebber
Was echt een super sfeer....:yes:
Veel bekenden....(Y)
Van de dj,s heb ik weinig van mee genomen maar er werd lekker gedraaid..:D
Toen ik aan kwam d8 ik van sta 1,5 uur in de rij..maar dat viel reuze mee..(half uurjte ofzo)
Was wel veelste druk stond je ff te hakkuh beukte je tegen iedereen aan.. en ut was dramatisch warm..
Ze hadden buiten ook open moeten gooien..

Al met al was gewoon GEWELIG..:YES:
het was super.
maarhe jezus wat duur en ze mogen en wat een w8rijen bij het in en uitgaan
gruwlijk!! nosferatu vs en promo en akira vs drokz waren toch de mannen van de avond, helemaal geweldig super sfeer :respect: :bounce:
 
OHja nog wel iets, je kon wel weer merken dat het in Amsterdam was die stoere mannetjes altijd met hun JODEN JODEN


mag ik jou mening dan ff horen over die stoere mannetjes die ongeveer 3 kwart van het feest "HOLLAND,HOLLAND" roepen?
 
Vond t redelijk in het begin, geluid stond wat te zacht. Toen t harder werd gezet werd het feest en de sfeer steeds beter, ook een goede set van Outblast & Catscan.
Maar degene die de avond echt super maakte was Dr Z-Vago, hij draaide echt goed!
Op het eind nog even ouderwets hakken op "Drop it", "mellow moenie mauwe" en "korreckte atmosphere" was ook erg lekker!!!
 
Topfeestje gehad!

Ook nog een hele chille after. Bedankt David.

Sfeer was goed, geen vechtpartijen gezien. Wel een uitsmijter gezien die een jongen vol een tik op z'n bek gaf.:vaag: Bij de wc's. Ik snapte niet helemaal waarom het gebeurde. Eerst stond er zo'n powerzone mannetje te praten met die jongen. Komt die grote neger-uitsmijter aangelopen. Die uitsmijter zegt drie woorden tegen die jongen. En ineens *tik*. En die jongen schrok zich de pleuris en liep vervolgens zonder slag of stoot mee naar buiten.:)

Is misschien een nieuwe manier van mensen uit een discotheek zetten.:)
was (Y) feessie, paar mindere dingen idd, maar die zie ik wel door de vingers :jaja:
 
Op het laatst begon de DJ, misschien was het Outblast zelf heel hard HOLLAND HOLLAND te roepen...Voor mij verpest dit de sfeer niet,we zijn gewoon trots op ons landje waar de hardcore is ontstaan!

Wat die Joden te maken hebben met hardcore ontgaat mij geheel, en vooral dat ze dan met z'n allen bij elkaar staan met hun Ajax tattoo's :kots:
Maargoed oke ik probeer mij er ook niet aan te ergeren en nogmaals ik heb een top feestje gehad :bounce:
laatste aanpassing
vond het wel lekker raggen 8)
Dat slaat dus helemaal nergens op CorePhuser. laat die jongens lekker bij elkaar staan met hun Ajax-tattoo's, die nazi's staan toch ook bij elkaar Holland Holland te roepen?
 
Wat die Joden te maken hebben met hardcore ontgaat mij geheel, en vooral dat ze dan met z'n allen bij elkaar staan met hun Ajax tattoo's

Ik denk dat die Joden gewoon trots zijn dat zo'n geweldig feestje in hun stad wordt gehouden. :D
 
kreeg om elf uur gister de kans erheen te gaan maar lag al lekker in me bed :-)


damn wat is slapen lekker zeg ;-)
Ik vond het tegenvallen hoor. Veel van die irritante beukfiguren, en vooral bovenin. Ik heb daar zo'n kuthekel aan! Echt NIET gezellig.
Je moet blijkbaar voortaan zo stoer mogelijk kijken en zo lomp mogelijk beuken om er bij te horen...:S
laatste aanpassing
 
Corepusher,anders blijf je voortaan weg uit Amsterdam.

Groeten Jordy.:)
 
In 1 woord: SUPERWREED!!!
Artiest Darkage
Zeer goed te doen :)