Partyflock
 
Forumonderwerp · 641073
 
Super!!!! :d :d :d

:bounce:
 
ja eerst ff inkomen maar daarna gingen we als een malle :D
Was echt wel gezellig inderdaad. Er hing een topsfeer en er werd lekker gedraaid. Wel een beetje chaotisch tafreel op het einde. Moest je wachten om in de rij te kunnen gaan staan bij de garderobe. Zelfs als je helemaal geen jas had opgehangen :vaag: .
jah was zeker leuk feestje alleen het einde was kut jah met de jassen enzo waren geloof ik pas om 6 uur buiten :S:S maarjah als je maar lol hebt :D:D
 
Het Was Een Zeer Geslaagd Feessie :D
was zeker een geslaagd feestjuh :D :bounce: werd goed gedraaid,(Y)sfeer en tja was dus ook pas om 6uur buiten:S ben ook pas net thuis:S maar LOL heb ik zekers weten gehad :D
 
Bah, ben net thuis, 5 uur onderweg geweest. Tering wat is de trein kut :@.

Maar ik heb me wel vermaakt met Susie.. Ze kan nu eindelijk hakkûh :p
 
Hahahahaha, het begin is er. :P

Was leuk he lieverd?? :D :D
fantastissssssss, flink lopuh stuituruh!!!
heb me wel goed vermaakt, ondanks dat het echt te druk was. Je had helemaal geen ruimte :@

Maar me terroruurtje op het laatst boven, maakte alles goed (L)
laatste aanpassing
jullie die ene kerel nog gezien die hard out ging ?? ....

Hoe is daar mee ?
niks van gezien eigenlijk
super!!
mooi hard geluid, terror uurtje op et einde :D
vond et zeer geslaagd
ik vond er persoonlijk geen moer aan!!!! te zacht geluid!!en geen sfeer!!!!
super feesie
eerste keer zonderdrugs is me zeer goed bevallen
nooit meer drugs
dhr. pannekoek 15 november 2003 12:14
ik vond er persoonlijk geen moer aan!!!! te zacht geluid!!en geen sfeer!!!!


waar ben jij geweest??????? te zacht geluid?
Beneden stond het geluid echt goed hard en zuiver hoor, zeker in vergelijking met allerlei andere feesten de laatste tijd.

Zeker beneden, boven stond het iets minder hard. Maar nog steeds goed.
 
KLOTE! het was uitverkocht!
Kvond het wel een mooi feestje :D:D :P
stond gewoon beneden en kon gewoon lullen!!de laaste tijd staat op beijn aelk feest het geluid gewoon zacht!!
ik vond het ckerz wel een bruut feesie!! :bounce: :P
laatste aanpassing
 
Inderdaad het geluid stond vet zacht.Maar goed,dat is tegenwoordig overal zo.Sfeer was ver te zoeken,want die was er dus echt niet.Muziek was kut,maar ja dat had je van te voren kunnen weten.Owja, Outblast lieve jongen, als mensen jarig zijn,dan trakteren ze meestal.Nu hoef je niet de drank gratis weg te geven,maar een biertje colatje of whatever voor een eurotje of 2 zou heel gunstig geweest zijn.Want zeg nou zelf: 3 euro is natuurlijk te gek voor woorden.


Gefeliciteerd en nog vele jaren....:/
 
Wat een avond :P

Eerst chillen, toen naar de stad, toen toch maar even naar de Powerzone gegaan :devil:

Jezus wat was het druk, maar wel lachu.
laatste aanpassing
Tot half 3 had ik t naar me zin, maar ja toen kreeg ik een vol eeen achterhoofd tegen me gezicht aan, moelijk bloeden en een snee, gelijk maar ff ehbo gezocht maar hoefde gelukkkig geen hechtingen, Heb toen alleen nog maar boven gezeten op een bankie had er geen zin meer in. Laatste uurtje was toch nog wel een beetje leuk Terror!!!!! maar ja
verder waren de muntjes veel ste duur 3 euro tering niet normaal hoor.
 
Behalve die laatste rijen op het einde
en 3eurootjes voor wat fris

was het wel een leuk feesie hoor !
Heb me best vermaakt..

Alleen iemand heeft mijn neef zijn knieschijf op zei getrapt, weliswaar perongeluk!
maar zat ik met mijn suffe K*T in het amc .. !
voor anderhalf uur
toen weer snel terug en verder :bounce:
 
:cry: ik baal, ben niet geweest namelijk!!
 
mjah :/
laatste aanpassing
 
joehoe..
laatste aanpassing
Super!!

Heb me prima vermaakt!
heb me op het podium helemaal dood gelachen!:D:D
heb me ook zeker vermaakt(Y)

ben nu pas thuis:)
 
jaaaaaaaaaaaaaaa:D:D­:D:D

:bounce: :bounce: TOP!
 
Ik ben niet geweest :(
:bounce:
was (Y) feessie!
 
Outblast lieve jongen, als mensen jarig zijn,dan trakteren ze meestal.Nu hoef je niet de drank gratis weg te geven,maar een biertje colatje of whatever voor een eurotje of 2 zou heel gunstig geweest zijn.Want zeg nou zelf: 3 euro is natuurlijk te gek voor woorden.



WTF kan die knakker eraan doet dat de powerzone gewoon teveel geld willen verdienen aan de drank wees blij dat er nog 1 "groote" lokatie is waar ze hardcore toelaten :S


stelletje zeikerds was gewoon toppie feest je kan ook naar een ander feest gaan en €45 betalen voor een kaartje en de drank is dan €2.20


wanneer zijn we goedkoper uit ?
Ik vond het helemaal AFFFFFFFFFFFFF

Geniaal feest!
Inderdaad het geluid stond vet zacht.Maar goed,dat is tegenwoordig overal zo.Sfeer was ver te zoeken,want die was er dus echt niet.Muziek was kut,maar ja dat had je van te voren kunnen weten.Owja, Outblast lieve jongen, als mensen jarig zijn,dan trakteren ze meestal.Nu hoef je niet de drank gratis weg te geven,maar een biertje colatje of whatever voor een eurotje of 2 zou heel gunstig geweest zijn.Want zeg nou zelf: 3 euro is natuurlijk te gek voor woorden.


Hey weet je wat je ook had kunnen doen..

Thuis kunnen blijven misschien een id voor de volgende x :gaap:
Precies avp

kaartje 15 euro voor 30 euro muntjes heb je nog 10 bier en een veel beter feestje dan thunderdome
 
JUIST :D

:respect: OUTBLAST :respect:
Muziek was zeker goed, alleen wat een kut locatie lang wachten voordat je naar binnen kan en zelfs lang wachten voordat je naar buiten kan :S . En 3 euro hoe bedoel je afzetterij.
 
Ja was een goed feestje ik vond t helemaal leuk :D :bounce:
 
Idd wel jammer dat de muntjes 3 euro waren en dan mijn vrienden zonder mij naar huis zijn gegaan :@
laatste aanpassing
 
Artiest Elcol
was ech lekker feesiej

alleen 3 euro voor een biertje :@:@:@:@
tyfes lijers oplichters!! en nog gaan zeiken als je je bekertje met water vult op de wc :@
echt zielig dit
 
Was echt top! Alleen het binnekomen en weggaan was kut en het was heel erg druk en warm maar voor de rest echt top!!!

alleen 3 euro voor een biertje
tyfes lijers oplichters!! en nog gaan zeiken als je je bekertje met water vult op de wc
echt zielig dit


En je kan wel blijven klagen over die muntjes maar ze veranderen het toch niet vor jou!
Zo dat was een gezellig feestje, jammer alleen van die munten ja :S
Volgende keer zeker weer van de party :D
 
Ik heb me iig geval Kostelijk vermaakt!!! goeie sfeer,lekkere muziek! Gewoon weer een top feesie!

Happy Birthday Outblast!
 
hmm..ik had er meer van verw8 was wel vet op zich mar tog... BG was beter...
 
Hey weet je wat je ook had kunnen doen..

Thuis kunnen blijven misschien een id voor de volgende x


Als jij er bent Stoeipoes,dan blijf ik zeker thuis.En zeik gewoon ff lekker niet wil je, ik geef mn mening daar is een forum voor.Als je daar niet tegen kan,dan moet je ook niet op een forum reageren.

Kusjes The Real Pancake...

WTF kan die knakker eraan doet dat de powerzone gewoon teveel geld willen verdienen aan de drank wees blij dat er nog 1 "groote" lokatie is waar ze hardcore toelaten


Die knakker organiseerd een verjaardagsfeesje, deurkruk !! Dus heeft hij zeker wel wat te zeggen over de prijzen lijkt mij.Enne, een grote locatie? whahaha 3x vallen en je was er doorheen.Ben je nog nooit naar een "groot" feest geweest ofzo?Kennelijk niet als je dit "groot" vind.