Partyflock
 
Forumonderwerp · 632921
Betreft: evenement: Awakenings, zaterdag 11 oktober 2003 om 22:00
 
Heej mensen

Allemaal al een beetje zin in awakenings?????
ik in ieder geval wel! :d
Waarschijnlijk de laatste keer op deze lokatie dus laten we er ff een (Y) feesie van maken!

Ik ben vooral benieuwd naar de battel tussen Adam Beyer & Chris Liebing!


greetz
laatste aanpassing
 
jij dan niet mischien kapi maare ikke lekker wel!
vindt het gewoon een vet nummertje!

als julie hem morgen horen zullen jullie allemaal aan mij denken :p
 
Fekk Off Tijn


Held (l)
heb een kaartje te koop :)

nu niet meer :)
laatste aanpassing
Zes van die stacks :) , ik hoop dat ik de volgende dag nog normaal op me werk kan functioneren.
Kan niet wachten!!!!

Ik ga nu gauw slapen want dan is het sneller morgen...;)

(en als iemand nog een kaartje over heeft voor een vriendin van me, laat het me alsjeblieft weten!:))

kusss
elise
nog een kleine 24 uur :)

brrrrr kippevelletjes :kwijl:
jajAJAJAAjajajajaaja­jajajajaja:jaja: RRrrreAAaaawwwwRr
krijg nu ook de kriebels men ben fuking zenuwachtig
kan der niet van slapen:S

whehe teveel zin:P
AWAKENINGS here we come!!!!!!!!!:bounce:
laatste aanpassing
 
:jaja: eindelijk 11 oktober!
 
jaaaaaaaaaaaaah vanaaf beuken!!!!:bounce:
kheb er zooooooowwwwn zin in:D
JUist inderdaaad word een dolle boel vanacht :D
woeeeeiiiiiiiiiiiiii­ii

het is eindelijk zover :D
ja, tuulk ga ik, bij Awake liggen mijn feestroots B)
ja, tuulk ga ik, bij Awake liggen mijn feestroots


:yes:

Zie ik je eindelijk weer eens daantje :)
Jaaaa, Thijssie weer s knuffen!! :yes:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :jaja:
laatste aanpassing
 
nog 9 uur en 20 minuten !
Ben me aan het instellen op vanaaf met een cdtje uit de fuse serie gemixt door Technasia :D Jammer dat siegling nie komt ;) Vet lekker indanzcdtje :9
Ik ga zo ff uitwaaien op t strand, dan ben ik helemaal 'schoon' vanbinnen, zodat ik voor de volle 100% open sta voor de technoinvloeden van vanaaf B)
Strand? :|

Met dit weer :O
ja, met dit weer ja, juist ff lekker :)
Wijk aan Zee? O:)
 
Best wel zin aan het krijgen zeg :D
Totaal geen zin :)

tja,is weer een ander soort post he in dit topic ;)
Ik weet niet wat ik aan ga doen; beetje sexy met hoge laarzen, of beetje sportief met makkelijke schoenen...... eerste keer Awakenings voor mij.... iemand tips???
Het maakt juist helemaal niet uit wat je aan doet naar een technofeest :)
2 judy als ik jouw was zou ik lekker gymoies aandoen! :D


MOet toch lekker kunnen dansen word gekkehuis...lijkt me wat comfortabeler!!!

Laarzen mag je wel aantrekken als we ergens gaan uit eten :P ;) whehe
TIJN!!! 10 oktober 2003 20:59

Iedereen die een tijdje geleden riep niet naar Awakenings te gaan vanwege de derderangs line up en nu uiteindelijk toch gaat, is een homo!


Kennen ook andere redenen zijn om naar n feest te gaan hoor :)
vanavond slepen Thermo en ik ook Vibo mee :P
kheb zin
Kan niet wachten. Zonder me vaste stap groep. Die mietjes houden niet van Techno :S
 
neeeeeee......... tussen UTRECHT en AMSTERDAM rijden geen treinen vanwege werkzaamheden... die NS kan ook nooit eens goed gaan he... :(
Idd. echt drama op t spoor vanavond..Ga daarom zelf ook maar met auto
Nog 2 uur en dan vertrek ik :D

ZIN!!!!
Doe maar gympen, danst stukken beter (daar komen we voor) en hoge laarzen zijn toch niet sexy ;) Vanavond zeer zwaar de boogie zetten!! :)
au, mijn poot :'(
 
au je hoofd? Ik ben net terug van awake maar dat au gaat niet van het geluid zijn.....

gvd om 1 uur ofzo opeens geluid NOG zachter zetten )*#_)#()_#((#

Goed dat het uurtje later beter werd maar okee.. wel erg top sfeertje weer :)
Ik vond de sfeer naadje :(
Artiest {SHOWLIST artist 41608, 62962}
De sfeer naadje? Dat zal dan aan jezelf gelegen hebben, sfeer was (Y)in mijn ogen...
Sfeer zat er goed in, maar iedereen werd een beetje teleurgesteld door het geluid :-(
Lag niet aan mezelf hoor... Dit was niet m`n eerste Awakenings en iedereen waar ik mee was (sommigen gaan al vanaf 1999) had hetzelfde gevoel. Wordt er bijvoorbeeld een goede opbouw neergezet of komt er een goede plaat, gaan de mensen lopen! Waar je ook stond als je een beetje vooraan stond (anders was het geluid kut), echt een gevoel van massaal uit je dak was het zeker niet... De meeste mensen keken een beetje dwaas voor zich uit en anderen vonden het nodig om twintig keer voorbij te moeten komen lopen met/zonder drankjes, met/zonder vrienden etc. Verder heb ik nog nooit eerder op Awakenings het gros van de zaal boe horen roepen en heb ik ook nog nooit een vechtpartij meegemaakt op Awakenings... Ook was het gewoon goed te merken dat Awakenings steeds meer een massaal feest wordt waar niet alleen meer de Techno liefhebbers aanwezig zijn maar ook veel mensen die gewoon een feestje willen mee pakken. Dus dat zijn voor mij zeker drie factoren waarom de sfeer niet zo speciaal was als op eerdere Awakenings feesten... Voor een Awakenings vond ik de sfeer slecht. Om nog maar te zwijgen over het geluid :)
 
goed feestjuh,maar kon bijna me eigen scheet horen.
het was inderdaad een goed feesie maar het geluid was zwaar bagger!!! jammer maar heb me verder prima vermaakt en toch lekker staan te stampuh!!
Ben het helemaal met Djeice eens!
djeice :respect:

ben ik gelukkig niet de enige in mijn standpunt...