Partyflock
 
Forumonderwerp · 632921
Betreft: evenement: Awakenings, zaterdag 11 oktober 2003 om 22:00
 
Heej mensen

Allemaal al een beetje zin in awakenings?????
ik in ieder geval wel! :d
Waarschijnlijk de laatste keer op deze lokatie dus laten we er ff een (Y) feesie van maken!

Ik ben vooral benieuwd naar de battel tussen Adam Beyer & Chris Liebing!


greetz
laatste aanpassing
Technique was wel te heftig tobi!
2.5 uur slaap, urgl..
Volgende week weer zulke muziek en ik ben meer dan tevreden!!
nog 1 weekie!!!!!!!!!!!!!!­!:|
ja lijp.... --> t wordt weer lache! :D:D
Twijfel nog steeds :s Tis wel weer veel geld voor een matige line-up. Aan de andere kant wel weer zin in een techno feestje... Naja het moet maar ff denk ik :D
 
vindt het persoonlijk geen matige line-up hoor!
Als de line-up van extrema nou eens die van awakenings was geweest :yes:
 
mwa vindt die van awakenings wel beter hoor!
Niets mis met de line-up!!

Gewoon genieten zaterdag!! :bloos:
hoe zit dat met die staking??
 
ja dat vraag ik mij nou ook af!
ik hoorde wel op het nieuws dat alle bussen gaan staken 11 oktober maar van de treinen heb ik nog niks gehoord!
ik hoop het niet want anders heb ik een probleempje denk ik!
 
Ga weeeeg, is het echt de eerste keer live van Wünsch? Heeft hij dan gewoon gedraaid op Techno Rumba en Creator?


Op Creator en TR waren het ook live optredens, maar hoorde dat hij op Creator gewoon een DAT-je afspeelde

%-)
Ik begin nou ook wel zin te krijgen. :bounce:

(Awakenings mag best wel in Rotterdam komen :bounce: hoor)
Ik las vandaag in de krant dat a.s. zaterdag ook de NS gaat staken. Dit zal echter tot 12.00 zijn en daarna wordt het treinverkeer weer langzaam op gang gebracht. Aangezien iedereen (naar ik aanneem) `s avonds pas naar de NDSM gaat moet dit geen probleem vormen :)
mooi zo
Ja dat mag ik toch hopen, anders moet ik me fiets maar weer es van stal halen en rond na wat zal het zijn 8 uur s'ochtends op me fietsie stappen richting amsterdam. Ik neem dan wel brood mee voor onderweg :D
Ik heb er zekers weer volop zin in maar ga dit keer niet alleen voor de zeer vette line up maar ook zeker voor het geluid wat daar komt te staan/hangen want dat gaat iets heel speciaals worden dus ik ben zeer benieuwd wat er gaat komen en wat de dj betreft weet ik nu al dat het gaat knallen!!!!!en beukuhhhhhh!!!!!!:d echt wel zin in!!!!!!:D
Ook zeker wel benieuwd naar dat vet grote video-wall ding waar de draaikunsten van de dj's zullen worden vertoond!! :jaja:
laatste aanpassing
Krijg nu ook best wel zin om te gaan, als ik vrijdag me loon heb en de deurwaarder is nog niet langs geweest en het is nog niet uitverkocht dan kom ik ook op zeker :D
Cker zin zat kaartje gehaald :bounce: :D

Ga met gezellige mensen en ga veel gezellige mensen tegenkomen :[
Awakenings here we come! :bounce: :D
ohoh ik er zin in :jaja:
Word zeker een leuk feestje! :yes:
KAN NIET WACHTEN.. :bounce: :xtc: :smoke: :yes: :vaag: :
 
Heb er ook al gruwelijk veel zin in :d
jazeker jazeker :jaja:
5 days and counting :D
Ik vind 't NDSM juist relaxed zoals 't nu is! Moeten ze niet verbouwen!! :|

en Pleuntje baalt nog steeds! :@

Ik wens jullie iig veel plezier!!
 
5 days counting...:D :D :D keihard op adam beyer!!! i like the video wall!!!!!
 
ja dat wordt echt gruwelijk die videowall

ik heb er echt dikke zin in man!
tis al woensdag :) krijg al kriebels :bounce:
 
Gaat mijn eerste keer NDSM worden..Kan iemand mij vertellen of er iets van een 2e zaaltje ala loungeroom/chillout is..?
er is volgens mij maar 1 zaal :)

en een chillout heb ik niet gezien op oud&nieuw mijn laatste keer in NDSM... er waren wel tribune's waar je op kan chilluh maar veel meer is er niet echt... ben benieuwd hoe die vj's worden :)
tja ik ook!!
kan bijna niet wachten om me voetjes hun gang t laten gaan!!!!!

nog 3 nachtjes slapen.....
YESSSSSSSSS idd nog 3 nachtjes slapen en dan mogen we weer Caro & Loeszie + Lin hahah word feesten.
 
moet nog een kaatjuh kopen is het al uitverkocht??
ik kon net geen kaartje meer kopen bij tb :(
 
de stakingen gaan niet door van zaterdag dus de treinen rijden gewoon zaterdag!
 
Wünsch op symetric vorig jaar ...!!
Iemand meer info over of het wel of niet uitverkocht is???

hoop het niet
 
geen idee!
maar als je echt graag naar een feest wil zorg je toch wel dat je een paar weken van te voren je kaartje binnen hebt :p
Ja ik heb er super veel zin in. Awakenings is altijd (y) :D :D
Heb echt veel zin!!!!! ben ook nog eens jarig op awakenings!!!:D
 
Dikke technokriebels, Awake here we come !!!!
YEAHHHHH
 
Zaterdag wordt weer een topper, heb er weer veeeeel zin in, duzzz, laat de techno maar komen, tot zaterdag allemaal, whoooooooooooei
Artiest Pie
:9:p:9:P:9:P
wordt zeker knalluh zaterdag vooral MISSTRES BARBARA(ze moet het nog waar maken na beyer en liebing)zal wel lukken TECHNO!!!!!!!!!!!!!!­!!!!1
zaterrrdag :bounce:
ik heb al heel lang heel veel zin, maar vraag me af of ik zaterdag van de partij kan zijn. heb me kaartje wel maar vriendje lief is ziek en das niet leuk. misschien is ie beter maar denk het niet, en nu hoor ik ook net nog dak een t-shirt heb gewonnen, nou ja we zien wel weer hoe het loopt. Doe nog wel een schietgebedje of 2000.