Partyflock
 
Forumonderwerp · 1140698
Poll, geopend op maandag 25 februari 2013, looptijd van 4121.2 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Mag je een vrouw terugslaan als ze jou slaat?

6852%
Ligt aan de situatie en het wijf in kwestie
2116%
Geen enkel probleem, als ze niet luisteren dan moeten ze maar voelen
1814%
Nee, dat mag nooit, onder geen enkele voorwaarde!
129%
Bij hele hoge uitzondering...
118%
Ik ben zelf een vrouw, dus duhhh tuurlijk
Uitspraak van inactief op zaterdag 4 januari 2014 om 14:29:
Ut sementem feceris ita metes


Idd. ;)
 
;)
Mee eens! Maar als een man een vrouw meteen zou neerslaan, dat is gewoon zielig en zou eigenlijk helemaal niet mogen! Sowieso is het beste om niet te slaan? Mja, in sommige gevallen best lastig. Naar mijn mening is al het geweld zinloos, in de meeste gevallen kun je jezelf ook verdedigen met gewoon praten toch? :)
Haren trekken, bitchslap alles. Ik mag dat 8)
 
Uitspraak van Stuiterdingetje op zaterdag 4 januari 2014 om 15:11:
Maar als een man een vrouw meteen zou neerslaan, dat is gewoon zielig en zou eigenlijk helemaal niet mogen!


Gewoon corrigerende draai om de oren, wat stelt dat nou helemaal voor ? Even laten schrikken die vrouwtje zodat ze weer op aarde terugkomt :)


Uitspraak van SHARON. $ op zaterdag 4 januari 2014 om 15:59:
Haren trekken, bitchslap alles. Ik mag dat 8)


Voor jou had ik wel wat in gedachte 8)
Uitspraak van Stuiterdingetje op maandag 16 december 2013 om 19:26:
Ik weet veel leuke dingen die je met een man kan doen


gedsiej, :S doe maar lekker bij een ander
Uitspraak van Barry op maandag 25 februari 2013 om 19:14:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ligt aan de situatie en het wijf in kwestie"
Olie op het vuur:

De vrouw wordt nog immer chronisch onderschat met betrekking tot haar rol in de samenleving en bedrijfscultuur. Er moet echt voortgang geboekt worden op dat terrein voordat de mannen de boel definitief naar de klote hebben georganiseerd met hun verdeel en heers model gebaseerd op hopeloos verouderde normen en waarden die te primitief en rudimentair zijn om een moderne welvaartsstaat op te baseren en te reguleren.
Vrouwen gaan uit van andere, betere standaarden dan dat mannen dat al eeuwen doen want daar gaat de wereld langzaam maar heel zeker op termijn aan onderdoor en niemand weet waar het 'point of no return' ligt. Dat punt zijn we wellicht al gepasseerd maar hoe eerder we de bakens verzetten hoe meer hoop dat het nog goed komt met ons aller planeetje dat wij Moeder Aarde genoemd hebben.
Mannen zijn letterlijk motherfuckers en vieren , al dan niet liederlijk, laveloos en lallend hun lusten op haar bot en degenen met de grootste pik staan immer vooraan daarbij. Tijd voor preventieve castratie en amputatie want dat doet hen aftaaien naar oorden waar zij geen kwaad meer kunnen doen met hun phalluscultus. Desnoods speciale reservaten inrichten voor deze geneutraliseerde verkrachters zodat ze daar desnoods een potje kunnen euneuch-voetballen om hun nutteloze leven te kunnen vullen met onschuldige activiteiten als voorgenoemde en aanverwante fysieke inspanningen zodat hun overbodig geworden intellectuele achterwege kunnen blijven zijnde obsoleet en redundant.
Laat vrouwen het beleid maar bepalen omdat zij daartoe beter toegerust zijn. Zorgen voor de wereld is hen wel toevertrouwd als zijnde pro-forma priesteressen van Gaia(Moeder Aarde) Laat hen maar bepalen wat noodzakelijk is en derhalve ook wat achterwege dient te blijven in het algemeen belang waar zij van nature veel meer oog voor hebben.
Zij gebruiken hun hersens nou eenmaal beter dan mannen wiens hemisferen functioneren volgens een methode waarbij 1 hersenhelft domineert en de andere onderdrukt word terwijl de vrouwelijke gecoördineerd en eendrachtig samenwerken als een tandem racepaarden. Synchronisatie leidt tot beter resultaat als het op teamwerk aankomt. En laat de wereld daar nou net schreeuwend behoefte aan hebben.
Het heeft zo moeten zijn dus. De tijd is rijp voor het matriarchaat. Mannen, ken uw plaats vanaf nu. Opzij opzij opzij. Maak plaats, maak plaats, maak plaats. We hebben ongelofelijke haast. Geen tijd meer voor macho rituelen en rariteiten. Vort! Naar de speeltuin. Het wereldforum is aan de vrouwen!
Als een vrouw een gozer mept (vooral met de vuist) vind ik het terecht dat de vrouw een klap terug kan verwachten. Komen ze met het excuus dat een vrouw zwakker is dan een man en daarom mag je niet terug slaan blablabla... Zelfde als een gozer een security guard van 3 bij 3 een klap geeft dan kan je er ook wel eentje terug verwachten hoor. PS Je hoort sowieso nooit iemand te slaan in eerste instantie tenzij het zelfverdeding is.
laatste aanpassing
Uitspraak van Barry op maandag 25 februari 2013 om 19:14:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Geen enkel probleem, als ze niet luisteren dan moeten ze maar voelen"


Een vrouw sla je niet die trap je.