Partyflock
 
Forumonderwerp · 1068425
 
Ik ben er net van terug !

heerlijk genoten ! het weer zat weer eens mee (Y) toppertje voor mij

zowieso een 8
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 19:16:
Maat van mij eruit gekickt met drugs, gewoon kaartje voor 30 gekocht bij ingang en weer naar binnen geen boete of niks

typisch gevalletje van de security die de drugs zelf houdt,
zag ook zo,n wijf van de security bij de mainstage, die ging ongveer net zo hard als ik,
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 19:16:
Dat was mijn kaartje,,,,,,,,,,,,,,, ben blij dat hij goed terecht is gekomen.

:respect:
ik vond het vorig jaar 10x beter

dit jaar echt geen zak aan

kutsfeer.. wij kwamen pas wat later aan en zag overal opgefokte koppen en heb wel een stuk of 5 vechtpartijen gezien.

had zo een zin in Dominator na die van vorig jaar, en was gewoon echt een dikke domper 8)


en als je dan aan het eind v/d avond met pech langs de weg staat zal ook niemand je even helpen (N)
Uitspraak van Saos op zondag 26 juli 2009 om 16:54:
ik heb gelukkig maar 1 vechtparty gezien, in de early tijdens Charly Lownoise & Mental Theo. Heb me maar gewoon omgedraaid naar het podium en ben verder gaan feesten.

dat was ook de enige die ik heb gezien inderdaad.
maar vlug aan de kant gegaan en daarna weer verder gefeest:)
vond het een super feestje,
het weer was heel wat beter als ik had verwacht B)
dus volgend jaar weer, hopelijk weer op het e3;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 06:46:
en jij iets te veel zo te merken

je ben voor et eerst op DOMINATOR geweest en stopt ons zonder te hebben gezien in een hokje met de mededeling dat we teveel van iets ophebben waarvan jij nog niet eens half weet hoe knars je overdwars door de main zou stuiteren met diverse bliempangs in de slingerkaak verwerkt, dus bietje mak an hey hersens bemoei je er niet van
Uitspraak van Sincerity op zondag 26 juli 2009 om 19:39:
ik vond het vorig jaar 10x beter

dit jaar echt geen zak aan

kutsfeer.. wij kwamen pas wat later aan en zag overal opgefokte koppen en heb wel een stuk of 5 vechtpartijen gezien.

had zo een zin in Dominator na die van vorig jaar, en was gewoon echt een dikke domper


en als je dan aan het eind v/d avond met pech langs de weg staat zal ook niemand je even helpen

Ga dan niet met je zure muil en verziek de sfeer niet voor de alreeds doorgeknarste kneiters, geen hulp achteraf... terecht met zulke uitlatingen over deze topDOMINATOR, GELIEVE CONTACT OP TE NEMEN MET BOBBELINGMAKAAKJE
Uitspraak van KRONKELS op zondag 26 juli 2009 om 20:49:
Ga dan niet met je zure muil en verziek de sfeer niet voor de alreeds doorgeknarste kneiters, geen hulp achteraf... terecht met zulke uitlatingen over deze topDOMINATOR, GELIEVE CONTACT OP TE NEMEN MET BOBBELINGMAKAAKJE

nou gast echt :lol:

neem nog een :lijn:


Uitspraak van KRONKELS op zondag 26 juli 2009 om 20:25:
hersens

die heb jij blijkbaar niet :')
 
KRONKELS heb een paar beste kronkels in zijn hoofd zo te zien :aai:
 
vond wel top feessie en niet zo veel gevechten gezien ofzo
Uitspraak van KRONKELS op zondag 26 juli 2009 om 20:49:
ik vond het vorig jaar 10x beter

dit jaar echt geen zak aan

Uitspraak van KRONKELS op zondag 26 juli 2009 om 20:49:
kutsfeer.. wij kwamen pas wat later aan

en dan meld ie ga dan niet, dat weet je ook lekker van te voren


Uitspraak van permanent verbannen op zondag 26 juli 2009 om 21:10:
KRONKELS heb een paar beste kronkels in zijn hoofd zo te zien

wandelend waanidee

tis zomer en zondag dus (Y)
laatste aanpassing
super feest gehad! veel veel bekenden, goeie muziek, mooie weer (Y)

Uitspraak van Terrace Casual op zondag 26 juli 2009 om 18:36:
graag gedaan, fuckin nazi's die onschuldigen liepen lastig te vallen. Neertrappen, duwen etc.

orde op zaken stellen heet dat

(Y) idd, groot gelijk :bier:


verders nog bij de main langs de bar een verse knokpartij die een half uur aan de gang bleef! ;)
Uitspraak van <carpe diem> op zondag 26 juli 2009 om 23:11:
verders nog bij de main langs de bar een verse knokpartij die een half uur aan de gang bleef! ;)

hahaha :P heb ik niks van meegekregen :P
 
Uitspraak van Sincerity op zondag 26 juli 2009 om 19:39:
ik vond het vorig jaar 10x beter

ik vond het precies andersom. Zowiezo al niet die klote pendelbussen van vorig jaar... Wij waren na t feest ook zo van het terrein af.

Vechtpartijen waar iedereen het over heeft, niks van meegekregen (gelukkig).

Muziek top! (ik vond het gelul van Jeroen tijdens Neophyte record allstars eigenlijk wel grappig... Juist omdat het eig heel kansloos was) Volgens mij draaide paul alleen een groot deel hetzelfde als de set met neophyte en panic van project 2003. Dat vind ik dan weer wel enigzins schraal :lol:
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 26 juli 2009 om 14:10:
Geouwehoer over dat vechten,jullie doen net of het nooit gebeurd :gaap:
Het hoort er nou eenmaal bij tegenwoordig,dat was al zo in de jaren 90 en dat is anno 2009 nog steeds zo.
Was prima feest, vond zelf de sfeer eigenlijk errug goed, alleen die strandmatpartij mee gekregen, qua sets was de uprising dominators het vetst, tymon was ook :respect:
Geen vechtpartijen gezien :p de ZON scheen in m'n Oogies :| ...
En ik had betere dingen te doen :cheer: dan security-soldaatjes in de :\gaten te houden:/...
:nee: is niet mijn ding :nee:
Maar ik heb genoeg aardappels gezien :p die waren zo aant Knopen dat ze wel erg makkelijke prooi waren voor onze "Vrienden" ;p van World Wide Security....
....world wide? :nee: was meer World...HIDE(n) Security...
En dan beetje feestvierende kaalkopkameraden een klotedag bezorgen, wat eigenlijk een FEESJUH had moeten zijn :(...
en de figuren die mensen mishandelen gaan vrijuit :jaja:...
Evenementenbeveiliging kiezen altijd de weg van de minste weerstand...
Dus dan moeten ze scoren op andere onderdelen.... uhmm.... WAT zou dat nou kunnen zijn ? :/ ....
Oja :roflol: pure aceton zwetende dwazen die vrolijk zweefkakend over terrein struikelen willekeurig fouilleren... of bij de Dixie's mensen fouilleren als ze net klaar zijn met :p... Schijten? :\ :lol:
Helden van de Beveiliging vinden pilletjes&poedertjes afpakken van feestgangers belangrijker dan de veiligheid van de feestganger... ze komen je pas helpen als je half kadaver getrapt bent.
Maja isniks nieuws ... :/
dus......

het was gwoon een: :jaja: Bruut(y)FisjuH :jaja:
...heb me prima vermaakt (h):beer::lijn::xtc::cheer::beer:(y):p...
laatste aanpassing
Over Dominator 2009:

Wat een onwijs lekker weer :lief: Teringherrie alom :lief:

Feest-gezelschap :lief: Onwijze spierpijn :lief:

Maar geen Manu le Malin:( Daarentegen wel Hellfish, Producer, Tymon, Deathmachine :D :respect:

Early-tent tijdens DJ Paul :X Wat een kutplaten! :X

Vechtpartij :Loser:

Wederom een hele hoop rare mensen! 8)

Ofwel; 't was rammen, beuken, zagen en rausen! B) :lief:
 
...heb me prima vermaakt



:yes::yes::yes:IKKE OOK!!!:yes::yes::yes:

Genoeg voor al die droeftoeterige klaagbankbezetters bij mekaar...

:vaag:

& DE REST!!!

Wieeuuuuwww dikke vette vettheid!!!
Heb me prima vermaakt:jaja:

Veel (y) gezien!!!
Uitspraak van Charles du Fap op zondag 26 juli 2009 om 17:00:
Betreft Neophyte allstars, was wel een leuk uurtje maar ik vond het zo verschrikkelijk stom dat ze 2 van de beste mix technise dj's achter de decks hebben staan, en dat iedere plaat onderbroken werd met dat slappe gelul van kelly en die andere dikke, jeroen dacht ik...

ik vond het een geweldige set, je moet ook nooit geen hoog mix technische, kwaliteit setjes verwachten als ze optreden! gaat er gewoon om om ff lekker te beuken op de hitjes die ze hebben! en dat deden ze erg goed :D
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 23:13:
iet eens tot einde gebleven

neen zie jetohc?
Nog maar een positief bericht dan:

Was gewoon bruut feestje!
Lekker weer, Geluid was prima, Werd goed gedraaid :)
En de groep was weer megagezellig (Y) en nog genoeg geluld met wildvreemde mensen :P
En tjah wel paar keer ruzie gezien, maar gewoon verder feesten hoor... Tis maar waar je zin in hebt als je op een feest bent..
Kortom geweldig feest, op naar volgend jaar :)
Uitspraak van D-nns op maandag 27 juli 2009 om 11:39:
en nog genoeg geluld met wildvreemde mensen

Idem.
Dat was toch wel een indicatie dat er meer dan genoeg gezellig volk op het feest af is gekomen. zoals het ook hoort.
die enkele vechtpartij. tja vervelend. Heb er ook 1 gezien bij de Main vooraan. Daarna gewoon weer volgas losgegaan. Gewoon Doorgaan.
Ach op Go-apres-ski (ga ik nooit meer heen :rot: ) heb ik 5 vechtpartijen gezien in een uur, tja da's alcohol he :d
Ik vond iedereen wel gezellig, ieder die tegen mij op botste zei netjes sorry! Hele sociale mensen die gabbers!
heb ook weer erg gezellig staan ouwe hoeren met iedereen, zeker op de parkeer plaats nog een gezellig feestje gehouden en staan ouwe hoeren, beter dan in de file staan! :)
Uitspraak van sportfriek op zondag 26 juli 2009 om 04:05:
Voordat ik binnen kwam had ik mijzelf volgestopt met 8 broodjes pindakaas
die wilde maar niet zakken dus heb de eerste 2 uurtjes rond gewaggeld met een dikke buik.
Daarna wel goed los gegaan maar helaas bij het laatste uur veel kramp bij elke stap die ik nam
Dus dat zijn 3 uurtjes van inactiviteit, dat is onaceptabel veel
Al met al leuk feestje maar bij Ground zero toch lekkerder los gegaan omdat ik toen nergens last van had.
Volgende keer beter plannen met voeding/rust zodat we op het eind het hardst kunnen knallen en niet zielig in een hoekje boos hoeven te zijn op een aantal ledematen die niet meer willen meewerken.

is maar 1 oplossing voor al je geklaag.... SNEL alias bliempangpowder
Dit topic is niet gekoppeld aan de goede dominator link!!! :S
 
die jongen mocht na een hoop slijmen weer binne geloof ik

:lol: :cheers:
Een feestje maak je toch zelf.

ruzie zoekers, of ze nou wel of niet hebben gebruikt of zat zijn, laat ik lekker links liggen, en de echte partypeople schud ik de hand en geef ik een slok van mijn pilsje :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 19:16:
vind ik ook mijn broer was 15 minuten op defqon en werd het ziekenhuis in geslagen door 6 man sterk uit het stoere (not) amsterdam. Heel stoer hoor met 6 man iemand in zijn rug aanvallen.

Zal ie het wel verdiend hebben :aai:
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 27 juli 2009 om 19:52:
Zal ie het wel verdiend hebben

Trieste reactie als dit serieus is :/

Uitspraak van Charles du Fap op maandag 27 juli 2009 om 12:19:
ieder die tegen mij op botste zei netjes sorry! Hele sociale mensen die gabbers!

K heb volgens mij wel 80 keer sorry moeten zeggen. t staat zowat voorgeprogrammeerd, als ik iemand aan raak zeg ik eerst sorry.
Uitspraak van Pigmans op maandag 27 juli 2009 om 11:18:
ik vond het een geweldige set, je moet ook nooit geen hoog mix technische, kwaliteit setjes verwachten als ze optreden! gaat er gewoon om om ff lekker te beuken op de hitjes die ze hebben! en dat deden ze erg goed

die nieuwe track in hun set werd ook goed ontvangen :bounce:
Ben de naam eff vergeten maar dat valt nog wel op te zoeken o:)
 
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 27 juli 2009 om 22:17:
K heb volgens mij wel 80 keer sorry moeten zeggen. t staat zowat voorgeprogrammeerd, als ik iemand aan raak zeg ik eerst sorry.

Ja man, dat vind ik altijd zo vet: al haal je de meest lijpe toeren uit, als je niemand expres bezeerd, is er niks aan t handje. Lekkol doorgoan!
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 22:31:
Uitspraak van Thijs-Beatz op maandag 27 juli 2009 om 22:17:
K heb volgens mij wel 80 keer sorry moeten zeggen. t staat zowat voorgeprogrammeerd, als ik iemand aan raak zeg ik eerst sorry.

Ja man, dat vind ik altijd zo vet: al haal je de meest lijpe toeren uit, als je niemand expres bezeerd, is er niks aan t handje. Lekkol doorgoan!

Wat dat aangaat heb ik ook alleen maar vol korrekte gasten gesproken,en die world wide security staat er om bekend dat ze juist niet hetgene doen wat ze in bepaalde situaties moeten doen,dus om daar een thema van te maken....nee.
 
Inderdaad...eeuwige discussie

Ik heb maar 1 keer in mijn partyleven ruzie gehad, en dat was omdat een of andere oetlul bier over me heen goot (jaaaaaren geleden)
Maar verder...agressie is not done. Ik denk dat als je komt voor de party, dan krijg je ook alleen maar party. Just give the right attitude and receive it! Volgende keer zou ik me denk ik eerder omdraaien, want wat is ruzie, zelfs als je wint, uitzetting nou waard?
Helemaal niks dus.

Mijn kindertijd is al voorbij
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 22:31:
Ja man, dat vind ik altijd zo vet: al haal je de meest lijpe toeren uit, als je niemand expres bezeerd, is er niks aan t handje. Lekkol doorgoan!

Idd.
ik heb er een aardig handje ervan om per-ongeluk net op iemand zijn poten te gaan staan. Maarja dan zeggen we gewoon eff sorry, soms komt er nog een leuk praatje eruit voort ook. niets aan het handje b)

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 22:50:
Helemaal niks dus.

idd (Y)
:respect: Sfeer
:respect: Brabo's (op een aantal na dan :lol: )
:respect: Gastvrijheid
:respect: Muziek
:respect: het Weer
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 27 juli 2009 om 23:31:
k heb er een aardig handje ervan om per-ongeluk net op iemand zijn poten te gaan staan. Maarja dan zeggen we gewoon eff sorry, soms komt er nog een leuk praatje eruit voort ook. niets aan het handje b)

Zo motorisch gestoord ben ik idd af en toe ook! :rot: Als je gewoon relaxed doet, niks aan de hand! :flower:
 
vond het echt een gruwelijk dik feest :respect:

en t geluid was echt heerlijk :kwijl:
Wat een gruwelijk feest was dit, alles klopte gewoon. Heerlijk weertje, een geluid waar je U tegen zegt, vooral op het eind!!! Goede sets van iedereen gehoord, gezelligheid ten top met al m'n maten. Hoop volgend jaar weer op het E3-strand, want dan kunnen we weer mooi wat bungalows huren bij het Vennenbos.
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 22:31:
als je niemand expres bezeerd, is er niks aan t handje.

Gewoon ff een tik op zn schouder en een duim in de lucht en blijven hakken..!:D
toch weer typerend dat er op zo hardcore feestje de meeste mat partijen zijn

Daarom pak ik ook nooit hardcore feestjes!!! :no:

Hardcore muziek (L)

Hardcore publiek :gaap:

Geef mij het techno publiek maar :respect:
Uitspraak van :banana: bassie op dinsdag 28 juli 2009 om 19:32:
Geef mij het techno publiek maar

daar word je van het podium afgelazerd door de security dus lijkt me ook niet alles :9
Uitspraak van Sincerity op zondag 26 juli 2009 om 19:39:
en als je dan aan het eind v/d avond met pech langs de weg staat zal ook niemand je even helpen

was jij dat die aan de kant stond en vroeg om start kabels? met die opel corsa?
Uitspraak van :banana: bassie op dinsdag 28 juli 2009 om 19:32:
Geef mij het techno publiek maar

Ik heb op Awakenings-festival meer vechtpartijen gezien dan op Dominator en vond de sfeer toch iets minder.
Maarja da's persoonlijke belevenis.
geluid was top (Y) de partygangers waren top (Y)
ik vond het een geweldig feest :) volgend jaar ben ik weer aanwezig.