Partyflock
 
Forumonderwerp · 1068425
 
Ik ben er net van terug !

heerlijk genoten ! het weer zat weer eens mee (Y) toppertje voor mij

zowieso een 8
Goed feest beter volk dan vorig jaar iig (Y)

Radium _O_ was een set :kwijl:
Producer ook zo gruwlijk setjes (L)

Vizitor _O_ _O_ lekker rammen zoals het hoort

jammer dat het geludi zachter moest van de gemeente :@
 
Matig feest,mijn hoge verwachtingen zijn nauwlijks uitgekomen (N)
DaY-mar & Nosferatu :respect: Leuke set gedraaid weinig hitjes en 3 kwart van het publiek stond stil :lol: :respect:
Tymon lekkere klappers (Y)
Neophyte en consorten waren leuk voor de verandering :bier:
En als ik Baco vraag geef dan gvd geen malibu rotzooi :frusty:
geluid in de main stond wel een STUK zachter dan vorig jaar.

Mjahh main is toch al bagger alleen erlnags gelopen toen we naar huis gingen.
Iemand draaide op dat mment wel catscan - the worl is mine :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 65701, 129028, 75193, 65637}
Aardig gek. Lekker weer, AniMe en Noize Suppressor top sets, ben lekker hard gegaan (y).
Uitstekend naar mijn zin gehad, overal geweest.
Vooral de upcoming en italia tent was naar ons zin.
Was egt een fuckin dik feest !! Hardcore Italiaaa + Dj D en Amnesys :kwijl: Beetje schraal van die knokpartijen ma goed verder geen last van gehad !
 
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 26 juli 2009 om 11:03:
Goed feest beter volk dan vorig jaar iig

Viel mij ook op idd!

Super feestje verder, kan niet anders zeggen dan dat ik me uitstekend heb vermaakt! Veel op main geweest maar ook early was (y)

Dominator(l)
 
super.
geluid lekker hard, top
 
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 26 juli 2009 om 11:07:
mijn hoge verwachtingen zijn nauwlijks uitgekomen

ik ben er zonder verwachtingen heen gegaan
en vond t een top feest (Y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 11:53:
ik ben er zonder verwachtingen heen gegaan
en vond t een top feest

+1, wist niet zo goed of ik wat ervan kon verwachten. Maar het is me allemaal meegevallen.


Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 11:24:
Dominator :lief:

K begin ook een beetje fan te worden van dit concept, is niet erg o:)
 
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 26 juli 2009 om 11:57:
+1, wist niet zo goed of ik wat ervan kon verwachten. Maar het is me allemaal meegevallen.

ja das t mooie
ik was nog nooit op Dominator geweest dus dan heb je ook geen verwachtigen
en ik luister ook nooit naar anderen want iedereen ervaart t anders

Decibel ben ik al heel wat jaartjes geweest
en als aankomende x tegenvalt zou dat mede komen omdat k verwachtingen heb
Was een lekker feesie. Het weer was goed. De sfeer ook, althans in mijn beleving, heb ook niets gezien van vechtpertijen oid. Alleen schandalig dat er af en toe mainstream nummers in de early ten gehore werden gebracht :[
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 12:06:
ik was nog nooit op Dominator geweest dus dan heb je ook geen verwachtigen

Ik had nog echt het dominator van 2 jaar geleden in Groningen in mijn hoofd. DAt was toen ivm met dit nog een vrij klein en eenvoudig festival. dus met zo'n instelling was ik ook een beetje erheen gegaan van "het wordt leuk en gezellig etc" maar het werd dus toch iets beter dan alleen dat :d
Dominator verwerft op deze manier wel zijn plaats tussen de andere grote festivals (Y) en dan wel als de hardste van allemaal b)


Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 12:06:
en als aankomende x tegenvalt zou dat mede komen omdat k verwachtingen heb

Daarom probeer ik altijd zo blanco mogelijk te gaan (Y)
zin heb ik vaak wel. Verwachtingspatronen... daar doe ik niet meer aan, ik zie wel wat de dag me brengt :d
Uitspraak van d-russo op zaterdag 25 juli 2009 om 23:48:
iemand wat mee gekregen van die grote matpartij op het strand?

Filmpje??? Kon op youtube nog niks vinden!!
Wel goed vermaakt, alles was netjes geregeld! Vond het pas de laatste 2 uur pas egt vet worden.

Promo & D passion... gruwlijk!

Noize suppressor... zalig!

Nico & Tetta... super!

Catscan... die snap ik niet, voor de zoveelste keer dat dat joch met die kutplaat bpm conter opent... hou er eens mee op, die gast kan zoveel meer! Heb wel geleerd te mixen zag ik...

Betrefd die vecht partij aan het strand, ik zat er toevallig 5 meter vanaf, stelltje kneuzen waren het, maar er zat wel 1 held tussen, de jongen die de andere gast aanviel werd door de securety gegrepen maar die werd weer weg gebeukt door de maat van de aanvaller, en duwden zijn maat weg zodat hij kon ontsnappen... gezien er een paar meter verderop 3 andere securety lui stonden eet hij nu denk door een rietje... 1 van die gasten had ook een stilleto bij zich, en iemand van de beveiliging in zn handen gesneden.
te veel alcohol
kan je beter mensen hebben die gesnoept hebben, stuk relaxter
Artiest LoAn
Vizitor, Soundwave and Drokz/Akira were great. =)
goed gezopen en super vermaakt :d
Uitspraak van JGL op zondag 26 juli 2009 om 13:22:
te veel alcohol
kan je beter mensen hebben die gesnoept hebben, stuk relaxter

ook nie altyd :)
 
Uitspraak van -RBM- op zondag 26 juli 2009 om 12:15:
Alleen schandalig dat er af en toe mainstream nummers in de early ten gehore werden gebracht

Precies dat vond ik ook zo vaag! Met de Horrorist werd er gewoon terror gedraaid :nocheer: vond het toen echt overal hetzelfde klinken pas toen panic en stanton begonnen ja toen was het early rave :cheer:
Voelde me wel alleen erg nuchter gisteren,,, wat waren er een hoop van het padje af.
Gelukkig niets gemerkt van die matpartij op het strand, en toen we om half elf weg reden was er geen file niks waren in 1,5 uur thuis. Voor de rest echt een super feest!
Wat hebben Promo en D-Passion voor nummertjes gedraaid?? Ben wel zeeeeeer benieuwd na al die positieve reacties bij de opmerkingen.
 
Te Gek! (Y)
Uitspraak van Goudenkimmetje op zondag 26 juli 2009 om 13:52:
Wat hebben Promo en D-Passion voor nummertjes gedraaid?? Ben wel zeeeeeer benieuwd na al die positieve reacties bij de opmerkingen.

Ik hoorde;
promo-phreak ya speaka
catscan-world is mine
nosferatu & endymion-drunk with a gun(vond ik vreemd)
promo-the tablet
promo & alex b bij gebrek aan beter
g shock-demons
d passion-put things right...
Feest was goed en voor herhaling vatbaar. Van de vechtpartij(en) heb ik niks gemerkt. Maar dat uitrijden van de parkeerplaats af.... Heb gvd 2 uur en 10 minuten over het uitrijden gedaan. Das toch zekers niet normaal meer...
Uitspraak van Charles du Fap op zondag 26 juli 2009 om 12:54:
ik zat er toevallig 5 meter vanaf, stelltje kneuzen waren het, maar er zat wel 1 held tussen, de jongen die de andere gast aanviel werd door de securety gegrepen maar die werd weer weg gebeukt door de maat van de aanvaller, en duwden zijn maat weg zodat hij kon ontsnappen... gezien er een paar meter verderop 3 andere securety lui stonden eet hij nu denk door een rietje...

die jongen mocht na een hoop slijmen weer binne geloof ik
Uitspraak van DKG op zondag 26 juli 2009 om 13:28:
goed gezopen en super vermaakt

:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 30020, 18755, 74664}
Uitspraak van Charles du Fap op zondag 26 juli 2009 om 14:00:
Ik hoorde;
promo-phreak ya speaka
catscan-world is mine
nosferatu & endymion-drunk with a gun(vond ik vreemd)
promo-the tablet
promo & alex b bij gebrek aan beter
g shock-demons
d passion-put things right

Ik hoorde ook nog:

D-passion - Fuck The Free World
Diffrent breed of men ( maccano twins remix )
Uitspraak van Terminal op zondag 26 juli 2009 om 15:07:
Ik hoorde;
promo-phreak ya speaka
catscan-world is mine
nosferatu & endymion-drunk with a gun(vond ik vreemd)
promo-the tablet
promo & alex b bij gebrek aan beter
g shock-demons
d passion-put things right

Ik hoorde ook nog:

D-passion - Fuck The Free World
Diffrent breed of men ( maccano twins remix )

ook:
DJ Producer - Signal 2007 (D-Passion Remix)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van d-russo op zaterdag 25 juli 2009 om 23:48:
iemand wat mee gekregen van die grote matpartij op het strand?

stond opeens een hele groep te kijken, allemaal security???

Check de pic's daarvan in mijn verslag :D
Uitspraak van Charles du Fap op zondag 26 juli 2009 om 12:54:
Betrefd die vecht partij aan het strand, ik zat er toevallig 5 meter vanaf, stelltje kneuzen waren het, maar er zat wel 1 held tussen, de jongen die de andere gast aanviel werd door de securety gegrepen maar die werd weer weg gebeukt door de maat van de aanvaller, en duwden zijn maat weg zodat hij kon ontsnappen... gezien er een paar meter verderop 3 andere securety lui stonden eet hij nu denk door een rietje... 1 van die gasten had ook een stilleto bij zich, en iemand van de beveiliging in zn handen gesneden.

Wel jammer dat even daarvoor iemand half dood getrapt werd.
 
Uitspraak van El Pirato op zondag 26 juli 2009 om 16:28:
Wel jammer dat even daarvoor iemand half dood getrapt werd.

Zat je aan de lsd ofzo, mafkees!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 26 juli 2009 om 14:37:
die jongen mocht na een hoop slijmen weer binne geloof ik

Maat van mij eruit gekickt met drugs, gewoon kaartje voor 30 gekocht bij ingang en weer naar binnen geen boete of niks :D
 
Laten we het over de party hebben...ruzie's met geweld oplossen is voor de kids....
Ik vond het een mooi feest! was rond 14:00 uur binnen even wat regendruppels gevoeld, maar daarna stralend weer!
was erg warm in de tenten, maar dan ging ik gewoon even een luchtje scheppen! :D

geluid stond overal super vond ik. behalve op de main. daar was het de ene keer keihard, en de andere keer vet zacht. ?

ben over het algemeen het meest in Italia geweest. had ik van te voren niet verwacht eigenlijk. Ben meer van de early.

ik heb gelukkig maar 1 vechtparty gezien, in de early tijdens Charly Lownoise & Mental Theo. Heb me maar gewoon omgedraaid naar het podium en ben verder gaan feesten.

ik hoorde dat bij de main de heftigste relparty was geweest, dat iemand echt bijna kapot geschopt was. gelukkig heb ik het niet gezien, dat had mijn feestje best verpest moet ik zeggen. Ik begrijp echt niet waarom mensen gaan vechten, en zeker niet op een feest!

Kortom een super feestje, mooi weer, niet lang hoeven wachten bij de wc's. goed gedraaid, geluid lekker. Ja top. volgend jaar weer!

uitrijden was wel kloten. We dachten het zo goed geregeld te hebben met ons 9 persoonsinvalidenbusje. Konden we mooi helemaal vooraanstaan, zodat we niet zo ver hoefden te lopen. vorig jaar was het namelijk nogal een eindje lopen vanaf de parkeerplaats!. Niet over de terugweg nagedacht........

weet iemand trouwens hoe het is afgelopen met dat auto-ongeluk op de A2? een zwarte auto op zijn kop helemaal in elkaar tegen de vangrail?? rond 1:15, dacht ik.
Ik schrok me de pleuris, zag er heeeel ernstig uit.
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 16:40:
Zat je aan de lsd ofzo, mafkees!

lag er anders goed beschete bij haha
Uitspraak van El Pirato op zondag 26 juli 2009 om 16:28:
Wel jammer dat even daarvoor iemand half dood getrapt werd.

Moet je je maar gedragen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 16:53:
Laten we het over de party hebben...ruzie's met geweld oplossen is voor de kids....

Je hebt gelijk,

Betreft Neophyte allstars, was wel een leuk uurtje maar ik vond het zo verschrikkelijk stom dat ze 2 van de beste mix technise dj's achter de decks hebben staan, en dat iedere plaat onderbroken werd met dat slappe gelul van kelly en die andere dikke, jeroen dacht ik...

Dat is toch stom?
laatste aanpassing
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 26 juli 2009 om 16:59:
lag er anders goed beschete bij haha

Broek zat vol hehe
 
Doodziekelijk vermaakt(Y)(H) geen spijt van, alleen zijn er altijd kindertjes die zich niet gedragen(N), het is niet zo moeilijk om te genieten en feesten zoals het hoort, maarja er zitten een paar rotte appels tussen die het verzieken voor de mensen die gewoon willen genieten(H)
vond het wel een vet feestje.. moest wel erg veel lopen steeds..

en de bierglazen daar zijn lek ofzo! mn bier was de hele tijd op :(


en dan de terugreis.. zijn om kwart voor 11 weggegaan ( was niet mijn idee, wou gewoon tot eind blijven ), en om half 3 / kwart voor 3 was ik terug in zwolle :P

eerst nog een heel eind verkeerd gereden.. kut wegwerkzaamheden. kwamen steeds dichterbij maastricht. dat was dus niet goed ^^
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 16:40:
Zat je aan de lsd ofzo, mafkees!

Snap je het niet ofzo?
 
Er is meer ruzie tussen 1000 man die zuipen, dan 1000 man die drugs gebruiken, ja en dan zijn er ook van die mensen die alles door elkaar lopen roeren. en dan krijg je van die vage gasten in een beetje met hun armen lopen te zwaaien en niet meer weet wat onder of boven is:P
Uitspraak van JGL op zondag 26 juli 2009 om 10:20:
early rave niets geks gebeurd. alhoewel, liepen daar ook aardig wat gasten rond die lomp deden.

Ik kan me tijdens de set van charly en theo tog nog wel n dikke matparty herinneren.
t is sowieso al triest om te matten , en dan helemaal bij de vrolijkste dj`s van ons land.

Verder heb ik bij de main tijdens neophyte allstars nog n hele dikke matparty gezien, dat ging echt heel erg tekeer.
Liep ook zon ventje met n SS shirtje, zo in en in triest.

Maar goed dat terzijde, ik heb echt een topfeest gehad, lekker zonnetje, heerlijke muziek , veel vrolijke mensen, een laag naziclown gehalte.
Uitspraak van Saos op zondag 26 juli 2009 om 16:54:
weet iemand trouwens hoe het is afgelopen met dat auto-ongeluk op de A2? een zwarte auto op zijn kop helemaal in elkaar tegen de vangrail?? rond 1:15, dacht ik.
Ik schrok me de pleuris, zag er heeeel ernstig uit.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, zag er inderdaad niet best uit! Er stonden wel een aantal mensen naast die auto dus ik hoop dat zij het waren die in die auto zaten want dan is het volgens mij nog wel goed afgelopen!
Uitspraak van freggel op zondag 26 juli 2009 om 17:48:
Verder heb ik bij de main tijdens neophyte allstars nog n hele dikke matparty gezien, dat ging echt heel erg tekeer.
Liep ook zon ventje met n SS shirtje, zo in en in triest

graag gedaan, fuckin nazi's die onschuldigen liepen lastig te vallen. Neertrappen, duwen etc.

orde op zaken stellen heet dat, wel allemaal janken vechten dit en vechten dat...totdat je zelf door zo'n franse of duitse nazi wordt gehaakt...


Robin maat :bier:
Wat is die Catscan toch een held, hij draaide gewoon even Secret Valley !:D
 
Uitspraak van Charles du Fap op zondag 26 juli 2009 om 17:00:
Dat is toch stom?

Het was niet voor niets LIVE! :D
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 16:40:
Maat van mij eruit gekickt met drugs, gewoon kaartje voor 30 gekocht bij ingang en weer naar binnen geen boete of niks

Dat was mijn kaartje,,,,,,,,,,,,,,, ben blij dat hij goed terecht is gekomen. :lol:
Uitspraak van freggel op zondag 26 juli 2009 om 17:48:
t is sowieso al triest om te matten

vind ik ook mijn broer was 15 minuten op defqon en werd het ziekenhuis in geslagen door 6 man sterk uit het stoere (not) amsterdam. Heel stoer hoor met 6 man iemand in zijn rug aanvallen.