Partyflock
 
Forumonderwerp · 995565

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Nu zijn we zo'n beetje de oldschool katholieke vastentijd na carnaval ingekomen vandaag. En er zijn stemmen vanuit onze christelijke regering zijn opgegaan om 40 dagen zonder sex te doorstaan om ons bewuster van dit fenomeen te maken.

Iedereen kent die top-film 40 days, 40 nights wel ongeveer, en nu was dus de vraag;

Wie doet er mee om 40 dagen en nachten celibatair te leven?! En denk je ook echt dat vol te houden? :O :lol:

Love you all!
 
HAHAAH GEWELDIG!!!! ik kom niet meer bij
slap aftreksel van herman brood!! ooh...
mijn collega zit me aan te kijken terwijl ik hier luidkeels het uitgier van het lachen!
:roflol:
die houden we erin!

:boks:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:18:
Ik maak beloftes...

kom je wel eens aan de kust?
 
ja ik heb het over mezelf en zo te merken ben je jaloers dat jij je niet zo goed kan uitten of wel?
arme jij :aai: pak nog ff een van je crimineeltjes om je te troosten tussen zijn billen.

en houd es ff op over mijn dochter knakebewaker
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:19:
mijn collega zit me aan te kijken terwijl ik hier luidkeels het uitgier van het lachen!

Aha...werken kun je dus ook al niet :(
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:20:
pak nog ff een van je crimineeltjes om je te troosten tussen zijn billen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:20:
en houd es ff op over mijn dochter knakebewaker

Waarom zou ik...heb al hele geile dromen over haar gehad :x Tenslotte heb je mij overtuigd van mijn geaardheid...voor wat hoort wat...tenzij je gewoon iets orgineels probeert te verzinnen (y)
 
dat shirtje en die taal van je zijn al genoeg inkoppertjes voor mij :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:25:
dat shirtje en die taal van je zijn al genoeg inkoppertjes voor mij

:gaap:
 
ach doe wat je niet laten kan sneakerz, het is toch allemaal gebakken lucht van jou kant.
maar wel met een vies poepluchtje eraan van het jongenskontjesduwen wel te verstaan.

zo, papa is klaar met zijn lectuur.
:bye: sneakerz, kon nog eens langs als je weer het gevoel hebt dat je tekort gedaan word.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:27:
ach doe wat je niet laten kan sneakerz, het is toch allemaal gebakken lucht van jou kant.
maar wel met een vies poepluchtje eraan van het jongenskontjesduwen wel te verstaan.

zo, papa is klaar met zijn lectuur.
sneakerz, kon nog eens langs als je weer het gevoel hebt dat je tekort gedaan word.

:gaap:

Ik nodig je uit om eens langs te komen...gaan we eens kijken of jouw sterretje niet al een rondje is :x
 
nee bedankt, ben geen homo en houd ook neit van jongens onder de 18

succes verder knul!
laatste aanpassing
 
hihihihi

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:19:
kom je wel eens aan de kust?
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:32:
en houd ook neit van jongens onder de 18

Shit...nee..dat wist ik al...alleen maar van meisjes onder de 18 :(
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:32:
succes verder knul!

Dank je Pa (y)
 
he ga je goed zoon!

moge je baas ooit voor jou krom staan als je de scepter mag zwaaien en al het personeel en de clienten naaien!
(y)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:39:
he ga je goed zoon!

moge je baas ooit voor jou krom staan als je de scepter mag zwaaien en al het personeel en de clienten naaien!

Ik zal je missen ouwe...ken maar weinig mensen die zo beperkt zijn als jij :cry:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:33:
kom je wel eens aan de kust?
 
sneakerz komt niet aan de kust, daar zijn de jongens te oud en bovendien te ruw met al dat zand onder de voorhuid. :lol:

foei sneakerz, beperkte mensen zijn ook gewoon mensen hoor...vuile nazi! :O
laatste aanpassing
 
hihihi, hij zei nazi :O
 
oooooooooooh ja oooooooooh das erg oooooooooooooh

60 jaar geleden en nog doen mensen moeilijk erover.
Maar grapjes over buitenlanders werken altijd lachwekkend...beetje krom altijd.
 
:lol:

http://www.nu.nl/news/1820609/10/Gestolen_werken_Herman_Brood_teruggevonden.html
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:16:
vertel dat je kinderen maar.

leren ze nog iets.

we houden onze kinderen erbuiten, en dat meen ik. Ze hebben niets met ons gedrag op PF te maken dus hoeven we het ook niet over hen te hebben. Deal?

voor de rest? Ik weet niet wat er met jou aan de hand is of wat je zo krampachtig tracht te bewijzen. Ga gerust verder en zo nu en dan zal ik op je reageren.

Mensen, eet smakelijk en tot straks:D
laatste aanpassing
 
Is dit het egte reltopic van Partyflock?
Ben behoorlijk f@kked up.
Dus bitch you're fight. :devil:
Iemand wat te drinken?? :mixje:

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 18:03:
eet smakelijk

Jij Ook!!!!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:53:
hihihi
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:13:
verkeerde taalkeuze, wannabe...

het is toch verkeerde woordkeuze juf :[ ? mijn nederlands is heel erg dramatisch maar die opmerkingen die jij plaats, gaan het nederlandse woorde boek ook ver te buiten. Geen krulletje in je schrift vandaag :no:

Iedere keer mis ik die snikkels :lol: :cry: ! altijd als er woorden wisseling is geweest, ben ik te laat :( toch maar een pedofielschets speciaal voor jou :kots:

21 juli 1974 34 snikkeljaartjes jong! Zegt je profiel! Door mensen weg te zetten als homo of pedofiel, maak je je echt niet geloofwaardig(kijk naar je beroep)! De meeste kinder / jeugdvrienden eten van meerdere walletjes en aangezien je geen relatie hebt, kom je als een persooon over die wat te kort komt in zijn leven. Staat je balzak op springen, omdat je zo reageerd of je nog niet het juiste kind / man / vrouw kunnen vinden. Door zo'n foto op je profiel te zetten kom je een beetje over als een wise-guy! Het lijkt erop dat je in je jeugd getraumatiseerd bent en daarom je tekortkomingen zo wilt uiten! Delen van de Nederlandse taal worden je ook nog uitgelegt door reldel, als je erzelf niet uitkomt. Andere mensen afkraken op hun taalgebruik op een forum, waar de raarste BrEeZeRs en apreskisletten komen vind ik al erg triest. Omdat je je zo oud voordoet, zal je moeten weten andere dingen anders te brengen. Aan jouw reacties te zien en loze dreigementen op een internet site, ben je geen haar beter dan welke andere persoon hier dan ook op het forum. Naarmate ik jouw berichten lees, kom je toch meer over als een handje-klap persoon. Vind je het dan zo moeilijk om uit de kast te komen, door het proberen te plaatsen van eventueele kwetsbare berichten? Je profiel zegt 34, maar aan jouw reacties te lezen ben je nog een beetje blijven hangen in je jeugd! Jeugd - jeugdetentie... heb je jouw beroep gekozen om andere jongeren te helpen, of jezelf te plezieren? Zeker als je al zo'n leeftijd hebt berijkt, zou je gewoon lekker moeten mee lullen en niet zo zielig moeten reageren als jij nu doet. Misschien snap je heel het consept partyflock nog niet en moet je je richten op man zoekt iets... internet sites. je zei het zelf al, ik vind je gewoon een droeftoeter :yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 16:20:
ja ik heb het over mezelf en zo te merken ben je jaloers dat jij je niet zo goed kan uitten of wel?
arme jij pak nog ff een van je crimineeltjes om je te troosten tussen zijn billen.

en houd es ff op over mijn dochter knakebewaker

heee vuile viezerik! je moest je schamen uit de kluiten gewassen spierbundel!of is dat karkas op de foto niet van jou???
als dat zo is, heb je zeker een hoop te compenseren met dat kabouterlulletje van je! je dochter zou zich doodschamen voor wat jij uitkraamt te willen doen met kleine jongetjes! want heel kinderachtig, wat je zegt... ben je zelf!
laatste aanpassing
 
hihihi, hij zei droeftoeter...
 
Uitspraak van AnNuNaKi2012 op maandag 3 november 2008 om 19:59:
heee vuile viezerik!

heey 27 jarige vriendje van reldel!

Uitspraak van AnNuNaKi2012 op maandag 3 november 2008 om 19:59:
als dat zo is, heb je zeker een hoop te compenseren met dat kabouterlulletje van je! je dochter zou zich doodschamen voor wat jij uitkraamt te willen doen met kleine jongetjes!

Begin jij je der nu ook al mee te droeftoeteren?

Uitspraak van AnNuNaKi2012 op maandag 3 november 2008 om 19:59:
want heel kinderachtig, wat je zegt... ben je zelf!

hahahahaha :roflol: kan gewoon het liedje niet meer afmaken van het lachen! dat heb ik zeker in 1996 voor het laats gehoord :roflol: onderwelke steen heb je dat gevonden? of ben je daar een nummer van aan het maken, voor je eenmans band?

wat speel je voor liedje op je gitaar? of ben je aan het oefennen voor kinderen voor kinderen!
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 20:12:
hahahahaha kan gewoon het liedje niet meer afmaken van het lachen! dat heb ik zeker in 1996 voor het laats gehoord onderwelke steen heb je dat gevonden? of ben je daar een nummer van aan het maken, voor je eenmans band?

wat speel je voor liedje op je gitaar? of ben je aan het oefennen voor kinderen voor kinderen!

nou toevallig heb ik hem onder de steen gevonden waaronder jij vandaan bent gekropen:P en als jij niet verder komt dan kinderen voor kinderen met dat eencellige organisme wat jou hersenen moeten voorstellen, kan ik me ook niet voorstellen dat je meer zal produceren dan slechts koolstofdioxide en stront. dus kruip maar weer lekker terug onder je steen;):P
laatste aanpassing
 
Uitspraak van AnNuNaKi2012 op maandag 3 november 2008 om 20:50:
nou toevallig heb ik hem onder de steen gevonden waaronder jij vandaan bent gekropen en als jij niet verder komt dan kinderen voor kinderen met dat eencellige organisme wat jou hersenen moeten voorstellen, kan ik me ook niet voorstellen dat je meer zal produceren dan slechts coolstofdioxide en stront. dus kruip maar weer lekker terug onder je steen

hahahaha :roflol: eindelijk iemand die het begrijpt!
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 20:52:
hahahaha eindelijk iemand die het begrijpt!

HAHAHAHAHA:roflol: amen to that!;)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2008 om 19:51:
21 juli 1974 34 snikkeljaartjes jong! Zegt je profiel! Door mensen weg te zetten als homo of pedofiel, maak je je echt niet geloofwaardig(kijk naar je beroep)! De meeste kinder / jeugdvrienden eten van meerdere walletjes en aangezien je geen relatie hebt, kom je als een persooon over die wat te kort komt in zijn leven. Staat je balzak op springen, omdat je zo reageerd of je nog niet het juiste kind / man / vrouw kunnen vinden. Door zo'n foto op je profiel te zetten kom je een beetje over als een wise-guy! Het lijkt erop dat je in je jeugd getraumatiseerd bent en daarom je tekortkomingen zo wilt uiten! Delen van de Nederlandse taal worden je ook nog uitgelegt door reldel, als je erzelf niet uitkomt. Andere mensen afkraken op hun taalgebruik op een forum, waar de raarste BrEeZeRs en apreskisletten komen vind ik al erg triest. Omdat je je zo oud voordoet, zal je moeten weten andere dingen anders te brengen. Aan jouw reacties te zien en loze dreigementen op een internet site, ben je geen haar beter dan welke andere persoon hier dan ook op het forum. Naarmate ik jouw berichten lees, kom je toch meer over als een handje-klap persoon. Vind je het dan zo moeilijk om uit de kast te komen, door het proberen te plaatsen van eventueele kwetsbare berichten? Je profiel zegt 34, maar aan jouw reacties te lezen ben je nog een beetje blijven hangen in je jeugd! Jeugd - jeugdetentie... heb je jouw beroep gekozen om andere jongeren te helpen, of jezelf te plezieren? Zeker als je al zo'n leeftijd hebt berijkt, zou je gewoon lekker moeten mee lullen en niet zo zielig moeten reageren als jij nu doet. Misschien snap je heel het consept partyflock nog niet en moet je je richten op man zoekt iets... internet sites. je zei het zelf al, ik vind je gewoon een droeftoeter

:roflol: :respect: Alleen jammer van al die spelfouten :nocheer: ...echt geweldig (y) Voor de rest de oprechte complimenten voor je schrijfstijl :woop:
laatste aanpassing
 
wat een gore homo's jullie 2 :rot: :( ga lekker in de gevoelige homo-toppa hangen ofzo... hier proberen we niet elkaar geil te maken of zichzelf uit te nodigen en op te dringen bij anderen...
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 09:20:
wat een gore homo's jullie 2

Wat een inzicht ploert b) Ik hoorde je anders niet klagen toen ik je kontje lekker aan het UITWONEN was O:) En nu opeens je andere holmaatje steunen :/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 09:20:
ga lekker in de gevoelige homo-toppa hangen

Daar zit ik nou toch :x
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 09:20:
hier proberen we niet elkaar geil te maken of zichzelf uit te nodigen en op te dringen bij anderen...

Hmmmzzzzz....misschien moet je zelf maar eens lezen wat je allemaal schrijft dan O:)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 11:40:
ploert

hihihi
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 11:40:
Hmmm

jaja, wind die herman brood je maar wel weer even op he :lol:



purple rain, puhurple rain...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 11:40:
Ik hoorde je anders niet klagen toen ik je kontje lekker aan het UITWONEN was

nóg zo'n goede grap hihihi
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 09:20:
wat een gore homo's jullie 2 ga lekker in de gevoelige homo-toppa hangen ofzo... hier proberen we niet elkaar geil te maken of zichzelf uit te nodigen en op te dringen bij anderen...

Ach rot effe lekker op met je kletspraat Plugge85 en DNB.
Beter een homo die zijn gevoelens toont dan 2 van die irritante smerige kansloze onderkruipsels die voor niemand respect tonen op Partyflock.
Jullie zitten bij elkaar tot je elleboog in je darmplaza. :rot:
laatste aanpassing
 
hihihi, alle apies kijken, siam zit te zeiken...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 12:48:
hier proberen we niet elkaar geil te maken of zichzelf uit te nodigen en op te dringen bij anderen...

inderdaad :yes: :)
 
Je moet dan wel goed citeren hey.
Die uitspraak is van jou.
Dus niet die tekst citeren met mijn naam erboven. :/
 
:lol: ga ff huilen juh
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 12:50:
hihihi, alle apies kijken, siam zit te zeiken...
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 12:56:
ga ff huilen juh

Ja nu je het zegt.
De tranen staan in mijn ogen.
Sneakerz die komt me zo troosten. :cheer:
 
liever hij dan ik... jakkes
poekie ajam :rot:

en bul...
klap die gitaar maar op je kop kapot poepduwer.
hoe kom je erbij dat ik met kleine jongens sexuele handelingen wil verrichten smerige darmbacterie? laat je nakijken zielig figuur.
wat kom je eigenlijk doen? niets zeggende nietsnut.


ik ga geen energie meer steken in kansloze mensen hier.
ze praten toch maar over hun eigen interesses smerig volk.
Lekker OT gaan(y)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 13:10:
ik ga geen energie meer steken in kansloze mensen hier.

Meen je dat echt?
Je kan beter gaan liggen tussen 6 planken.
En dan je adem 10 minuten inhouden.
Dan kost het helemaal geen energie meer voor je. :rot:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 12:56:
hihihi, alle apies kijken, siam zit te zeiken...
 
idd ik lig nog liever tussen 6 planken dan praten met mensen die geen waarde hebben in dit leven en de wereld niets te bieden hebben, de zuurstof van anderen ontnemen, geen keuze kunnen maken voor 1 geslacht. dat zijn profiteurs, egoisten en wereldverpauperaars.
uitschot wat opgeruimd mag worden zonder pardon.

:bye:
 
Maw slotje op dit :rot: te topic.
Bij deze aangevraagd. :bye:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 13:46:
dat zijn profiteurs, egoisten en wereldverpauperaars.
uitschot wat opgeruimd mag worden zonder pardon.

een beetje jammer voor jezelf dat jij ook tot die grote groep behoort.:loser::bye:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 13:52:
Maw slotje op dit te topic.
Bij deze aangevraagd.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 13:29:
hihihi, alle apies kijken, siam zit te zeiken...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 13:46:
geen keuze kunnen maken voor 1 geslacht

hihihi, een beetje bi


Maar goed, 40 dagen je geest zuiveren van al het onreine der wereld :respect:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 14:04:
Maar goed, 40 dagen je geest zuiveren van al het onreine der wereld

idd :lol:

het is wel een beetje een onreine topic geworden :9
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 14:04:
40 dagen je geest zuiveren van al het onreine der wereld

ja lekkah!!


hoi pluggie O:)

hier is ze dan op jouw verzoek :cheer:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2008 om 14:18:
het is wel een beetje een onreine topic geworden

ja, dat krijg je met apies en homo's :lol:

das hetzelfde als dikkertjes: ze zeggen dat ze gezelliger zijn, maar ik tref ze nooit...
 
Uitspraak van Mary Cherry :[ op dinsdag 4 november 2008 om 14:24:
hier is ze dan op jouw verzoek

let the games begin