Partyflock
 
Forumonderwerp · 986142


zowel op de website van Leon Bolier als de MySpace van Galen Behr valt te lezen dat er op 3 mei 2008 een Solarize Night in Club Poema te Utrecht zal plaatsvinden :D

meer info volgt hopelijk z.s.m. :)
edit: heb iig al een verzoek gedaan dit feestje toe te voegen aan de agenda :)
laatste aanpassing
Het ziet er naar uit dat ik niet kan zaterdag (sterfgeval in de familie..). Kunnen de gastenlijstplaatsen naar iemand anders?
laatste aanpassing
Hm, das niet leuk zeg :(

Voor die gl plekken,kun je misschien beter even pf contacten.
Bij de actie op t envelopje drukken
 
Ik zit een beetje met probleem van een kaduuke bankpas enz :P
Kheb een medewerker van PF bericht dat ze iemand anders gelukkig mogen maken. Had jij al kaarten gekocht jacq?
laatste aanpassing
Uitspraak van **djdemik** op donderdag 1 mei 2008 om 12:43:
Had jij al kaarten gekocht jacq?

Ik had via Hyves gastenlijst gekregen, en de +1 is ook vergeven.
Maar bedankt voor t aanbod.
"Op het moment dat jij bericht ontvangt dat je gastenlijst hebt gewonnen, zijn de namen al doorgezonden naar de organisatie. Het is niet mogelijk om in het korte tijdbestek tussen jouw afmelding en het feest, een nieuwe winnaar te kiezen.

Het enige wat je kunt proberen, is iemand anders op jouw naam sturen.
Er kan echter om identificatie gevraagd worden en in principe is de prijs naamsgebonden. Hier kunnen we dus geen garanties aan verbinden."

Zit vast wel iemand vd organisatie in dit forum toch?
Uitspraak van **djdemik** op donderdag 1 mei 2008 om 12:57:
Zit vast wel iemand vd organisatie in dit forum toch?

Ja joh, Diven sowieso. Moet kunnen hoor. Denk niet dat ze zo moeilijk doen met omwisselen van namen.
Erg sneu voor jou, maar een ander zal er blij mee zijn.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2008 om 12:41:
Ik zit een beetje met probleem van een kaduuke bankpas enz

hoe krijg je dat nu weer voormekaar?
 
De volgende elementen in een mix: alcohol, feest, drukte ;)
ofwel: 3x verkeerde pincode?? ;)
Uitspraak van **djdemik** op donderdag 1 mei 2008 om 15:58:
Ik gok op gebroken bankpas

heb je wl eens geprobeerd zo'n ding te breken??? :O
 
Demik heeft gelijk, naja gebroken, chip is er uit :O
heb je nu met deze dagen idd pech.. duurt 3 werkdagen geloof ik eer je een nieuwe pas hebt :(


Maar joh, je kan toch wel ergens wat lenen?
Voorpret:

Cliff Coenraad - Guestmix April 2008

Re-Ward - Solarize Promo Mix April 2008

Galen Behr - Rain of Tears 029

Leon Bolier - April Promomix 2008

Jonas Steur - Breakout Episode 4 April 2008

DJ Dazzle - Weekly Mix 18/08

Voorpret :cocktail: :cocktail:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Dank je kerel :D

Hier nog wat voorpret filmpjes van Galen Behr afgelopen dinsdag tijdens Create in Delft, wat een set draaide hij :respect:



laatste aanpassing door een beheerder
pfff, tis morgen al he?? ;)

Mooi eerst in de zon verjaardag vieren van m'n zusjelief, en dan gelijk door naar NS >>> Utrecht :bounce:
Uitspraak van bloesem op donderdag 1 mei 2008 om 16:04:
heb je wl eens geprobeerd zo'n ding te breken???

nee, jij wel dan? :o
Als nog één van de dj's dit leest....

Ik zou hééél graag Armin van Buuren's If you should go, de A&F remix willen horen...
Zat net ff vreselijk in mineur, geen zin om te gaan...(: lees alleen reizen, onzeker hoe terug)... maar ik zet deze plaat op en.... :bounce: :D:D:D
laatste aanpassing
 
Mensen wat een heerlijk feest is er weer van gemaakt :D Ben niet van de dansvloer geweest en heb veel nieuwe pférs ontmoet.
Wanneer gaan we weer???? ;-)
Topfeest :respect:
Wat een geweldige muziek werd er gedraaid :kwijl:
Behoorlijk onder de indruk van eigenlijk alle dj's :D

Ik heb genoten genoten genoten :)

En na afloop nog flink staan te ouwehoeren met Leon, Galen, Jonas, Cliff, Michel :roflol:
Pilskes erbij :P
Echt dubbelgelegen.

Was ff top met jullie nog ff vlak bij Poema staan te kletsen.

Cliff: Die dwaze foto van ons samen :roflol:
Die komt echt in het fotoalbum :roflol:
Een erg gave avond gehad. Had veel moeite om in te komen, waarschijnlijk mayday nog in mijn benen, maar heb me uiteindelijk goed vermaakt.

Re-Ward draaide goed, maar ik vond het te hard voor aan het begin van de avond. Tijdens Galen Behr ben ik niet heel veel op de dansvloer geweest, zodat ik niet heel veel van zijn set heb meegekregen. Uiteraard ging iederen tijdens Carabelle goed uit zijn dak. :cheer::cheer:

Vond Leon Bolier & Coenraad erg goed. Dat B2B is zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijke tracks gehoord. Filthy ripper is :kwijl: Maar ook zeer veel (voor mij) onbekende tracks gehoord en dat is ook wel eens lekker.

Jonas Steur vond ik ook erg goed. Wel jammer dat het toen al wat rustiger op de dancevloer werd. De meeste mensen hadden toch wat last van een druk weekje. :p Zag het somber in voor het einde van de avond, maar gelukkig bleef er een hecht en klein groepje die-hards tot het einde aanwezig. :D

Zelf had ik Dazzle nog nooit eerste hoorde draaien, maar ik vond hem erg goed! (Y)

Al met al een zeer geslaagd Solarize feest, waar er wat mij betreft zeker meer van mogen komen. :yes:
Erg leuke foto's :yes:
Uitspraak van Quick op zondag 4 mei 2008 om 13:57:
Zag het somber in voor het einde van de avond, maar gelukkig bleef er een hecht en klein groepje die-hards tot het einde aanwezig

Nou idd, ik had hetzelfde idee.
Maar het bleef erg gezellig nog.

Ik heb het ook erg naar m'n zin gehad.
Persoonlijk, en ik ben daar zo'n beetje de enige in geloof ik, vond ik het 1e deel van Bolier/Coenraad niet zo. Is gewoon mijn muzek niet.
Voor de rest allemaal mooie uurtjes muziek.

En uiteraard een prachtsfeertje.

Heel spijtig van een bepaald incident :( Maar Rob, (y) voor je hulp en toewijding.
Uitspraak van bloesem op zondag 4 mei 2008 om 14:13:
Persoonlijk, en ik ben daar zo'n beetje de enige in geloof ik, vond ik het 1e deel van Bolier/Coenraad niet zo. Is gewoon mijn muzek niet.

Ben ik me je eens hoor. Maar na circa een half uur ofzo vond ik het erg lekker worden.
Heb zelf deze foto's nog gemaakt. De rest pik ik van OD ;)

[albumelement=39540396]{element is niet toegankelijk}

[albumelement=39540402]{element is niet toegankelijk}

[albumelement=39540438]{element is niet toegankelijk}

[albumelement=39540475]{element is niet toegankelijk}

[albumelement=39540479]{element is niet toegankelijk}
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op zondag 4 mei 2008 om 14:04:
Mijn foto's staan online:

Luek foto's weer (y)
Was weer een gezellig feestje :cheer: enn in Club Poema altijd heerliijk sfeertje :d
Er werd lekker gedraaid alleen af en toe vond ik draaide ze lekkere zweefplaten en daarna meteen weer beukplaten vond ik zelf wat minder;)
 
Ik ben te moe om ook maar wat te typen ;) Daarom houd ik het er voorlopig eventjes op dat het veeeeeel te gezellig was :D Leuk al die pf-ers :D!!! Tot vrijdag bij Surreal!
leuk om jou eens mee te maken meis :knuf:


Ik doe net een poging om in de zon te gaan zitten, maar dat is toch wel een tikkie heet voor dit brakke lijf, pfff... ;)
Uitspraak van bloesem op zondag 4 mei 2008 om 14:13:
Persoonlijk, en ik ben daar zo'n beetje de enige in geloof ik, vond ik het 1e deel van Bolier/Coenraad niet zo. Is gewoon mijn muzek niet.

Nee hoor...vonden wij ook...:-)
Uitspraak van C&G op zondag 4 mei 2008 om 15:31:
vonden wij ook...

Maar daarna werd het weer helemaal goed hoor!! Geweldig lekker uit m'n dakkie gegaan bij sommige platen :P
Oh en idd tóch ook een minpuntje... de wc's. Sjonge jonge 50 ct... ik had een "abonnement" genomen en die kostte dus gewoon ff 5 euro!!! Das verdorie de helft van de entree.
Onnodig hoor voor zo'n tent.

Maar goed.
Uitspraak van bloesem op zondag 4 mei 2008 om 15:40:
de wc's. Sjonge jonge 50 ct...

ja dat vond ik ook echt minder (n)
 
ik heb de eerste 3 keer betaald en daarna niet meer :P
Vond het idd ook een erg goed feest, leuke nieuwe mensen ontmoet en de sfeer was top (Y)

Achterof op het station met een klein clubje ook erg gelachen op een bankje tot onze eerste treinen, ff wat kaasbroodjes gegeten :D

Zeer zeker voor de herhaling vatbaar (Y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 mei 2008 om 16:11:
Achterof op het station met een klein clubje ook erg gelachen op een bankje tot onze eerste treinen, ff wat kaasbroodjes gegeten

ja was ook gezellig :d
Alleen Ron met zijn Jan Smit :[
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 mei 2008 om 16:11:
ff wat kaasbroodjes gegeten

Wat kaasbroodjes ;) Stuk of 5 :P
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 mei 2008 om 16:21:
Wat kaasbroodjes ;) Stuk of 5 :P

4 :$
Haha, klinkt erg gezellig. Zo vervelend was het dan toch niet geweest om met de trein te moeten...
Maar ben tóch superblij dat ik een lift naar huis kreeg. Jis, nogmaals: (y) :lief:

Zo, ik kom trouwens een beetje bij nu. En besef wel dat we een prachtfeestje hadden hoor.
Dat familiegevoel was er hélemaal!! :knuf:
ik moet nog steeds denken aan die hoogwater (sommige weten denk ik wel wat ik bedoel) :roflol: op die station wat een freak zeg die heeft zowat de hele marathon gelopen op het station haha. verder was het een top feesie jammer van leon en cliff die vond ik te tech. en de mannen van de avond zijn tog voor mij galen en dazzle ook dat hij nog 2 super lekkere verzoekjes heeft gedaan speciaal voor joedy :D echt top van hem.
laatste aanpassing
Uitspraak van ][ Tim ][ op zondag 4 mei 2008 om 17:55:
op die station wat een freak zeg die heeft zowat de hele marathon gelopen op het station haha.

Wat een mafkees was dat zeg :9
:lol:
ja echt inderdaad een mafkees, het was dat ik beetje erg moe was, maar ik weet zeker dat ik hem was gaan imiteren daar. die loop van hem, ff de broek op dezelfde manier optrekken zodat ik hoog water verwacht en ook over het station gelopen, naar beneden naar de perrons gelopen en weer terugkomen en dan voor Daan speciaal de roggel :roflol:
Uitspraak van Daantje^^ op zondag 4 mei 2008 om 19:06:
HiHi Roooooooooooooooggel
WhaaaaaaaaaWhhhaaaa

:roflol:

doe ik de volgende keer wel, die imitatie, als we ergens anders op een station moeten wachten op de eerste trein :roflol:
Zo nu Patat met Kip en


appelmoes

:kwijl:
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op zondag 4 mei 2008 om 19:10:
doe ik de volgende keer wel, die imitatie, als we ergens anders op een station moeten wachten op de eerste trein

dat wil ik eens zien :D
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op zondag 4 mei 2008 om 09:05:
En na afloop nog flink staan te ouwehoeren met Leon, Galen, Jonas, Cliff, Michel
Pilskes erbij
Echt dubbelgelegen.

fiets kopen? ;) mét factuur!
Uitspraak van Leon Bolier op zondag 4 mei 2008 om 20:05:
fiets kopen? mét factuur!

ja die gast met die fiets :roflol:
En dan die opmerking van Galen over zn slippers :lol:
Geef je je rekening nr, factuur met handtekening van je vriend dat je zn fiets hebt geleend om hem te verkopen :roflol:

En dan die zwerver die een liedje ging zingen voor ons voor geld :roflol:
Ziet er allemaal gezellig uit!:)

Volgende keer ben ik er weer bij in de Poema!:D

EDIT: Oh nee, volgende Luminosity is in Club Players:P
laatste aanpassing
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op zondag 4 mei 2008 om 20:08:
ja die gast met die fiets
En dan die opmerking van Galen over zn slippers
Geef je je rekening nr, factuur met handtekening van je vriend dat je zn fiets hebt geleend om hem te verkopen

En dan die zwerver die een liedje ging zingen voor ons voor geld

haah ja probeerde em nog duidelijk te maken dat ik em een poosje terug al geld had gegeven op hoog catharijne :) maar volgens mij had ie intussen al weer teveel crack gescoord van zn ontvangen geld :D

vond het erg gezellig iig:) thx 2 iedereen die er was