Partyflock
 
Forumonderwerp · 985531
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Dit jaar was het echt een superfeest! (Y) http://vip.partyflock.nl/party/81558:Q_dance_presents_Promo

Dus ik vind eigenlijk wel dat Promo in de HMH weer moet komen!

Ik stem voor :)

Feest is bekendgemaakt

Q-dance presents: Promo – The Resistance Below heeft vorig jaar alle verwachtingen overtroffen bij zowel het publiek als de optredende artiesten. Hardcore meester Promo vormde op 13 januari 2007 het muzikale scharnier van een keihard feest in de hoofdstedelijke HMH, en werd die nacht gesteund door een loodzware delegatie bevriende dj’s en producers. Het thema The Resistance Below was een directe verwijzing naar de ondergrondse groep diehards die eind jaren 90 blijft knokken om hun geliefde stroming in leven te houden. Promo: “Ik ben meer dan tevreden over het eerste feest en ik denk dat we de mensen meer hebben kunnen bieden dan we vooraf gehoopt hadden. Er is een stevige basis gelegd voor een vervolgfeest, dat de première hopelijk gaat overtreffen.”

Shadowbox – The Resistance Continues op 1 maart 2008 is de voortzetting van een doordacht concept met wederom Promo in de hoofdrol. Sebastian Hoff is namelijk een artiest die altijd voorop in de strijd is gegaan om de hardcore naar het volgende millennium te loodsen. Zijn organisatie The Third Movement is het rechtstreekse resultaat van Promo’s grenzeloze muziekpassie, doorzettingsvermogen en vooruitstrevendheid. Anno nu staat The Third Movement mondiaal dan ook te boek als een kwaliteitskeurmerk voor de betere harde elektronica, en heeft het label een prachtige artiestenstal opgebouwd. Promo: “Hoewel er natuurlijk overlappingen zijn, staan er een hoop nieuwe namen op mijn verlanglijstje. Het zullen allemaal artiesten zijn die in staat zijn een feest te bouwen.”

Sebastian Hoff benadrukt dat het aanstaande Shadowbox – The Resistance Continues een aantal opzienbarende veranderingen in petto heeft. Het feest zal wederom een muzikale afspiegeling zijn van alles waar Promo en zijn TTM-manschappen voor staan. Net als vorig jaar is de knusse bovenzaal weer gereserveerd voor experimentele en industriële muziek. En in de grote zaal zullen wederom de meer toegankelijke hardcorevarianten door het imponerende geluidssysteem knallen. De show en decoratieve invulling van het feest zullen net als de line-up vriend en vijand echter verrassen. “Het roer gaat helemaal om wat betreft het entertainment, decor en visuals. Samen met Q-dance hebben we een veelbelovende productie op papier staan, die compleet anders is en indruk zal maken.”

Q-dance presents Promo
SHADOWBOX ‘The resistance continues’
Zaterdag 1 maart 2008
Heineken Music Hall, Amsterdam

Kaarten voor Q-dance presents: Promo zijn vanaf 15 december verkrijgbaar via TicketOnline.nl en alle filialen van TicketBox.
laatste aanpassing door een beheerder
 
dubbel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 23:22:
Ik stem voor

Hier nog eentje die zeker wel voor stemt! (Y)
→ als beheerder
Ik heb het topic aangeveegd. Reageer dan gewoon niet als je niets nuttigs te melden hebt. :/

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 23:28:
dubbel
Heb je een linkje voor me?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 23:22:
ik vind eigenlijk wel dat Promo in de HMH weer moet komen!
er moeten zo en zo meer hardcore feestjes in de HMH komen

daar is die toko voor gebouwd :yes: (Y)
→ als beheerder
In dat topic is sinds 23 april 2007 niet meer gereageerd dus dat topic is niet actief meer. Als je geen ander linkje voor me hebt kan dit topic openblijven. (F)
promo in HMH (L)

vetste feest van 2007! :cheer:
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 6 december 2007 om 10:17:
Uitspraak van RATBORG op woensdag 5 december 2007 om 23:28:
dubbel
Heb je een linkje voor me?

het feest natuurlijk :vaag:
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 6 december 2007 om 12:01:
. Als je geen ander linkje voor me hebt kan dit topic openblijven.

Bianca is zeker een promo fan :P
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 december 2007 om 23:22:
Dus ik vind eigenlijk wel dat Promo in de HMH weer moet komen!
 
Uitspraak van BassmaniaQ op donderdag 6 december 2007 om 12:03:
vetste feest van 2007!

Eens :kwijl:
Maar jah wat wil je anders in de HMH (l)
Gewoon hardcore in de HMH is al :kwijl:
maakt me eerlijk niet uit wie er staat zolang er maar hardcore gedraait word :D
Op de DVD had ie t toch al over ideetjes voor een soort vervolg?

zou wel vet zijn :)
Uitspraak van bowiemaster op donderdag 6 december 2007 om 18:30:
Gewoon hardcore in de HMH is al :kwijl:
maakt me eerlijk niet uit wie er staat zolang er maar hardcore gedraait word

ja hardcore in HMH is echt geil (L) promo files al helemaal :D
 
Werkzaam bij Engage Events
Ik stem zeker veur :D

Promo in de HMH :bounce:
jaja zeker weer volgend jaar!!!
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op donderdag 6 december 2007 om 15:22:
het feest natuurlijk :vaag:
Dit gaat toch niet over Promo 2007? Het gaat erom of het in 2008 ook nog georganiseerd wordt. Dat is iets heel anders. ;)

Uitspraak van MvB op donderdag 6 december 2007 om 15:30:
Bianca is zeker een promo fan
O:)

Uitspraak van :bier: Burppppppp :bier: op donderdag 6 december 2007 om 18:33:
Op de DVD had ie t toch al over ideetjes voor een soort vervolg?
:jaja: het lag eraan hoe het ontvangen zou worden door het publiek maar als het goed ontvangen werd zou er een vervolg komen. Ik hoop echt dat dat er idd komt. Dat feest was echt :kwijl: :lief: :respect: :bounce: :honger:

Uitspraak van Lievelien op donderdag 6 december 2007 om 21:13:
IK WIL WEER
:jaja: ik zou ook zo weer terugwillen. :cry:
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 6 december 2007 om 21:17:
Dit gaat toch niet over Promo 2007? Het gaat erom of het in 2008 ook nog georganiseerd wordt. Dat is iets heel anders.

was als grap ;)

maar in 2008 een andere hardcore artiest lijkt me wel zo netjes
Ik stem tegen !!
Doe mij maar een andere HARDCORE dj in de hmh :D
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op donderdag 6 december 2007 om 21:46:
maar in 2008 een andere hardcore artiest lijkt me wel zo netjes
Volgens mij was het helemaal niet de bedoeling om het om Promo te laten draaien. Hij wilde alleen de nieuwe generatie een kans geven een keer in de spotslights te laten staan. Uiteindelijk is het door het publiek een beetje omgegooid naar zijn feestje. Ben benieuwd wat het gaat worden. :9
 
Laten we maar een handtekeningenactie gaan doen voor een vervolg :9 ;)
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 6 december 2007 om 21:17:
het lag eraan hoe het ontvangen zou worden door het publiek maar als het goed ontvangen werd zou er een vervolg komen. Ik hoop echt dat dat er idd komt. Dat feest was echt

dat was het ja, nu maar hopen dan :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 december 2007 om 22:29:
Laten we maar een handtekeningenactie gaan doen voor een vervolg
:jaja: ik doe mee. Toch wel een van de beste feesten van dit jaar. :9
 
Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 7 december 2007 om 18:10:
ik doe mee. Toch wel een van de beste feesten van dit jaar.

Echt wel!!! :9
Graag!
 
ja leuk :D
nou jullie hebben jullie zin :)



Q-dance presents Promo
SHADOWBOX ‘The resistance continues’
Zaterdag 1 maart 2008
Heineken Music Hall, Amsterdam
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 11 december 2007 om 00:25:
AANWEZIG!!!!!!

sta ik nu opeens geblockt bij je :P


en toch vond ik het andere topic origineler :P
vet :lief:
Alhoewel ik het vorig jaar niet geweldig vond (zie mn report) ga ik dit toch zeker niet missen :)
Ik blijf het een fantastisch initiatief vinden van een dj om wat wezenlijk vernieuwends neer te willen zetten en zo de toekomst van de scene beinvloeden. En die dj is dan ook nog eens Promo :)
Q-dance en de HMH spreken uiteraard voor zich :)
 
Werkzaam bij Rage-Online
Whoei (L)
Uitspraak van MvB op dinsdag 11 december 2007 om 00:27:
sta ik nu opeens geblockt bij je :P
Nee stond op het punt naar bed te gaan tot ik een geweldig lief sms-je kreeg. Kan nou denk ik niet meer slapen. :/ 8)
Uitspraak van Stefanovic b) op dinsdag 11 december 2007 om 00:29:
Alhoewel ik het vorig jaar niet geweldig vond (zie mn report) ga ik dit toch zeker niet missen

je valt in herhaling... :P

Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 11 december 2007 om 00:31:
tot ik een geweldig lief sms-je kreeg.

ik kreeg het gewoon per mail binnen :)
Werkzaam bij Hoe Gaar Dan
Zeker aanwezig:respect:
Dit was echt het vetste feest van 2007 en dan heb ik er toch best veel gehad:jaja:
Uitspraak van MvB op dinsdag 11 december 2007 om 00:33:
je valt in herhaling...
moet je maar nie al mn posts lezen ;P