Partyflock
 
Forumonderwerp · 958351

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

QLIMAX

Datum
1 december 2007
Tijden
1 december 2007
Locatie
Ethias arena
Prijzen - 1 december 2007
Organisatie

Line up:
Lobotomy Inc
Ghost
Ruthless
Headhunterz
Technoboy
Zany & The Prophet
Deepack
Dana
Vince
MC Ruffian

Bron: http://www.ethiasarena.be/agendaDetail.asp?detailid=2007627161310&dateid=3475

Dat wordt voor mij 2x Qlimax dit jaar:D
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 25 november 2007 om 23:35:
flauw hoor, dat verandert / verneukt mn hele post
Bad girl

:$.... puh :devil:
Uitspraak van 'sensual op zondag 25 november 2007 om 23:39:
puh
ik denk dat ik maar gewoon niet terugzwaai straks.. sta je daar mooi te zwaaien.. en dan.. nix! :devil:
:9
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 25 november 2007 om 23:49:
ik denk dat ik maar gewoon niet terugzwaai straks.. sta je daar mooi te zwaaien.. en dan.. nix!

boehoe.. </3
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 25 november 2007 om 23:49:
ik denk dat ik maar gewoon niet terugzwaai straks.. sta je daar mooi te zwaaien.. en dan.. nix!

Dan zwaai ik wel ff hoor B)

:9

Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 25 november 2007 om 23:55:
Steven!

:lol:

:P
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zondag 25 november 2007 om 23:58:
Dan zwaai ik wel ff hoor

Nananananananana :9..
ik ga slapen! Trusten (K)
hehe..
ga jij idd maar offline :[
:kusje2:
Veel vrijkaartjes weggegeven, geloof ik. Poging om de toko toch nog vol te krijgen?
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 09:34:
Poging om de toko toch nog vol te krijgen?
:jaja: Beter een volle zaal die niet betaald heeft dan een lege zaal :)
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 26 november 2007 om 10:13:
Beter een volle zaal die niet betaald heeft dan een lege zaal

haha zo is dat .. :P
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 26 november 2007 om 10:13:
Beter een volle zaal die niet betaald heeft dan een lege zaal

Mwuahahha wat zullen de mensen die wel hebben gedokt zich lullig voelen he, als de meerderheid er gratis is.. :lol:
Uitspraak van 'sensual op maandag 26 november 2007 om 10:22:
Mwuahahha wat zullen de mensen die wel hebben gedokt zich lullig voelen he, als de meerderheid er gratis is..

innercity 2006 flashbacks b)
Uitspraak van 'sensual op maandag 26 november 2007 om 10:22:
Mwuahahha wat zullen de mensen die wel hebben gedokt zich lullig voelen he, als de meerderheid er gratis is..
hehe ach was op Zany toch ook.. ;) Daarom moet je met zulke feesten nooit te snel je kaartje kopen :) Als de kaartverkoop niet loopt gaan ze altijd wel wat weggeven :)
Uitspraak van 'sensual op maandag 26 november 2007 om 10:22:
als de meerderheid er gratis is.. :lol:

Zal wel mee vallen, vaak krijgt iemand een kaartje en omdat ze dan toch rijden gaan er nog een paar man mee.

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 09:34:
Veel vrijkaartjes weggegeven, geloof ik.

Scheelt natuurlijk ook dat wij de mensen zijn die alles zien en weten wat er rond om Qlimax en alles hier bespreken.


Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 25 november 2007 om 23:55:
Steven!

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 26 november 2007 om 00:07:
ga jij idd maar offline :[

Uitspraak van J Q R D I :banana: op zondag 25 november 2007 om 23:49:
:stompie:

Ik hoorde al dat er extra beveiliging werd ingeschakeld om dat ze rellen verwachten. :p
Uitspraak van ENROC op maandag 26 november 2007 om 11:20:
Scheelt natuurlijk ook dat wij de mensen zijn die alles zien en weten wat er rond om Qlimax en alles hier bespreken.
true..

Uitspraak van ENROC op maandag 26 november 2007 om 11:20:
Ik hoorde al dat er extra beveiliging werd ingeschakeld om dat ze rellen verwachten.
spannendddd :D kan ik je inhuren als bodyguard of niet?
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 26 november 2007 om 11:33:
kan ik je inhuren als bodyguard of niet?

Dat moet je even met Marvin overleggen.
*meldt zich* :bye:

Uitspraak van ENROC op maandag 26 november 2007 om 11:37:
Dat moet je even met Marvin overleggen.

:lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 09:34:
Veel vrijkaartjes weggegeven, geloof ik. Poging om de toko toch nog vol te krijgen?

Zal net om de laatste paar duizend plaatsen gaan denk ik.
Een volle feesthal ziet er dan net wat beter uit op een eventuele DVD.
Q zal nog wel zijn best meoten doen om echte vaste voet aan de grond te krijgen in Belgie.
Maar ik heb er wel vertrouwen in b)
Zaterdag gaan we de belgen laten zien hoe je echt goed moet feesten :d
laatste aanpassing
ach dat kaarten weggeven pakte met Zany ook prima uit :jaja: lekker vol maar niet te, topsfeer en een heerlijk goed feest :)
http://www.q-dance.be//index.php?option=com_content&task=view&id=88&Itemid=9

Interviews met Headhunterz en Zany & The Prophet.

Er staan ook al wat officiële filmpjes op Q-dance.be van de NL editie.
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 26 november 2007 om 12:10:
Q zal nog wel zijn best meoten doen om echte vaste voet aan de grond te krijgen in Belgie.

Ik weet niet hoeveel man er in passen.

Stel dat er 20.000 in passen en ze hebben 10.000 kaarten over dan heb je het nog over een heel erg groot feest.
volgens pf kan er 21.600 man in :)
Niet zo gek als ze dat niet uitverkocht krijgen hoor vind ik, t is maar een paarduizend man kleiner dan Qlimax NL.. Als er strax 15.000 man binnen is steken ze bijvoorbeeld Thrillogy al voorbij (volgens mij)
laatste aanpassing
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 26 november 2007 om 13:01:
Als er strax 15.000 man binnen is steken ze bijvoorbeeld Thrillogy al voorbij (volgens mij)

Er zijn maar weinig feesten waar meer dan 10.000 man komen.
Als het lukt moet het heel populair zijn en veel buitenlanders aantrekken.
Tis er echt niet zo groot..

Maar er kan wel aardig wat volk in. Het is te vergelijken met de grootste hal in Den Bosch (Thrillogy)

Maar het geluid is er echt goed.. Wat deze Qlimax dus qua geluid aantrekkelijker maakt dan die in Arhnem
Vorige keer was er in Hasselt genoeg plaats en ik denk dat dat nu ook weer het geval gaat zijn. Het lijkt misschien alsof heel de wereld gratis kaartjes krijgt, maar volgens Q-Dance hebben ze er 70 extra weggegeven en wat is dat nu op 10.000 man. :)
boeie hoeveel man er komt... het word een lekker feestje..
Uitspraak van Willem.be op maandag 26 november 2007 om 13:47:
Maar er kan wel aardig wat volk in. Het is te vergelijken met de grootste hal in Den Bosch (Thrillogy)

Is die zaal op Thrillogy ook gebruikt? Dus Prophet/Neophyte/Ruthless zaal?

Want in die zaal van Prophet en Neophyte kunnen echt geen 21000 man :lol:
grootste hal van het Brabanthallen-complex is de Brabanthal:
9300m² en capaciteit voor een feest is 14.500 mensen

Ethias Arena: 13.600 m², capaciteit staand = 21.500
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 26 november 2007 om 14:14:
Want in die zaal van Prophet en Neophyte kunnen echt geen 21000 man

die hal was trouwens veel groter he, maar de podia stonden meer naar voren geloof ik. Er was dus "leegte" achter de podia.

Uitspraak van Willem.be op maandag 26 november 2007 om 13:47:
Maar het geluid is er echt goed.. Wat deze Qlimax dus qua geluid aantrekkelijker maakt dan die in Arhnem

Gemeente Arnhem zou zich eens achter de oren moeten krabbellen als het gaat om de meerwaarde van een feest als Qlimax in hun gemeente tegenover 1 nachtje knallen. Als ze in het Gelredome 10 decibel harder zouden mogen dan had je volgens mij helemaal een waanzinnig feest (wat het nu ook al was overigens) want als je harder mag knallen dan verwacht ik ok dat de mensen iets meer gespreidt gaan staan (en niet dringen vooraan)
Uitspraak van ENROC op maandag 26 november 2007 om 12:59:
Stel dat er 20.000 in passen en ze hebben 10.000 kaarten over dan heb je het nog over een heel erg groot feest.

voor Belgische termen wel natuurlijk. Hoe veel +10.000man-feesten heb je daar, echt niet zo veel volgens mij.

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 26 november 2007 om 13:01:
Niet zo gek als ze dat niet uitverkocht krijgen hoor vind ik, t is maar een paarduizend man kleiner dan Qlimax NL.. Als er strax 15.000 man binnen is steken ze bijvoorbeeld Thrillogy al voorbij (volgens mij)

15.000 man binnen moet zeker wel goed te doen zijn (Y)
 
Als ze in het Gelredome 10 decibel harder zouden mogen dan had je volgens mij helemaal een waanzinnig feest (wat het nu ook al was overigens) want als je harder mag knallen dan verwacht ik ok dat de mensen iets meer gespreidt gaan staan (en niet dringen vooraan)

Ach ja, als je voor het geluid naar een feest gaat, dan moet je feesten in stadions gewoon vermijden. De accoustiek is altijd waardeloos in een stadion, of dat nu de Arena of het Gelredome is. Voordeel van de stadions is dat je er grote massale feesten kunt houden, zoals Sensation en Qlimax en dat deze feesten meestal uitgerust zijn met een flinke show.

Als je echter voor het geluid naar feesten gaat, moet je stadions vermijden en gewoon naar de HMH gaan. (Of Ethias Arena. :9.)
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 26 november 2007 om 14:30:
10 decibel
weet je hoeveel dat is? ;) Ik geloof dat t geluid qua gehoor verdubbelt per 3 of 4 decibel.. ;)
denk niet dat het veel met hardheid te maken heeft hoor, vooraan stond het hard zat. het probleem is idd akoestiek, veel geluid vliegt weg de verkeerde kant op etc. wil je in zo'n ruimte goed geluid zou je eigenlijk om de 5 meter array's moeten ophangen ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2007 om 14:53:
Ach ja, als je voor het geluid naar een feest gaat, dan moet je feesten in stadions gewoon vermijden. De accoustiek is altijd waardeloos in een stadion, of dat nu de Arena of het Gelredome is. Voordeel van de stadions is dat je er grote massale feesten kunt houden, zoals Sensation en Qlimax en dat deze feesten meestal uitgerust zijn met een flinke show.

Als je echter voor het geluid naar feesten gaat, moet je stadions vermijden en gewoon naar de HMH gaan. (Of Ethias Arena. .)

Wmah ik vondt dit jaar het geluid op sensation black voor het eerst gewoon "goed" was eigenlijk weinig op aan te merken en zeker voor een stadion heel netjes (Y)
Qlimax was ook wel goed. Zeker voor een feest van dergelijke omvang maar het zit meer in. Er kan gewoon iets meer. Q-dance zou eens met de gemeente daar moeten gaan praten. Ze hebben inmiddels een onderhandelingspositie, er is geen andere evenement binnen de grenzen van arnhem die zo veel bezoekers uit het buitenland trekt. Met de nodige inkomsten voor de stad en diens bedrijven.
Dat er meer in zit hoorde je wel bij het anthem en bij de intro's

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 26 november 2007 om 15:04:
weet je hoeveel dat is? Ik geloof dat t geluid qua gehoor verdubbelt per 3 of 4 decibel..

Dat is alleen als je naast de bron staat toch?

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 26 november 2007 om 15:04:
verkeerde kant op etc. wil je in zo'n ruimte goed geluid zou je eigenlijk om de 5 meter array's moeten ophangen

Dat laatste zal wel een beetje te veel zijn voor het relatief zwakke dakkie van het gelredome.
laatste aanpassing
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 26 november 2007 om 15:09:
Dat is alleen als je naast de bron staat toch?
waarom? decibel blijft decibel :)
80 decibel klinkt wel iets meer dan 4x zo hard dan 20 decibel hoor :)

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 26 november 2007 om 15:09:
Dat laatste zal wel een beetje te veel zijn voor het relatief zwakke dakkie van het gelredome.
jep.. en waarschijnlijk wordt je dan ook minder vrolijk van de prijs van je kaartje ;)

Maarre onderhandelingspositie bij de gemeente? ik vraag het me af.. de gemeente kan wel een hoop willen, maar omwonenden en milileudienst hebben natuurlijk ook wat te zeggen he. De gemeente kan zoveel willen, als het wettenlijk gezien gewoon niet kan houdt het op :)
m'n vriendin heeft 2 kaartjes gewonnen!dus das wel chill! Nu die andere twee kaarten nog proberen weg krijgen...

PS: op q-dance staat dat ze 75 keer 2 tickets weggeven. Zijn dit gewone tickets of zouden dit VIP tickets zijn?
laatste aanpassing
zijn gewone tickets...
Uitspraak van Willem.be op maandag 26 november 2007 om 13:47:
Tis er echt niet zo groot..

Maar er kan wel aardig wat volk in. Het is te vergelijken met de grootste hal in Den Bosch (Thrillogy)

Maar het geluid is er echt goed.. Wat deze Qlimax dus qua geluid aantrekkelijker maakt dan die in Arhnem

Tiësto In Concert heeft er al twee maal plaats gevonden (in de zaal in Hasselt) voor telkens 20.000 man. Dus ze kunnen er toch in hoor!
Uitspraak van Vosqe op maandag 26 november 2007 om 18:53:
Dus ze kunnen er toch in hoor!
en als het te krap wordt eerst die prijswinnaars eruit, die hebebn toch nie betaald :9
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 26 november 2007 om 15:04:
Ik geloof dat t geluid qua gehoor verdubbelt per 3 of 4 decibel.. ;)

Dat gaat logaritmisch, elke 10db is x10.
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 26 november 2007 om 20:28:
en als het te krap wordt eerst die prijswinnaars eruit, die hebebn toch nie betaald

:[

of die nurds die van die stomme reports maken :rot:

:9
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 26 november 2007 om 20:39:
of die nurds die van die stomme reports maken
hehe :D haphaphap
Zin zin zin!
Spam spam spam!

:cheer::cheer:
ja nee ik vind het gewoon kut dat ik 90 eurie gegeven heb voor twee tickets en dan win je er ook nog eens twee...
das pech ja..
mijn tip: zet ze in belgie te koop :) heel nederland heeft kaarten gewonnen dus hier ga je ze nie kwijtraken voor een goede prijs :)

*oefen-zwaait naar Willie b) *
Uitspraak van 'sensual op maandag 26 november 2007 om 10:22:
Mwuahahha wat zullen de mensen die wel hebben gedokt zich lullig voelen he, als de meerderheid er gratis is..

Ja idd, had nog ff moeten wachten met kopen :P
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 26 november 2007 om 22:40:
heel nederland

JEZUS, overdrijf niet zo :P

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 26 november 2007 om 22:40:
*oefen-zwaait naar Willie *

*oefen-lacht naar Stefanoviccccccccc*
Uitspraak van 'sensual op maandag 26 november 2007 om 22:54:
JEZUS, overdrijf niet zo
:lol:
mn punt is duidelijk toch b) :D
maar idd, heel nederland behalve ik :[ :loser:


Uitspraak van 'sensual op maandag 26 november 2007 om 22:54:
*oefen-lacht naar Stefanoviccccccccc*
* :doetiewoep: *
lachen zelfs, toe maar b) das wel speciaal als ik je album zo zie ;)
laatste aanpassing