Partyflock
 
Forumonderwerp · 952809
 
Aangezien Ground Zero voor ons zo'n tiefuseind weg is, willen wij in de buurt van Bussloo gaan overnachten op een camping oid! Waar? Dat is de hamvraag ;)

Tips iemand? Waar 'rusten' de andere feestgangers uit, die van ver komen?

Overnachten zit er idd niet in, en slapen al helemaal niet! 't gaat meer om het nuchter worden ;)
laatste aanpassing
gewoon door
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 22:57:
Aan hoeveel moet ik denken?

ligt er maar net aan , maar als het zonnetjuh net zo schijnt als vorig jaar , ligt ut zekers vol, en dan en vette groep mongolen die nog ant afteren is whewhe , ik ga me kapot lachen , ALS ik het zelf wel door heb , noknok whewhe

:cheers:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 22:57:
Ik neem wel Rummikub mee!

Lekker, is dat net zo iets als Rumcola ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 18:59:
Rumcola

dat is beetje het zelfde als remcola-N0-YES?
:aai:
paar uur in de auto liggen stinken;)
en anders zat bosjes waar je je in ken planten;)

zin in.!!!! alleen hopen met et weer andres stuiterend door de regen;););)
 
Uitspraak van :cheer: A op zaterdag 30 juni 2007 om 12:38:
boskabouter

P de B? ;)
 
Ah joh Sander.. we zien het wel :D PasQ gaat ook mee hoorde ik.. lachen!! heb nog ene foto van je van Defqon..
 
hier dit is een kleine camping op paar honderd meter afstand van busloo

http://www.vvv-voorst.nl/index.php?mod=show_detail&nawid=2241&titel_text=Landgoedcamping%20De%20Lathmer
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 11:54:
Ah joh Sander.. we zien het wel PasQ gaat ook mee hoorde ik.. lachen!!

Ja inderdad, we rijden er gewoon heen, en zien het ter plekke wel!

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 11:54:
heb nog ene foto van je van Defqon..

Gimme! :D Binnekort staan de mijne erop! :vaag:

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 12:45:
hier dit is een kleine camping op paar honderd meter afstand van busloo

Dat is inderdaad kruipend te redden...! Wie weet rijden we daar eventjes langs! :jaja:
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 12:45:
hier dit is een kleine camping op paar honderd meter afstand van busloo

Volgens mij gaan wij naar die camping :woop:
Wij hebben hier geboekt :yes: :

http://www.scherpenhof.nl/index.php?ChapterID=622

als het goed is op zo'n 10 km van bussloo
 
Uitspraak van de Bami op dinsdag 3 juli 2007 om 23:33:
Wij hebben hier geboekt :yes: :

http://www.scherpenhof.nl/index.php?ChapterID=622

als het goed is op zo'n 10 km van bussloo

klopt dat is in terwolde, niet zo ver van busloo, camping aan de ijssel!
gwoon niet slape.. gwoon jezelf in het gras neerflikkere en nuchter worde...??
ga het vrijdag lekker laat maken kan ik zaterdag de heledag pitten dan kan ik zaterdag avond op zondag morgen lekker door gaan en zondag zien we wel weer veder een uurtje of 5slapen dan er weer uit maar dat zien we zondag wel scheelt woon dicht bij
heerlijk voor mij maar 10 min fietsen :p
als die wouten maar niet gaan zeiken dat ze het terrein leeg willen hebben en je moet verkassen
Euh heb wel schuurtje te huur :P

50 pleuries per nacht :P per persoon natuurlijk hehe ;)

Geen warm en koud water..tochterig...

geen geld toch :D
Uitspraak van icey G.I.T op donderdag 5 juli 2007 om 22:22:
als die wouten maar niet gaan zeiken dat ze het terrein leeg willen hebben en je moet verkassen

Je moet alleen maar van het feest terein af en verder als je geen overlast veroorzaakt ,zal je op de andere stranden echt niet weg worden gestuurd.ook niet van de parkeer plaatsen.

Dus maar hopen op heel mooi weer ,dan gaat ons favoriete strand tentje weer speciaal voor de gasten los die willen nagenieten, :),op loopafstand van het feest terein(parkeerplaatsen):cheer:
Uitspraak van (K)dance girl(K) op maandag 11 juni 2007 om 09:10:
het strand waar geen feest was,en daar heb je een starnd tent en daar word altijd heerlijke koffie gezet en vaak ook lekkere broodjes en we gaan op het strand liggen

Waar is dat precies dan???

Dat klinkt mij ook als muziek in de oren! Ik geloof dat ik een paar badlakens en een picklickmand op Ground Zero in de kluisjes moet drukken... :-)
Uitspraak van M.arlon (F) op dinsdag 3 juli 2007 om 12:58:
Volgens mij gaan wij naar die camping

en dan staat er over die camping:

Ligging: Rustig, fraai

dat gaat veranderen:D:D
jah is er nog een afterparty op het strand..? dat zou wel chill zijn kan ik beetje bijkomen na het knalpartij @ Ground Zero... want ik moet namelijk ook rijden in het autootje... Ik zie het wel als er nog iets te doen is...
Uitspraak van [BJ] Dupa op vrijdag 6 juli 2007 om 10:58:
Waar is dat precies dan???

Beetje moelijk uit te leggen,,zoals vorig jaar de in/uitgang was,loop je eruit en ga je rechts naar de parkeer plaatsen.en als je zeg maar bij de slagbomen bent(die zijn dan aan je linkerkant) dan heb je rechts achter de bomen een strand tent ,en die gaat elk jaar altyd open,maarja het weer zit niet zo mee dit jaar he,,,,maar ff zien ,,ennuh in deventer heb je ook nog parkpop,in het plantsoen tegenover het stadtion,,,wel niet de muziek wat je op ground zero hebt ,maarja wel een hele leuke plek om met zijn alle heen te gaan hoor.
Uitspraak van (K)dance girl(K) op vrijdag 6 juli 2007 om 22:51:
Beetje moelijk uit te leggen,,zoals vorig jaar de in/uitgang was,loop je eruit en ga je rechts naar de parkeer plaatsen.en als je zeg maar bij de slagbomen bent(die zijn dan aan je linkerkant) dan heb je rechts achter de bomen een strand tent ,en die gaat elk jaar altyd open,maarja het weer zit niet zo mee dit jaar he,,,,maar ff zien ,,ennuh in deventer heb je ook nog parkpop,in het plantsoen tegenover het stadtion,,,wel niet de muziek wat je op ground zero hebt ,maarja wel een hele leuke plek om met zijn alle heen te gaan hoor.

Thanks!!! En nu ff afwachten of ik er de kracht nog voor heb!!