Partyflock
 
Forumonderwerp · 952372

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

De politie in Arnhem heeft gisteren streng opgetreden tijdens twee dancefeesten in de stad.

DJ Tiësto
230 mensen zijn aangehouden wegens het bezit van harddrugs tijdens de twee evenementen. De feesten vonden gelijktijdig plaats. In Gelredome was DJ Tiësto bezig aan zijn optreden, terwijl op de Rijnoever 'Free Your Mind' aan de gang was.

Harddrugs
Bij het concert van Tiësto hield de politie 170 mensen aan. 20 van hen kregen een boete en 27 van hen moeten voor de rechter verschijnen. De politie trof vooral harddrugs als cocaïne en xtc aan.
Artiest {SHOWLIST artist 42991, 62042}
Uitspraak van GizmoNL op zondag 3 juni 2007 om 19:29:
+ nog is 3 uur vast te moeten zitten...

nou wow 3 uurtjes :looser: hoe voel je je nu ????
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 20:06:
gewoon ff het hondje lief over zn koppie aaien, je heb daarna wel een boze oom agent voor je staan

Ik ben niet bang voor honden, maar een politiehond ga ik echt niet ff over zn kop aaien
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op zondag 3 juni 2007 om 21:42:
dat heb je bij het gelredome he.
Had ik ook bij qlimax. paar euro lichter, ervaring rijkerlaatste aanpassing 3 juni 2007 21:45

Qlimax niks gezien en alles ging goed, Flockers daar en tegen geluk gehad, en tja Tiësto de pineut..

het is een uitdaging waarbij je geluk moet hebben..
Uitspraak van robv op zondag 3 juni 2007 om 22:14:
nou wow 3 uurtjes hoe voel je je nu

ja 3 uurtjes ja, valt mee, maargoed, op dat moment met een pil in me mik, had ik er liever muziek bij, en me telefoon, maar kreeg een spa'tje blauw van mr agent, aan wie ik het vroeg...

Krijg je later nog gezelschap in dat hok..
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 19:34:
je hebt iets bij je wat volgens de wet niet mag!

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 19:32:
Was je al zo suicidaal dat je niet naar Tiesto mocht dat je je van kant wilde maken met je ring?

:lol:
Uitspraak van GizmoNL op zondag 3 juni 2007 om 19:28:
De politie in Arnhem heeft gisteren streng opgetreden tijdens twee dancefeesten in de stad.

:respect:

Was zeker wel leuk om te zien hoe veel mensen zich uit de voeten maken toen die drugshonden er aan kwamen :lol:
Uitspraak van GizmoNL op zondag 3 juni 2007 om 19:28:
De politie trof vooral harddrugs als cocaïne en xtc aan.

Laat die mensen toch lekker :coke:
Was te verwachten, 't is altijd raak in Arnhem!
ach ja je kan er veel van zeggen die woute in arnhem .....klootzakken bij t voetbal, klootzakken bij feesten ...maar ze doe in ieder geval wel iets ....ik denk dat t minst laffe korps van NL is ..als je ziet wat een mietjes er hier bij de politie rondloopt ...
 
Uitspraak van Dennisº³º op zondag 3 juni 2007 om 23:36:
Was te verwachten, 't is altijd raak in Arnhem!
 
tja je weet dat je dat niet bij je mag hebben hé.
Tja altijd rellen hea als Tiesto moet draaieng :[
 
:O
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 19:47:
af en toe heb je van zulke actie's

In Arnhem is het standaard ;)
Ik was om drie uur bij het festival heb niemand gezien alleen de bewaking zelf die twee keer in mijn enkels kneep en toen kon ik door lopen. Geen honden en geen politie alleen binnen liepen er twee
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 20:06:
gewoon ff het hondje lief over zn koppie aaien, je heb daarna wel een boze oom agent voor je staan

nu zal ik natuurlijk wel rare reacties uit lokken :d

maar ik was toen op nightmare outdoor ook zo lief dat ik die hond zag en was me egt van geen kwaad bewust.. had wel wat pillen bij me maar ik dacht niet aan dat het een drugs hond was :9 dus ik op me knieen voor die hond en die hond mij knuffelen en ik hem :lief: werdt ik ineens in me nek gepakt van mee komem moest ik me uit kleden enzo en zochten ze naar drugs :S


sinds die tijd ga ik dus niet meer naar dit soort buiten feesten want ze zijn op dat soort evenementen altijd die kakker lakken


ga boeven vangen in plaats mensen van mensen hun plezier te verzieken ze lokken gewoon al een houding uit als ze der zijn :dood:

ps ze vonden het trouwens niet :o goed he
laatste aanpassing
Uitspraak van GizmoNL op zondag 3 juni 2007 om 19:54:
Na die 5 snoepies zie ik voor me zelf als eigen gebruik,

Daar gaat het niet om.
Het gaat er om wat er in de wet aangegeven staat.
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 10:08:
had wel wat pillen bij me maar ik dacht niet aan dat het een drugs hond was dus ik op me knieen voor die hond en die hond mij knuffelen en ik hem (L)

hahaha :respect:
Uitspraak van GizmoNL op zondag 3 juni 2007 om 19:29:
Klootzakken, was verdomme een nummer bij Tiësto door die juten, 5 snoepies eigen gebruik

hebben ze je opgepakt voor snoep :O

niet normaal meer tegenwoordig
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 10:08:
sinds die tijd ga ik dus niet meer naar dit soort buiten feesten want ze zijn op dat soort evenementen altijd die kakker lakken

Nouja, dan kun je ook niet meer na "stadionfeesten", want in Gelredome zijn ze net zo streng. Dus Gelredome, en Arena vallen af :(
Ben ook eens in de Rai gepakt, dus "hallen-feesten" in bijv. de rai, jaarbeurs en beursgebouw vallen ook al af :( :(

Blijft er nog maar weinig over :(

Uitspraak van Bart L op maandag 4 juni 2007 om 10:07:
Ik was om drie uur bij het festival heb niemand gezien alleen de bewaking zelf die twee keer in mijn enkels kneep en toen kon ik door lopen. Geen honden en geen politie alleen binnen liepen er twee

Het verbaasde mij ook erg. Vond het gewoon erg verdacht dat ik bijna geen politie zag.
Kwam om half 7 aanlopen bij FYM, en alleen voor de deur stonden een paar motormuizen koffie te drinken. En binnen even 2 burger-agenten gesproken die ook nog eens niks van de joint zeiden.

Denk dat ze om half 7 al met de voorbereidingen van Tiesto bezig waren ofzo...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:40:
Nouja, dan kun je ook niet meer na "stadionfeesten", want in Gelredome zijn ze net zo streng. Dus Gelredome, en Arena vallen af
Ben ook eens in de Rai gepakt, dus "hallen-feesten" in bijv. de rai, jaarbeurs en beursgebouw vallen ook al af

Blijft er nog maar weinig over

heb je gelijk in beursgebouw valt al af vorige keer dak er was viel er gewoon een zweet drupel in me zuipen ala het plafon :rot:


vermaak me wel goed in de happy dayzz en hemkade (nieuwe naam wil de niet in )

voor de rest kijk ik wel waar ik heen ga kom egt niet stil te zitten
Ik werd er ook tussenuit gehaald (FYM), had in me zak ook nog allemaal losse briefjes van €20,- omdat ik een bus had gefixt. Hierdoor had ik de schijn nogal tegen me, maar niks bij me dus stond met 15 min alweer op het festival:D
 
Uitspraak van Jimmy op maandag 4 juni 2007 om 12:01:
Ik werd er ook tussenuit gehaald (FYM), had in me zak ook nog allemaal losse briefjes van €20,- omdat ik een bus had gefixt. Hierdoor had ik de schijn nogal tegen me, maar niks bij me dus stond met 15 min alweer op het festival

ohja eikels!!!
 
Uitspraak van Jimmy op maandag 4 juni 2007 om 12:01:
Ik werd er ook tussenuit gehaald (FYM), had in me zak ook nog allemaal losse briefjes van €20,- omdat ik een bus had gefixt

een bus fixen die vat ik ff niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 20:32:
wat heeft een metaal detector met drugs temaken

ik wist dat er iemand serieus ging reageren :roflol:

ik heb het helemaal niet over een metaal detector .
beter kijken
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op maandag 4 juni 2007 om 11:36:
hebben ze je opgepakt voor snoep

heb daarnet met de organisatie gesproken en met de politie Arnhem, maar snoep mag je gewoon mee naar binnen nemen hoor...

blijf het een vreemd verhaal vinden, opgepakt worden vanwege snoep bezit
FYM niets gemerkt van controle. Ik zag een hond, maar deze hoorde bij Securicom om te voorkomen dat er weer eikels over het hek gaan klimmen :)

Wel bij Mono een aantal politieagenten zien staan, dat was het enige. Zoals gewoonlijk weer iedereen op FYM vdk :+
K*T arnhem met hun Zero Tolerance beleid :loser:
 
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op maandag 4 juni 2007 om 12:33:
eb daarnet met de organisatie gesproken en met de politie Arnhem, maar snoep mag je gewoon mee naar binnen nemen hoor...

Ik wijs hierbij op het voorschrift:

"Het is verboden om zelf meegebrachte consumpties mee te nemen"

:lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 12:46:
"Het is verboden om zelf meegebrachte consumpties mee te nemen"

ik heb daar ook wel eens snoep mee naar toe genomen, maar ben nooit opgepakt :D

misschien zaten er bij hem teveel kleurstoffen is :)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 12:22:
een bus fixen die vat ik ff niet

Klinkt als zwart bijklussen en een bus repareren B)
In arnhem maken ze er een sport van volgens mij:/
Uitspraak van GizmoNL op zondag 3 juni 2007 om 19:43:
vertel mij dan maar is waar jij het verstopt,

makkelijk praten..

Totdat je keer gepakt wordt ondanks dat je het goed verstopt hebt..

Kwestie van gewoon geluk hebben..

Hebben ze je dan helemaal gestript ?

Dus ook je boxer/onderbroek uit ?

Ik hoor vaak van die verhalen maar vraag me af in hoeverre dat dit op waarheid berust...
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 12:22:
een bus fixen die vat ik ff niet

Busreis organiseren

Uitspraak van Who Cares... op maandag 4 juni 2007 om 13:22:
Dus ook je boxer/onderbroek uit ?

Buttnaked
 
Uitspraak van Who Cares... op maandag 4 juni 2007 om 13:22:
Dus ook je boxer/onderbroek uit ?

Is in Arnhem heel normaal (Y)
Uitspraak van Who Cares... op maandag 4 juni 2007 om 13:22:
vertel mij dan maar is waar jij het verstopt,

makkelijk praten..

Totdat je keer gepakt wordt ondanks dat je het goed verstopt hebt..

Kwestie van gewoon geluk hebben..

na het lezen van dit topic beginnen er bij mij vragen te komen !

ik ben zelf 1x naar gelderdome geweest met qlimax, maar ik snap niet wat jullie daar zo streng vinden.

hoe is het mogelijk dat er meer mensen worden gepakt bij bijv. tiesto dan bij een ander feest bijvoorbeeld inqontrol??

wat doen ze in arnhem anders als ik vragen mag? heb er namelijk niets van gemerkt..
Zozo..
 
Uitspraak van kies voor mij op maandag 4 juni 2007 om 14:35:
wat doen ze in arnhem anders als ik vragen mag? heb er namelijk niets van gemerkt..

In Arnhem geldt zero-tolerance.

Dat grote aantal aanhoudingen bereiken ze omdat ook iedereen met 1 pil, of een beetje wiet zich bij een hovj mag melden....
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 14:53:
In Arnhem geldt zero-tolerance.

in HMH ook, in de arena ook, maar toch veel minder aanhoudingen. beetje vaag.

fouilleren ook niet anders?
ik snap het wel op die muziek moet je ook wel wat gebruiken

snap niet dat de organisatie niet wat uitdeelt de mensen die binnen waren stonden stil
Uitspraak van kies voor mij op maandag 4 juni 2007 om 14:58:
fouilleren ook niet anders?

Nog voordat ik in de rij stond werd ik ertussen uit gevist. Dan wordt je meegenomen naar een bus van de undercovercoppers waar je uit de kleren mag/moet.
Ze vonden me verdacht omdat ik aan me broek zat te frunniken. Kwam omdat ik me riem aantrok omdat me broek zo zwaar was geworden van al die drugs:roflol:
 
Uitspraak van kies voor mij op maandag 4 juni 2007 om 14:58:
fouilleren ook niet anders?

Het grote verschil zit gewoon in het politiebeleid.

In meeste steden geld wel een zero-tolerance maar gedogen ze 1 of 2 snoepjes en softdrugs. Maar in Arnhem wordt ie strak gehandhaaft.

- loop je van auto na de deur, en je stopt je hand in je zak, kun je al meekomen naar een kleedhokje.

- kijk je bij de deur beetje vreemd uit je ogen, kun je al meekomen naar een hokje.

- op een party in Arnhem, lopen binnen standaard 10-tallen agenten in partykleren op zoek naar mensen die van de kaart zijn, en alleen daarom pakken ze je al zo uit het publiek om mee te komen naar hetzelfde kleedhokje.

En in die kleedhokjes, gaat een arts visiteren.
(kijken tot in de gaatjes)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 15:13:
agenten in partykleren

Vond dat vissershoedje van hem trouwens wel lachwekkend


Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 15:13:
kijken tot in de gaatjes

denk dat jij de 'aparte' behandeling hebt gekregen:p
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 15:13:
Het grote verschil zit gewoon in het politiebeleid.

In meeste steden geld wel een zero-tolerance maar gedogen ze 1 of 2 snoepjes en softdrugs. Maar in Arnhem wordt ie strak gehandhaaft.

- loop je van auto na de deur, en je stopt je hand in je zak, kun je al meekomen naar een kleedhokje.

- kijk je bij de deur beetje vreemd uit je ogen, kun je al meekomen naar een hokje.

- op een party in Arnhem, lopen binnen standaard 10-tallen agenten in partykleren op zoek naar mensen die van de kaart zijn, en alleen daarom pakken ze je al zo uit het publiek om mee te komen naar hetzelfde kleedhokje.

En in die kleedhokjes, gaat een arts visiteren.
(kijken tot in de gaatjes)

Oke bedankt voor je reactie dit maakt een hoop duidelijk. :D

wat een sniekbakken maja, ik moet eerlijk zeggen als ik om me heen kijk in de aanloop of in de rij van een feest dat ik veel mensen zich opvallend zie gedragen of nog snel wat zie wegstoppen. :lol:

wel een slimme actie van ze.
Uitspraak van ENROC op maandag 4 juni 2007 om 10:42:
Het gaat er om wat er in de wet aangegeven staat.

Ja het staat in de wet, maargoed men kan toch wel iets gedoogt maken..

Die joden zeiden zelf + officier van justitie dat ze het wel begrepe dat ik het bij me had (drink zelf nie namelijk) maar daarmee zeide ze ook van ja drugs is een beter middel dan alcohol, vanwege de relle en sfeer het dan benadrukt,.. Maar een pilletje of 5 mag niet..

Rot toch op zeg..

En dan zegt ze nog van ja ik ga ook wel is naar feeste als sensation black, *Maar kan me zoiets nie permiteren met wat bij me voor me werk* Yeah Right, Geloof je hetzelf....
 
in arnhem?!:O
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 12:46:
"Het is verboden om zelf meegebrachte consumpties mee te nemen"

:O

Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op maandag 4 juni 2007 om 12:48:
ik heb daar ook wel eens snoep mee naar toe genomen, maar ben nooit opgepakt

misschien zaten er bij hem teveel kleurstoffen is

Tja ach 3x arnhem geweest, 1x gepakt.. 1keer geluk, en 1x niks gezien...

En ja zaten te veel kleurstoffen in waardoor je energie kreeg.. Vonden ze niet zo goed, die agenten keken me al verbaast aan dat ik zulke snoepies, had en vroegen of ze het mochten houden voor eigen gebruik